סגור

קיה ריו 2018: שיפור בכל פרמטר, כמעט

קיה היא מותג מוביל בישראל בזכות שני דגמים מצליחים – הספורטאז' והפיקנטו. האם הדור החדש של הסופר-מיני ריו יצליח לשחזר את ההצלחה הזו? לקחנו את הריו החדשה למבחן על מנת לבדוק את סיכויי הצלחתה

  • דרור ברלי

  • 20.08.2017

(צילום: רונן טופלברג)

 
קיה היא סיפור הצלחה בישראל. אמנם היא הגיעה מיד עם מעבר הייצוג של היצרן הקוריאני מידי סמל''ת לטלקאר ואין חולקים על הקרדיט והפירגון שמגיעים ליבואן ,אבל גם אי אפשר לחלוק על העובדה שבעיקר ליצרן יש חלק גדול בהצלחה הזו.
 
המעבר של קיה מייצור מכוניות באיכות בינונית שמבוססות על דגמי מאזדה ישנים, אל מתחת לכנפי יונדאי עם ליין דגמים עצמאיים, ביחד עם שיפור בלתי נתפס באיכות ותמהיל מוצרים נכון ומתאים לדרישות השוק הישראלי, הביאו את קיה למקום שבו היא נמצאת היום - המותג השני בגודלו בישראל עם דגמים שמככבים בראש טבלת המכירות. קיה נתפסת כיצרן איכותי עם מוניטין טוב שמסתכל בלבן של העיניים ליצרנים הגדולים ביותר. 
בשוק הישראלי הספורטאז' הוא מלך הג'יפונים, והפיקנטו היא המלכה הבלתי מעורערת של מכוניות המיני. למרות זאת, בסגמנט הסופר-מיני, הריו לא מצליחה לתפוס נתח שוק משמעותי. על אף שהיא דגם שמצליח מאוד בעולם ורושם גם נוכחות נאה בשוק הליסינג והמוניות אצלנו, הקהל הישראלי לא מתנפל על המכונית הזו וכנראה שדי בצדק, משום שלמרות עיצוב מוצלח, המכונית שמתחת למרכב המעוצב היתה אפעס, די בינונית.
הריו החדשה היא דור רביעי לדגם, והיא מתיימרת לשפר את כל נקודות החולשה של הדגם הקודם. ההתרשמות הראשונית היא כמו תמיד חיצונית וכאן יש כמה תהיות. אמנם אי אפשר להתעלם מיתרונות פרקטיים מובהקים – בסיס גלגלים ארוך יחסית (258 ס''מ, מהגדולים בקטגוריית הסופר-מיני) אמור לתרום למרווח הפנימי, שטח חלונות מוגדל שתורם לתחושה אוורירית בתא הנוסעים ולשדה הראייה ומהווה שיפור ניכר לעומת ''חרכי הירי'' של הדגם היוצא שהיו נאים לעין אבל פגמו בראות החוצה. זה עניין של טעם אישי ומילא הצבע השחור הלא מחמיא של רכב המבחן שקיבלתי, אבל לטעמי העיצוב של ריו החדשה הוא בנאלי וחיוור ומהווה נסיגה ברורה לעומת קודמתה החתיכית. עד כדי כך שחקרתי ובדקתי האם על היצירה הזו חתום מעצב הבית של קיה – פיטר שרייר הגרמני שהוא כוכב עולה בתחום ויצירותיו זכו למחמאות רבות בעבר – ובכן, התשובה היא כן. 
 
מה עבר על האדון שרייר? 
אמנם יש כאן את החרטום המזוהה של דגמי היצרן עם פנסי החזית המשוכים אחורנית  והצללית עגלגלה כבעבר, אבל המראה הכללי פשוט ובהתאם גם ההתעלמות הגורפת של עוברי האורח שבדרך כלל מסובבים מבט אחרי מכוניות חדשות. ואם האלמנט היחיד בריו שהשכנים שלי חשבו ל'מגניב'' הוא לוחית הרישוי החדשה בעלת 8 ספרות, כנראה שיש בעיה.
מבפנים אנו פוגשים בעיצוב שמזכיר את דגמי קיה החדשים – הפאנל הקדמי בעיצוב אופקי שמסייע לתחושת הרוחב והמרחב מלפנים. לוח המחוונים ענייני וממוקד, במרכז הפאנל מתנוסס מסך מערכת המולטימדיה בגודל 7 אינץ' שאנו מכירים מהפיקנטו (זו אחת ממערכות המולטימדיה הפחות טובות בשוק) עם קישוריות לאפל-קאר-פליי ובהמשך גם לאנדרואיד-אוטו. פקדי מערכת החימום/מיזוג והפשרת החלונות מעוצבים בפשטות מבורכת וממוקמים היטב. קורות מרכב צרות ודקות יותר ושטח החלונות הגדול מסייעים לשדה ראייה טוב מסביב. המושבים נוחים למדי וביחד עם כוונון מלא לגלגל ההגה הבשרני ומצופה העור, אין בעיה להגיע לתנוחת נהיגה נכונה וטובה שלא מעייפת גם בנסיעה ארוכה.
עם בסיס גלגלים ארוך יחסית ציפיתי ליותר מרחב ברכיים מאחור, אבל מה שיש מספיק ולא יותר. מרחב הראש מאחור לעומת זאת מצוין גם לנוסעים גבוהים למדי. תא המטען מציע כעת 300 ליטר סבירים למדי (12 יותר מהדגם היוצא). הוא לא נראה גדול בהרבה מקודמו אבל הוא כן מעט עמוק יותר ועל כן קשה להתעלם מהעובדה שלפחות חלק מאותם ליטרים נוספים מוגשים על חשבון גלגל רזרבי מוקטן.
רכב המבחן השחור צויד בריפודי בד בגוון אפור בהיר ובפלסטיקה שחורה בשילוב חלקים באפור בהיר תואם, אבל הצבע השולט הוא עדיין שחור וקודר וחלקי הפלסטיק מרגישים דקים וזולים עם מרקם מחוספס וגס. למרות זאת איכות ההרכבה טובה מאוד.
בהמשך תגיע גם גרסת סדאן בעלת 4 דלתות שמיועדת יותר לשוק הליסינג וברמת הגימור הנמוכה יותר LX, אבל כרגע הריו נמכרת רק בדגם האצ'בק 5 דלתות ברמת הגימור הגבוהה GX שמציעה אבזור שופע – מבחוץ מקבלים חישוקי סגסוגת בקוטר 15 אינץ', תאורת יום  DRL מסוג ,LED פנסי ערפל ופנסים קדמיים עוקבי פנייה. מבפנים יש מסך המולטימדיה שהוזכר שכולל מצלמה אחורית, בקרת אקלים דיגיטלית, שקע כוח 12V  ושקעי  AUX ו- USB (כולל שקעי הטענה USB  מאחור), שליטה מההגה על מערכת השמע ובקרת שיוט, מראות מתקפלות חשמלית ציפוי עור להגה וידית ההילוכים ותא כפפות מואר.
אבזור הבטיחות כולל מלבד מערכות העזר המקובלות כמוABS  ו-ESP גם מערכת VSM  שמיועדת לנהל את יציבות הרכב בקו ישר ומערכת בשם  TVBB שמשמעותה חלוקת המומנט המגיע לגלגלים המניעים בזמן פנייה באמצעות מערכת הבלמים. כעקרון, מערכת זו אמורה להפחית את תת ההיגוי ולסייע בהורדת הכוח בזמן פניות חדות ותנאי אחיזה בעייתיים.
 

(צילום: רונן טופלברג)

(צילום: רונן טופלברג)

(צילום: רונן טופלברג)

(צילום: רונן טופלברג)

 
עד כאן הכל טוב. אז מה רע?
אין בכלל אבזור בטיחות אקטיבי כמו בקרת שיוט אדפטיבית, מערכות לשמירת נתיב ומרחק ובלימה אוטונומית. חלק ממערכות אלה הן ציוד מקורי הן בריו שנמכרת באירופה והן במכוניות קיה שמיובאות לישראל וקצת מפתיע לגלות שהן נעדרות מהמפרט של הריו בישראל. מה שיש זה מערכת מובילאיי כסטנדרט. וזה סוג של פיצוי חלקי מאוד ובהחלט לא מספק. 
 
בצד המכני הריו מציעה את מנוע ה''גאמה'' הותיק בנפח 1.4 ליטר המוכר מהריו הקודמת. לטובת שיפור בצריכת הדלק ופליטת המזהמים נמחקו מאורוותו 9 כ''ס שלמים והוא מציע כיום 100 כ''ס ו-13.6 קג''מ, אבל החדשות הטובות הן שתיבת ההילוכים האוטומטית המיושנת בעלת ארבע המהירויות פרשה לגימלאות ובמקומה אנו מקבלים תיבה פלנטרית מודרנית בעלת שש מהירויות. בדגם הסדאן שיגיע בהמשך יהיה ניתן לקבל גם את מנוע ה-1.6 ליטר עם 123 כ''ס וביצועים עדיפים. ומה עם גיר ידני? שאלה מיותרת כנראה. אנחנו חיים בישראל וקיה ריו אינה מכונית שמיועדת לאוהבי נהיגה - ועל כן תשכחו מזה. 
הפערים הקטנים יותר בין יחסי ההעברה של ההילוכים אמורים לחפות על הירידה בהספק, אבל לא כל כך מצליחים – אם הריו היוצאת לא הרשימה מי יודע-כמה בביצועיה, הרי שהריו החדשה מעט איטית אפילו ממנה. 13.4 שניות בזינוק מעמידה ל-100 קמ''ש זו תוצאה שאפעס, לא מדהימה בסוף 2017. פעולת התיבה חלקה ונעימה בדרך כלל אבל ביציאה מהמקום, אפילו עם ליטוף מתון מאוד של דוושת המצערת, כל העסק מגיב בעצלות-מה עם תחושת השהיה. בשיוט ארוך עם בקרת שיוט מופעלת, כל עליה קלה גורמת לתיבה להוריד הילוכים על מנת להצליח לשמור על קצב. יחס ההעברה בהילוך הגבוה ארוך מבעבר ומאפשר שיוט בסל''ד נמוך ורגוע וצריכת הדלק הממוצעת במבחן הפתיעה לטובה ועמדה על 14 ק''מ לליטר. פער של 16% בלבד מול נתון היצרן הרשמי שעומד על 16.6 ק''מ לליטר. יחד עם זאת, מסלול המבחן כלל קילומטראז' בינעירוני גדול יחסית. במתאר העירוני-נטו הריו לא הצליחה להתעלות מעבר ל- 8.5 ק''מ מאכזבים לליטר. זה מחירו של שימוש במנוע אטמוספרי ותיק שכבר אינו בשפיץ של הטכנולוגיה המקובלת כיום. קחו זאת בחשבון. 
 
התנהגות הכביש של ריו החדשה טובה משמעותית מזו של המכונית היוצאת. זו עדיין לא מכונית ספורט ואפילו לא חצי-ספורטיבית ויותר מזה – נתוני המנוע הצנועים בוודאי לא מספיקים על מנת לאתגר את מה שיש ולהוציא אותה משלוותה. כך שאין מה לצפות כאן לאיום כלשהו על ההגמוניה האירופית המסורתית בתחום הזה שכל כך חשוב לכתבי הרכב ולכל מי שאוהב לנהוג (ומאידך כל כך לא חשוב לרוב הלקוחות של סופר-מיני אוטומטית). הריו מתהדרת במרכב קשיח יותר מקודמתה ועל כן מערכת המתלים מכוילת לכיוון מעט רך יותר. התוצאה מוצלחת למדי עם נוחות סבירה בהחלט גם במהירויות נמוכות כאשר במהירות גבוהה קל להתרשם מריסון ומבידוד רעשים טובים בהחלט. קל להרגיש שמערכת חלוקת המומנט TVBB עובדת ומסייעת להפחית את תת ההיגוי למינימום נסבל. חבל רק שכמה צפוי, מערכת ההיגוי מתעקשת לקלקל את החוויה עם דיוק לא מספק והיעדר מוחלט של תחושה.
 

(צילום: רונן טופלברג)

(צילום: רונן טופלברג)

(צילום: רונן טופלברג)

(צילום: רונן טופלברג)

 
סיכום
באופן מסורתי, קיה ריו לדורותיה היתה חביבה על ציי הליסינג יותר מאשר על הלקוחות הפרטיים. הדגם הנוכחי בתצורת האצ'בק פונה במופגן ללקוח הפרטי ועל כן קצת כש-2018 או-טו-טו בפתח, מוזר לנו לקבל מכונית סופר-מיני מודרנית שמרגישה כמעט מיושנת – עם מנוע אטמוספרי ותיק וגיר פלנטרי וללא כל אבזור בטיחות אקטיבי מודרני שהולך והופך לסטנדרט בתעשייה.
ריו החדשה ללא ספק מכונית טובה בהרבה מקודמתה. היא מאובזרת היטב, מתנהגת בסדר גמור בסך הכל ומתומחרת ב-95,900 ש"ח סבירים, אבל משום מה היא משאירה טעם תפל-משהו. מול מתחרות כמו סקודה פאביה, סיטרואן C3, רנו קליאו, פיז'ו 208, סוזוקי סוויפט וכו' היא מרגישה זולה ופשוטה עם ריח של ליסינג באוויר ולא הכי עדכנית. וזה קצת חבל.
אז למי היא בכל זאת יכולה לקרוץ? אני לא בטוח שיש היום מספיק לקוחות כאלה – אבל מי שנהיגה אינה בראש מעייניו ומחפש מכונית סופר-מיני מרווחת ונוחה יחסית, פשוטה ונטולת התחכמויות עם מוניטין טוב שתעשה את העבודה תכל'ס – בלי מנועים קטנים שנמתחים ונסחטים עד קצה נשמתם על ידי מגדשי טורבו, בלי גירים כפולי מצמד מורכבים וקפריזיים ושאר להטוטים טכנולוגיים שמרשימים על דף הנתונים אבל במציאות הנושכת עמידותם ואמינותם לאורך זמן תמיד יהיו מוטלים בספק  - יתכן וימצא בריו הפשוטה והצנועה הזו שותפה נאמנה.
 
 
קיה ריו האצ'בק 1.4GX – מפרט טכני
 
 
מנוע: בנזין 1368 סמ"ק
 
הספק/מומנט: 100 כ"ס ב-6,000 סל"ד/ 13.6 קג"מ ב-4,000 סל"ד
 
תיבת הילוכים: אוטומטית 6 מהירויות, הנעה קדמית
אורך: 4,065 מ"מ
רוחב: 1,725 מ"מ
גובה: 1,460 מ"מ
בסיס גלגלים: 2,580 מ"מ
משקל: 1,167 ק"ג
תא מטען: 300 ליטר 
תאוצה 100-0 קמ"ש (יצרן): 13.4 שניות
מהירות מירבית (יצרן): 173 קמ"ש
צריכת דלק משולבת (יצרן): 16.6 ק"מ/ליטר
צריכת דלק ממוצעת (מבחן): 14 ק"מ/ליטר
פליטת 2CO: 139 גרם לק''מ
זיהום אוויר/מיסוי ירוק: קבוצה 7
רמת בטיחות: 6 מתוך 8
מחיר: 95,900 ש'
 
מתחרים: סקודה פאביה, סיטרואן C3, רנו קליאו, פיז'ו 208, סוזוקי סוויפט
בעד: אבזור, מרווחת יחסית,התנהגות כביש
נגד: איכות חומרים, מערכות בטיחות, ביצועים
סיכום: פשוטה. לא מתחכמת ולא בולטת
 
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
מתלבט איזה רכב לקנות?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

המכונית החשובה ביותר של סקודה במבחן דרכים, צפו
המכונית החשובה ביותר של סקודה במבחן דרכים, עולם הרכב - תכנית 70
הוולוו S90 T8, הטכנולוגית בעולם נחתה בישראל
הוולוו S90 T8, הטכנולוגית נחתה בישראל אוסף נדיר של מכוניות בקניון, תוכנית 69
עלילות פרארי בארץ הקודש, הסיפור האמיתי
הקשר בין סוג הצמיג לחיסכון בדלק? גולף R עם חבילת ביצועים חדשה, תכנית 68
תכנית 62
ארטילריה כבדה: מבחן דרכים ראשון ללקסוס LC500, עולם הרכב תכנית 62
תערוכת פרנקפורט יצאה לדרך
ב.מ.וו X7 חושפת דגם קונספט לשבעה נוסעים, עולם הרכב תוכנית 61
עולם הרכב תוכנית 60: ארבעה סיפורים מוטורים מהארץ מהעולם
מפסטיבל האופנועים דרך ה-S קלאס עד הקרב בין מאיר טפירו לרז זהבי
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
 שומרת על פאסון: פורשה קאיין החדשה
הפורשה קאיין 2019 עוברת מקצה שיפורים שהופכים אותה לטובה מתמיד, תוכנית 59
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל, עולם הרכב תכנית 58
עולם הרכב מהדורה 57
רדבול פלוגטאג עושה את פיטסבורג, עולם הרכב תכנית 57
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים, עולם הרכב תכנית 56
על כבישי ישראל: הלקסוס המפוארת בעולם
הלקסוס LC500 שנחתה בישראל נחשבת לחוד החנית של לקסוס, תוכנית 55
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו וקורס רכיבת שטח שאסור לכם לפספס
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו, תוכנית 54
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך. עולם הרכב תוכנית 53
עולם הרכב 52: נהיגה ראשונה ב- CX5 החדשה
מאזדה השיקה בישראל את הדור השני של ה-CX5, עולם הרכב תכנית 52
עולם הרכב תוכנית 51
קדחת הג'יפונים נמשכת והפעם עם סיאט, יגואר חושפת את המכונית החזקה שלה
חגיגה מוטורית בכרמיאל
חגיגה מוטורית בכרמיאל
עולם הרכב תוכנית 50
העיר כרמיאל חוגגת פסטיבל, חווית ראלי בסקודה פאביה WRC R5 ועוד.. תוכנית 50
שוק היד השניה, תמונת מצב
כיצד הזינוק במכירות המכוניות החדשות השפיעה על השוק? עולם הרכב תוכנית 49
עולם הרכב - תוכנית 48
סובארו תנסה לנפץ את המסלול עם דגם נדיר, אאודי חושפת 8A חדשה, תוכנית 48
הסקודה קודיאק נחת בישראל
הסקודה קודיאק נחת בישראל וצפוי לטרוף את הקלפים, עולם הרכב תוכנית 47 
צפו: ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל
ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל, כך תתחרה הסטלביו באריות מאירופה
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
כך הפכה ישראל למעצמת רכב
ארץ ישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמת סייבר בתחום הרכב, צפו 
עולם הרכב תכנית 44
לקט הכתבות הכי מרתקות מעולם הרכב - עולם הרכב תכנית 44
אקזוטיקה על כבישי ישראל
למבורגיני הורקאן מפלסת את דרכה על כבישי ישראל ועוד.. עולם הרכב - תכנית 43
עולם הרכב תוכנית 42
הטריו מגרמניה מתנפל על סין, סקודה מציירת קווים לעתיד- עולם הרכב תכנית 42
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט - עולם הרכב תכנית 40
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה, צפו
B.M.W M760Li xDrive טסה על הכביש בארה"ב, סיאט לאון קופרה 2017  בספרד, הוולוו S60 פולסטאר
B.M.W M760Li טסה על הכביש בארה"ב, הוולוו פולסטאר - "עולם הרכב" תכנית 38
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל - "עולם הרכב" תכנית 37
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה, "עולם הרכב" - תכנית 36
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל - "עולם הרכב" תכנית 35
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
עולם הרכב תכנית 31
ה-330E הירוקה של ב.מ.וו, וצוות הרכב של ערוץ הספורט בודק את הסקודה קודיאק
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים?
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים? - "עולם הרכב" תכנית 26
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל - תכנית 25
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות. צפו בראיון הבלעדי
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23 
הפלישה הסינית לגרמניה: NIO EP9 עושה את הנורדשלייפה
גם הסינים מסמנים את טסלה ומציגים טכנולוגיה חשמלית שתוביל לדגמים עממים
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
דגמי 2017 כבר כאן: צפו בתוכנית עולם הרכב
תכנית 22 - שוק הרכב המקומי נערך לשנה החדשה
צפו במבחן דרכים ראשון לטויוטה C-HR
להיט מכירות חדש? טויוטה C-HR במבחן דרכים ראשון
כך תראה השיירה הנשיאותית החדשה?
המכונית הנשיאותית הבאה? במאי הסרטים ההוליוודיים, ניל בלומפקאמפ, הציע רעיונות
100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
תכנית 18 - 100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך - תכנית 17
תכנית 17 - המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך
תכנית הבכורה של "עולם הרכב"
תכנית 1 - התכנית שתעשה לכם סדר בעולם הרכב עם שלל החידושים ועוד..
עולם הרכב, 23.06.16
תכנית 2 - הכרות עם מאזדה הגדולה והמפוארת>
עולם הרכב, 30.06.16
תכנית 3 - פורשה מציגה את הפנמרה החדשה>
עולם הרכב, 07.07.16
תכנית 4 - לקסוס RC נוחתת בישראל, אסטון מרטין ורד בול חושפות היפר מכונית
עולם הרכב, 14.07.16
תכנית 5 - התכנית המלאה של עולם הרכב
עולם הרכב, 21.07.16
תכנית 6 - האם בקרוב נטעין את הרכבים שלנו, לנד רובר מציגה מערכת חדישה...
עולם הרכב, 28.07.16
תכנית 7 - ניסן והג'וק החדש, טסלה מנמיכה ציפיות ועוד...
עולם הרכב, 04.08.16
תכנית 8 - על שיטת ה 0 קמ"ש, עליית מחיר הביטוח של האופנועים ועוד...
עולם הרכב, 25.08.16
תכנית 9 - מה קורה כשמעבר חציה הופכת למוקש בטיחות? 
עולם הרכב, 01.09.16
תכנית 10 - השקת פורש פנמרה החדשה, והאם ה-RX9 של מזדה תגיע לפס הייצור?
עולם הרכב, 08.09.16
תכנית 11 - לראשונה על המסך, מבחר מבחני דרכים של מגזין "עולם הרכב"
אלפא רומיאו ג'וליה נחתה בישראל
תכנית 12 - אלפה רומיאו ג'וליה נחתה בישראל, מה הם הדרכים לקנות מכונית חדשה? 
עולם הרכב, התכנית המלאה (14)
תכנית 14 - נסיעה ראשונה על האסטון מרטין DB11
רנו טווינגו כאן: עולם הרכב, תכנית 15
תכנית 15 - והפעם רנו טווינגו על הפרק, לאחר שחזרה שוב לישראל.
ב.מ.וו מסירה את הגג: תכנית 16
תכנית 16 - ב.מ.וו מסירה את הגג

מתלבט איזה רכב לקנות? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם

קטלוג רכב

הונדה אודיסיי

חוות דעת - הונדה אודיסיי הוא המיניוואן של ה... מידע נוסף >

פולקווסגן טרנספורטר

חוות דעת - פולקסוואגן טרנספורטר הידוע אשר מ... מידע נוסף >

לקסוס NX

חוות דעת - לקסוס NX הוא הקרוסאובר הקומפקטי... מידע נוסף >

קיה פיקנטו

חוות דעת - קיה פיקנטו היא המכונית העירונית... מידע נוסף >

מזראטי גיבלי

חוות דעת - מזראטי גיבלי הינה מכונית סלון יו... מידע נוסף >