סגור

רנו-ספורט קליאו RS Trophy: העכבר ששאג

רנו קליאו RS חוזרת לישראל בגרסה מחוזקת ומשודרגת על מנת לקבל את תשומת הלב הראויה בקטגוריה שמבחינה מספרית הוא נישה קטנה וזניחה - אבל מקדמת תדמית חשובה מאוד

  • דרור ברלי

  • 06.09.2017

(צילום: דרור ברלי)

 
את המבחן הזה אני מוכרח להתחיל דווקא מהסוף אבל אני עוד לא מגלה לכם אם הקליאו RS Trophy מכונית טובה או לא. כי אני רוצה שתקראו את מה שיש לי לומר עליה ואם לא בא לכם לקרוא – זכותכם ויאללה ביי.
אבל בכל זאת נשארתם איתי וזה אחלה ולכן אשתף אתכם בהתחלה בכמה שהיא עולה ובדיון שהתנהל בתוכה במהלך הנסיעה הלילית הארוכה הביתה מרמת הגולן דרך בקעת הירדן שסביב השאלה "האם היית קונה את האוטו הזה?" 166,000 שקלים נדרשים על מנת להפוך לבעלים המאושרים שלה. מאושרים ללא כל ספק כי ה-RS טרופי הזו היא פצצת-סקס מוטורית שיודעת לספק חתיכת חוויית נהיגה שזה בעצם הייעוד היחיד של מכונית ספורטיבית. אבל האם אתם גם מספיק רציניים לשים כסף ולהיות בעלים שלה? אשכרה להתחתן איתה כדת וכדין עם כתובה במחשב של משרד הרישוי? 166,000 שקל אינם סכום מאוד גבוה אבסולוטית בסטנדרטים של שוק הרכב ההזוי בישראל וכבר ראינו כאן מכוניות שהציעו הרבה פחות אוטו בהרבה יותר כסף. אבל זה עדיין המון כסף בשביל מכונית סופר-מיני. מהירה וספורטיבית ככל שתהיה. במיוחד כאשר היצרן והיבואן בעצמם מעוניינים שירכשו אותה לא רק חזירי-הגז עם הרצח בעיניים, אלא גם ובעיקר – מנעד רחב יותר של לקוחות. הדיון התנהל שעה ארוכה ובסופו הגענו הביתה - אבל לא למסקנה נחרצת. וזה כבר לא מעודד מבחינת המכונית הזו, למרות שהנתונים על הנייר והביצוע בפועל הם מרשימים בהחלט.
 
היסטוריה מפוארת של ספורט מוטורי
קבוצת רנו היא היום יצרן הרכב הגדול בעולם. כן, היא עקפה בסיבוב את טויוטה ואת פולקסווגן ואת GM. רוב המכוניות של רנו הן עממיות וחסרות יומרות אבל לרנו יש גם יד ורגל ונסיון רב מאוד בספורט מוטורי. לאורך שנים ארוכות כמעט כל דגם ספורטיבי של היצרן הזה נחשב עד מאוד על ידי ההארדקור של חובבי הנהיגה הספורטיבית, אלה שאכנה אותם יותר מפעם אחת לאורך המבחן הזה בשם "חזירי-הגז". ועזבו קונוטציות שליליות שמזכירות טייקונים והון-שלטון וכו' – אני מתכוון לאלה שאוהבים ללחוץ בדוושה הימנית עד הרצפה ומבחינתי "חזיר-גז" זו בכלל מחמאה כי גם אני כזה.
 
הקליאו הספורטיבית נשענת על מסורת ארוכה של הוט-האץ' מוצלחות שמתחילה עוד בימי ה-5GT טורבו הברוטלית של שנות ה-80. אחריה הגיעה הקליאו "וויליאמס" (דור ראשון), ואחריה הספורט-קליאו 172(דור שני) וספורט-קליאו 197 (דור שלישי). הספורט-קליאו RS "שלנו" היא גרסת ה-Trophy המחוזקת/משודרגת של הדור הרביעי, זה שנמצא איתנו כבר שנה חמישית. הקליאו הספורטיבית הזו שונה מקודמותיה בשני פרמטרים עיקריים (יש מכורים שטוענים שהם גם פרמטרים עקרוניים שבגינם היא פחות נחשקת בעיניהם) – היא מגיעה במפרט משפחתי של מרכב 5 דלתות עם גיר רובוטי-כפול-מצמדים בלבד. ולא - אין אפשרות למרכב שלוש דלתות סקסי ו/או לגיר ידני של שמבדיל את הנערים מהגברים. זה מה יש ברמת היצרן והאמת היא שאני סבור שזה לא כל כך נורא. אולי כי אני כבר לא מהמכורים הקשים?
 

(צילום: דרור ברלי)

 
נגיעות ספורטיביות קשוחות
חמש דלתות זה לא נורא כי הקליאו דור רביעי היא מכונית סופר-מיני ממש יפה כבר במקור. גם בגרסאותיה הפשוטות והזולות. יש לה קו חלונות אלגנטי עם ידיות פתיחה לדלתות האחוריות שמתמזגות במסגרת החלון ליצירת מראה של כאילו ''אין דלת'', הכתפיים שלה שריריות והחרטום מחודד וקרבי. התוספות של דגם ה-RS כמו זרקורי הלד המגניבים בעיצוב דמוי דגל שחמט, חישוקים מושחרים ענקיים מעל לקאליפרים אדומים, תגי Trophy קטנים בתחתית הדלתות מאחור, ספוילר עמוק מלפנים ודיפיוזר ענקי מאחור - עושות לה רק טוב מבלי להיראות צעקנית, אפילו בשחור הצועק של מכונית המבחן – הוא לבטח עדיף על הגוונים האחרים שעם ישראל כל כך אוהב כמו כסוף-ליסינג ולבן-מונית המשמימים. זה לא נורא כי חמש דלתות הופכות את המכונית לפרקטית ולגיטימית לשימוש יומיומי. אתם יודעים איך זה – החיים הם לא רק להשחיז פניות עם רצח בעיניים. לפעמים יש גם ילדים להקפיץ לבית הספר וכו'.
שתי דוושות בלבד זה לא נורא כי לפעמים גם האישה שלכם (שלא מסכימה להתמודד עם קלאץ' והילוכים), צריכה לקחת את האוטו לסידורים וגם כי גיר-רובוטי-כפול-מצמדים טוב מחליף הילוכים מהר יותר מכל תיבה ידנית וזו עובדה. רוצים להחליף הילוך בעצמכם? המשוטים שמאחורי ההגה עושים את העבודה באופן המהיר והיעיל ביותר מבלי שתצטרכו להסיר את שתי ידיכם מההגה וזה כבר ממש טוב לנהיגה ספורטיבית.
 
אז היא מכונית יפה מבחוץ ודי שימושית. מבפנים המושב האחורי מציע מספיק מרחב לילדים ו/או בני נוער וגם מבוגרים לא גבוהים יוכלו לשבת שם מבלי להתלונן. המושבים הקדמיים ממש מצויינים – נראים טוב, אוחזים היטב את הגוף בפניות. הריפוד בשילוב בד ועור איכותי ונעים כולל גלגל הגה מצופה בעור עם "פס מירכוז" בעור אדום בחלקו העליון ואת ההופעה הספורטיבית משלימות חגורות בטיחות באדום לוהט וגם הבגאז' בנפח סביר בהחלט, אולי בגלל שהמכונית מסופקת ללא גלגל חלופי. אני יודע שזה מקובל היום בקרב יצרני הרכב הקמצנים, אבל צמיגי ספורט אנינים בחתך 40 לא אוהבים – ובצדק - את איכות הסלילה הישראלית וערכות התיקון שיצרני הרכב מספקים - שמורכבות מבלון דבק + קומפרסור-צעצוע בשני שקל, יעילות בערך כמו כוסות רוח - כי צמיג בחתך כל כך נמוך מתפרק לחתיכות בערך 50 מטר אחרי שהתפנצ'ר ועוד לפני שעצרתם. ואז תמתינו שעות מתישות לחילוץ. אם רכב המבחן נמסר לנו עם גלגל רזרבי בגודל מלא מהודק לרצפת הבגאז' ברצועות גומי – תתעקשו גם אתם על זה.
 

(צילום: דרור ברלי)

(צילום: דרור ברלי)

 
הינה ה"אבל"...
מה עוד מפריע לי? שיש כאן רק 4 כריות אוויר. הלו?.. זה סוף שנת 2017! מפריע לי השימוש העודף בפלסטיק כהה וקודר באיכות לא משהו. מפריע לי שרנו עדיין דבקים בהנדסת אנוש צרפתית קלוקלת בדמות מתג בקרת שיוט שמתחבא אי שם למטה ליד בלם היד או פוד השליטה במערכת השמע שמוסתר היטב מאחורי גלגל ההגה ומוטב לבדוק ולשנן את מיקומו כדי שלא תצטרכו לגשש אחריו בזמן נהיגה. מפריעה לי מערכת מולטימדיה שאינה מהמבריקות גם בהשוואה למכוניות שעולות חצי מהקליאו RS ומפריע לי שאין כאן שום מערכת בטיחות אקטיבית מודרנית (התרעת סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום אוטומטית וכו').
בכלל לא מפריע לי חסרונה של מערכת המובילאיי המעצבנת (מי שזה כן מפריע לו – שיתקין עצמאית) אבל כן מפריע לי לוח המחוונים  - אני לא מעריץ טכנולוגיה וחידושים אם אין להם תכלית וייעוד מוגדרים. אז מה לעזאזל עושה כאן מד מהירות דיגיטלי? מי שזה נראה לו כמו "חדשנות" שיילך ויעשה שיעורי בית – לוחות מחוונים דיגיטליים מרצדים ומגוחכים פרצו לחיינו כבר בשנות ה-80 העליזות בפיאט אונו טורבו, בפיאט טיפו, בשברולט קורבט C4 ובעוד כמה מכוניות כאשר שיא השיאים היה כמובן "Kitt" - הפונטיאק טראנס-אם השחורה המדברת מהסדרה המטופשת להפליא "אביר על גלגלים".
זה תמיד היה מיותר ומעצבן והיצרנים שחטאו בתועבה הזו חזרו כל עוד נפשם בם ללוחות האנלוגיים הישנים והטובים. אפילו במסכי ה-TFT הוירטואליים של היום, תמצאו מחוונים עגולים עם מחוג וירטואלי – אבל עדיין מחוג. אז בקליאו אין מחוון מהירות עגול אלא תצוגה דיגיטלית ובמקום בו היה אמור להיות מד המהירות מתנוסס מחוון כמות הדלק והוא ע-נ-ק-י. זה באמת חשוב במכונית שצורכת ליטר מהנוזל היקר בכל 8.5 ק"מ בממוצע, אבל הוא כל כך גדול, עד שבקלות יכלו לצמצם אותו באיזה 25 אחוז ולהכניס לצידו גם מד חום מנוע למשל – שאין בלוח הזה בכלל. אתם מבינים את זה?
 
מד מהירות דיגיטלי ענק

(צילום: דרור ברלי)

 
מכונית ספורטיבית שעולה 166,000 שקל, עם מנוע טורבו עצבני בנפח 1.6 ליטר שמפיק 220 כ"ס ו-26.5 קג''מ ומייצר המון חום, ארוז בתא מנוע קטן, צפוף ולוהט של מכונית סופר-מיני, וכל זה בצהרי אוגוסט (ובישראל, צהרי אוגוסט נמשכים בערך 8-9 חודשים רצוף) ובלי שעון חום מנוע! במבחן שלנו הקליאו נתנה חזק בראש, לא התחממה ולא פספסה אף פעימה אבל היא בכל זאת עדיין חדשה. מה יקרה בעוד שנתיים או שלוש אם המנוע בכל זאת יתחמם פתאום? אההה, יש נורת אזהרה. אז בואו ואגלה לכם שלנורות אזהרה יש בדרך כלל נטייה לדלוק רק כשהמנוע כבר מטוגן למוות מכל הצדדים.
 
מנוע 1.6 טורבו עצבני

(צילום: דרור ברלי)

(צילום: דרור ברלי)

 
כוס מים קרים, עד כאן טענות
מכאן ואילך יש רק קומפלימנטים. כי ככה בדיוק מכונית סופר-מיני ספורטיבית צריכה להיות: חזקה, קולנית, מתפרצת, בוטה. תאבת מהירות. אוחזת. מושכת. בועטת ונושכת. אלימה. רעה. לא, לא הכל כאן מושלם. יש כל מיני פינות קטנות שאני הייתי מכייל ומלטש קצת אחרת. אבל זה כבר עניין של טעם אישי ובינינו, גם אנחנו לא מושלמים. יש השהיה ממש קלילה בתגובת הדוושה – זה פחות המנוע ויותר הגיר, כדרכן של תיבות כפולות מצמד שחוככות בדעתן חלקיק של שבריר שניה לפני שהן מתרגמות את הלחיצה על המצערת להצמדה מלאה של הקלאצ'ים ולטיסה קדימה. בקליאו 1.2 של השכנה שלי זה לא מפריע. כי היא גם לא באמת נוהגת בה. רק מתנהלת איתה מהבית לעבודה ובחזרה. אבל מי שבחר בקליאו RS כמכונת נהיגה חש בזה. האמת? לא כזה נורא. כי זה באמת רק חלקיק של שבריר של שניה. עוד לפני שתחשבו על זה המכונית מושכת קדימה בחמת זעם עם סאונד מסמר שיער בסל''ד הגבוה.
תמונה: מנוע 1.6 טורבו עצבני
 
לחיצה על מצב "ספורט" מפעילה את בקרת השיגור – ברקס בשמאל, גז בימין, שחרור הברקס - בהאצה מהמקום ל-100 קמ''ש תוך 6.6 שניות הטרופי עם 220 סוסים זריזה יותר ב-3 עשיריות שניה מה-RS ה"רגילה" עם 200 כ"ס בלבד. אם זה קריטי לכם כנראה שאתם נמצאים באותו שלב בחייכם שבו יש עדיין כמה חצ'קונים על הפרצוף. חשוב יותר השיפור הקל אך מורגש בהתנהגות ובהיגוי והרי קליאו RS תמיד הצטיינה בזה אז מקצה השיפורים האחרון הוא פיין טיונינג – ליטוש קל פה ושיוף קל שם. אחיזת הכביש על צמיגי המישלן פיילוט כל כך גבוהה עד שהיא כמעט מגוחכת כי ה-RS מאפשרת כניסה לפניות במהירויות התאבדות. כאן מספיק שיקרה רק משהו לא צפוי אחד קטן כדי שהמכונית ואני בתוכה נעוף לתהום האינסופית הגדולה אבל זה לא קורה כי כבמטה קסם – הפניה מאחורינו ועוד אחת ועוד אחת. כל מה שצריך זה רק לבחור קו, לבלום הכי מאוחר שאפשר ולהפנות את ההגה לתוך הפניה, לסחוט את המצערת בהדרגה ולהאיץ בשאגה אחרי אמצע הפנייה.
 

(צילום: דרור ברלי)

 
המכונית אוחזת בציפורני הגומי שלה ולא מרפה – ואם נדמה שמעט תת-היגוי מפריע לכם - פרובוקציה קלה מצדכם תגרום לזנב להדק במקצת – רק במקצת - את הקו. ההידוק הזה עדין מאוד אבל מאוד מוחשי וקל להרגיש אותו בשידור ישיר שעובר דרך השילדה היישר לעכוז שתפוס חזק במושב הספורט. ככה צריכה מכונית ספורט להתנהג – כמו קארט. מה שקובע אלה לא המספרים על הסטופר (יש אפשרות למדידת זמני הקפה ושאר חינטרושים של בני טיפש-עשרה) כי אנחנו לא על מסלול - אלא תחושת התחת - כי אנחנו משחיזים את פיתולי כביש הצפון ומתענגים על דוושת הגז, כמה פשוט. גם ההגה שופר – הוא בעל משקל טוב, מהיר וחד מבעבר וחבל שעדיין חסרה לו תחושה. במכונית ספורטיבית כל כך ממוקדת אני רוצה להרגיש שאני אוחז בטבורי הגלגלים הקדמיים בידיים. ממש ככה. וזה משהו שמערכת התגבור החשמלית של רנו מתקשה להצטיין בו. אם הייתי ממש איסטניס (אדם עדין ואנין טעם, הנרתע מכל דבר שיש בו גסות או כיעור) הייתי מציע להם לחזור לתגבור ההידראולי הישן והטוב – או שולח אותם לב.מ.וו ומיני לקחת כמה שיעורים בכיול הגאים חשמליים. אבל אני לא כזה.
 
מה היה לנו שם...?
הקליאו RS טרופי היא מכונת נהיגה מהנה ומוטרפת שעשתה לי טוב על הנשמה. ממש טוב. היא תגרום לכם לחייך המון ואני מנחש שתמורת זה אתם תסלחו לה על המתלים הנוקשים עד כאב, על רעשי הכביש והרוח, על ה"פאולים" הקטנים בהנדסת האנוש. על היעדר מערכות בטיחות מודרניות כבר קצת יותר קשה לסלוח.
אבל האם תסלחו לה גם על תג המחיר? 166,000 שקל "זה לא יקר" כמו שאומר קובי ידידי, שגם הוא מדריך נהיגה ספורטיבית והתלווה אלי למבחן, "אבל זה המון כסף". המון כסף שאתם נדרשים לשלם עבור ספורטיבית קטנה שיש לה מתחרה ישירה וצמודה בדמות פיז'ו 208GTI שהיא הוט-האץ' מצטיינת ומוכחת שעולה 20,000 שקלים שלמים פחות. אז נכון שלפיז'ו יש "רק" 208 כ"ס והיא מציעה 3 דלתות וגיר ידני בלבד – זה הופך אותה לממוקדת עוד יותר עבור חזירי הגז ועבורם בלבד. ואילו הרנו יכולה – בתיאוריה - לדבר גם ללקוחות היותר מתונים שרוצים מכונית קטנה מהירה אבל שתהיה פרקטית ובעיקר - אוטומטית. ויש לזה מחיר שבתקופת ההשקה הוא נמוך במעט – "רק" 155,000 שקלים. "האם שווה" זה משהו שאתם כבר תיאלצו לשקול ולהחליט לבד.
 
רנו קליאו RS Trophy – מפרט טכני
מנוע: טורבו-בנזין 1618 סמ"ק
הספק/מומנט: 220 כ"ס ב-6,050 סל"ד/ 26.5 קג"מ ב-2,000 סל"ד
תיבת הילוכים: רובוטית-כפולת-מצמד EDC 6 מהירויות, הנעה קדמית
אורך: 4,090 מ"מ
רוחב: 1,732 מ"מ
גובה: 1,432 מ"מ
בסיס גלגלים: 2,589 מ"מ
משקל: 1,279 ק"ג
תא מטען: 300 ליטר
תאוצה 100-0 קמ"ש (יצרן): 6.6 שניות
מהירות מרבית (יצרן): 235 קמ"ש
צריכת דלק משולבת (יצרן): 16.95 ק"מ/ליטר
צריכת דלק ממוצעת (מבחן): 8.5 ק"מ/ליטר
פליטת 2CO: 135 גרם לק''מ
זיהום אוויר/מיסוי ירוק: קבוצה 12
רמת בטיחות: 0 מתוך 8
מחיר: 166,000 ש'
 
מתחרים: פיז'ו 208GTI פולקסווגן פולו GTI
בעד: התנהגות כביש, ביצועים
נגד: נחותה באבזור בטיחותי, מחיר
סיכום: חזירת גז. ספורטיבית לא מתפשרת שדורשת מבעליה להתפשר לא מעט
 

(צילום: דרור ברלי)

עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
מתלבט איזה רכב לקנות?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

תכנית 62
ארטילריה כבדה: מבחן דרכים ראשון ללקסוס LC500, עולם הרכב תכנית 62
תערוכת פרנקפורט יצאה לדרך
ב.מ.וו X7 חושפת דגם קונספט לשבעה נוסעים, עולם הרכב תוכנית 61
עולם הרכב תוכנית 60: ארבעה סיפורים מוטורים מהארץ מהעולם
מפסטיבל האופנועים דרך ה-S קלאס עד הקרב בין מאיר טפירו לרז זהבי
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
 שומרת על פאסון: פורשה קאיין החדשה
הפורשה קאיין 2019 עוברת מקצה שיפורים שהופכים אותה לטובה מתמיד, תוכנית 59
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל, עולם הרכב תכנית 58
עולם הרכב מהדורה 57
רדבול פלוגטאג עושה את פיטסבורג, עולם הרכב תכנית 57
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים, עולם הרכב תכנית 56
על כבישי ישראל: הלקסוס המפוארת בעולם
הלקסוס LC500 שנחתה בישראל נחשבת לחוד החנית של לקסוס, תוכנית 55
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו וקורס רכיבת שטח שאסור לכם לפספס
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו, תוכנית 54
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך. עולם הרכב תוכנית 53
עולם הרכב 52: נהיגה ראשונה ב- CX5 החדשה
מאזדה השיקה בישראל את הדור השני של ה-CX5, עולם הרכב תכנית 52
עולם הרכב תוכנית 51
קדחת הג'יפונים נמשכת והפעם עם סיאט, יגואר חושפת את המכונית החזקה שלה
חגיגה מוטורית בכרמיאל
חגיגה מוטורית בכרמיאל
עולם הרכב תוכנית 50
העיר כרמיאל חוגגת פסטיבל, חווית ראלי בסקודה פאביה WRC R5 ועוד.. תוכנית 50
שוק היד השניה, תמונת מצב
כיצד הזינוק במכירות המכוניות החדשות השפיעה על השוק? עולם הרכב תוכנית 49
עולם הרכב - תוכנית 48
סובארו תנסה לנפץ את המסלול עם דגם נדיר, אאודי חושפת 8A חדשה, תוכנית 48
הסקודה קודיאק נחת בישראל
הסקודה קודיאק נחת בישראל וצפוי לטרוף את הקלפים, עולם הרכב תוכנית 47 
צפו: ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל
ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל, כך תתחרה הסטלביו באריות מאירופה
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
כך הפכה ישראל למעצמת רכב
ארץ ישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמת סייבר בתחום הרכב, צפו 
עולם הרכב תכנית 44
לקט הכתבות הכי מרתקות מעולם הרכב - עולם הרכב תכנית 44
אקזוטיקה על כבישי ישראל
למבורגיני הורקאן מפלסת את דרכה על כבישי ישראל ועוד.. עולם הרכב - תכנית 43
עולם הרכב תוכנית 42
הטריו מגרמניה מתנפל על סין, סקודה מציירת קווים לעתיד- עולם הרכב תכנית 42
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט - עולם הרכב תכנית 40
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה, צפו
B.M.W M760Li xDrive טסה על הכביש בארה"ב, סיאט לאון קופרה 2017  בספרד, הוולוו S60 פולסטאר
B.M.W M760Li טסה על הכביש בארה"ב, הוולוו פולסטאר - "עולם הרכב" תכנית 38
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל - "עולם הרכב" תכנית 37
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה, "עולם הרכב" - תכנית 36
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל - "עולם הרכב" תכנית 35
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
עולם הרכב תכנית 31
ה-330E הירוקה של ב.מ.וו, וצוות הרכב של ערוץ הספורט בודק את הסקודה קודיאק
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים?
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים? - "עולם הרכב" תכנית 26
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל - תכנית 25
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות. צפו בראיון הבלעדי
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23 
הפלישה הסינית לגרמניה: NIO EP9 עושה את הנורדשלייפה
גם הסינים מסמנים את טסלה ומציגים טכנולוגיה חשמלית שתוביל לדגמים עממים
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
דגמי 2017 כבר כאן: צפו בתוכנית עולם הרכב
תכנית 22 - שוק הרכב המקומי נערך לשנה החדשה
צפו במבחן דרכים ראשון לטויוטה C-HR
להיט מכירות חדש? טויוטה C-HR במבחן דרכים ראשון
כך תראה השיירה הנשיאותית החדשה?
המכונית הנשיאותית הבאה? במאי הסרטים ההוליוודיים, ניל בלומפקאמפ, הציע רעיונות
100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
תכנית 18 - 100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך - תכנית 17
תכנית 17 - המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך
תכנית הבכורה של "עולם הרכב"
תכנית 1 - התכנית שתעשה לכם סדר בעולם הרכב עם שלל החידושים ועוד..
עולם הרכב, 23.06.16
תכנית 2 - הכרות עם מאזדה הגדולה והמפוארת>
עולם הרכב, 30.06.16
תכנית 3 - פורשה מציגה את הפנמרה החדשה>
עולם הרכב, 07.07.16
תכנית 4 - לקסוס RC נוחתת בישראל, אסטון מרטין ורד בול חושפות היפר מכונית
עולם הרכב, 14.07.16
תכנית 5 - התכנית המלאה של עולם הרכב
עולם הרכב, 21.07.16
תכנית 6 - האם בקרוב נטעין את הרכבים שלנו, לנד רובר מציגה מערכת חדישה...
עולם הרכב, 28.07.16
תכנית 7 - ניסן והג'וק החדש, טסלה מנמיכה ציפיות ועוד...
עולם הרכב, 04.08.16
תכנית 8 - על שיטת ה 0 קמ"ש, עליית מחיר הביטוח של האופנועים ועוד...
עולם הרכב, 25.08.16
תכנית 9 - מה קורה כשמעבר חציה הופכת למוקש בטיחות? 
עולם הרכב, 01.09.16
תכנית 10 - השקת פורש פנמרה החדשה, והאם ה-RX9 של מזדה תגיע לפס הייצור?
עולם הרכב, 08.09.16
תכנית 11 - לראשונה על המסך, מבחר מבחני דרכים של מגזין "עולם הרכב"
אלפא רומיאו ג'וליה נחתה בישראל
תכנית 12 - אלפה רומיאו ג'וליה נחתה בישראל, מה הם הדרכים לקנות מכונית חדשה? 
עולם הרכב, התכנית המלאה (14)
תכנית 14 - נסיעה ראשונה על האסטון מרטין DB11
רנו טווינגו כאן: עולם הרכב, תכנית 15
תכנית 15 - והפעם רנו טווינגו על הפרק, לאחר שחזרה שוב לישראל.
ב.מ.וו מסירה את הגג: תכנית 16
תכנית 16 - ב.מ.וו מסירה את הגג

מתלבט איזה רכב לקנות? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם

קטלוג רכב

דאצ'יה דאסטר

חוות דעת - דאצ'יה דאסטר הוא הקרוסאובר ה... מידע נוסף >

סקודה יטי

חוות דעת - סקודה יטי הוא ה- SUV הקומפקטי של... מידע נוסף >

אאודי A6

חוות דעת - אאודי A6 היא מכונית המנהלים הגדו... מידע נוסף >

מיני קאנטרימן

חוות דעת - מיני קאנטרימן הוא קרוסאובר קומפק... מידע נוסף >