סגור

סיאט לאון קופרה – הנוסחה המנצחת

למשפחתית הנמרצת של סיאט יש כל מה שצריך בכדי לגרום לכם לבקר יותר חברים רחוקים

  • בועז קורפל

  • 04.10.2017

(צילום: יחצ)

 
אחת המשימות שלי בחודש האחרון הייתה אי שם בצפון. לא משהו שמצריך התארגנות של כמה ימים בענייני מזון ושתיה או תכנון דרכים מיוחד. אגמון החולה בואך קריית שמונה היה נקודת היעד ונקודת המוצא שלי ליומיים מלאי חום ולחות בעמק החולה שהחל להתמלא באלפי שקנאים. אולי הם קלטו אותי שם או את הצליל שהפיקה מערכת הפליטה של הלאון קופרה שנסעתי בה וזה משך אותם? לא, אין סיכוי, הם רק בדרך לאפריקה ועוצרים כאן ל-B&B קצר, אבל נחמד מצידם שהגיעו יחד איתי. 
 
הלאון קופרה במהדורה חזקה יותר (300 כ"ס) ואני נפגשנו בעבר בספרד, באזור ברצלונה בטיפוס שוחק גלגלים וחורך אספלט במעלה הדרך למנזר המונסראט. מי שטרם ביקר במקום ולא עשה זאת עם מכונית כשהוא מאחורי ההגה, שירשום לעצמו את המשימה הזאת כמשימת חובה. כבר אז שאלתי את עצמי "מה בדיוק רוצים כאן להראות המהנדסים של סיאט ולמה סדרו ללאון קופרה עוד שתי דלתות?" התשובה הרשמית הייתה אז "להכין את הנהג הצעיר שאוהב נהיגה ספורטיבית למצב שהוא יתבגר ויצטרך להיות חלק ממשפחה עם ילדים, אבל הוא לא חייב לוותר על התענוג שבנהיגה והוא יוכל להמשיך ולשלב בין השניים".
 
 
אני בטוח שאותם ילדים שמתכנני המכונית התכוונו אליהם, התבגרו וגדלו מאז, אבל הנהג ממש לא. המכונית הזאת תמיד שימשה כתרופה מושלמת למי שסובל מבעיות אף-אוזן וגרון גם אם הגרסה שמגיעה לכאן מפיקה "רק" 290 כוחות סוס. כשנכנסים אליה נפתחים החושים כולם ובמיוחד חוש הריח שמביא את הניחוח הזה של הריפודים והדיפונים, של לוח המחוונים החדש וכל שאר האינסטרומנטים שגורמים לך לקחת שאיפה עמוקה. רגע לאחר מכן מגיע חוש המישוש ותורם את שלו עם ליטופים של כל מה שיש שם ובמיוחד ההגה שטבול באיזה חומר מגנטי אנושי שמקשה עליך לנתק מגע. חוש השמיעה מתחדד עם הלחיצה על לחצן ההתנעה ואז מגיע העניין הזה של הגרון כשאתה מנסה לגלות למי יש גרון יותר חזק, לך או למערכת הפליטה של המכונית שמגרגרת ומגרגרת וקוראת תיגר על הנהג. 
 
הרבה לא השתנה בלאון קופרה בגרסה החדישה ביותר שלה ובמובן מסוים טוב שכך. המכונית יותר מדויקת, חדה ואיכותית מבעבר בהיבט החומרים מהם היא עשויה וגם קצת יותר מקושטת במיוחד בלילה עם תאורת האווירה בדלתות. יש לה יריבות חזקות עם מנועים טובים וחלקן אפילו בנות דודה מגרמניה כמו אאודיS3  שכוללת מערכת קוואטרו והנעה כפולה ויש גם את הגולף GTI שהיא האימא של כל הז'אנר המטורף הזה של קומפקטיות "משפחתיות" עם מינון סטרואידים גבוה במיוחד. אבל לספרדייה הזאת יש משהו אחר. יש פה חיבור בין כל האלמנטים שיוצר מכונת חשק שגורמת לך לחפש את החברים שגרים הכי רחוק ממך ולנסוע לבקר אותם יותר מבעבר, גם אם הם לא בבית, בלי להתאכזב.
 
הנציג של סיאט שמסר לי את המכונית התקשה לשחרר. הוא התרפק והפליג בשבחים על המכונית והקפיד לומר שהוא באמת לא משוחד ושהוא נהג על כל המתחרות שלה ושהיא באמת מיוחדת בהשוואה לכולן. "למה המזגן לא נשאר על מצב סירקולציה פנימית בכל פעם שמתניעים את המכונית וצריך לבחור את זה מחדש?" שאלתי אותו את השאלה היחידה שמצאתי לנכון באותו רגע. "זאת באמת סוגיה מעניינת" ענה לי הבחור. "אבדוק ואחזור אליך". ואני מלמלתי לעצמי "אין צורך, סתם שאלתי". 
 

(צילום: יחצ)

(צילום: יחצ)

 
רשימת המלאי הטכני שלי כוללת מכונית קומפקטית עם מנוע בנפח 2.0 ליטרים בטכנולוגיית TSI של פולקסוואגן-אאודי שמפיק 290 כוחות סוס בסל"ד גבוה יחסית של 5,900. המנוע יודע לטפס מהר לנתון הזה אבל הוא יותר נהנה להרגיש את המומנט הנהדר של 35.7 קג"מ כבר ב-1,700 סל"ד וזה אומר שהרגל תעבוד קשה בללחוץ עוד ועוד ועוד. תיבת ההילוכים האוטומאטית כפולת המצמדים תעמוד פה למבחן אמתי בין שיוטים ארוכים לבין הורדות הילוך מהירות דרך הידיות הקטנות שמאחורי ההגה, אני מרגיש שזה מדגדג לי באצבעות. בלמי דיסק חזקים מלפנים ומאחור, קאליפרים אדומים כמתבקש וחישוקי 19 אינץ מתוכשטים להשלמת העיצוב החיצוני. זאת הכלה ואיתה יוצאים לירח דבש קצר של 48 שעות.
 
הצגה לילית
אספתי את המכונית בסופו של יום והערב ירד מהר יחסית. התאורות הפנימיות התמזגו עם החיצוניות ובמיוחד תאורת ה-LED  בפנסים הקדמיים ששוטפת באור נגוהות חלבי את כל הסביבה. הדרך צפונה חלפה באמת מהר. בין ניסיון אחד להקשיב לתזמוני החלפת ההילוכים וליריקות של גאזי הפליטה מהמפלט האחורי לבין ניסיון חסר הצלחה לנסת ולהשאיר אותה על הצד החסכוני של הנסיעה בסיוע מחשב הדרך. (מחוייב במבחן, אבל סתם מיותר). יכולתי להרגיש את המבטים שננעצו במכונית בעצירות ברמזורים. במיוחד של אלה שראו אותימ מגיע מאחור ותהו לעצמם "מה זה הדבר העוצמתי הזה שמאיר כמו מטוס קרב שמגיע לנחיתה?"
הטלפון צלצל והשם של הבחור שהתקשר היה על הצג. "אתה ממשיך לרמות נפתלי ושם ניפגש" הוא אמר לי. "זה ממש 7 דקות נסיעה מצומת כח, מחכה לך". פניתי שמאלה בצומת כח והתחלתי לטפס לרכס נפתלי. שלטים מוכרים מהעבר שלי בצבא נגלו לעיני. מזמן לא הייתי כאן, המון שנים. הפנייה לרמות נפתלי הגיעה מהר והטיפוס המפותל היה רק מבוא עבור הקופרה זוללת האספלט הזאת. החלטתי להמשיך עוד קצת ולחזור על עקבותיי אחר כך, אולי לאחר בכמה דקות. הכיוון הכללי היה נהריה ואחרי 35 דקות של נסיעה הגעתי לנהריה כשאני שטוף באדרנלין ובמושב שלצידי השקית עם החטיפים נפתחה והאריזות התפזרו מהזוויות והפניות והבלימות של הנסיעה לנהריה. ביד רועדת התקשרתי לבחור שחיכה לי ברמות נפתלי, למזלי הוא בעצמו נתקע בדרך ולא הגיע וגם הסוללה בטלפון שלו נגמרה. "קבענו עוד חצי שעה?" אמרתי לו ומיד יצאתי לדרכי בחזרה.
 
עולם של רגש אחר בפניות ובתאוצות
אחד הדברים המרגשים באמת שנמצאים בלאון קופרה פרט לעובדה שכעת לא צריך מפתח בשביל להיכנס אליה ולהתניע אותה, היא השלדה הנפלאה והדיפרנציאל שננעל אלקטרונית בדיוק ברגע ובמקום הנכון. לחיצה על מצב "קופרה" בלחצן מצבי הנסיעה תכניס את המכונית לשיא הדריכות שלה ותכניס את רקדנית הפלמנקו היפיפייה לסערת חושים שתסחוף אתכם באמת. מערכות הבקרה האלקטרוניות מנטרלות את תחושת המאמץ של השלדה ופרט לחריקת צמיגים פה ושם, דומה שהמכונית פשוט עסוקה בהנאה מהנסיעה כמוני. ההגה מתוגבר חשמלית באופן יחסי למהירות המכונית. התגובות מדויקות והזוויות נהדרות. שמתי את ההגה בנקודה שרציתי לפנות אליה וזה הכל. שום תיקון ושום מאבק, רק לחיצה נוספת על הדוושה וקדימה הסתער לפנייה הבאה. הכביש הזה בין צומת כח לקיבוץ סאסא או נהריה או מה שתבחרו בצד השני של הגליל, הוא כביש מדהים ביופיו, עשיר בפניות וקטעים טובים. בטוח לנסיעה ויותר מהכול, מרגש לנהיגה. הישורות הקצרות נותנות דרור למנוע לפרוץ קדימה והפניות המרובות לימין ולשמאל תוך עליה חדה למעלה מספקות את מה שהלב צריך להגברת הדופק. 
 

(צילום: יחצ)

 
יש בה פרקטיות ואיכות חיים
ויש בה גם בטיחות אם כי לא מהסוג המוכר כיום במכוניות רבות. הדור הבא של הלאון קופרה יכלול כבר בקרת נתיבים וכל שאר התוספות המוכרות מהעולם האקטיבי. יש לה סיוע בבלימה וגם בבלימת חירום, היא כוללת 9 כריות אוויר (לא מצאתי את כולן) יש בה מערכת למניעת תאונות משניות וגם שפע מערכות ייצוב ושיפור אחיזה. בהיבט של איכות החיים יש מקום לציין את מערכת השמע המצוינת שעבדה היטב כשלא הלכה לאיבוד בין תחנות הרדיו השונות במצב סריקה רוב הדרך. החיבור לטלפון היה מהיר וקל. הגג הפנורמי הוא עניין אישי שאני לא משתגע עליו בגלל החום שהוא מכניס לרכב אבל אם אתם חייבים אז בבקשה. תאי אחסון מספקים כולל מקומות נסתרים תחת המושבים לאחסן את ה...טלפון. מערכת בקרת אקלים מפוצלת וטובה שעבדה קשה והוכיחה את עצמה. תא המטען יספיק למזוודה בינונית עם 380 ליטר אבל זה יאפשר לכם ללכת לקניות שוב ושוב, זה הצד החיובי. צריכת הדלק הרשמית היא 6.6 ליטר דלק לכל 100 ק"מ. מדדתי את זה בדרך חזרה, אחרי יומיים שבהם אני מתאמן בנסיעה בפניות בסמוך לכביש המערכת ולוחץ חזק על הגאזה כל פעם שאני חושב שיש חייל של חיזבאללה קרוב לגבול במטרה להטריד אותו, שיקנא. הנתון הסופי שאיתו חזרתי היה 9.4 ליטר למאה ק"מ וזה בסדר גמור.
 
המחלקה לחוויות מוטוריות ספרדיות
אם הייתי צריך למצוא שם לחטיבת הקופרה של סיאט, זה השם שהייתי נותן לה. יש קצת שמועות בחודשים האחרונים שסיאט בוחנת מהלך של הפרדה של דגמי קופרה מדגמי סיאט כמו שסיטרואן עושה לדגמי DS למשל. וזאת עם יצירת לוגו נפרד למותג "קופרה" ואולי הפרדה פיזית באולמות המכירה, ימים יגידו, אתם קראתם על זה כאן ראשונים. הנסיעה בלאון קופרה ההיא במונסראט עדיין חקוקה בזכרוני כחוויה נפלאה וכעת גם הנסיעה בכבישי רמות נפתלי בין הגליל העליון לגליל המערבי חקוקה בזכרוני. נהגתי במכונית שעות ארוכות ונהניתי מהן. המושב של הנהג קצת היה קשוח איתי מפאת דרגת הקושי שלו אבל זה לא מנע ממני להנות. "היא הכי טובה בהחזרת תמורה מול המחיר שלה" אמר לי הנציג של סיאט שקיבל את המכונית בחזרה. "יכול להיות" חשבתי לעצמי. "אבל מי שקונה מכונית כזאת לא בדיוק שובר קופת גמל לפני גיל 67 וצריך לחשב כל שקל" עניתי לו. יש בה באמת נוסחה נהדרת שעושה את ההבדל מיריבותיה שמנסות להיות קצת נחבאות אל הכלים בעיצוב. הלאון קופרה איננה מוחצנת מדי אבל היא עם נוכחות מטורפת. היא לא סופר משוכללת עד לפרט האחרון, אבל יש בה את כל מה שצריך ואף יותר. היא לא באמת מיועדת למשפחות אלא יותר לכאלה שמעדיפים להשאיר את המשפחה מאחור. הלאון קופרה תסייע לכם להיזכר בחברים ובני משפחה שגרים רחוק ותגרום לכם לרצות לבקר אותם יותר. הלאון קופרה תביא אתכם לחנייה והאורות שלה יישארו דולקים עוד כמה שניות אחרי שתצאו ממנה ואני מבטיח לכם שלא תזוזו משם עד שהאורות יכבו ותתנו לה עוד מבט אחד של תודה וגעגוע לנסיעה הבאה. 
 

(צילום: יחצ)

 
סיאט לאון קופרה 5 דלתות
 
אורך: 4,282 מטרים
רוחב: 1,816 מטרים
גובה: 1,459 מטרים
משקל כולל מותר: 1,910 ק"ג
משקל עצמי כולל נהג: 1,421 ק"ג
מרווח סרנים: 2,618 מטרים
נפח תא מטען: 380 ליטר
נפח מכל דלק: 50 ליטר
 
מנוע: 2.0 ליטר טורבו הזרקה ישירה 
הספק: 290 כ"ס ב-5,600 סל"ד
מומנט: 35.7 קג"מ ב-1,700 סל"ד
זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש: 5.7 שניות
תיבת הילוכים: אוטומאטית כפולת מצמד 6 מהירויות
צריכת דלק משולבת במבחן: 9.4 ליטר ל-100 ק"מ
דרגת זיהום אוויר: 13
דירוג בטיחות משרד התחבורה: 1 
מחיר גרסת 3 דלתות: 224,000 ₪
מחיר גרסת 5 דלתות: 229,000 ש"ח
 
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
מתלבט איזה רכב לקנות?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

תכנית 62
ארטילריה כבדה: מבחן דרכים ראשון ללקסוס LC500, עולם הרכב תכנית 62
תערוכת פרנקפורט יצאה לדרך
ב.מ.וו X7 חושפת דגם קונספט לשבעה נוסעים, עולם הרכב תוכנית 61
עולם הרכב תוכנית 60: ארבעה סיפורים מוטורים מהארץ מהעולם
מפסטיבל האופנועים דרך ה-S קלאס עד הקרב בין מאיר טפירו לרז זהבי
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
 שומרת על פאסון: פורשה קאיין החדשה
הפורשה קאיין 2019 עוברת מקצה שיפורים שהופכים אותה לטובה מתמיד, תוכנית 59
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל, עולם הרכב תכנית 58
עולם הרכב מהדורה 57
רדבול פלוגטאג עושה את פיטסבורג, עולם הרכב תכנית 57
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים, עולם הרכב תכנית 56
על כבישי ישראל: הלקסוס המפוארת בעולם
הלקסוס LC500 שנחתה בישראל נחשבת לחוד החנית של לקסוס, תוכנית 55
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו וקורס רכיבת שטח שאסור לכם לפספס
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו, תוכנית 54
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך. עולם הרכב תוכנית 53
עולם הרכב 52: נהיגה ראשונה ב- CX5 החדשה
מאזדה השיקה בישראל את הדור השני של ה-CX5, עולם הרכב תכנית 52
עולם הרכב תוכנית 51
קדחת הג'יפונים נמשכת והפעם עם סיאט, יגואר חושפת את המכונית החזקה שלה
חגיגה מוטורית בכרמיאל
חגיגה מוטורית בכרמיאל
עולם הרכב תוכנית 50
העיר כרמיאל חוגגת פסטיבל, חווית ראלי בסקודה פאביה WRC R5 ועוד.. תוכנית 50
שוק היד השניה, תמונת מצב
כיצד הזינוק במכירות המכוניות החדשות השפיעה על השוק? עולם הרכב תוכנית 49
עולם הרכב - תוכנית 48
סובארו תנסה לנפץ את המסלול עם דגם נדיר, אאודי חושפת 8A חדשה, תוכנית 48
הסקודה קודיאק נחת בישראל
הסקודה קודיאק נחת בישראל וצפוי לטרוף את הקלפים, עולם הרכב תוכנית 47 
צפו: ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל
ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל, כך תתחרה הסטלביו באריות מאירופה
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
כך הפכה ישראל למעצמת רכב
ארץ ישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמת סייבר בתחום הרכב, צפו 
עולם הרכב תכנית 44
לקט הכתבות הכי מרתקות מעולם הרכב - עולם הרכב תכנית 44
אקזוטיקה על כבישי ישראל
למבורגיני הורקאן מפלסת את דרכה על כבישי ישראל ועוד.. עולם הרכב - תכנית 43
עולם הרכב תוכנית 42
הטריו מגרמניה מתנפל על סין, סקודה מציירת קווים לעתיד- עולם הרכב תכנית 42
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט - עולם הרכב תכנית 40
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה, צפו
B.M.W M760Li xDrive טסה על הכביש בארה"ב, סיאט לאון קופרה 2017  בספרד, הוולוו S60 פולסטאר
B.M.W M760Li טסה על הכביש בארה"ב, הוולוו פולסטאר - "עולם הרכב" תכנית 38
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל - "עולם הרכב" תכנית 37
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה, "עולם הרכב" - תכנית 36
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל - "עולם הרכב" תכנית 35
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
עולם הרכב תכנית 31
ה-330E הירוקה של ב.מ.וו, וצוות הרכב של ערוץ הספורט בודק את הסקודה קודיאק
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים?
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים? - "עולם הרכב" תכנית 26
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל - תכנית 25
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות. צפו בראיון הבלעדי
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23 
הפלישה הסינית לגרמניה: NIO EP9 עושה את הנורדשלייפה
גם הסינים מסמנים את טסלה ומציגים טכנולוגיה חשמלית שתוביל לדגמים עממים
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
דגמי 2017 כבר כאן: צפו בתוכנית עולם הרכב
תכנית 22 - שוק הרכב המקומי נערך לשנה החדשה
צפו במבחן דרכים ראשון לטויוטה C-HR
להיט מכירות חדש? טויוטה C-HR במבחן דרכים ראשון
כך תראה השיירה הנשיאותית החדשה?
המכונית הנשיאותית הבאה? במאי הסרטים ההוליוודיים, ניל בלומפקאמפ, הציע רעיונות
100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
תכנית 18 - 100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך - תכנית 17
תכנית 17 - המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך
תכנית הבכורה של "עולם הרכב"
תכנית 1 - התכנית שתעשה לכם סדר בעולם הרכב עם שלל החידושים ועוד..
עולם הרכב, 23.06.16
תכנית 2 - הכרות עם מאזדה הגדולה והמפוארת>
עולם הרכב, 30.06.16
תכנית 3 - פורשה מציגה את הפנמרה החדשה>
עולם הרכב, 07.07.16
תכנית 4 - לקסוס RC נוחתת בישראל, אסטון מרטין ורד בול חושפות היפר מכונית
עולם הרכב, 14.07.16
תכנית 5 - התכנית המלאה של עולם הרכב
עולם הרכב, 21.07.16
תכנית 6 - האם בקרוב נטעין את הרכבים שלנו, לנד רובר מציגה מערכת חדישה...
עולם הרכב, 28.07.16
תכנית 7 - ניסן והג'וק החדש, טסלה מנמיכה ציפיות ועוד...
עולם הרכב, 04.08.16
תכנית 8 - על שיטת ה 0 קמ"ש, עליית מחיר הביטוח של האופנועים ועוד...
עולם הרכב, 25.08.16
תכנית 9 - מה קורה כשמעבר חציה הופכת למוקש בטיחות? 
עולם הרכב, 01.09.16
תכנית 10 - השקת פורש פנמרה החדשה, והאם ה-RX9 של מזדה תגיע לפס הייצור?
עולם הרכב, 08.09.16
תכנית 11 - לראשונה על המסך, מבחר מבחני דרכים של מגזין "עולם הרכב"
אלפא רומיאו ג'וליה נחתה בישראל
תכנית 12 - אלפה רומיאו ג'וליה נחתה בישראל, מה הם הדרכים לקנות מכונית חדשה? 
עולם הרכב, התכנית המלאה (14)
תכנית 14 - נסיעה ראשונה על האסטון מרטין DB11
רנו טווינגו כאן: עולם הרכב, תכנית 15
תכנית 15 - והפעם רנו טווינגו על הפרק, לאחר שחזרה שוב לישראל.
ב.מ.וו מסירה את הגג: תכנית 16
תכנית 16 - ב.מ.וו מסירה את הגג

מתלבט איזה רכב לקנות? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם

קטלוג רכב

סמארט פורטו

חוות דעת - סמארט פורטו היא מכונית עירונית ק... מידע נוסף >

אאודי TT

חוות דעת - אאודי TT היא מכונית הספורט-קופה... מידע נוסף >

הונדה סיוויק האצ'בק

חוות דעת - הונדה סיוויק האצ'בק היא המשפ... מידע נוסף >

אינפיניטי Q70

חוות דעת - אינפיניטי Q70 היא מכונית היוקרה... מידע נוסף >

פיג'ו 2008

חוות דעת - פיג'ו 2008 הוא המיני קרוסאוב... מידע נוסף >