סגור

במבחן: פולקסוואגן גולף GTi – המלכה האם

7.5 דורות חלפו על הגולף הספורטיבית וכוחה עוד במתניה

  • בועז קורפל

  • 15.12.2017

(צילום:אילן אשל)


(צילום:אילן אשל)

 
הגרסאות של הפולקסוואגן גולף הלכו והתרבו עם השנים. המכונית הכי נמכרת של פולקסוואגן בעידן המודרני אחרי החיפושית, תהיה גם חשמלית ויש לה אפילו גרסה תאומה לאאודי השרירית עם מנוע חזק והנעה לכל ארבעת הגלגלים במיתוג R. אולם למרות כל אלה, דומה שהפולקסוואגן גולף GTi הייתה מאז ומעולם המלכה האם של הקומפקטיות הספורטיביות באירופה וכל יצרן רכב אחר שהמציא דגם או גרסה לוהטת שכזאת, מיד רץ להשוות אותה לביצועים של הגולף בכדי להוכיח עד כמה שהמכונית שלו טובה.

(צילום:אילן אשל)

 
 
סבתא בישלה דייסה
אתם בוודאי מכירים את הסיפור הקטן הזה אודות הסבתא שבישלה סיר דייסה, חילקה את הדייסה לכל הנכדים ורק לקטן שבהם לא נשאר. אפשר לאמץ לרגע את הסיפור הזה אם כי בגרסה מעט שונה, כלומר הסבתא היא פולקסוואגן גולף (על שלל הגרסאות שלה) והיא זו שחילקה את הדייסה הטכנולוגית לסיאט, לסקודה ולאאודי ורק לפולקסוואגן עצמה לא ממש נשאר משהו מיוחד משלה. לא, אל תטעו כאן בכלל, הגולף הייתה ותמיד תהיה מכונית טובה, אמינה וגם יקרה מאחיותיה בזכות הלוגו של החברה, אולם הפערים הצטמצמו כל כך וכיום הגבולות בין המותגים והדגמים מטושטשים כמעט לגמרי. "מה יבדיל בין הגולף לבין הלאון של סיאט?" אתם שואלים, והתשובה היא רמת האיכות הגבוהה מאוד של דגמי פולקסוואגן והשמירה על ערך המכונית בשוק המשומשות. אנחנו רואים פחות ופחות מכוניות של פולקסוואגן על כבישי ישראל מפאת מחירם הגובה של הדגמים הללו  ומנגד הצפה של סקודה וסיאט, זה רק יהפוך את הגברות מוולפסבורג לנדירות ומיוחדות יותר, תזכרו את זה. ואם ממש תרצו, תצטרכו לשלם על זה. 

(צילום:אילן אשל)

 
שושלת ארוכה ועתיד רחוק
לפולקסוואגן גולף עצמה יש שושלת ארוכה בת 7 דורות. אני אפילו לא מנסה לחפש לזה שם כמו סבתא רבא-רבא-רבא... אבל זאת באמת מסורת ומורשת ארוכה למכונית שיצרה ז'אנר של האצ'בק קומפקטיות ומעליהן גרסת ה-GTi  שתמיד נתנה יותר בתחום הביצועים והתוספות המיוחדות. התרנגולת שמטילה הכי הרבה ביצי זהב לקונצרן הגרמני בבית תמשיך לעמוד במרכז שדרת הדגמים גם בשנים הבאות והגרסאות החשמליות שלה יחליפו ככל הנראה את גרסאות הבנזין, אבל זה ייקח עוד כמה שנים טובות. המכונית הנוכחית נמצאת בשלב אמצע החיים לפני הדור הבא ומדובר כאן במתיחת פנים שמיישרת קו באופן נאה מול היריבות בשוק בהיבטים רבים: עיצוב, טכנולוגיה, אבזור, ביצועים ובטיחות. זה אמנם נשמע מאוד מבטיח, אבל בכל זאת מדובר רק ביישור קו ואין כאן משהו קיצוני שישים את הגולף GTi בעמדת יתרון של כמה מדרגות מעל האחרות. המכונית כמעט זהה לדגם המשפחתי הרגיל במבט ראשון, אולם עד מהירה צפים להם ההבדלים בין הגרסאות. ראשית צבע החציל המהמם של מכונית המבחן (הם קוראים לזה אדום יין) מעיד על כך שפולקסוואגן השתחררו קצת מהצבעים הבנאליים שהיו בעבר. חישוקי הגלגלים בגודל 18 אינץ' (אופציה) קיבלו עיצוב דינאמי ומתוכם מבצבצים באדום בוהק הקאליפרים של הבלמים שלופתים את הדיסקים הגדולים. פגוש קדמי עם פתחים רחבים שדומה יותר לגרסת R מאשר לגרסה העממית, פנסי LED עוצמתיים מלפנים ומאחור, ואם כבר מדברים על הזנב של המכונית, דווקא שם ניכרים הרבה פחות שינויים אבל לא ניתן להתעלם מזוג פתחי הפליטה הכסופים הגדולים שמעידים בצלילים על עבודת המנוע הנמרצת. נוסיף גם את הגג הפנורמי החשמלי לרשימת העדכונים החשובה שתהווה כולה בסיס לדור הבא של ה-GTi ואם תרצו יש בכל אלה הצדקה למחיר שאליו נגיע בסיום.

(צילום:אילן אשל)

 
קצת יותר כוח וקצת יותר אבזור ובטיחות
הדגש פה על המילה קצת. גם אנשי פולקסוואגן יודו בלב מלא כי הגולף מעולם לא הצטיינה בשפע מערכות ורמת האבזור שלה מספיקה למלא ברושור קטן יחסית כשאפילו המאפרה והמצית מוזכרים שם. אבל במקרה הזה, למרות שמדובר בתוספות ועדכונים לכל מה שהכרנו בעבר, הרי שאין לגולף GTi במה להתבייש בכלל. המנוע נותר אותו מנוע בנפח 2.0 ליטרים בקירוב אולם ההספק שלו עלה ל-230 כוחות סוס והמומנט (ציון הכושר של המנוע) התייצב על 36 קג"מ שמגיעים כבר ב-1,500 סל"ד מוקדמים. תיבת ההילוכים היא בטכנולוגיית DSG כפולת מצמדים ויש בה שש מהירויות. אנחנו חושבים שתיבה מודרנית יותר עם 7 מהירויות בהחלט הייתה מתאימה ומאפשרת חיסכון גדול יותר בדלק בשיוטים ארוכים, אבל מהנדסי פולקסוואגן הכריעו. הכוח של המנוע יורד לגלגלים הקדמיים ומשגר את המכונית מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 6.4 שניות לפי הצהרת היצרן. מידות הרכב לא השתנו ולפיכך כל מה שהכרנו בהיבט נוחות הנסיעה ונפח תא המטען בגרסה הקודמת, נותר על כנו גם כאן. השינויים בתוך המכונית בהחלט חשובים, החל מצג המגע בגודל 8 אינץ' והוא שופע באינפורמציה ותצוגות משתנות על מצב הרכב ונתוני הנסיעה, דרך צג קטן בלוח השעונים המיועד לספק אינפורמציית מצב רכב לנהג בלבד, כפתור התנעה ולא באמצעות מפתח וגם דוושות בוהקות שמזכירות לנו שזהו דגם ספורטיבי. אם נוסיף לאלה את מיטב מערכות הבטיחות שפולקסוואגן הכניסה ל-GTi אז באמת שמדובר בשדרוג נאה אך הוא איננו מושלם. למרות שיש כאן מערכת בקרת שיוט אדפטיבית ששומרת על מהירות ומרחק ביטחון וגם מערכת בלימה בחירום בעיר (חשוב מאוד) וגם מערכת התראה ממצבי עייפות ומערכת למניעת תאונה משנית, הרי שאין כאן את בקרת הסטייה מנתיב וכפועל יוצא מכך גם אין תיקון הגה וחבל. מערכת ההפעלה של הרכב מותאמת רק למשתמשי קאר פליי ולא לאנדרואיד וגם זהו פספוס. 
 

(צילום:אילן אשל)

 
 
מעבירים ל-D
אחרי קפה נפלא של בוקר קר, התחלנו בנסיעה כאשר 40 הקילומטרים הראשונים היו בתוך העיר בתנאי נסיעה יומיומית כולל עמידה וזחילה בפקקים. אני אוהב את ההגה השמנמן שלה שחתוך בבסיסו עם העיטור GTi המוטבע בו ואת התפירה האדומה. זה יחד עם הדוושות הכסופות, מעור את הצד הספורטיבי של חוויית הנהיגה אבל מעבר לאלה לא תמצאו שום סממן אחר, כאילו מישהו בפולקסוואגן אמר "אסור להגזים" למרות שעוד כמה נגיעות קטנות פה ושם לא היו נחשבות להגזמה. הקונסולה הראשית נותרה כשהייתה, מסודרת ומאורגנת בהיגיון ובפשטות ולא מעבר. המושבים טובים ונוחים ועטופים בבד בצביעת שתי וערב כמו במכוניות מהדורות הקודמים. יש בזה מידה רבה של חן לחובבי המיתולוגיה אבל חבל שהנהג לא מקבל אופציה חשמלית למושב. התגובה לדוושה פשוט טובה, המנוע אוהב להניע את המכונית וגם מערכת הפליטה מספקת את הסחורה במצב הדינאמי של הרכב אבל בלי לקרוע את עור התוף. ההגה נעים מאוד לתפעול והמכונית מדויקת ונעימה. הבקרות על ההגה נוחות לתפעול וחוויית הנסיעה טובה מאוד בעיר כשכל מערכות הבטיחות דרוכות בכוננות. אחרי שעה קלה של האזנה למערכת השמע החדישה עם 8 רמקולים, יצאנו את גבולות העיר עם מסקנה כי ה-GTi טובה בנסיעה עירונית, והמתלים מכוילים כראוי בלי ליצור דרמות כשהכביש פחות חלק. עכשיו הגיע הרגע ללחוץ קצת יותר בכבישים הבין עירוניים. הכבישים הפתוחים מאפשרים ל-GTi להרגיש הכי קרוב לאוטובאנים בארץ מולדתה. החלפות ההילוכים מהירות כברק, תגובת המנוע ללחיצות על הדוושה פשוט מעולה והתוצאה הסופית היא חוויית נסיעה שאינך רוצה שתיגמר. תאוצות הביניים בעקיפות בהחלט זריזות והורדת הילוך מסייעת לסיים את העניין במהירות. המכונית מאוד יציבה במעברים בין הנתיבים ובפיתולים ותחושת השליטה והביטחון בהחלט טובה.  

(צילום:אילן אשל)

(צילום:אילן אשל)

 
עצירה למחשבה
שעות האור הקצרות בחורף קיצרו לי את תכנית הנסיעה במידה מסוימת אבל זה לא שינה את המסקנות הסופיות ביחס למכונית שחליפת התאורה שלה בחשיכה בהחלט נאה ויעילה והנגיעות החדישות גם בתוך המכונית עם תאורות האווירה ולוח השעונים בהחלט משאירות רושם אלגנטי ונעים ולא צועק בכלל. צריכת הדלק במהלך היום על פי המחשב של הרכב הייתה 8 ליטר למאה ק"מ. בהתחשב במספר הפעמים שהמכונית האיצה לאורך היום לבדיקת התגובות והזריזות בעקיפות, הרי שמדובר בצריכת דלק יעילה וטובה למדי. יש לה כמה אחיות בגרסאות יותר עממיות וגם אחות אחת פראית וחזקה. אז מה התפקיד שלה ולמי היא מיועדת בכלל? המחיר איננו זול ועממי, מדובר במחיר שקרוב להספק מנוע שלה ובכל זאת יש כאלה שאוהבים אותה יותר מהאחרות ומוכנים לשלם את הסכום גם אם היא לא מושלמת. הגולף GTi הייתה ותישאר המלכה האם. היא איכותית ומהנה לנהיגה, בטוחה ומאובזרת מכל GTi שהייתה עד היום ויודעי דבר יתקעו בה מבטים ברמזור וגם בכביש. הדור הצעיר והחצוף של הלאון הרעשנית ינסה לקרא תיגר ולומר שהיא מיושנת ומשעממת, אני לא חושב כך. היא פשוט קלאסית ומאופקת, כמו רוזנת גרמניה מוולפסבורג שיודעת להראות את נחת זרועה כשצריך ואם תהיה איזו אופוזיציה חצופה במיוחד, היא מיד תזעיק לעזרה את האחות הפRאית שלה שתטפל בעניין ותשמור על כבוד הגולף. בקרוב נזכה לראות כאן את הפולו GTi החדשה עם פלטפורמה ועיצוב חדשים. אולי שם נקבל כמה רמזים על הדור השמיני של הגולף GTi הבאה. עד אז הנוכחית תמתח את האיברים שלה לכסות את הפער. הגולף GTi היא מכונית למביני דבר עם זיקה קלה להיסטוריה. כל הפערים שהוזכרו כאן לא ממש ידברו אל מי שבאמת אוהב את המכונית. יש בה גם מידה לא קטנה של יעילות למשפחות בזכות 5 דלתות ותא מטען סביר לגמרי ורמת בטיחות נאותה להגנה על יושבי הרכב, אבל אני לא ראיתי עד היום שהיא נכנסת לשיקולי הרכישה של משפחות ישראליות ואין ספק כי המחיר שלה הוא המכשול בעניין הזה ולצערנו המחיר שדווקא זכה להקלה בגלל שער המטבע, לא הפך אותה לעממית והיא לא תהיה כזאת גם בעתיד. כל עוד ימשיכו מהנדסי פולקסוואגן לעדכן ולחדש אותה, היא תישאר המלכה האם. 
 
גולף GTi החדשה
 
אורך: 4.268 מטרים
רוחב: 1.790 מטרים
גובה: 1.442 מטרים
מרחק בסיס גלגלים: 2.626 מטרים
נפח תא מטען: 380 ליטרים
 
מנוע: טורבו בנזין 2.0 ליטר
הספק מרבי: 230 כוחות סוס (4,700-6,200 סל"ד)
מומנט מרבי: 35.7 קג"מ (1,500-4,600 סל"ד)
תיבת הילוכים: אוטומאטית כפולת מצמדים DSG
מספר הילוכים:
משקל כולל: 1,880 ק"ג
זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש: 6.4 שניות
צריכת דלק בעיר (יצרן): 8.2 ליטר ל-100 ק"מ
צריכת דלק בינעירוני (יצרן): 5.4 ליטר ל-100 ק"מ
צריכה משולבת (יצרן): 6.4 ליטר ל-100 ק"מ
ציון בטיחות משרד התחבורה: 4 (מתוך 8)
זיהום אוויר: 12 (מתוך 15)
מחיר (ללא חבילת שיפורים): 214,900 ₪ 
 
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
מתלבט איזה רכב לקנות?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

צפו: נהיגה נדירה בסטלביו תלתן במסלול הניסויים של אלפא רומאו
צפו: נהיגה נדירה בסטלביו תלתן במסלול הניסויים של אלפא רומאו, עולם הרכב 102
עולם הרכב 101: מבחן ארוך טווח, סיכום ביניים
עולם הרכב 101: מבחן ארוך טווח לשברולט אקווינוקס, סיכום ביניים
בריחוף, בעזרת חשמל או תאי דלק. עתיד התחבורה נמצא בפתח! צפו
בריחוף, בעזרת חשמל או תאי דלק. עתיד התחבורה נמצא בפתח! עולם הרכב 100
עולם הרכב 98: יונדאי קונה מגיע למבחן
צפו: החדשה של במוו, נהיגה ראשונה בטוארג ובר ברוך כובש את איטליה
עולם הרכב, מהדורה 92: העולות החדשות על כבישי ישראל
צפו בתכנית: סקודה קארוק, טויוטה קאמרי וגם גרסה ספורטיבית לפיקנטו
ביקור מיוחד בלאונג' העסקים הנוצץ של לקסוס
ביקור מיוחד בלאונג' העסקים הנוצץ של לקסוס, עולם הרכב תכנית 91
עולם הרכב 88: מתקפת קרוסאוברים על ישראל
עולם הרכב 88: מתקפת קרוסאוברים על ישראל
הרקסטון החדש ואלפא רומאו סטלביו תלתן ירוק נחתו בישראל. תערוכת ניו יורק בפתח. אליפות הפורמולה 1 נפתחת וגם מסלול המירוצים בערד חוגג פתיחה בפסח.
הרקסטון החדש ואלפא רומאו סטלביו תלתן ירוק נחתו בישראל. עולם הרכב תכנית 86
מסע בנמיביה עם הטויוטה לנדקרוזר החדש
צפו: מסע בנמיביה עם הטויוטה לנדקרוזר החדש, עולם הרכב תכנית 85
עולם הרכב ספיישל תערוכת ז'נבה
טויוטה, וולוו, יגואר, יונדאי, לקסוס ועוד יצרניות כובשות את ז'נבה, תכנית 84
צפו: כשמשטרת התנועה הופכת לפורעת חוק
צפו: כשמשטרת התנועה הופכת לפורעת חוק
קופרה: לאן מיועדות פני המותג?
קופרה: לאן מיועדות פני המותג? עולם הרכב תכנית 83
נהיגה ראשונה: BMW X2
נהיגה ראשונה: BMW X2 שמביאה משב רוח מרענן וצעיר. עולם הרכב תכנית 82
צפו: מבחן דרכים ראשון לוולוו XC40
צפו: מבחן דרכים ראשון לוולוו XC40, עולם הרכב תכנית 81
צפו: נהיגת בכורה על היגואר E-PACE
צפו: נהיגת בכורה על היגואר E-PACE - עולם הרכב תכנית 80
הכי קרוב לקורס טיס: קורס נהיגת קטר
קורס נהיגת קטר - הצצה לעולם המסתורי ולתהליך ההכשרה של נהגי הרכבות בישראל
תכנית 79: עולם הרכב בנסיעות בכורה במכוניות החדשות שנמצאות בדרך ארצה
תכנית 79: עולם הרכב בנסיעות בכורה במכוניות החדשות שנמצאות בדרך ארצה
עולם הרכב 78: אופל אסטרה במבחן ארוך טווח
עולם הרכב תכנית 78: אופל אסטרה במבחן ארוך טווח
עולם הרכב תכנית 77: מבחר כתבות אקשן מהעת האחרונה עם אאודי, למבורגיני ופרארי
עולם הרכב תכנית 77: מבחר כתבות מהעת האחרונה עם אאודי, למבורגיני ופרארי
צפו: אחת ולתמיד, מתי מחליפים צמיג?
צפו: אחת ולתמיד, מתי מחליפים צמיג?
מבחן השוואתי: ימאהה טימקס 530 מול קימקו AK550
מבחן השוואתי: ימאהה טימקס 530 מול קימקו AK550
סובארו VX 2018 במבחן דרכים
סובארו VX 2018 במבחן דרכים, עולם הרכב תוכנית 76
צפו: סנטמטרים בודדים מתאונה קטלנית
צפו: סנטמטרים בודדים מתאונה קטלנית
פרוייקט צמיג: מה מסתתר מאחורי האותיות הקטנות?
פרוייקט צמיג: מה מסתתר מאחורי האותיות הקטנות?
תכנית 75
מיצובישי קוראת תיגר על פלח הג'פונים עם אקליפס קרוס, עולם הרכב תוכנית 75
תחילת המבול
יבואני הרכב לא מחכים וכבר מציגים את הדגמים לשנת 2018 – עולם הרכב תוכנית 73
צפו: עולם הרכב, מהדורה 71
למבורגיני אורוס, נסיעה על אאודיRS5, מבחן ראשון למתחרה של ה- Tmax ועוד
המכונית החשובה ביותר של סקודה במבחן דרכים, צפו
המכונית החשובה ביותר של סקודה במבחן דרכים, עולם הרכב - תכנית 70
הוולוו S90 T8, הטכנולוגית בעולם נחתה בישראל
הוולוו S90 T8, הטכנולוגית נחתה בישראל אוסף נדיר של מכוניות בקניון, תוכנית 69
עלילות פרארי בארץ הקודש, הסיפור האמיתי
הקשר בין סוג הצמיג לחיסכון בדלק? גולף R עם חבילת ביצועים חדשה, תכנית 68
תכנית 62
ארטילריה כבדה: מבחן דרכים ראשון ללקסוס LC500, עולם הרכב תכנית 62
תערוכת פרנקפורט יצאה לדרך
ב.מ.וו X7 חושפת דגם קונספט לשבעה נוסעים, עולם הרכב תוכנית 61
עולם הרכב תוכנית 60: ארבעה סיפורים מוטורים מהארץ מהעולם
מפסטיבל האופנועים דרך ה-S קלאס עד הקרב בין מאיר טפירו לרז זהבי
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
 שומרת על פאסון: פורשה קאיין החדשה
הפורשה קאיין 2019 עוברת מקצה שיפורים שהופכים אותה לטובה מתמיד, תוכנית 59
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל, עולם הרכב תכנית 58
עולם הרכב מהדורה 57
רדבול פלוגטאג עושה את פיטסבורג, עולם הרכב תכנית 57
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים, עולם הרכב תכנית 56
על כבישי ישראל: הלקסוס המפוארת בעולם
הלקסוס LC500 שנחתה בישראל נחשבת לחוד החנית של לקסוס, תוכנית 55
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו וקורס רכיבת שטח שאסור לכם לפספס
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו, תוכנית 54
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך. עולם הרכב תוכנית 53
עולם הרכב 52: נהיגה ראשונה ב- CX5 החדשה
מאזדה השיקה בישראל את הדור השני של ה-CX5, עולם הרכב תכנית 52
עולם הרכב תוכנית 51
קדחת הג'יפונים נמשכת והפעם עם סיאט, יגואר חושפת את המכונית החזקה שלה
חגיגה מוטורית בכרמיאל
חגיגה מוטורית בכרמיאל
עולם הרכב תוכנית 50
העיר כרמיאל חוגגת פסטיבל, חווית ראלי בסקודה פאביה WRC R5 ועוד.. תוכנית 50
שוק היד השניה, תמונת מצב
כיצד הזינוק במכירות המכוניות החדשות השפיעה על השוק? עולם הרכב תוכנית 49
עולם הרכב - תוכנית 48
סובארו תנסה לנפץ את המסלול עם דגם נדיר, אאודי חושפת 8A חדשה, תוכנית 48
הסקודה קודיאק נחת בישראל
הסקודה קודיאק נחת בישראל וצפוי לטרוף את הקלפים, עולם הרכב תוכנית 47 
צפו: ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל
ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל, כך תתחרה הסטלביו באריות מאירופה
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
כך הפכה ישראל למעצמת רכב
ארץ ישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמת סייבר בתחום הרכב, צפו 
עולם הרכב תכנית 44
לקט הכתבות הכי מרתקות מעולם הרכב - עולם הרכב תכנית 44
אקזוטיקה על כבישי ישראל
למבורגיני הורקאן מפלסת את דרכה על כבישי ישראל ועוד.. עולם הרכב - תכנית 43
עולם הרכב תוכנית 42
הטריו מגרמניה מתנפל על סין, סקודה מציירת קווים לעתיד- עולם הרכב תכנית 42
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט - עולם הרכב תכנית 40
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה, צפו
B.M.W M760Li xDrive טסה על הכביש בארה"ב, סיאט לאון קופרה 2017  בספרד, הוולוו S60 פולסטאר
B.M.W M760Li טסה על הכביש בארה"ב, הוולוו פולסטאר - "עולם הרכב" תכנית 38
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל - "עולם הרכב" תכנית 37
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה, "עולם הרכב" - תכנית 36
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל - "עולם הרכב" תכנית 35
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
עולם הרכב תכנית 31
ה-330E הירוקה של ב.מ.וו, וצוות הרכב של ערוץ הספורט בודק את הסקודה קודיאק
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים?
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים? - "עולם הרכב" תכנית 26
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל - תכנית 25
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות. צפו בראיון הבלעדי
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23 
הפלישה הסינית לגרמניה: NIO EP9 עושה את הנורדשלייפה
גם הסינים מסמנים את טסלה ומציגים טכנולוגיה חשמלית שתוביל לדגמים עממים
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
דגמי 2017 כבר כאן: צפו בתוכנית עולם הרכב
תכנית 22 - שוק הרכב המקומי נערך לשנה החדשה
צפו במבחן דרכים ראשון לטויוטה C-HR
להיט מכירות חדש? טויוטה C-HR במבחן דרכים ראשון
כך תראה השיירה הנשיאותית החדשה?
המכונית הנשיאותית הבאה? במאי הסרטים ההוליוודיים, ניל בלומפקאמפ, הציע רעיונות
100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
תכנית 18 - 100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך - תכנית 17
תכנית 17 - המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך
תכנית הבכורה של "עולם הרכב"
תכנית 1 - התכנית שתעשה לכם סדר בעולם הרכב עם שלל החידושים ועוד..
עולם הרכב, 23.06.16
תכנית 2 - הכרות עם מאזדה הגדולה והמפוארת>
עולם הרכב, 30.06.16
תכנית 3 - פורשה מציגה את הפנמרה החדשה>
עולם הרכב, 07.07.16
תכנית 4 - לקסוס RC נוחתת בישראל, אסטון מרטין ורד בול חושפות היפר מכונית
עולם הרכב, 14.07.16
תכנית 5 - התכנית המלאה של עולם הרכב
עולם הרכב, 21.07.16
תכנית 6 - האם בקרוב נטעין את הרכבים שלנו, לנד רובר מציגה מערכת חדישה...
עולם הרכב, 28.07.16
תכנית 7 - ניסן והג'וק החדש, טסלה מנמיכה ציפיות ועוד...
עולם הרכב, 04.08.16
תכנית 8 - על שיטת ה 0 קמ"ש, עליית מחיר הביטוח של האופנועים ועוד...
עולם הרכב, 25.08.16
תכנית 9 - מה קורה כשמעבר חציה הופכת למוקש בטיחות? 
עולם הרכב, 01.09.16
תכנית 10 - השקת פורש פנמרה החדשה, והאם ה-RX9 של מזדה תגיע לפס הייצור?
עולם הרכב, 08.09.16
תכנית 11 - לראשונה על המסך, מבחר מבחני דרכים של מגזין "עולם הרכב"
אלפא רומיאו ג'וליה נחתה בישראל
תכנית 12 - אלפה רומיאו ג'וליה נחתה בישראל, מה הם הדרכים לקנות מכונית חדשה? 
עולם הרכב, התכנית המלאה (14)
תכנית 14 - נסיעה ראשונה על האסטון מרטין DB11
רנו טווינגו כאן: עולם הרכב, תכנית 15
תכנית 15 - והפעם רנו טווינגו על הפרק, לאחר שחזרה שוב לישראל.
ב.מ.וו מסירה את הגג: תכנית 16
תכנית 16 - ב.מ.וו מסירה את הגג

מתלבט איזה רכב לקנות? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם

קטלוג רכב

אאודי S3

חוות דעת - אאודי S3 היא המכונית המשפחתית הק... מידע נוסף >

אבארט 500

חוות דעת - אבארט 500 היא גרסת הביצועים של ה... מידע נוסף >

אופל אסטרה סטיישן

חוות דעת - אופל אסטרה סטיישן היא הגרסה הגדו... מידע נוסף >

יונדאי i20 קרוס

חוות דעת - יונדאי i20 קרוס הנקרא גם "Active... מידע נוסף >

מזראטי גראן קבריו

חוות דעת - מזראטי גראן קבריו היא גרסת הגג ה... מידע נוסף >