סגור

אופל אינסיגניה החדשה במבחן – מיס אלגנס

יש מכוניות שלא שוכחים את הנסיעה בהן בהיבטים רבים, האינסיגניה היא אחת מהן

  • בועז קורפל

  • 18.01.2018

(צילום: אילן אשל)

 
פתאום יש המון אינסיגניות בכבישי ישראל. במרכז, בדרום, בצפון ואפילו בדרך מזרחה לירושלים. המון אינסיגניות פגשתי בסוף השבוע האחרון כאשר קיבלתי לידי את האינסיגניה החדשה לנסיעת מבחן ראשונה על אדמת ארץ הקודש. המבטים לא פסקו, השאלות זרמו ללא הרף והמכנה המשותף של כולם היה ההפתעה על העובדה שמדובר במכונית של אופל, שכבר נמצאת כאן כמה שנים וכעת היא נחתה בגרסה החדשה שלה, ע"ע דור 2. התופעה הזאת שאתה פוגש משהו שלא חשבת שהוא כל כך נפוץ, איננה ייחודית לאינסיגניה כמובן. זה קורה לנשים הרות שחושבות שיש סביבן המון כאלה, זה קורה לאלה שלובשים בגד מסוים ובטוחים שהם מיוחדים אבל לפתע הם מגלים שיש עוד כאלה שבחרו באותם בגדים וזה קורה גם על הכביש כשאתה נוהג במכונית שאתה חושב שהיא נדירה ומגלה שהיו כאלה שחשבו כמוך וגם הם נוהגים בה, ולא מאתמול.
 
חבילה גדולה ומשכנעת
האופל אינסיגניה החדשה הוצגה בתחילת 2017 בתערוכת המכוניות של ז'נבה תחת השם אינסיגניה גראנד ספורט. זה לקח כמעט שנה עד שהיא נחתה כאן על שלל גרסאות המנוע ורמות הגימור שלה אולם רק בתצורת סדאן עם מנועי הבנזין ולא בתצורת סטיישן טורינג שפגשתי בהשקה שלה לפני יותר מחצי שנה בראסלסהיים שבגרמניה. הטורינג הכסופה ההיא שבתה את ליבי בזכות העיצוב המיוחד שלה, אך כאן אצלנו ככל הנראה אין לה סיכוי להצליח כי אנחנו הישראלים לא אוהבים מכוניות סטיישן בקטגוריית פרימיום וגם לא בקטגוריית תת-פרימיום (המצאה שלנו) כפי שהאינסיגניה נמצאת בה ולכן הטורינג לא עברה את שערי הנמל בגרמניה ונשארה שם. אמנם באותו ביקור בגרמניה נהגתי במכונית הסדאן במשך יום שלם שהתחיל באנדרטה לזכרו של אדם אופל שהקים את החברה, אבל בהפסקות שהיו בדרך, דאגו אנשי אופל להציג את כל הטכנולוגיה העשירה והמיוחדת שהושקעה במכונית בהיבטי עיצוב, חומרים, תכנון, בטיחות ונוחות כשהם נזהרים זהירות יתרה שלא לומר את המילה "פרימיום" כמו חייל בחיל הנדסה קרבית שמטפל בנטרול של מוקש דרוך. נראה היה שאנשי אופל פחדו מהצהרות והעדיפו לשמור על צניעות, אבל בשונה מהטענות שלהם על המכונית, אני כבר אז יצאתי מהפגישה בהצהרה שמדובר במכונית פרימיום בטח אם מדברים על גרסאות הקצה שלה. כעת היא כאן והאספלט הישראלי מחכה לנו, אני סקרן לדעת כיצד היא מתאקלמת אלינו ומה יאמרו ויחשבו עליה האנשים שיפגשו בה בדרך.
 

(צילום: אילן אשל)

(צילום: אילן אשל)

 
האינסיגניה החדשה שנקראת במקור גראנד ספורט, צמחה במידותיה החיצוניות ביחס לדור הראשון. אורכה של ספינת הדגל של אופל הוא 4.89 מטרים ורוחבה 1.86 מטרים. המכונית הונמכה מעט בהשוואה לדור הקודם משיקולי שיפור היעילות האירודינאמית אך העיצוב של החלל הפנימי שלה ומרווח הגלגלים הענק 2.83 מטרים גורם לה להיות גדולה יותר במציאות מעבר למספרים הקטנים של עוד כמה סנטימטרים פה ושם. הנוכחות של האינסיגניה הורגשה בכל מקום אליו הגענו. עיצוב החרטום עם פתחי כניסת האוויר, מכסה המנוע עם הקמט האלגנטי באמצע וגם החלונות הקטנים יחסית עם הזנב היפה וצמד פתחי הפליטה מאחור, כל אלה העלו שאלות לגבי המכונית מכל עבר ותמיד היו שם זוג עיניים שנפתחו ופה פעור ומבט משתאה שאומר את הכל ובמיוחד מביע הפתעה. העיצוב האלגנטי והדינאמי של המכונית סחט מחמאות ולא נמצא ולו אחד שלא הסכים עם העובדה שמדובר במכונית יפה לעין שעושה חשק להיכנס אליה ולנהוג בה. היו שביקשו להיכנס ולהתיישב בה ואני אירחתי אותם ושאלתי לדעתם. גם כאן הושג קונצנזוס על כך שהיא מרשימה ויוקרתית. הדבר הבא היה להתניע אותה ולנסוע ולהבין האם כל הסופרלטיבים נתמכים גם בתזוזה על הכביש?  
 
שוק בעייתי ו-SUV מאתגרים
האינסיגניה ניצבת בפני אתגר עצום כאן בישראל ואם נאמר את האמת, זה לא רק כאן אלא גם בארץ המוצא שלה. מצד אחד היא מציעה המון (נגיע לאבזור ולאיכות הנסיעה בהמשך), אך התחושה שהיא צריכה להצדיק את זה על מנת שהנהגים יבחרו בה ולא ב-SUV גדול, התחושה הזאת לא מרפה. קטגוריית המשפחתיות סדאן הגדולות או כפי שהן נקראות כאן "רכבי מנהלים" במחיר התחלתי של 170,000 ₪ הייתה פעם הקטגוריה הכי נחשקת. יש מכוניות בודדות שעדיין מככבות שם כמו יונדאי סונטה, קיה אופטימה וטויוטה קאמרי ההיברידיות וגם פולקסוואגן פסאט וסקודה סופרב ולצידן מאזדה 6 ופיז'ו 508 שתגיע בקרוב במהדורה מודרנית. כולן יחד מוכרות מספר זעום באופן יחסי וימי התהילה שלהן מאחור עם פלח של 4% בלבד בשוק הרכב. העם והעולם רוצים רכבי פנאי ספורטיביים גבוהים ואתלטיים ורכבי המנהלים לא רק נאבקים אלה באלה, אלא גם באויב הגבוה החדש, שמציע לעיתים גם 7 מקומות ישיבה. צרת רבים שכזאת משאירה את הקטגוריה שהייתה פסגת החלומות עם פירורים קטנים או גדולים לכל אחת מהמתחרות בה ונראה כי בסיבוב הבא ב-2018 יהיה לאינסיגניה מה לומר כאן בזכות אותם אלמנטים חשובים שאנחנו אוהבים ומבקשים מהמכוניות שלנו.
 

(צילום: אילן אשל)

(צילום: אילן אשל)

 
טכנולוגיה מקורית 
אופל נמצאת בתקופה מיוחדת. הרכישה שלה על ידי פיז'ו יוצרת הזדמנות בעתיד לשת"פ טכנולוגי הנדסי חזק בין שתי החברות וכשם שתהיה הזדמנות לאנשי פיז'ו להיכנס למחשבים של אנשי אופל וללמוד על עולמות החשמל, כך גם מהנדסי ומעצבי אופל יזכו לאופקים חדשים עם משאבים ויכולות הנדסיות משופרות עם אפשרות כניסה למאגרי המידע של מהנדסי ומעצבי פיז'ו. אבל התפקיד של האינסיגניה הוא לקחת את אופל על הגב כרכב בכיר ולהעביר אותה את התקופה הקרובה עד שנראה פירות משותפים ראשונים של שתי החברות יחד. זה יקרה, ככל הנראה, ב-2020. באופל מתגאים עד מאוד באינסיגניה ולמרות שהמנוע ותיבת ההילוכים מגיעים מבית ג'נראל מוטורס, הרי שהפלטפורמה הגרמנית מוציאה מהם את המיטב וכך גם משאר המערכות המכאניות ברכב כגון מתלים, בולמים, בלמים (בלמים של ברמבו במכונית בגרסת 2 ליטר אינוביישן פרימיום) ואת אותם הדברים אפשר לומר בפסקנות גם על המערכות האלקטרוניות כמו לדוגמה מערכת התאורה החכמה בפנסי החזית (בתוספת מחיר) ומערכת הבטיחות האקטיבית. אופל עשתה דיאטה רצינית לשלדה והשילה ממנה 175 ק"ג ולמרות זאת היא קשיחה ועמידה יותר בפגיעות ומסייעת בזכות המשקל הקל בצריכת הדלק (הקטנת זיהום האוויר). 
 

(צילום: אילן אשל)

(צילום: אילן אשל)

(צילום: אילן אשל)

 
המכונית שקיבלנו למבחן היא בגרסת אינוביישן פרימיום שהיא רמת גימור אחת לפני הגבוהה ביותר (OPC ליין) והיא צוידה במושבי עור בגון חום כאשר כל העיצוב הפנימי משרה אווירת יוקרה עם משחק צבעים יפה של הקונסולה, המושבים והדלתות ועם מערכת סאונד איכותית. פשוט כיף לשבת בתוכה מלפנים או מאחור ועד מהירה גם מתרגלים אליה. הנדסת האנוש של המערכות והכפתורים המפעילים אותן טובה מאוד ולא הסתבכנו באיתור והפעלה. מערכת התצוגה העילית פעלה כל הזמן והציגה את הנתונים של המהירות ועוד כמה דברים, אך לא את נתוני הניווט וזאת החמצה קלה. מערכת הניווט עצמה הייתה באנגלית אולם יש להתייחס לכך בהסתייגות כי המכונית מיועדת לנסיעות מבחן ואיננה בתצורת מסירה ללקוח עם Waze. ההתנעה בלחיצת כפתור גרמה למנוע להתעורר לחיים, אבל רק נעיצת דוושה אישרה את זה כי המנוע שקט ובידוד הרעש שלו טוב מאוד. יחידת הכוח בנפח 2.0 ליטרים מוגדשת טורבו מציעה 260 כוחות סוס ומומנט של 40 קג"מ, אלה הם נתונים מרשימים שגורמים למכונית הגדולה להתנייד בזריזות יתר, לזנק מעמידה ל-100 קמ"ש בפחות מ-7 שניות וחצי ולנוע בקלילות תוך תחושה של שליטה מלאה באמצעות ההגה, הבולמים והתגובות של השלדה. חרף גודלה, האינסיגניה מרגישה דינאמית מאוד ותיבת ההילוכים האוטומאטית מנגנת היטב על 8 המיתרים שלה והמנוע תמיד מרגיש זמין בכל נקודה וכמי שכוחו לא מנוצל עד הסוף ויש עוד מקום לסחוט אותו, אלא שמגבלת המהירות החוקית בכבישי ארצנו לא מאפשרת את זה. בחירת מצב הנסיעה נעה כל הזמן בין ספורט לטורינג בהתאם למצב התנועה בכביש כאשר על המסך הראשי מוצגת דמות של המכונית עם הדגשת האזורים שבהם חל שינוי להקשחה וחיזוק או לרכות ונעימות במעבר ממצב למצב (מתלים, הגה, הילוכים ודוושת תאוצה). 
 
חוויית הנסיעה נתמכת במסכי התצוגה שבקונסולה המרכזית עם מסך מגע צבעוני לכל המערכות עם צימוד לטלפונים סלולאריים, עם טעינה אלחוטית (לטלפונים מתקדמים בלבד), עם מערכת מיזוג טובה שפועלת גם בנגיעה במסך וגם באמצעות כפתורים ולהשלמת העניין, תוסיפו את ההגה שנעים להחזיק בו ואת לוח השעונים שכולל 3 מחוונים כשהגדול בהם הוא מחוון דיגיטאלי עם מידע על הנסיעה ולא רק מד מהירות ברור וקריא. 
 

(צילום: אילן אשל)

 
בטיחות זה עסק רציני
אחד המגרשים החשובים ביותר בשוק הרכב העולמי שלשמחתנו חלחל והגיע לכאן, הוא הבטיחות. רק לפני שנתיים זה נראה היה כמו עניין לדגמי פרימיום בלבד ולמעטים מהם וכיום כל מכונית כמעט מציעה שפע מערכות ובוודאי שבקטגוריה המדוברת זה אחד הדברים החשובים ביותר. מערכת התאורה החכמה של אופל (תוספת מחיר) פועלת כמו פנס קסם ומאפשרת נסיעה באורות גבוהים בלי לסנוור את אלה שבאים ממול כי המערכת מכבה את הקרן שמכוונת לרכב או לאופניים שממול ודואגת לא לסנוור אותם ואילו שאר קרני האור החזקות עדיין בוהקות ומראות את הדרך היטב. אנחנו מאמינים כי זהו עניין של זמן עד שהמערכת תגיע כסטנדרט לכל המכוניות מפאת חשיבותה, אך כרגע היא מוצעת בדגמי פרימיום (אופס, ברח לי פרימיום אחד) ומי שמבין בבטיחות, לא יוותר עליה. פרט לזאת, המכונית מצוידת במערכת מקורית Opel Eye עם חיישנים והתראות לסטייה מנתיב, שטח מת במראות וכל שאר ההתראות המקובלות. תוסיפו לכל העניין את מערכת ההנעה לכל ארבעת הגלגלים שנחשבת לנדירה למדי במשפחה של רכבי המנהלים, וגם זה תורם את הנדבך החשוב שלו לתחום הבטיחות.
 

(צילום: אילן אשל)

 
סיכום
האינסיגניה החדשה היא באמת קלף חזק עבור אופל ויש בכוחה ליצור גאוות יחידה למי שיבחר בה בזכות כל התכונות הטובות שלה שיוצרות מראה מצוין, אבזור עשיר, בטיחות גבוהה וחוויית נסיעה טובה במידה כזאת שתגרום לך להתגעגע אליה. למרות שאופל גרמניה לא אומרים את זה, אנחנו יכולים לומר שברמת האבזור שאותה בחנו, המכונית פרימיומית לגמרי. ציון הבטיחות שלה הוא 5 כוכבים וצריכת הדלק הממוצעת במבחן הייתה 10 ק"מ לליטר. אלה שלא יוכלו לרכוש את הדגם הכי מפואר שנקרא OPC Line שמציע עוד קצת פינוקים כמו כנפון קטנטן מאחור, חצאיות צד, מושב נהג עם עיסוי וחישוקי גלגלים גדולים ומעוצבים במחיר של 290,000 שקלים יוכלו להסתפק בגרסת אינג'וי עם מנוע 1.5 ליטר החדש שמחליף את מנוע 1.6 הקודם עם הספק של 165 כוחות סוס ומומנט של 25 קג"מ ותיבת הילוכים אוטומאטית בת 6 מהירויות במחיר של 170,000 שקלים או לרכוש את הגרסה המאובזרת יותר שנקראת אינוביישן בתוספת של 20,000 שקלים. אופל מציעים גרסת אבזור נוספת למכונית עם אותו המנוע שנקראת אינוביישן פרימיום ויש בה את כל התוספות וחבילת הבטיחות המלאה ב-210,000 שקלים. כשם שיש שלוש גרסאות עבור המנוע הקטן, כך גם בגרסת ה-2.0 ליטר שמגיעה אף היא בשלוש רמות גימור כאשר הראשונה נקראת אינוביישן במחיר 240,000 שקל, אחריה האינוביישן פרימיום במחיר 250,000 וכאמור, גרסת OPC ליין במחיר של 290,000. יהיו שיגרדו בפדחת לנוכח המחיר של המכונית אולם מבט ימינה ושמאלה לשאר המתחרות וההיצע שלהן מגלה כי פרט ל-OPC ליין אז יש כאן אתגר טוב ותחרות נאה לפסאט או לסקודה סופרב ברמת גימור לורן קלמנט. 
 

(צילום: אילן אשל)

 
אופל אינסיגניה 2.0 אוטומאטית אינוביישן פרימיום
אורך: 4.89 מטרים
רוחב: 1.86 מטרים
גובה: 1.45 מטרים
בסיס גלגלים: 2.83 מטרים
משקל עצמי: 1,574 ק"ג
מנוע: 2.0 ליטר טורבו 4 בוכנות
הספק: 260 כוחות סוס
מומנט: 40 קג"מ
תיבת הילוכים: אוטומאטית פלנטרית 8 מהיריות
הנעה: כפולה קבועה
תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש: 7.3 שניות
נפח תא מטען: 490 ליטרים
צריכת דלק: 10 ק"מ לליטר נסיעה משולבת
ציון בטיחות Ncap: 5 כוכבים
 
 
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
מתלבט איזה רכב לקנות?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

עולם הרכב, מהדורה 92: העולות החדשות על כבישי ישראל
צפו בתכנית: סקודה קארוק, טויוטה קאמרי וגם גרסה ספורטיבית לפיקנטו
ביקור מיוחד בלאונג' העסקים הנוצץ של לקסוס
ביקור מיוחד בלאונג' העסקים הנוצץ של לקסוס, עולם הרכב תכנית 91
עולם הרכב 88: מתקפת קרוסאוברים על ישראל
עולם הרכב 88: מתקפת קרוסאוברים על ישראל
הרקסטון החדש ואלפא רומאו סטלביו תלתן ירוק נחתו בישראל. תערוכת ניו יורק בפתח. אליפות הפורמולה 1 נפתחת וגם מסלול המירוצים בערד חוגג פתיחה בפסח.
הרקסטון החדש ואלפא רומאו סטלביו תלתן ירוק נחתו בישראל. עולם הרכב תכנית 86
מסע בנמיביה עם הטויוטה לנדקרוזר החדש
צפו: מסע בנמיביה עם הטויוטה לנדקרוזר החדש, עולם הרכב תכנית 85
עולם הרכב ספיישל תערוכת ז'נבה
טויוטה, וולוו, יגואר, יונדאי, לקסוס ועוד יצרניות כובשות את ז'נבה, תכנית 84
צפו: כשמשטרת התנועה הופכת לפורעת חוק
צפו: כשמשטרת התנועה הופכת לפורעת חוק
קופרה: לאן מיועדות פני המותג?
קופרה: לאן מיועדות פני המותג? עולם הרכב תכנית 83
נהיגה ראשונה: BMW X2
נהיגה ראשונה: BMW X2 שמביאה משב רוח מרענן וצעיר. עולם הרכב תכנית 82
צפו: מבחן דרכים ראשון לוולוו XC40
צפו: מבחן דרכים ראשון לוולוו XC40, עולם הרכב תכנית 81
צפו: נהיגת בכורה על היגואר E-PACE
צפו: נהיגת בכורה על היגואר E-PACE - עולם הרכב תכנית 80
הכי קרוב לקורס טיס: קורס נהיגת קטר
קורס נהיגת קטר - הצצה לעולם המסתורי ולתהליך ההכשרה של נהגי הרכבות בישראל
תכנית 79: עולם הרכב בנסיעות בכורה במכוניות החדשות שנמצאות בדרך ארצה
תכנית 79: עולם הרכב בנסיעות בכורה במכוניות החדשות שנמצאות בדרך ארצה
עולם הרכב 78: אופל אסטרה במבחן ארוך טווח
עולם הרכב תכנית 78: אופל אסטרה במבחן ארוך טווח
עולם הרכב תכנית 77: מבחר כתבות אקשן מהעת האחרונה עם אאודי, למבורגיני ופרארי
עולם הרכב תכנית 77: מבחר כתבות מהעת האחרונה עם אאודי, למבורגיני ופרארי
צפו: אחת ולתמיד, מתי מחליפים צמיג?
צפו: אחת ולתמיד, מתי מחליפים צמיג?
מבחן השוואתי: ימאהה טימקס 530 מול קימקו AK550
מבחן השוואתי: ימאהה טימקס 530 מול קימקו AK550
סובארו VX 2018 במבחן דרכים
סובארו VX 2018 במבחן דרכים, עולם הרכב תוכנית 76
צפו: סנטמטרים בודדים מתאונה קטלנית
צפו: סנטמטרים בודדים מתאונה קטלנית
פרוייקט צמיג: מה מסתתר מאחורי האותיות הקטנות?
פרוייקט צמיג: מה מסתתר מאחורי האותיות הקטנות?
תכנית 75
מיצובישי קוראת תיגר על פלח הג'פונים עם אקליפס קרוס, עולם הרכב תוכנית 75
תחילת המבול
יבואני הרכב לא מחכים וכבר מציגים את הדגמים לשנת 2018 – עולם הרכב תוכנית 73
צפו: עולם הרכב, מהדורה 71
למבורגיני אורוס, נסיעה על אאודיRS5, מבחן ראשון למתחרה של ה- Tmax ועוד
המכונית החשובה ביותר של סקודה במבחן דרכים, צפו
המכונית החשובה ביותר של סקודה במבחן דרכים, עולם הרכב - תכנית 70
הוולוו S90 T8, הטכנולוגית בעולם נחתה בישראל
הוולוו S90 T8, הטכנולוגית נחתה בישראל אוסף נדיר של מכוניות בקניון, תוכנית 69
עלילות פרארי בארץ הקודש, הסיפור האמיתי
הקשר בין סוג הצמיג לחיסכון בדלק? גולף R עם חבילת ביצועים חדשה, תכנית 68
תכנית 62
ארטילריה כבדה: מבחן דרכים ראשון ללקסוס LC500, עולם הרכב תכנית 62
תערוכת פרנקפורט יצאה לדרך
ב.מ.וו X7 חושפת דגם קונספט לשבעה נוסעים, עולם הרכב תוכנית 61
עולם הרכב תוכנית 60: ארבעה סיפורים מוטורים מהארץ מהעולם
מפסטיבל האופנועים דרך ה-S קלאס עד הקרב בין מאיר טפירו לרז זהבי
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
 שומרת על פאסון: פורשה קאיין החדשה
הפורשה קאיין 2019 עוברת מקצה שיפורים שהופכים אותה לטובה מתמיד, תוכנית 59
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל, עולם הרכב תכנית 58
עולם הרכב מהדורה 57
רדבול פלוגטאג עושה את פיטסבורג, עולם הרכב תכנית 57
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים, עולם הרכב תכנית 56
על כבישי ישראל: הלקסוס המפוארת בעולם
הלקסוס LC500 שנחתה בישראל נחשבת לחוד החנית של לקסוס, תוכנית 55
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו וקורס רכיבת שטח שאסור לכם לפספס
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו, תוכנית 54
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך. עולם הרכב תוכנית 53
עולם הרכב 52: נהיגה ראשונה ב- CX5 החדשה
מאזדה השיקה בישראל את הדור השני של ה-CX5, עולם הרכב תכנית 52
עולם הרכב תוכנית 51
קדחת הג'יפונים נמשכת והפעם עם סיאט, יגואר חושפת את המכונית החזקה שלה
חגיגה מוטורית בכרמיאל
חגיגה מוטורית בכרמיאל
עולם הרכב תוכנית 50
העיר כרמיאל חוגגת פסטיבל, חווית ראלי בסקודה פאביה WRC R5 ועוד.. תוכנית 50
שוק היד השניה, תמונת מצב
כיצד הזינוק במכירות המכוניות החדשות השפיעה על השוק? עולם הרכב תוכנית 49
עולם הרכב - תוכנית 48
סובארו תנסה לנפץ את המסלול עם דגם נדיר, אאודי חושפת 8A חדשה, תוכנית 48
הסקודה קודיאק נחת בישראל
הסקודה קודיאק נחת בישראל וצפוי לטרוף את הקלפים, עולם הרכב תוכנית 47 
צפו: ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל
ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל, כך תתחרה הסטלביו באריות מאירופה
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
כך הפכה ישראל למעצמת רכב
ארץ ישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמת סייבר בתחום הרכב, צפו 
עולם הרכב תכנית 44
לקט הכתבות הכי מרתקות מעולם הרכב - עולם הרכב תכנית 44
אקזוטיקה על כבישי ישראל
למבורגיני הורקאן מפלסת את דרכה על כבישי ישראל ועוד.. עולם הרכב - תכנית 43
עולם הרכב תוכנית 42
הטריו מגרמניה מתנפל על סין, סקודה מציירת קווים לעתיד- עולם הרכב תכנית 42
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט - עולם הרכב תכנית 40
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה, צפו
B.M.W M760Li xDrive טסה על הכביש בארה"ב, סיאט לאון קופרה 2017  בספרד, הוולוו S60 פולסטאר
B.M.W M760Li טסה על הכביש בארה"ב, הוולוו פולסטאר - "עולם הרכב" תכנית 38
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל - "עולם הרכב" תכנית 37
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה, "עולם הרכב" - תכנית 36
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל - "עולם הרכב" תכנית 35
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
עולם הרכב תכנית 31
ה-330E הירוקה של ב.מ.וו, וצוות הרכב של ערוץ הספורט בודק את הסקודה קודיאק
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים?
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים? - "עולם הרכב" תכנית 26
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל - תכנית 25
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות. צפו בראיון הבלעדי
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23 
הפלישה הסינית לגרמניה: NIO EP9 עושה את הנורדשלייפה
גם הסינים מסמנים את טסלה ומציגים טכנולוגיה חשמלית שתוביל לדגמים עממים
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
דגמי 2017 כבר כאן: צפו בתוכנית עולם הרכב
תכנית 22 - שוק הרכב המקומי נערך לשנה החדשה
צפו במבחן דרכים ראשון לטויוטה C-HR
להיט מכירות חדש? טויוטה C-HR במבחן דרכים ראשון
כך תראה השיירה הנשיאותית החדשה?
המכונית הנשיאותית הבאה? במאי הסרטים ההוליוודיים, ניל בלומפקאמפ, הציע רעיונות
100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
תכנית 18 - 100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך - תכנית 17
תכנית 17 - המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך
תכנית הבכורה של "עולם הרכב"
תכנית 1 - התכנית שתעשה לכם סדר בעולם הרכב עם שלל החידושים ועוד..
עולם הרכב, 23.06.16
תכנית 2 - הכרות עם מאזדה הגדולה והמפוארת>
עולם הרכב, 30.06.16
תכנית 3 - פורשה מציגה את הפנמרה החדשה>
עולם הרכב, 07.07.16
תכנית 4 - לקסוס RC נוחתת בישראל, אסטון מרטין ורד בול חושפות היפר מכונית
עולם הרכב, 14.07.16
תכנית 5 - התכנית המלאה של עולם הרכב
עולם הרכב, 21.07.16
תכנית 6 - האם בקרוב נטעין את הרכבים שלנו, לנד רובר מציגה מערכת חדישה...
עולם הרכב, 28.07.16
תכנית 7 - ניסן והג'וק החדש, טסלה מנמיכה ציפיות ועוד...
עולם הרכב, 04.08.16
תכנית 8 - על שיטת ה 0 קמ"ש, עליית מחיר הביטוח של האופנועים ועוד...
עולם הרכב, 25.08.16
תכנית 9 - מה קורה כשמעבר חציה הופכת למוקש בטיחות? 
עולם הרכב, 01.09.16
תכנית 10 - השקת פורש פנמרה החדשה, והאם ה-RX9 של מזדה תגיע לפס הייצור?
עולם הרכב, 08.09.16
תכנית 11 - לראשונה על המסך, מבחר מבחני דרכים של מגזין "עולם הרכב"
אלפא רומיאו ג'וליה נחתה בישראל
תכנית 12 - אלפה רומיאו ג'וליה נחתה בישראל, מה הם הדרכים לקנות מכונית חדשה? 
עולם הרכב, התכנית המלאה (14)
תכנית 14 - נסיעה ראשונה על האסטון מרטין DB11
רנו טווינגו כאן: עולם הרכב, תכנית 15
תכנית 15 - והפעם רנו טווינגו על הפרק, לאחר שחזרה שוב לישראל.
ב.מ.וו מסירה את הגג: תכנית 16
תכנית 16 - ב.מ.וו מסירה את הגג

מתלבט איזה רכב לקנות? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם

קטלוג רכב

טויוטה ורסו

חוות דעת - טויוטה ורסו הוא ה- MPV הקומפקטי... מידע נוסף >

מיני קלאבמן

חוות דעת - מיני קלאבמן היא המשפחתית של מיני... מידע נוסף >

אאודי A5 קופה

חוות דעת - אאודי A5 קופה היא הגרסה כפולת הד... מידע נוסף >

פיאט טיפו

חוות דעת - פיאט טיפו היא משפחתית קומפקטית ב... מידע נוסף >

פולקסווגן אמארוק

חוות דעת - פולקסוואגן אמארוק הוא הטנדר עבוד... מידע נוסף >