סגור

עולם הרכב 78: אופל אסטרה במבחן ארוך טווח

תעודת חצי: שלושה חודשים בתוך המבחן ואנחנו כבר יודעים מה אהבנו מאוד באסטרה ומה פחות, מה עובד היטב ומה זקוק לשיפור. וגם: איך צריכת הדלק?

  • כפיר כשריאן

  • 26.01.2018
 
 
רמת גימור: אינובישיין, הגבוהה בהיצע.
 
מחיר מחירון: 143,900 ₪.
 
זמן המבחן: שלושה חודשים.
 
מרחק נסיעה במהלך התקופה: 5000  ק"מ.
 
תקלות במהלך התקופה: 0.
 
 
האופל אסטרה הייתה הכוכבת בשנת 2016, היא נבחרה ע"י בכירי עיתונאי הרכב של אירופה למכונית השנה ביבשת ובאותם ימים אופל הגדירה אותה כמכונית הטובה ביותר שהיא יצרה מאז ומעולם, טייטל שסביר להניח דילג לאחרונה לאינסיגניה. הזכייה הגיעה בעיקר הודות לקפיצת המדרגה המרשימה שעשתה האסטרה הנוכחית ביחס לדור הקודם כמעט בכל היבט. אך בתוך כל זה ישנם כמה ג'וקרים שביססו את מעמדה של האסטרה כאחת הרכישות הטובות בשוק. בשלושת החודשים האחרונים חקרנו מקרוב את האסטרה על מעלותיה הטובות וגם על כמה מתכונותיה הפחות טובות.
 
סביבת מחייה: אל תסתכלו על הקנקן (היפה) אלא על מה שבתוכו
הדומיננטיות של המכוניות המשפחתיות שהיו להיט לפני הגעת רבבות ג'יפונים במידות שונות, הולכת נשחקת מידי רבעון ואת זה רואים בדוחות המסירות. בתוך סגמנט המשפחתיות, יש זן נכחד - ולא בצדק - של מכוניות האצ'בק שלא רק נראות טוב ומסוגלות למלא את כל הצרכים של משפחה ישראלית ממוצעת. אלא, ובניגוד למרבית הג'יפונים הן גם יודעות לספק התנהגות כביש דינאמית שהג'יפונים הגבוהים והמגושמים רק יכולים לחלום עליה.
 
אחת הבולטות בסגמנט היא האופל אסטרה. למרות המראה הספורטיבי ו"הצפוף" ביחס לקטגוריה ולשאר המתחרות, מהנדסי ומעצבי המכונית הצליחו לייצר מכונית מרווחת להפליא, הרבה יותר מהאשליה שמבט מבחוץ יכול לתת ואולי זה סוד הקסם של האסטרה שהביא לה את התואר "מכונית השנה" ב-2016, קטנה ודינאמית מבחוץ, מרווחת ונעימה מפנים. במבחן המציאות שורת המושבים השניה מפתיעה מאוד גם ביחס למשפחתיות בתצורת סדאן ואף גדולה יותר מחלקן (1,809 ס"מ רוחב).
 

(צילום: יצרן)

 
המידות הנדיבות, שכאמור שעלולות להטעות מאוד מבחוץ, מאפשרות הכנסת שני בוסטרים וסל-קל בקלות מפתיעה הרבה הודות להנדסת המושבים החדשה של אופל במסגרתה היא צמצמה את עובי המושבים גם מקדימה וגם מאחורה, ובכך פינתה יותר נפח לנוסעים. למרות העדר פתחי אוורור לשורה השנייה, החלונות הכהים תורמים לשמירה על טמפרטורה נעימה בכל חלל המכונית.   
 
הנדסת המושבים החדשה, בה השקיעו באופל לא מעט משאבים, לא רק שלא פגעה בנוחות הישיבה אלא להיפך. המושבים נוחים ותומכים בצורה נפלאה בנסיעות קצרות, גם בארוכות וגם בנסיעה מאומצת כשהמרכב נזרק מצד לצד והמושב נדרש לתמיכות צד איתנות.
 
תא המטען בנפח 335 ליטרים גבולי בכל הקשור משפחה בת 5 נפשות, בטח לא במשפחה עם תינוק שרק הציוד שלו יכול להכיל פעמים את נפח תא המטען ולכן עלול להיות עקב אכילס של משפחות בנות ארבע נפשות וצפונה. אלטרנטיבה לאלו הזקוקים ליותר נפח ומרחב ניתן למצוא בגרסת הספורט טורר (סטיישן) עם תא מטען בנפח 505 ליטרים, תצורה שגם היא הולכת ונעלמת בישראל (עוד קורבן של הג'יפונים)
 

(צילום: יצרן)

 
רכה ונעימה/דינאמית וקשוחה
באופל מציירים את האסטרה כאלטרנטיבה הספורטיבית בקטגוריה ויחידת הכוח תומכת בכך. המנוע מפיק מאה וחמישים כוחות סוס והוא ללא ספק אחת מנקודות העוצמה של האסטרה. הכוח נמצא בשפע ובכל רגע נתון וזאת למרות תיבת ההילוכים האוטומטית לוקחת את הזמן בין העברות ההילוכים ואיך לומר בעדינות, מסרסת במידה מסוימת את המנוע שיכול היה להיות הרבה יותר נשכני מכפי שהוא עכשיו, אך "לא על המנוע לבדו".
 
שלדת האסטרה היא אחת הטובות בקטגוריה. מחד היא שומרת על תא נוסעים נעים וסלחני בשימוש יומיומי. מנגד אותה שלדה בדיוק, שעברה דיאטה של 200 ק"ג מהדור הקודם, מתעלה מעל רוב המתחרות שלה כשהכביש מתחיל לקבל צורה של נחש מתפתל ורף האדרנלין מתחיל לטפס.
 
גם בסוויפרים מהירים שאמורים לטלטל את המכונית מצד לצד באלימות, השלדה ומערכת המתלים התקניים שומרים על גוף המכונית בזווית שטוחה להפליא עם זוויות גלגול השמורות למכוניות הרבה יותר ספורטיביות ויקרות. ההיגוי לעומת זאת יכול היה להיות קצת יותר מדויק וכבד וגם מנופים להחלפת הילוכים מאחורי ההגה ובורר מצבי נהיגה יכלו לממש את הפוטנציאל הגדול והספורטיבי הגלום באסטרה וחבל.
 
חומרי הבידוד שומרים על תא נוסעים שקט למדי למרות שהמכונית מצוידת בחישוקי גלגלים בקוטר 17 אינצ' בגרסת האינובישיין. בנהיגה מנהלתית רעשי הרוח וכך גם רעשי הדרך אינם חודרים את תא הנוסעים בצורה מטרידה ומאפשרים לנהל שיחה רגועה בין הנוסעים. גם במהירויות לא קונבנציונאליות השקט נשמר בצורה טובה ומאפשר ליהנות ממערכת סאונד האיכותית שבאסטרה.
 
החומרים בסביבת הנהג איכותיים למדי, אך לטעמי השימוש הנרחב במשטח מבריק בצבע "בלק פיאנו" מעט מיושן וגם הופך את תא הנוסעים למעט קודר. שימוש בצבעה החיצוני של המכונית באלמנטים בתוכה  כמו למשל במקרה שלנו תפירות אדומות של ההגה מצופה העור, יכלו בקלות לפתור את הסוגיה ולהכניס לתוך המכונית קצת יותר שמחת חיים.
 
מנגד, שימוש בכרום בחלק מהמקומות לצד מסך מגע צבעוני גדול, משפר את התחושה הקודרת ופתיחת גג השמש המגיע בגרסה הבכירה שלנו מציפה את חלל הרכב באור שתורם לאווירת נהיגה צעירה ומיוחדת. איכות ההרכבה נעה בין טובה מאוד באזורים מסוימים, לטעון שיפור במקומות אחרים כמו בית ידית ההילוכים בצבע כרום שהורכב ברשלנות לא מובנת. שטחי האחסון דלים למדי ולפעמים אינם מספיקים. גם אלו שקיימים מוקמו במקומות מוזרים כמו תא קטן תחת להגה שנופל על הרגל עם פתיחתו (אולי למטבעות שנהגי אירופה זקוקים להם בנסיעה בכבישים בתשלום).
 
צריכת דלק אמיתית
לא פעם דיברנו על הקשר בין משקל הרגל על דוושת הגז לבין צריכת הדלק. הצהרת היצרן ומה שרשום בקטלוג המכונית מספר על צריכת דלק של 13.8 ק"מ לכל ליטר בנסיעה עירונית. במהלך שלושת החודשים בנסיעה שרובה הייתה עירונית (80% בעיר 20% בינעירונית) הצלחנו לסחוט מהמנוע צריכת דלק של 11.7 ק"מ לליטר שנחשבת לסבירה מאוד במונחים אורבניים וכמובן גם ביחס להצהרת היצרן ששומר על צניעות בפרסומיו.
 
מנוע חזק ויעיל

(צילום: יצרן)

 
בנהיגה בין עירונית מובהקת (אילת, רמת הגולן) בתוואי שטח משתנה (עליות, ירידות ומישור) עם מכונית עמוסה במקסימום האפשרי הצלחנו לסחוט מהמנוע 16.5 ק"מ לכל ליטר דלק. כאן הפער מנתוני היצרן שטוען ל-22 ק"מ לליטר, יותר משמעותי, אך כנתון אובייקטיבי מדובר על צריכת דלק טובה בכל קנה מידה למכונית עם מנוע טורבו.
 
מולטי מדיה
מערכת הבידור של האסטרה מתרכזת במסך צבעוני וחד מאוד בגודל 8 אינצ' המתמודד היטב עם שמש ישירה שלא גורעת מאיכותו. מערכת המולטימדיה תומכת במערכת ההפעלה של אפל אך כאיש אנדרואיד התנסיתי במערכת ההפעלה הרלוונטית "אנדרואיד קאר". לצערנו, כאן בישראל המערכת לא תומכת בעברית וישנה אפשרות דרך פריצה להתחבר לממשק באנגלית.
 
אחרי כמה ימים של ניסיון לחיות עם המערכת הפרוצה החלטתי שהיא לא בשבילי. אנסה לסכם במשפט אחד מדוע זה לא עבד עבורי "ברגע שמתחילים לעבוד עקום, הכל ממשיך עקום" אנשי הקשר לא מופיעים כמו שצריך, הטלפון הנייד מושבת כל עוד המכשיר מחובר לרכב ועוד כל מיני באגים שגרמו לי לזנוח מהר את ההרפתקה.
 
לעומת זאת, הטלפון הנייד מתממשק היטב למערכת המולטימדיה וביצוע שיחות, העברת תחנות ושירים מתבצעות בצורה די פשוטה דרך הפקדים על גלגל ההגה ללא צורך להוריד ממנו את הידיים. היתרון היחידי שלטעמי הפסדתי בוויתור על השימוש ב"אנדרואיד קאר" הייתה מערכת הניווט "ווייז" שלא קיימת במערכת המולטימדיה התקנית.
 
אלו מכם שמורגלים לעבוד עם מערכות ניווט בחו"ל ימצאו שמערכת הניווט המובנת אינה משובחת ונוחה כמו הווייז וגם אינה פועלת בעברית ולא יודעת לחשב עומסי תנועה, אך היא כן יכולה לעזור בניווט בסיסי, תוך מתן פקודות באנגלית ותצוגה אפילו טובה משל הווייז כמו פיצול נתיבים לפני מחלף או צומת.
 
יכולות דינאמיות מפתיעות שנעלמות מהעולם

(צילום: יצרן)

קטן מבחוץ, גדול מבפנים

(צילום: יצרן)

 
בטיחות ואבזור: כמעט מושלם
חלק מהפרס היוקרתי בשנת 2016 הגיע הודות לאבזור עשיר כבר מדגם הסטנדרט וכשזה מגיע לדגם האינובשיין העושר מתעצם. יש כאן כמעט הכול ברמה הבטיחותית, ואם הייתה תוספת של בקרת שיוט אדפטיבית ותצוגה עילית של מחשב הדרך זה היה מעניק למכונית את ציון הבטיחות הגבוה ביותר של משרד התחבורה וכאן חשוב לציין שהציון לא הושג הודות לתוספת מלאכותית של מובליאיי רעשני אלא הציון הגבוה הושג הודות להתקנות שהגיעו מהיצרן בקו הייצור והמערכות עובדות בהרמוניה מלאה עם מחשב המכונית.
 
אופי ההתערבות של מערכת בקרת הסטייה מנתיב משתנה בין יצרן ליצרן. במקרה של האסטרה הבקרה מתערבת ממש בשלבים מאוחרים של הזליגה מהנתיב וכשהיא עושה זאת היא עושה זאת "באגרסיביות" כאילו שהיא מבקשת להבהיר שהיא איננה כאן ע"מ להחליף את הנהג הישראלי תוך כדי שהוא שקוע בנייד, אלא להתערב רק במקרים חריגים. לצד מערכת התראה על שטחים מתים, מצוידת המכונית במערכת בשם TSA  המזהה תמרורים אך לצערנו לא את כולם.
 
זיהוי התמרורים בא לידי ביטוי באלו המורים על שינוי מהירות, תמרורים של יציאה וכניסה לעיר וכדומה. בעידן של הפרעות קשב וריכוז ו"מולטיטאסקינג" (מי מאיתנו הוא לא כזה?) מערכת כזו תזכיר לכם בכל רגע נתון מהי המהירות המותרת בקטע הכביש עליו אתם נוסעים. המצלמות הוכיחו את עצמן גם בחושך מוחלט וגם בימים גשומים ומעורפלים. 
 
תקראו לי מפונק, אבל כשמתרגלים לזה קשה מאוד להפסיק ואני מדבר על מערכת העזר לחניה. בחודש הראשון  כלל לא השתמשתי בה אבל ברגע שהתחלתי הבנתי עד כמה היא נוחה ושימושית ואיננה מצריכה תפעול מורכב מלבד לחיצה על כפתור. מה היא מערכת עזר לחניה אתם שואלים?
 
לחיצה על הכפתור במרכז הקונסולה במהירות של מתחת לשלושים קמ"ש מעבירה לחיישנים בקשה לסרוק את השטח מימין או משמאל (ברירת המחדל היא צד ימין, אם מאותתים שמאלה אז המערכת מתרכזת בצד שמאל) ולחפש חניה במקביל או חניה אנכית (ע" הגדרה מראש), ברגע שהמערכת מזהה שיש מספיק מקום חניה היא מבקשת מהנהג ע"י רטט בהגה והתראה במסך הצבעוני בלוח המחוונים לעזוב את ההגה ולשלוט במהירות הכניסה, ההגה מסתובב לבדו והמערכת מורה לנהג לשלב להילוך קדמי או אחורי את תיבת ההילוכים בצורה מאוד פשוטה עד שהמכונית נכנסת לחניה, למי שגר במקומות צפופים או חושש מביצוע חניות, המערכת הזו היא לא פחות מאשר גלגל הצלה. המערכת  מספקת את הסחורה בשמונים אחוזים מהמקרים. היו מקרים שהמערכת התקשתה, יתכן וזה קשור בתאורה או תנאי מזג אוויר ואי זיהוי וודאי של מקום החנייה.
 
האצ'בק משפחתית, חווית נהיגה

(צילום: יצרן)

 
לסיכום: השלם גדול מסכום חלקיו
האופל אסטרה יודעת להיות משפחתית טובה מאוד למרות תא מטען שמגביל אותה. היא אחת המכוניות היפות שיש היום בקטגוריה ולצד נוחות נסיעה יומיומית היא פורחת בנהיגה דינאמית. המנוע חזק מאוד בכל קנה מידה בטווח המחיר הזה אך תיבת ההילוכים האוטומטית איטית ופוגמת במידת מה בחוויה הדינאמית.
 
אבזור הבטיחות הוא אחד הקלפים המרשימים שיש לאסטרה, הוא עשיר, פועל היטב ואם הייתה לה מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, זה יכול היה להיות מושלם. צריכת הדלק העירונית לא רעה בכל קנה מידה למכונית לא היברידית/דיזל, גם בנהיגה בין עירונית צריכת הדלק טובה אך רחוקה מהצהרות היצרן המדברות על 22 ק"מ לליטר
 
אז למי האסטרה מתאימה?  למרות שהיא אחת היפות בקטגוריה היא לא ג'יפון נחשק ולכן היא פונה לאלו מכם שחדוות הנהיגה עדיין זורמת בדמכם והפוזה של רכב מוגבה, כאילו לשטח, לא עושה להם את זה. איכות החומרים וההרכבה מרגישים קצת מפוספסים בחלק מהמקומות וטעונים שיפור בדור הבא.
 
תא המטען המצומצם מגביל את האסטרה מלהיות מכונית משפחתית קלאסית, גרסת הסטיישן (טורר) תעשה את העבודה טוב יותר אך במקביל תפגע קצת ב "פיל אנד לוק" שקיים בגרסת האצב'ק.
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
מתלבט איזה רכב לקנות?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

צפו: נהיגה נדירה בסטלביו תלתן במסלול הניסויים של אלפא רומאו
צפו: נהיגה נדירה בסטלביו תלתן במסלול הניסויים של אלפא רומאו, עולם הרכב 102
עולם הרכב 101: מבחן ארוך טווח, סיכום ביניים
עולם הרכב 101: מבחן ארוך טווח לשברולט אקווינוקס, סיכום ביניים
בריחוף, בעזרת חשמל או תאי דלק. עתיד התחבורה נמצא בפתח! צפו
בריחוף, בעזרת חשמל או תאי דלק. עתיד התחבורה נמצא בפתח! עולם הרכב 100
עולם הרכב 98: יונדאי קונה מגיע למבחן
צפו: החדשה של במוו, נהיגה ראשונה בטוארג ובר ברוך כובש את איטליה
עולם הרכב, מהדורה 92: העולות החדשות על כבישי ישראל
צפו בתכנית: סקודה קארוק, טויוטה קאמרי וגם גרסה ספורטיבית לפיקנטו
ביקור מיוחד בלאונג' העסקים הנוצץ של לקסוס
ביקור מיוחד בלאונג' העסקים הנוצץ של לקסוס, עולם הרכב תכנית 91
עולם הרכב 88: מתקפת קרוסאוברים על ישראל
עולם הרכב 88: מתקפת קרוסאוברים על ישראל
הרקסטון החדש ואלפא רומאו סטלביו תלתן ירוק נחתו בישראל. תערוכת ניו יורק בפתח. אליפות הפורמולה 1 נפתחת וגם מסלול המירוצים בערד חוגג פתיחה בפסח.
הרקסטון החדש ואלפא רומאו סטלביו תלתן ירוק נחתו בישראל. עולם הרכב תכנית 86
מסע בנמיביה עם הטויוטה לנדקרוזר החדש
צפו: מסע בנמיביה עם הטויוטה לנדקרוזר החדש, עולם הרכב תכנית 85
עולם הרכב ספיישל תערוכת ז'נבה
טויוטה, וולוו, יגואר, יונדאי, לקסוס ועוד יצרניות כובשות את ז'נבה, תכנית 84
צפו: כשמשטרת התנועה הופכת לפורעת חוק
צפו: כשמשטרת התנועה הופכת לפורעת חוק
קופרה: לאן מיועדות פני המותג?
קופרה: לאן מיועדות פני המותג? עולם הרכב תכנית 83
נהיגה ראשונה: BMW X2
נהיגה ראשונה: BMW X2 שמביאה משב רוח מרענן וצעיר. עולם הרכב תכנית 82
צפו: מבחן דרכים ראשון לוולוו XC40
צפו: מבחן דרכים ראשון לוולוו XC40, עולם הרכב תכנית 81
צפו: נהיגת בכורה על היגואר E-PACE
צפו: נהיגת בכורה על היגואר E-PACE - עולם הרכב תכנית 80
הכי קרוב לקורס טיס: קורס נהיגת קטר
קורס נהיגת קטר - הצצה לעולם המסתורי ולתהליך ההכשרה של נהגי הרכבות בישראל
תכנית 79: עולם הרכב בנסיעות בכורה במכוניות החדשות שנמצאות בדרך ארצה
תכנית 79: עולם הרכב בנסיעות בכורה במכוניות החדשות שנמצאות בדרך ארצה
עולם הרכב 78: אופל אסטרה במבחן ארוך טווח
עולם הרכב תכנית 78: אופל אסטרה במבחן ארוך טווח
עולם הרכב תכנית 77: מבחר כתבות אקשן מהעת האחרונה עם אאודי, למבורגיני ופרארי
עולם הרכב תכנית 77: מבחר כתבות מהעת האחרונה עם אאודי, למבורגיני ופרארי
צפו: אחת ולתמיד, מתי מחליפים צמיג?
צפו: אחת ולתמיד, מתי מחליפים צמיג?
מבחן השוואתי: ימאהה טימקס 530 מול קימקו AK550
מבחן השוואתי: ימאהה טימקס 530 מול קימקו AK550
סובארו VX 2018 במבחן דרכים
סובארו VX 2018 במבחן דרכים, עולם הרכב תוכנית 76
צפו: סנטמטרים בודדים מתאונה קטלנית
צפו: סנטמטרים בודדים מתאונה קטלנית
פרוייקט צמיג: מה מסתתר מאחורי האותיות הקטנות?
פרוייקט צמיג: מה מסתתר מאחורי האותיות הקטנות?
תכנית 75
מיצובישי קוראת תיגר על פלח הג'פונים עם אקליפס קרוס, עולם הרכב תוכנית 75
תחילת המבול
יבואני הרכב לא מחכים וכבר מציגים את הדגמים לשנת 2018 – עולם הרכב תוכנית 73
צפו: עולם הרכב, מהדורה 71
למבורגיני אורוס, נסיעה על אאודיRS5, מבחן ראשון למתחרה של ה- Tmax ועוד
המכונית החשובה ביותר של סקודה במבחן דרכים, צפו
המכונית החשובה ביותר של סקודה במבחן דרכים, עולם הרכב - תכנית 70
הוולוו S90 T8, הטכנולוגית בעולם נחתה בישראל
הוולוו S90 T8, הטכנולוגית נחתה בישראל אוסף נדיר של מכוניות בקניון, תוכנית 69
עלילות פרארי בארץ הקודש, הסיפור האמיתי
הקשר בין סוג הצמיג לחיסכון בדלק? גולף R עם חבילת ביצועים חדשה, תכנית 68
תכנית 62
ארטילריה כבדה: מבחן דרכים ראשון ללקסוס LC500, עולם הרכב תכנית 62
תערוכת פרנקפורט יצאה לדרך
ב.מ.וו X7 חושפת דגם קונספט לשבעה נוסעים, עולם הרכב תוכנית 61
עולם הרכב תוכנית 60: ארבעה סיפורים מוטורים מהארץ מהעולם
מפסטיבל האופנועים דרך ה-S קלאס עד הקרב בין מאיר טפירו לרז זהבי
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
 שומרת על פאסון: פורשה קאיין החדשה
הפורשה קאיין 2019 עוברת מקצה שיפורים שהופכים אותה לטובה מתמיד, תוכנית 59
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל, עולם הרכב תכנית 58
עולם הרכב מהדורה 57
רדבול פלוגטאג עושה את פיטסבורג, עולם הרכב תכנית 57
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים, עולם הרכב תכנית 56
על כבישי ישראל: הלקסוס המפוארת בעולם
הלקסוס LC500 שנחתה בישראל נחשבת לחוד החנית של לקסוס, תוכנית 55
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו וקורס רכיבת שטח שאסור לכם לפספס
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו, תוכנית 54
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך. עולם הרכב תוכנית 53
עולם הרכב 52: נהיגה ראשונה ב- CX5 החדשה
מאזדה השיקה בישראל את הדור השני של ה-CX5, עולם הרכב תכנית 52
עולם הרכב תוכנית 51
קדחת הג'יפונים נמשכת והפעם עם סיאט, יגואר חושפת את המכונית החזקה שלה
חגיגה מוטורית בכרמיאל
חגיגה מוטורית בכרמיאל
עולם הרכב תוכנית 50
העיר כרמיאל חוגגת פסטיבל, חווית ראלי בסקודה פאביה WRC R5 ועוד.. תוכנית 50
שוק היד השניה, תמונת מצב
כיצד הזינוק במכירות המכוניות החדשות השפיעה על השוק? עולם הרכב תוכנית 49
עולם הרכב - תוכנית 48
סובארו תנסה לנפץ את המסלול עם דגם נדיר, אאודי חושפת 8A חדשה, תוכנית 48
הסקודה קודיאק נחת בישראל
הסקודה קודיאק נחת בישראל וצפוי לטרוף את הקלפים, עולם הרכב תוכנית 47 
צפו: ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל
ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל, כך תתחרה הסטלביו באריות מאירופה
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
כך הפכה ישראל למעצמת רכב
ארץ ישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמת סייבר בתחום הרכב, צפו 
עולם הרכב תכנית 44
לקט הכתבות הכי מרתקות מעולם הרכב - עולם הרכב תכנית 44
אקזוטיקה על כבישי ישראל
למבורגיני הורקאן מפלסת את דרכה על כבישי ישראל ועוד.. עולם הרכב - תכנית 43
עולם הרכב תוכנית 42
הטריו מגרמניה מתנפל על סין, סקודה מציירת קווים לעתיד- עולם הרכב תכנית 42
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט - עולם הרכב תכנית 40
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה, צפו
B.M.W M760Li xDrive טסה על הכביש בארה"ב, סיאט לאון קופרה 2017  בספרד, הוולוו S60 פולסטאר
B.M.W M760Li טסה על הכביש בארה"ב, הוולוו פולסטאר - "עולם הרכב" תכנית 38
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל - "עולם הרכב" תכנית 37
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה, "עולם הרכב" - תכנית 36
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל - "עולם הרכב" תכנית 35
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
עולם הרכב תכנית 31
ה-330E הירוקה של ב.מ.וו, וצוות הרכב של ערוץ הספורט בודק את הסקודה קודיאק
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים?
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים? - "עולם הרכב" תכנית 26
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל - תכנית 25
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות. צפו בראיון הבלעדי
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23 
הפלישה הסינית לגרמניה: NIO EP9 עושה את הנורדשלייפה
גם הסינים מסמנים את טסלה ומציגים טכנולוגיה חשמלית שתוביל לדגמים עממים
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
דגמי 2017 כבר כאן: צפו בתוכנית עולם הרכב
תכנית 22 - שוק הרכב המקומי נערך לשנה החדשה
צפו במבחן דרכים ראשון לטויוטה C-HR
להיט מכירות חדש? טויוטה C-HR במבחן דרכים ראשון
כך תראה השיירה הנשיאותית החדשה?
המכונית הנשיאותית הבאה? במאי הסרטים ההוליוודיים, ניל בלומפקאמפ, הציע רעיונות
100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
תכנית 18 - 100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך - תכנית 17
תכנית 17 - המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך
תכנית הבכורה של "עולם הרכב"
תכנית 1 - התכנית שתעשה לכם סדר בעולם הרכב עם שלל החידושים ועוד..
עולם הרכב, 23.06.16
תכנית 2 - הכרות עם מאזדה הגדולה והמפוארת>
עולם הרכב, 30.06.16
תכנית 3 - פורשה מציגה את הפנמרה החדשה>
עולם הרכב, 07.07.16
תכנית 4 - לקסוס RC נוחתת בישראל, אסטון מרטין ורד בול חושפות היפר מכונית
עולם הרכב, 14.07.16
תכנית 5 - התכנית המלאה של עולם הרכב
עולם הרכב, 21.07.16
תכנית 6 - האם בקרוב נטעין את הרכבים שלנו, לנד רובר מציגה מערכת חדישה...
עולם הרכב, 28.07.16
תכנית 7 - ניסן והג'וק החדש, טסלה מנמיכה ציפיות ועוד...
עולם הרכב, 04.08.16
תכנית 8 - על שיטת ה 0 קמ"ש, עליית מחיר הביטוח של האופנועים ועוד...
עולם הרכב, 25.08.16
תכנית 9 - מה קורה כשמעבר חציה הופכת למוקש בטיחות? 
עולם הרכב, 01.09.16
תכנית 10 - השקת פורש פנמרה החדשה, והאם ה-RX9 של מזדה תגיע לפס הייצור?
עולם הרכב, 08.09.16
תכנית 11 - לראשונה על המסך, מבחר מבחני דרכים של מגזין "עולם הרכב"
אלפא רומיאו ג'וליה נחתה בישראל
תכנית 12 - אלפה רומיאו ג'וליה נחתה בישראל, מה הם הדרכים לקנות מכונית חדשה? 
עולם הרכב, התכנית המלאה (14)
תכנית 14 - נסיעה ראשונה על האסטון מרטין DB11
רנו טווינגו כאן: עולם הרכב, תכנית 15
תכנית 15 - והפעם רנו טווינגו על הפרק, לאחר שחזרה שוב לישראל.
ב.מ.וו מסירה את הגג: תכנית 16
תכנית 16 - ב.מ.וו מסירה את הגג

מתלבט איזה רכב לקנות? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם

קטלוג רכב

אאודי TTS

חוות דעת - אאודי TTS היא גרסת הביצועים של ה... מידע נוסף >

DS5

חוות דעת - DS5 מכונית המנהלים של סיטרואן הו... מידע נוסף >

אינפיניטי Q50

חוות דעת - אינפיניטי Q50 היא מכונית היוקרה... מידע נוסף >

טויוטה פריוס היברידית

חוות דעת - טויוטה פריוס הוא הרכב ההיברידי ש... מידע נוסף >

אופל קסקדה

חוות דעת - אופל קסקדה היא מכונית הקבריולה ש... מידע נוסף >