סגור

יונדאי קונה במבחן דרכים: הלהיט החדש בכביש

הנוסחה האהובה על הנהג הישראלי פועלת שוב: עיצוב מוחצן ואנרגטי, מנוע  חזק ומהיר ורמת אבזור בטיחות גבוהות. המחיר מאתגר, אך האם זה יעצור את הצרכן הישראלי?

  • בועז קורפל

  • 14.03.2018
טשטוש קטגוריאלי
השטחים בין הקטגוריות של כלי הרכב הופכים לאפורים יותר ולנרחבים יותר. כשמחפשים מכונית חדשה בשוק הישראלי שרווי במאות דגמים וגרסאות, קשה כבר להבחין בין הקטגוריות השונות ותחושת הבלבול בין שלל דגמי הקרוסאובר וסטיישן מול האצ'בק מתעצמת לנגד ענינו. כל אלה הופכים לפחות רלוונטיים כשצו האופנה מתחלף פה במהירות שיא. ראשית נפתח ונאמר כי היונדאי קונה איננו ג'יפון אלא SUV. הוא לא היה ג'יפון גם כאשר המתכננים שלו התכנסו סביב שולחן העבודה אי שם בסיאול הרחוקה בדרום קוריאה. 
 
הרעיון היה לתכנן מכונית סופר אופנתית, צבעונית, מעניינת, איכותית ובעלת ביצועים ורמת בטיחות שתוכל לקרא תיגר בראש ובראשונה על הטויוטה CH-R כפי שהיונדאי איוניק סימנה את הטויוטה פריוס בתחומי עיצוב, חיסכון, נסיעה ובטיחות יחד עם שימושיות גבוהה. במקרה של האיוניק נרשמת הצלחה גדולה (כאן אצלנו) אך האם יש לקונה את מה שדרוש בכדי לצאת לקרב מול הטויוטה החדשה בשוק? 
 
קווים לדמותה של הטוסון

 
נכון, יש עוד דגמי SUV אחרים שנמצאים באותו אזור חיוג וגם הם נעים כאן על הכבישים ומושכים לקוחות, כמו למשל מאזדה CX3 וגם כל אותם ג'יפוני פנאי כדוגמת אופל מוקה, סוזוקי ויטארה ועוד, אבל את היונדאי קונה הם לא ממש מעניינים, הקונה רוצה רק דבר אחד ויחיד, להגיע לראש סולם המכירות כמו האח הגדול שנקרא טוסון, ובדרך למעלה להביס את כולם. אז הנה התכנסנו כאן בניסיון להבין האם יש ליונדאי קונה את מה שצריך בכדי להגיע לשם והתשובות מעניינות למדי.
 
מסובבת ראשים
יותר מכל תקופה מוטורית אחרת בהיסטוריה, העיצוב החיצוני של המכוניות הפך למשמעותי ולמהותי ולגורם משפיע בהחלטת הרכישה יותר מכפי שהוא היה בעבר. במגרש הזה היונדאי קונה מציבה את כל הקלפים הכי חזקים שלה מול מתחרותיה החל בצבע החיצוני שמתכתב עם צבע גג שונה בעשרות שילובים מעניינים, דרך כמויות גדולות של חלקי פלסטיק בפגושים, בכנפיים של בתי הגלגלים וגם בחצאיות הצד שמעוצבות כמו קשקשים ועד למסילות בגג ובכלל ההישענות העיצובית על דגם הטוסון שמוכיח את עוצמתו בכל חודש בטבלת המכירות לא מזיק. 
 
עיצוב וצבע שמושך מבטים

 
כל החבילה הנאה הזאת משדרת דינאמיות, קשיחות ומעל לכל נוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה. בכל מקום אליו הגענו, המכונית המבחן הירוקה הנוצצת הפכה למוקד התעניינות ורגע אחרי שהתפוגגה התהייה אודות הנהג שיעז להזמין מכונית בצבע כזה, עבר הדיון לפריטים שהופכים אותה למכונית יפה מהחרטום ועד לזנב. מעטים טענו במשאל הרחוב האקראי שערכנו שהמכונית מוחצנת מדי, הרוב המכריע קבע שהקונה היא מכונית אטרקטיבית ורק עניין הצבע שב ועלה, אבל זה מה שהיבואן נתן לנו למכונית המבחן שהייתה אחת הראשונות שנחתו כאן לצורך תקינה ואישורים. עם מידות של 4.17 מטרים לאורך, 1.80 מטרים לרוחב ובגובה של 1.56 מטרים, היא בהחלט פרופורציונאלית ונוטה לפונקציונאליות ונוחות גם בתוכה עם נתון טוב של 2.60 מטרים לבסיס הגלגלים שלה. 
 
נפח של 361 ליטרים

 
"התנפצות אפורה"
את הביטוי הזה לקחנו מאחד הנוסעים האקראיים שהצטרפו אלינו לאחד משלבי הנסיעה. "היא מדליקה ומסקרנת מבחוץ, ואז אתה חווה מעין התנפצות אפורה כזאת כשאתה נכנס לתוכה" אמר לנו הנוסע האקראי שהוזמן להיכנס פנימה. אם להודות על האמת, אז העיניים באמת צריכות כמה שברירי שנייה בכדי להתרגל לניגוד בין העיצוב החיצוני לפנימי. שבנו ותהינו ביננו לבין עצמנו למה ביונדאי מתעקשים לדכא את שמחת החיים הזאת שהמכונית מציעה בעיצוב החיצוני שלה. 
 
ניגודיות גדולה בין החיצוניות לפנימיות

 
קחו למשל את ה-i10  הקטנה או את האיוניק ותראו שיונדאי יודעים לייצר משחק צבעים גם בתוך המכונית אבל דווקא בקונה הסופר מעוצבת שלהם, ההשראה הזאת נגמרה. הטיעון הזה לא היה משמעותי אם לקונה היו חלונות גדולים מאחור שמאפשרים כניסה מוגברת של אור יום פנימה, אבל זה איננו המצב ולכן הקדרות האפורה והפלסטיקית שולטת בתוך הרכב. אנחנו אוהבים יותר שמחת חיים מוטורית בעיצוב הפנימי ובגרסאות הללו של היונדאי קונה זה לא קיים. תא הנהג והמושב שלצידו מספקים מרחב מחייה טוב ביחס למידות הרכב והחלון הקדמי הגדול קצת מנטרל את האפרוריות של הקונסולה ושל מסך המגע הצף שמיוצר אף הוא מאותו פלסטיק קשיח ויכול היה להשתלב שם בצורה יותר הרמונית. 
 
מסך צף לא הרמוני

 
מרווח הראש והכתפיים בהחלט טוב ואין תחושת קלסטרופוביות מלפנים. במושב האחורי זה מעט משתנה לנוכח החלונות האחוריים הצדדיים הקטנים יותר אך שני מבוגרים לא יסבלו מחוסר מקום לרגליים ולגוף. אנחנו לא וויתרנו על בדיקת נוכחות מלאה לשלושה מבוגרים, אבל לא מצאנו את האמיץ השלישי שיסכים להידחק פנימה והמסקנה היא ששני אנשים מבוגרים במושבים האחוריים זה די והותר. 
 
צפו בוולוג ליונדאי קונה
 
 
מנוע של טוסון ומערכת הנעה כפולה
מהנדסי היונדאי קונה בחרו להכניס לתא המנוע את יחידת הכוח החדשה של הטוסון בנפח 1.6 ליטר מוגדש טורבו בהספק 177 כוחות סוס ומומנט של 27 קג"מ כבר ב-1,500 סל"ד. מדובר בנתון סופר מרשים שמעניק למכונית יכולת דינאמית שמאפילה על כל המכוניות האחרות בקטגוריה שלה ומתאימה למכוניות הרבה יותר יקרות ונוצצות. הזינוק מעמידה ל-100 מתרחש תוך פחות מ-8 שניות (!!) והיא יכולה לטפס למהירות מרבית של 205 קמ"ש. מצד שני הפיתוי הלא פוסק ללחוץ על דוושת הגז מתורגם ישירות לקצב ירידת מצוף הדלק, מיד נגיע לזה. 
 
מנוע עוצמתי והנעה כפולה קבועה

 
תיבת ההילוכים האוטומאטית שלה מציעה 7 מהירויות והיא כפולת מצמדים, מה שמסייע בהחלפת ההילוכים והופך אותו לחלק יותר. ההילוך הראשון והשני אמנם "קצרים" אבל התחושה היא שהמנוע רוצה יותר לדחוף קדימה וכאשר מגיעים להילוך השלישי והרביעי, עדיין מרגישים היטב את הכוח של התאוצה וזה מאפשר ביצוע עקיפות קצרות ומהירות עם תאוצות ביניים טובות. התחושה הספורטיבית של הנסיעה איננה מושלמת כי חסרות אותן ידיות קטנות מאחורי ההגה שבהחלט מוסיפות לתחושה וגם שינוי יותר בולט לתצוגה כמו באיוניק למשל. המכונית מציעה שלושה מצבי נסיעה החל במצב "קומפורט" ו-"אקו" לנסיעות רגילות ועירוניות חסכוניות ועד לאותו מצב ספורט שמשנה את יחס העברת ההילוכים ומאפשר לסחוט את המנוע קצת יותר עד להחלפה. 
 
חלק אחורי נאה

 
ביונדאי אומרים שגם המתלים זוכים לשינוי בקשיחות במצב ספורט אבל לא הרגשנו בזאת. המכונית שלנו הגיעה עם חישוקי גלגלים בקוטר 18 אינץ' וצמיגים בחתך נמוך. העיצוב היה פשוט מושלם לרכב, אבל בעת הנסיעה הרגשנו את ההתיישנות של האספלט בעיר וגם בכבישים בינעירוניים. לא התעצלנו, שבנו ליונדאי ולקחנו קונה אחרת עם צמיגים אחרים וחישוקים בקוטר קטן יותר ומיד הרגשנו בשינוי לטובה. יונדאי קונה מגיעה בכל רמות הגימור שלה עם מערכת הנעה כפולה, כמו הסובארו XV שהתהדרה עד היום שהיא רכב ההנעה הכפולה הנמכר בישראל, וכעת גם היא תחת איום הקונה. ניתן גם לנעול את הדיפרנציאל של הרכב במהירות שאיננה עולה על 40 קמ"ש אך לא ניתן לנתק את מערכת ההנעה הכפולה ולכן לצד היתרון הבטיחותי במערכת כזאת, המחיר היומיומי הוא בעליה בצריכת דלק. מרווח הגחון של הקונה מרחיק אותה מהשטח (למעט שבילי קק"ל שכל מכונית פרטית מגיעה לשם) ואין לה שום יתרון על יריבותיה בענייני נסיעת שטח. אם אתם אוהבי טיולים, קחו זאת בחשבון. 
 
רמת האבזור הגבוהה של המכונית שקיבלנו (Supreme) אפשרה לנו להיכנס למכונית באופן חופשי להתניע אותה בלחיצת כפתור ללא מפתח. ההסתגלות לסביבת הנהג הייתה קצרה ומהירה, הגישה לכל הכפתורים והבקרות טובה מאוד ומערכת המיזוג מיד נכנסה לפעולה וקיררה את כל הרכב שבזכות מידותיו לא מחייב פתחי מיזוג מאחור. החיבור לטלפון הסלולארי וההפעלה של מערכת הקונקטד של יונדאי היו מהירים ויעילים. 
 
הופתענו לגלות 2 שקעים של 12 וולט ורק נקודת חיבור אחת של USB ושום דבר דומה לזה לנוסעים מאחור. קצת מאכזב ביחס לתחושה המודרנית שהמכונית משדרת. חבילת הבטיחות של הקונה כבר בגרסת הבסיס "פרימיום" נחשבת לטובה מאוד ואם עולים לרמת "פרסטיג'" או "סופרים" נהנים מכל העולמות של הבטיחות האקטיבית והפאסיבית ונציין כי המכונית זכתה ל-5 כוכבי בטיחות.
 
השימושיות של הקונה מציגה ניגודים שונים: מנוע חזק וזריז לטובת הביצועים אל מול צריכת דלק גבוהה עם קרוב ל-7 ליטר לכל 100 ק"מ וזאת גם בזכות מערכת ההנעה הכפולה הבסיסית. תא המטען של הקונה מציע 361 ליטרים אז אם אתם בשלב של רכב משפחתי רב משימתי, תצטרכו למצוא משהו פחות נוצץ עם תועלת אחרת. הקונה מיועדת בעיקרה להיות רכב שני במשפחה כי התקציב שהיא מציעה מאתגר עם טווח מחירים של 134,000 לגרסה הבסיסית, 139,000 לגרסת פרסטיז' שמעליה גרסת סופרים ב-140,000 (הבדל של 1000 שקלים בגלל גג בצע שונה מצבע הרכב). 
 
ברמת הגימור סופרים, צביעה בשני גוונים לבחירה

 
סיכום 
יונדאי קונה לא תהיה להיט בשוק הרכב הישראלי, היא כבר להיט. כל המלאי שהגיע לישראל נמכר ולא פחות מאלף מכוניות נעות על כבישי הארץ כבר עתה. בתערוכת ז'נבה שהסתיימה לאחרונה, הוצגה היונדאי קונה החשמלית, יתכן כי ביונדאי מדלגים על הגרסה ההיברידית ולצד החזקה והכי לא חסכונית, תהיה קצת פחות חזקה ומאוד חסכונית. 
 
בכלמוביל היבואנית, עוד לא הוחלט אם להביא ארצה את החשמלית אבל גם אם כן, זה לא יהיה השנה ולכן הקונה הרגילה בהחלט רלוונטית. הלקוח הישראלי כבר הוכיח לנו בשנים האחרונות שהוא לא מתעכב על פרטים מסוימים כאשר הוא מרוצה בתחומים שמדברים אליו וכאן הקונה הופכת להיות בהחלט שחקנית חשובה בליין הדגמים העצום של יונדאי שעשוי להתרחב עוד יותר בקרוב עם גרסאות ספורט חדשות. המחיר של המכונית נחשב למחסום עבור לקוחות שבתוספת של עשרת אלפים שקלים, יכולים לעלות לכיתה של רכב SUV בליגה אחרת כמו ספורטאז' או אפילו טוסון ואקליפס קרוס. אז מה שישאיר אותם ביונדאי קונה זה לא המחיר, אלא התמורה למחיר וכאן התשובה בהיבטי עיצוב, בטיחות וחוויית נסיעה פותרת להם את הבעיה והדרך לחתימה על טופס הזמנה קצרה מאוד. 
 
מפרט יונדאי קונה Supreme
אורך: 4.165 מטרים
רוחב: 1.800 מטרים
גובה: 1.565 מטרים
מרווח סרנים: 2.600 מטרים
משקל עצמי: 1,450 ק"ג (משקל כולל 1,910 ק"ג)
נפח תא מטען: 361 ליטרים
 
מנוע: טורבו בנזין, 4 בוכנות בנפח 1,591 סמ"ק
הספק מרבי/סל"ד: 5,500/177 
מומנט מרבי/סל"ד: 1,500-4,400/27
הנעה: קבועה 4X4
תיבת הילוכים: אוטומאטית כפולת מצמדים 
מספר הילוכים: 7+1
צריכת דלק: משולב 6.7 ליטרים ל-100 ק"מ בתנאי יצרן
צריכת דלק משולב במבחן: 7.9 ליטרים ל-100 ק"מ (כולל קטעים מאומצים)
דרגת זיהום אוויר: 12
ציון בטיחות משרד התחבורה: 7 (מתוך 8)
ציון כוכבי בטיחות חו"ל: 5 כוכבים
 
מחיר דגם המבחן: 139,900 ₪ (דגם Supreme)
 
 
 
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
מתלבט איזה רכב לקנות?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

עולם הרכב 108: סיכום תערוכת הרכב בפריז
עולם הרכב 108: סיכום תערוכת הרכב בפריז
עולה להתקפה: לקסוס UX במבחן ראשון
עולה להתקפה: לקסוס UX במבחן ראשון - עולם הרכב תכנית 107
עולם הרכב 106: נהיגה ראשונה בג'יפ רנגלר החדש
עולם הרכב 106: נהיגה ראשונה בג'יפ רנגלר החדש
מבחן השוואתי ענק: מי פיק אפ הטוב ביותר בשטח?
מבחן השוואתי ענק: מי פיק אפ הטוב ביותר בשטח? עולם הרכב תכנית 105
עולם הרכב 104: נהיגה ראשונה בקיה סטינגר
עולם הרכב 104: נהיגה ראשונה בקיה סטינגר
נגמרה החגיגה: מהיום נתוני צריכת הדלק תואמים למציאות ולא למעבדה
נגמרה החגיגה: מהיום נתוני צריכת הדלק תואמים למציאות ולא למעבדה. תכנית 103
צפו: נהיגה נדירה בסטלביו תלתן במסלול הניסויים של אלפא רומאו
צפו: נהיגה נדירה בסטלביו תלתן במסלול הניסויים של אלפא רומאו, עולם הרכב 102
עולם הרכב 101: מבחן ארוך טווח, סיכום ביניים
עולם הרכב 101: מבחן ארוך טווח לשברולט אקווינוקס, סיכום ביניים
בריחוף, בעזרת חשמל או תאי דלק. עתיד התחבורה נמצא בפתח! צפו
בריחוף, בעזרת חשמל או תאי דלק. עתיד התחבורה נמצא בפתח! עולם הרכב 100
עולם הרכב 98: יונדאי קונה מגיע למבחן
צפו: החדשה של במוו, נהיגה ראשונה בטוארג ובר ברוך כובש את איטליה
עולם הרכב, מהדורה 92: העולות החדשות על כבישי ישראל
צפו בתכנית: סקודה קארוק, טויוטה קאמרי וגם גרסה ספורטיבית לפיקנטו
ביקור מיוחד בלאונג' העסקים הנוצץ של לקסוס
ביקור מיוחד בלאונג' העסקים הנוצץ של לקסוס, עולם הרכב תכנית 91
עולם הרכב 88: מתקפת קרוסאוברים על ישראל
עולם הרכב 88: מתקפת קרוסאוברים על ישראל
הרקסטון החדש ואלפא רומאו סטלביו תלתן ירוק נחתו בישראל. תערוכת ניו יורק בפתח. אליפות הפורמולה 1 נפתחת וגם מסלול המירוצים בערד חוגג פתיחה בפסח.
הרקסטון החדש ואלפא רומאו סטלביו תלתן ירוק נחתו בישראל. עולם הרכב תכנית 86
מסע בנמיביה עם הטויוטה לנדקרוזר החדש
צפו: מסע בנמיביה עם הטויוטה לנדקרוזר החדש, עולם הרכב תכנית 85
עולם הרכב ספיישל תערוכת ז'נבה
טויוטה, וולוו, יגואר, יונדאי, לקסוס ועוד יצרניות כובשות את ז'נבה, תכנית 84
צפו: כשמשטרת התנועה הופכת לפורעת חוק
צפו: כשמשטרת התנועה הופכת לפורעת חוק
קופרה: לאן מיועדות פני המותג?
קופרה: לאן מיועדות פני המותג? עולם הרכב תכנית 83
נהיגה ראשונה: BMW X2
נהיגה ראשונה: BMW X2 שמביאה משב רוח מרענן וצעיר. עולם הרכב תכנית 82
צפו: מבחן דרכים ראשון לוולוו XC40
צפו: מבחן דרכים ראשון לוולוו XC40, עולם הרכב תכנית 81
צפו: נהיגת בכורה על היגואר E-PACE
צפו: נהיגת בכורה על היגואר E-PACE - עולם הרכב תכנית 80
הכי קרוב לקורס טיס: קורס נהיגת קטר
קורס נהיגת קטר - הצצה לעולם המסתורי ולתהליך ההכשרה של נהגי הרכבות בישראל
תכנית 79: עולם הרכב בנסיעות בכורה במכוניות החדשות שנמצאות בדרך ארצה
תכנית 79: עולם הרכב בנסיעות בכורה במכוניות החדשות שנמצאות בדרך ארצה
עולם הרכב 78: אופל אסטרה במבחן ארוך טווח
עולם הרכב תכנית 78: אופל אסטרה במבחן ארוך טווח
עולם הרכב תכנית 77: מבחר כתבות אקשן מהעת האחרונה עם אאודי, למבורגיני ופרארי
עולם הרכב תכנית 77: מבחר כתבות מהעת האחרונה עם אאודי, למבורגיני ופרארי
צפו: אחת ולתמיד, מתי מחליפים צמיג?
צפו: אחת ולתמיד, מתי מחליפים צמיג?
מבחן השוואתי: ימאהה טימקס 530 מול קימקו AK550
מבחן השוואתי: ימאהה טימקס 530 מול קימקו AK550
סובארו VX 2018 במבחן דרכים
סובארו VX 2018 במבחן דרכים, עולם הרכב תוכנית 76
צפו: סנטמטרים בודדים מתאונה קטלנית
צפו: סנטמטרים בודדים מתאונה קטלנית
פרוייקט צמיג: מה מסתתר מאחורי האותיות הקטנות?
פרוייקט צמיג: מה מסתתר מאחורי האותיות הקטנות?
תכנית 75
מיצובישי קוראת תיגר על פלח הג'פונים עם אקליפס קרוס, עולם הרכב תוכנית 75
תחילת המבול
יבואני הרכב לא מחכים וכבר מציגים את הדגמים לשנת 2018 – עולם הרכב תוכנית 73
צפו: עולם הרכב, מהדורה 71
למבורגיני אורוס, נסיעה על אאודיRS5, מבחן ראשון למתחרה של ה- Tmax ועוד
המכונית החשובה ביותר של סקודה במבחן דרכים, צפו
המכונית החשובה ביותר של סקודה במבחן דרכים, עולם הרכב - תכנית 70
הוולוו S90 T8, הטכנולוגית בעולם נחתה בישראל
הוולוו S90 T8, הטכנולוגית נחתה בישראל אוסף נדיר של מכוניות בקניון, תוכנית 69
עלילות פרארי בארץ הקודש, הסיפור האמיתי
הקשר בין סוג הצמיג לחיסכון בדלק? גולף R עם חבילת ביצועים חדשה, תכנית 68
תכנית 62
ארטילריה כבדה: מבחן דרכים ראשון ללקסוס LC500, עולם הרכב תכנית 62
תערוכת פרנקפורט יצאה לדרך
ב.מ.וו X7 חושפת דגם קונספט לשבעה נוסעים, עולם הרכב תוכנית 61
עולם הרכב תוכנית 60: ארבעה סיפורים מוטורים מהארץ מהעולם
מפסטיבל האופנועים דרך ה-S קלאס עד הקרב בין מאיר טפירו לרז זהבי
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
 שומרת על פאסון: פורשה קאיין החדשה
הפורשה קאיין 2019 עוברת מקצה שיפורים שהופכים אותה לטובה מתמיד, תוכנית 59
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל, עולם הרכב תכנית 58
עולם הרכב מהדורה 57
רדבול פלוגטאג עושה את פיטסבורג, עולם הרכב תכנית 57
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים, עולם הרכב תכנית 56
על כבישי ישראל: הלקסוס המפוארת בעולם
הלקסוס LC500 שנחתה בישראל נחשבת לחוד החנית של לקסוס, תוכנית 55
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו וקורס רכיבת שטח שאסור לכם לפספס
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו, תוכנית 54
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך. עולם הרכב תוכנית 53
עולם הרכב 52: נהיגה ראשונה ב- CX5 החדשה
מאזדה השיקה בישראל את הדור השני של ה-CX5, עולם הרכב תכנית 52
עולם הרכב תוכנית 51
קדחת הג'יפונים נמשכת והפעם עם סיאט, יגואר חושפת את המכונית החזקה שלה
חגיגה מוטורית בכרמיאל
חגיגה מוטורית בכרמיאל
עולם הרכב תוכנית 50
העיר כרמיאל חוגגת פסטיבל, חווית ראלי בסקודה פאביה WRC R5 ועוד.. תוכנית 50
שוק היד השניה, תמונת מצב
כיצד הזינוק במכירות המכוניות החדשות השפיעה על השוק? עולם הרכב תוכנית 49
עולם הרכב - תוכנית 48
סובארו תנסה לנפץ את המסלול עם דגם נדיר, אאודי חושפת 8A חדשה, תוכנית 48
הסקודה קודיאק נחת בישראל
הסקודה קודיאק נחת בישראל וצפוי לטרוף את הקלפים, עולם הרכב תוכנית 47 
צפו: ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל
ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל, כך תתחרה הסטלביו באריות מאירופה
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
כך הפכה ישראל למעצמת רכב
ארץ ישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמת סייבר בתחום הרכב, צפו 
עולם הרכב תכנית 44
לקט הכתבות הכי מרתקות מעולם הרכב - עולם הרכב תכנית 44
אקזוטיקה על כבישי ישראל
למבורגיני הורקאן מפלסת את דרכה על כבישי ישראל ועוד.. עולם הרכב - תכנית 43
עולם הרכב תוכנית 42
הטריו מגרמניה מתנפל על סין, סקודה מציירת קווים לעתיד- עולם הרכב תכנית 42
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט - עולם הרכב תכנית 40
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה, צפו
B.M.W M760Li xDrive טסה על הכביש בארה"ב, סיאט לאון קופרה 2017  בספרד, הוולוו S60 פולסטאר
B.M.W M760Li טסה על הכביש בארה"ב, הוולוו פולסטאר - "עולם הרכב" תכנית 38
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל - "עולם הרכב" תכנית 37
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה, "עולם הרכב" - תכנית 36
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל - "עולם הרכב" תכנית 35
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
עולם הרכב תכנית 31
ה-330E הירוקה של ב.מ.וו, וצוות הרכב של ערוץ הספורט בודק את הסקודה קודיאק
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים?
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים? - "עולם הרכב" תכנית 26
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל - תכנית 25
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות. צפו בראיון הבלעדי
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23 
הפלישה הסינית לגרמניה: NIO EP9 עושה את הנורדשלייפה
גם הסינים מסמנים את טסלה ומציגים טכנולוגיה חשמלית שתוביל לדגמים עממים
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
דגמי 2017 כבר כאן: צפו בתוכנית עולם הרכב
תכנית 22 - שוק הרכב המקומי נערך לשנה החדשה
צפו במבחן דרכים ראשון לטויוטה C-HR
להיט מכירות חדש? טויוטה C-HR במבחן דרכים ראשון
כך תראה השיירה הנשיאותית החדשה?
המכונית הנשיאותית הבאה? במאי הסרטים ההוליוודיים, ניל בלומפקאמפ, הציע רעיונות
100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
תכנית 18 - 100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך - תכנית 17
תכנית 17 - המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך
תכנית הבכורה של "עולם הרכב"
תכנית 1 - התכנית שתעשה לכם סדר בעולם הרכב עם שלל החידושים ועוד..
עולם הרכב, 23.06.16
תכנית 2 - הכרות עם מאזדה הגדולה והמפוארת>
עולם הרכב, 30.06.16
תכנית 3 - פורשה מציגה את הפנמרה החדשה>
עולם הרכב, 07.07.16
תכנית 4 - לקסוס RC נוחתת בישראל, אסטון מרטין ורד בול חושפות היפר מכונית
עולם הרכב, 14.07.16
תכנית 5 - התכנית המלאה של עולם הרכב
עולם הרכב, 21.07.16
תכנית 6 - האם בקרוב נטעין את הרכבים שלנו, לנד רובר מציגה מערכת חדישה...
עולם הרכב, 28.07.16
תכנית 7 - ניסן והג'וק החדש, טסלה מנמיכה ציפיות ועוד...
עולם הרכב, 04.08.16
תכנית 8 - על שיטת ה 0 קמ"ש, עליית מחיר הביטוח של האופנועים ועוד...
עולם הרכב, 25.08.16
תכנית 9 - מה קורה כשמעבר חציה הופכת למוקש בטיחות? 
עולם הרכב, 01.09.16
תכנית 10 - השקת פורש פנמרה החדשה, והאם ה-RX9 של מזדה תגיע לפס הייצור?
עולם הרכב, 08.09.16
תכנית 11 - לראשונה על המסך, מבחר מבחני דרכים של מגזין "עולם הרכב"
אלפא רומיאו ג'וליה נחתה בישראל
תכנית 12 - אלפה רומיאו ג'וליה נחתה בישראל, מה הם הדרכים לקנות מכונית חדשה? 
עולם הרכב, התכנית המלאה (14)
תכנית 14 - נסיעה ראשונה על האסטון מרטין DB11
רנו טווינגו כאן: עולם הרכב, תכנית 15
תכנית 15 - והפעם רנו טווינגו על הפרק, לאחר שחזרה שוב לישראל.
ב.מ.וו מסירה את הגג: תכנית 16
תכנית 16 - ב.מ.וו מסירה את הגג

מתלבט איזה רכב לקנות? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם

קטלוג רכב

סיאט ארונה

מידע כללי על עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה ירושלי... מידע נוסף >

סקודה אוקטביה

חוות דעת - סקודה אוקטביה היא המשפחתית של הי... מידע נוסף >

פיאט 500

חוות דעת - פיאט 500 היא המכונית העירונית של... מידע נוסף >

סיטרואן C4

חוות דעת - סיטרואן C4 היא המשפחתית הקומפקטי... מידע נוסף >