סגור

לקסוס NX300h במבחן – היה טוב ועכשיו עוד יותר טוב

הנוסחה המנצחת של לקסוס עובדת טוב יותר עם שיפורים בדיוק במקומות הנכונים

  • בועז קורפל

  • 27.04.2018
אני זוכר את הנסיעה הקודמת שלי בדגם הכניסה לעולם ה-SUV של לקסוס. אז זה היה בדגם NX200t בצבע לבן עם מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר שקפץ משמחה בכל פעם שלחצתי על הדוושה ומנגנון הטורבו שלו בכלל השתגע מאושר להיכנס לפעולה ולהאיץ את המכונית למהירות השיוט שאני אוהב להיות בה. זכרתי היטב את איכות הפרימיום וההפרדה בחלק הקדמי בין "עולם הנהג" לתחום של זה שיושב לצידו ובמיוחד זכרתי את התפעול של בורר מצבי הנסיעה שנהניתי לסובב בין מצב חיסכון למצב ספורט שגרם למכונית להחליף אופי במידה מסוימת ולהרגיש דינאמית מעבר למימדים ולמשקל שלה. האם כל זה נשמר גם בדגם החדש שהחליף את שמו ל-300 וקיבל מערכת הנעה היברידית וחבילת בטיחות מלאה או שמא החליטו בלקסוס לביית את הרגשות השמחים הללו ולהכניס את המכונית לסדרת חינוך של שקט, נימוס וחיסכון?
 
שליש מהמכירות של לקסוס בשנים האחרונות מגיע בזכות הדגם הזה שנחשב לפופולארי במיוחד בזכות התמורה הגדולה למחירו. המכונית ממשיכה להגיע באותן שתי גרסאות הנעה, כלומר טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר והיברידי עם מנוע בנפח 2.5 ליטר אך רשימת העדכונים שערכו מהנדסי לקסוס ברכב ארוכה ומעניינת וכל השינויים הם תוצאה של לימוד מתמשך שהחל לפני 4 שנים עם הגעתו של הרכב. 
 

הצטרפו עכשיו לעמוד הפייסבוק של עולם הרכב

עולם הרכב עכשיו גם באינסטגרם ובטוויטר

 
הפעם החלטתי ללכת עם הגרסה ההיברידית וקיבלתי לידי את המכונית ברמת הגימור הגבוהה ביותר שנקראת High Premium שכללה את כל האפשרויות שאפשר לדמיין החל בחישוקים מעוצבים בגודל 18 אינץ' ומושבי עור מאווררים ומחוממים (גם מאחור) ועד למסך מולטימדיה מהגדולים שפגשתי בגודל 10.3 אינץ' עם מערכות הבידור והמידע בתצוגה צבעונית וכמובן גם מצלמת נסיעה לאחור. המכונית מגיעה בשלוש רמות גימור שונות ולצד רמת הגימור האקסלוסיבית שקיבלתי, קיימת גם גרסת F  שמבטאת את משפחת גרסאות הספורט, אבל זה שייך לסיפור אחר.
 
יותר נוכחות ואמצעים מעצימים
סדנאות העיצוב של יצרניות רכב רבות בעולם, עסוקות כל הזמן בחיפוש אחרי מוטיבים עיצוביים שיעצימו את נוכחות המכונית בכביש. הסממנים החיצוניים הם ברוב המקרים אלה שעובדים על הרגש של הלקוחות ובלקסוס הבינו שצריך לשים דגש יותר חזק על הקליק הזה שנוצר כשהמבטים שלי ושל המכונית מצטלבים. 
 
היא המתינה בחניון תת קרקעי שם בהרצליה, בחושך, בין כמה מכוניות אחרות. לחיצה על המפתח החכם הדליק את אורותיה שהיו מאחורי. אלומות האור גרמו לי להסתובב ואז... נוצר הקליק. החניון הואר במלואו ויכולתי לראות שבשונה מהפגישה הקודמת עם הגרסה היוצאת, הפעם מדובר במכונית גדולה יותר במידותיה ואגרסיבית יותר בקווי העיצוב שלה במיוחד בחזית עם הגריל העצום שלא משאיר שום מקום לניחוש שמדובר בלקסוס. כעת היא נמתחת לאורך של 4.640 מטרים ורוחבה 1.845 מטרים. בסיס הגלגלים נותר 2.660 מטרים אבל היא לא ממש סבלה מבעיית מקום גם בגרסה הקודמת. עם גובה של 1.645 מטרים, הפרופורציות נראות טובות מאוד ושכלול אמצעי התאורה בפנסים לתאורת LED בוהקת, השלים את העבודה. 
 
המידות גדלו, NX300H

 
אזור זמן אחר 
כל נסיעה במכונית מפעילה סט אחר של חושים. יש כאלה שמצליחות להפעיל יותר מסט אחד וליצור שילוב והרמוניה או חס וחלילה בלבול ומבוכה. אני מניח שאם הייתי מקבל את גרסת הספורט, הייתי צריך לכוון סט של חושים חדים ורגישים אבל הפעם זאת מכונית אחרת, הפעם צריך לשלוף מארגז הכלים את סט החושים הנינוח, זה שמאפשר לך להישען לאחור ולהתרווח במושב הנהג ולהרגיש שאתה בשליטה, בנסיעה שקטה וקצת מנותקת מהמתרחש סביב, סוג של נסיעה באזור זמן אחר. עיון במפרט של המכונית טרם ההתנעה, שם את החותמת הסופית וביטל את החיפוש אחרי ביצועים וריגושים דינאמיים קיצוניים, זה שמור למחלקת הספורט של לקסוס. כאן מקבלים מנוע היברידי ותיבת הילוכים אוטומאטית רציפה בטכנולוגיית E-CVT שמיועדים ליצור נסיעה חלקה ורגועה וגם חסכונית בלי דראמות או חיפוש אחר נטיות להתפרצות. 
 
העיצוב נותר זהה לדגם הקודם, נאה ודינאמי

 
ההתנעה החשמלית והשקט שהשתרר בתוך המכונית המחישו את זה במטרים הראשונים. התחושה היא של נסיעה בקפסולה שקטה ומהודרת שמשאירה את העולם בחוץ. המשקל העצמי של המכונית קרוב ל-2 טונות ולכן הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש הוא רק 9.2 שניות לפי הצהרת היצרן. אודה על האמת, לא חשבתי אפילו לבדוק את זה, זה מסוג התכונות שאתה לא חושב עליהן ברכב כזה אולם זה לפחות מעיד תיאורטית שהיא בכל זאת יודעת להגיב ללחיצת הדוושה ולהאיץ היטב למרות מימדיה. גם המהירות המרבית המוצהרת מעידה על מחשבות אחרות. בלקסוס טוענים שניתן לסחוט אותה עד 180 קמ"ש בזכות הספק משולב בנזין/חשמל של 200 כוחות סוס. מחלקת ההנדסה של לקסוס טיפלה היטב בתיבת ההילוכים ואין שום "חורים" בהעברת ההילוכים והתחושה היא של דינאמיות מתמשכת ועל כך מגיעה להם קידה יפנית עמוקה. 
 
גם המתלים ובולמי הזעזועים קיבלו טיפול חדש וגם כאן התוצאה מצוינת והמכונית מספקת תחושת "ריחוף" שמתחברת לכל ההוויה שלה. אמנם זה ריחוף, אבל לא ניתוק מוחלט מהמתרחש בכביש גם בזכות ההגה שמכוייל בצורה טובה ומספק תחושה ומשוב טובים על מיקום הגלגלים הקדמיים. 
 
קפסולה שקטה ומהודרת

 
כמו בסיפור כיפה אדומה
זוכרים את השאלות שכיפה אדומה שאלה את הזאב על העיניים והאוזניים והשיניים החדות? זה מה שעבר לי בראש כשראיתי והפעלתי את מערכות הרכב בתוך תא הנהג. צג גדול ברוחב 10.3 אינץ' בכדי שאפשר יהיה לראות טוב יותר, מערכת שמע עם אינסוף רמקולים איכותיים (14 במספר) בכדי שאפשר יהיה לשמוע טוב יותר, מושבים נוחים מאוד מלפנים ומאחור עם אוורור וחימום ושלושה זיכרונות בכדי שאפשר לשבת נוח יותר. את כל אלה באמת אפשר להכניס לרשימת האבזור הטובה של המכונית, אבל אני חייב להודות שלמרות שהמכונית שהתה במחיצתי 72 שעות (חלק ניכר בפקקים) לא הצלחתי להפעיל כמו שצריך את כל הפונקציות דרך משטח המגע המחולק לארבעה אזורים שפועל בעיקרון של מחשב לאפ טופ. 
 
כבר הייתי בכמה מכוניות עם מערכות כאלה (כולל לקסוס) אבל כאן זה פשוט לא הסתדר לי. הרגישות של משטח המגע פשוט שיגעה את המולטימדיה ולא הצלחתי אפילו להפעיל את הרדיו ולהגיע לתחנה שאני אוהב להאזין לה. טוב שיש ברירת מחדל אחרת עם הפעלה מההגה ומהקונסולה עצמה אחרת הייתי מת משעמום בתוך הקפסולה השקטה בפקקים האינסופיים. העבודה של מהנדסי החברה על בידוד הרעשים בעת הנסיעה הרגילה, הצליחה במידה לא קטנה, אך הפעלת מערכת ההנעה ההיברידית נותרה רעשנית כשהייתה וההתנהגות הטכנולוגית המאפיינת את כל דגמי טויוטה, חלה גם על המכונית שלנו. הלחיצה על הדוושה (אחרי היציאה מהזחילה החשמלית) גורמת למנועים להתעורר לחיים ובאופן אוטומאטי לדחוק בסל"ד כלפי מעלה ולייצר את המומנטום הדרוש לדחיפת המאסה הכבדה קדימה. המאמץ אולי איננו גדול על המנועים אך הוא ניכר באפקט שהוא מייצר לפרק זמן של טיפוס עד לנקודת השיוט והמנועים נשמעים היטב ופעולת המאמץ מורגשת.
 
מערכת המולטימדיה טעונה שיפור בנוחות ההפעלה

פד הפעלה שחטא למטרה

 
המגרש החדש
כאמור, ארבע שנים חלפו מאז שמשפחת NX הגיעה ארצה. כבר אז המכוניות נחשבו לטכנולוגיות, מעוצבות וגם לא הכי יקרות ומכאן שהתמורה לכסף תורגמה מידית למכירות מוצלחות, אבל בהיבט אחד לקסוס התמהמהו קצת, הבטיחות האקטיבית. החיבור המובן מאליו עם חברת האם טויוטה הניב בעיכוב מה את מערכת הבטיחות החכמה המלאה שנקראת LSS (לקסוס סייפטי סיסטם) אולם כעת הפער נסגר והמכונית כוללת בתוכה את כל האלמנטים האפשריים לשמירה על בטיחות הנוסעים בה וגם הולכי הרגל והמכוניות שמסביבה. חיישנים ומצלמות פועלים כל העת להתריע, לאותת, לצפצף ולהתערב פיזית כשסכנה מאיימת על פגיעה ברכב או הולכי רגל. בלימה בחירום במהירויות גבוהות, תפעול נפלא תחת בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה אקטיבית על נסיעה בנתיב וגם התראה חשובה על מכוניות ועצמים אחרים בשטחים מתים. כל אלה מאפשרים ללקסוס לעלות על המגרש החדש בתחום הרכב, מגרש הבטיחות, ולהיות שחקנית ראויה ביותר עם ציון מקסימלי של משרד התחבורה. ראוי לציין כי המערכת כפי שהיא קיימת בסטנדרט גבוה בכל הגרסאות של המכונית וטוב שכך. 
 
מערכות הבטיחות האקטיביות עובדות מצויין

 
בלי תדלוק אחד
בעת מסירת המכונית, דאגו אנשי לקסוס לצייד אותי בכרטיס תדלוק למקרה שמכל הדלק יאזול אך בחלוף 72 שעות, המכונית הוחזרה וגם כרטיס התדלוק אתה. החוויה של הנסיעה בה הייתה חוויה יומיומית מלאה ב-100%. לא הזדמן לי לצאת איתה למרחקים ולמרחבים וגם לא ירדתי איתה לשום שביל צדדי להפסקת קפה. היא עבדה ועבדה ללא הרף על כביש 4 ועל כביש 5 וכמובן גם בנתיבי אילון בואכה הרצליה וחזרה לכיוון דרום. 
 
זאת הייתה נסיעת מעבדה אמתית שהייתי נוסע בחיי היום יום שלי לו המכונית הייתה שייכת לי באמת. בלקסוס מצהירים על צריכת דלק של קצת יותר מ-19 ק"מ לליטר ולצערי לא יכולתי להגיע לזה תחת נסיעת המבחן כי בחלק ניכר ממנה המכונית נעה על חשמל במהירות צנועה בפקקים כשאני נאבק במשטח המגע בחיפוש אחר אטרקציות במערכת המולטימדיה ובה בעת מרגיש שאני מציל את העולם ולא מזהם את הסביבה למרות שאני בתנועה. תא המטען של הדגם ההיברידי גובה את מחיר נוכחות הסוללות בחלק האחורי של המכונית ולכן הנפח שלו מצטמצם ל-475 ליטר בהשוואה ל-500 ליטר בתא המטען של הגרסה שאיננה היברידית, אבל למרות זאת מדובר בנפח תא מטען מכובד למדי.
 
האופוזיציה היפנית
פלח הקרוסאוברים היוקרתיים הולך ומתרחב בעולם וזה משתקף גם בכבישי ישראל למרות המחירים הלא זולים בעליל של המכוניות הללו. אפשר לומר בוודאות כי היצרנים הגרמניים שולטים פה בתחום הזה ואולי וולוו השבדית וקדילאק האמריקאית מצליחים במידה מסוימת לזנב בהם. אך לעומת וולוו וקדילאק, לקסוס נמצאת בודדה למדי במערכה מהצד היפני כי לשמחתה אין לאינפיניטי עדיין תשובות מספיק חזקות (אם כי בעתיד תהיינה) והיא מציעה מגוון גדול של דגמים וה-NX300h שנהנה מהנחת מס בשל היותו היברידי ובטיחותי, הוא בהחלט תשובה ראויה לגרמניות במיוחד בזכות התמורה למחיר שלו. דגם הספורט היקר מכולם לא יככב פה אך גרסאות ה-2.0 ליטר טורבו בנזין וגרסת ההיבריד שנבחנה כאן, עשויות לככב ולהמשיך לשאת את לקסוס קדימה גם בשנתיים הקרובות או לפחות עד שתגיע התגבורת עם דגם UX הקטן החדש במשפחת הקרוסאוברים של לקסוס. היריבים מגרמניה בדמות אאודי Q5 או ב.מ.וו X3 ואולי גם מרצדס GLC מצטיירים כדגמים שמציעים פרימיום טקנולוג'י אבל גם דימוי אחר וצעיר יותר ופחות בגוון משפחתי בעוד שלקסוס משחקת בגדול במגרש הזה שמציע בצורה מצוינת את המחיר מול העיצוב, האיכות, הבטיחות והחיסכון בדלק. 
 
לקסוס NX300h 2018
אורך: 4.640 מטרים
רוחב: 1.845 מטרים
גובה: 1.645 מטרים
בסיס גלגלים: 2.660 מטרים
נפח תא מטען: 475 ליטרים
משקל עצמי: 1,905 ק"ג
מנוע: היברידי עם יחידת כוח בנזין בנפח 2.5 ליטר בתוספת שני מנועים חשמליים
הספק משולב: 200 כוחות סוס
תיבת הילוכים: אוטומאטית רציפה E-CVT
הנעה: כפולה
תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש: 9.2 שניות לפי יצרן (לא נבדק במסגרת המבחן)
מהירות מרבית: 180 קמ"ש (לא נבחן במסגרת המבחן)
יותר אהבנו: מחיר, עיצוב, בטיחות, איכות חומרים ואבזור עשיר, איכות נסיעה בשיוט
פחות אהבנו: התנהגות בתאוצות ותחושת מאמץ המנוע עם רעש של מאמץ. תפעול מערכת מולטימדיה במשטח מגע
 
 
 
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
מתלבט איזה רכב לקנות?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

מבחן השוואתי ענק: מי פיק אפ הטוב ביותר בשטח?
מבחן השוואתי ענק: מי פיק אפ הטוב ביותר בשטח? עולם הרכב תכנית 105
עולם הרכב 104: נהיגה ראשונה בקיה סטינגר
עולם הרכב 104: נהיגה ראשונה בקיה סטינגר
נגמרה החגיגה: מהיום נתוני צריכת הדלק תואמים למציאות ולא למעבדה
נגמרה החגיגה: מהיום נתוני צריכת הדלק תואמים למציאות ולא למעבדה. תכנית 103
צפו: נהיגה נדירה בסטלביו תלתן במסלול הניסויים של אלפא רומאו
צפו: נהיגה נדירה בסטלביו תלתן במסלול הניסויים של אלפא רומאו, עולם הרכב 102
עולם הרכב 101: מבחן ארוך טווח, סיכום ביניים
עולם הרכב 101: מבחן ארוך טווח לשברולט אקווינוקס, סיכום ביניים
בריחוף, בעזרת חשמל או תאי דלק. עתיד התחבורה נמצא בפתח! צפו
בריחוף, בעזרת חשמל או תאי דלק. עתיד התחבורה נמצא בפתח! עולם הרכב 100
עולם הרכב 98: יונדאי קונה מגיע למבחן
צפו: החדשה של במוו, נהיגה ראשונה בטוארג ובר ברוך כובש את איטליה
עולם הרכב, מהדורה 92: העולות החדשות על כבישי ישראל
צפו בתכנית: סקודה קארוק, טויוטה קאמרי וגם גרסה ספורטיבית לפיקנטו
ביקור מיוחד בלאונג' העסקים הנוצץ של לקסוס
ביקור מיוחד בלאונג' העסקים הנוצץ של לקסוס, עולם הרכב תכנית 91
עולם הרכב 88: מתקפת קרוסאוברים על ישראל
עולם הרכב 88: מתקפת קרוסאוברים על ישראל
הרקסטון החדש ואלפא רומאו סטלביו תלתן ירוק נחתו בישראל. תערוכת ניו יורק בפתח. אליפות הפורמולה 1 נפתחת וגם מסלול המירוצים בערד חוגג פתיחה בפסח.
הרקסטון החדש ואלפא רומאו סטלביו תלתן ירוק נחתו בישראל. עולם הרכב תכנית 86
מסע בנמיביה עם הטויוטה לנדקרוזר החדש
צפו: מסע בנמיביה עם הטויוטה לנדקרוזר החדש, עולם הרכב תכנית 85
עולם הרכב ספיישל תערוכת ז'נבה
טויוטה, וולוו, יגואר, יונדאי, לקסוס ועוד יצרניות כובשות את ז'נבה, תכנית 84
צפו: כשמשטרת התנועה הופכת לפורעת חוק
צפו: כשמשטרת התנועה הופכת לפורעת חוק
קופרה: לאן מיועדות פני המותג?
קופרה: לאן מיועדות פני המותג? עולם הרכב תכנית 83
נהיגה ראשונה: BMW X2
נהיגה ראשונה: BMW X2 שמביאה משב רוח מרענן וצעיר. עולם הרכב תכנית 82
צפו: מבחן דרכים ראשון לוולוו XC40
צפו: מבחן דרכים ראשון לוולוו XC40, עולם הרכב תכנית 81
צפו: נהיגת בכורה על היגואר E-PACE
צפו: נהיגת בכורה על היגואר E-PACE - עולם הרכב תכנית 80
הכי קרוב לקורס טיס: קורס נהיגת קטר
קורס נהיגת קטר - הצצה לעולם המסתורי ולתהליך ההכשרה של נהגי הרכבות בישראל
תכנית 79: עולם הרכב בנסיעות בכורה במכוניות החדשות שנמצאות בדרך ארצה
תכנית 79: עולם הרכב בנסיעות בכורה במכוניות החדשות שנמצאות בדרך ארצה
עולם הרכב 78: אופל אסטרה במבחן ארוך טווח
עולם הרכב תכנית 78: אופל אסטרה במבחן ארוך טווח
עולם הרכב תכנית 77: מבחר כתבות אקשן מהעת האחרונה עם אאודי, למבורגיני ופרארי
עולם הרכב תכנית 77: מבחר כתבות מהעת האחרונה עם אאודי, למבורגיני ופרארי
צפו: אחת ולתמיד, מתי מחליפים צמיג?
צפו: אחת ולתמיד, מתי מחליפים צמיג?
מבחן השוואתי: ימאהה טימקס 530 מול קימקו AK550
מבחן השוואתי: ימאהה טימקס 530 מול קימקו AK550
סובארו VX 2018 במבחן דרכים
סובארו VX 2018 במבחן דרכים, עולם הרכב תוכנית 76
צפו: סנטמטרים בודדים מתאונה קטלנית
צפו: סנטמטרים בודדים מתאונה קטלנית
פרוייקט צמיג: מה מסתתר מאחורי האותיות הקטנות?
פרוייקט צמיג: מה מסתתר מאחורי האותיות הקטנות?
תכנית 75
מיצובישי קוראת תיגר על פלח הג'פונים עם אקליפס קרוס, עולם הרכב תוכנית 75
תחילת המבול
יבואני הרכב לא מחכים וכבר מציגים את הדגמים לשנת 2018 – עולם הרכב תוכנית 73
צפו: עולם הרכב, מהדורה 71
למבורגיני אורוס, נסיעה על אאודיRS5, מבחן ראשון למתחרה של ה- Tmax ועוד
המכונית החשובה ביותר של סקודה במבחן דרכים, צפו
המכונית החשובה ביותר של סקודה במבחן דרכים, עולם הרכב - תכנית 70
הוולוו S90 T8, הטכנולוגית בעולם נחתה בישראל
הוולוו S90 T8, הטכנולוגית נחתה בישראל אוסף נדיר של מכוניות בקניון, תוכנית 69
עלילות פרארי בארץ הקודש, הסיפור האמיתי
הקשר בין סוג הצמיג לחיסכון בדלק? גולף R עם חבילת ביצועים חדשה, תכנית 68
תכנית 62
ארטילריה כבדה: מבחן דרכים ראשון ללקסוס LC500, עולם הרכב תכנית 62
תערוכת פרנקפורט יצאה לדרך
ב.מ.וו X7 חושפת דגם קונספט לשבעה נוסעים, עולם הרכב תוכנית 61
עולם הרכב תוכנית 60: ארבעה סיפורים מוטורים מהארץ מהעולם
מפסטיבל האופנועים דרך ה-S קלאס עד הקרב בין מאיר טפירו לרז זהבי
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
 שומרת על פאסון: פורשה קאיין החדשה
הפורשה קאיין 2019 עוברת מקצה שיפורים שהופכים אותה לטובה מתמיד, תוכנית 59
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל, עולם הרכב תכנית 58
עולם הרכב מהדורה 57
רדבול פלוגטאג עושה את פיטסבורג, עולם הרכב תכנית 57
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים, עולם הרכב תכנית 56
על כבישי ישראל: הלקסוס המפוארת בעולם
הלקסוס LC500 שנחתה בישראל נחשבת לחוד החנית של לקסוס, תוכנית 55
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו וקורס רכיבת שטח שאסור לכם לפספס
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו, תוכנית 54
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך. עולם הרכב תוכנית 53
עולם הרכב 52: נהיגה ראשונה ב- CX5 החדשה
מאזדה השיקה בישראל את הדור השני של ה-CX5, עולם הרכב תכנית 52
עולם הרכב תוכנית 51
קדחת הג'יפונים נמשכת והפעם עם סיאט, יגואר חושפת את המכונית החזקה שלה
חגיגה מוטורית בכרמיאל
חגיגה מוטורית בכרמיאל
עולם הרכב תוכנית 50
העיר כרמיאל חוגגת פסטיבל, חווית ראלי בסקודה פאביה WRC R5 ועוד.. תוכנית 50
שוק היד השניה, תמונת מצב
כיצד הזינוק במכירות המכוניות החדשות השפיעה על השוק? עולם הרכב תוכנית 49
עולם הרכב - תוכנית 48
סובארו תנסה לנפץ את המסלול עם דגם נדיר, אאודי חושפת 8A חדשה, תוכנית 48
הסקודה קודיאק נחת בישראל
הסקודה קודיאק נחת בישראל וצפוי לטרוף את הקלפים, עולם הרכב תוכנית 47 
צפו: ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל
ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל, כך תתחרה הסטלביו באריות מאירופה
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
כך הפכה ישראל למעצמת רכב
ארץ ישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמת סייבר בתחום הרכב, צפו 
עולם הרכב תכנית 44
לקט הכתבות הכי מרתקות מעולם הרכב - עולם הרכב תכנית 44
אקזוטיקה על כבישי ישראל
למבורגיני הורקאן מפלסת את דרכה על כבישי ישראל ועוד.. עולם הרכב - תכנית 43
עולם הרכב תוכנית 42
הטריו מגרמניה מתנפל על סין, סקודה מציירת קווים לעתיד- עולם הרכב תכנית 42
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט - עולם הרכב תכנית 40
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה, צפו
B.M.W M760Li xDrive טסה על הכביש בארה"ב, סיאט לאון קופרה 2017  בספרד, הוולוו S60 פולסטאר
B.M.W M760Li טסה על הכביש בארה"ב, הוולוו פולסטאר - "עולם הרכב" תכנית 38
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל - "עולם הרכב" תכנית 37
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה, "עולם הרכב" - תכנית 36
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל - "עולם הרכב" תכנית 35
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
עולם הרכב תכנית 31
ה-330E הירוקה של ב.מ.וו, וצוות הרכב של ערוץ הספורט בודק את הסקודה קודיאק
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים?
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים? - "עולם הרכב" תכנית 26
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל - תכנית 25
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות. צפו בראיון הבלעדי
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23 
הפלישה הסינית לגרמניה: NIO EP9 עושה את הנורדשלייפה
גם הסינים מסמנים את טסלה ומציגים טכנולוגיה חשמלית שתוביל לדגמים עממים
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
דגמי 2017 כבר כאן: צפו בתוכנית עולם הרכב
תכנית 22 - שוק הרכב המקומי נערך לשנה החדשה
צפו במבחן דרכים ראשון לטויוטה C-HR
להיט מכירות חדש? טויוטה C-HR במבחן דרכים ראשון
כך תראה השיירה הנשיאותית החדשה?
המכונית הנשיאותית הבאה? במאי הסרטים ההוליוודיים, ניל בלומפקאמפ, הציע רעיונות
100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
תכנית 18 - 100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך - תכנית 17
תכנית 17 - המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך
תכנית הבכורה של "עולם הרכב"
תכנית 1 - התכנית שתעשה לכם סדר בעולם הרכב עם שלל החידושים ועוד..
עולם הרכב, 23.06.16
תכנית 2 - הכרות עם מאזדה הגדולה והמפוארת>
עולם הרכב, 30.06.16
תכנית 3 - פורשה מציגה את הפנמרה החדשה>
עולם הרכב, 07.07.16
תכנית 4 - לקסוס RC נוחתת בישראל, אסטון מרטין ורד בול חושפות היפר מכונית
עולם הרכב, 14.07.16
תכנית 5 - התכנית המלאה של עולם הרכב
עולם הרכב, 21.07.16
תכנית 6 - האם בקרוב נטעין את הרכבים שלנו, לנד רובר מציגה מערכת חדישה...
עולם הרכב, 28.07.16
תכנית 7 - ניסן והג'וק החדש, טסלה מנמיכה ציפיות ועוד...
עולם הרכב, 04.08.16
תכנית 8 - על שיטת ה 0 קמ"ש, עליית מחיר הביטוח של האופנועים ועוד...
עולם הרכב, 25.08.16
תכנית 9 - מה קורה כשמעבר חציה הופכת למוקש בטיחות? 
עולם הרכב, 01.09.16
תכנית 10 - השקת פורש פנמרה החדשה, והאם ה-RX9 של מזדה תגיע לפס הייצור?
עולם הרכב, 08.09.16
תכנית 11 - לראשונה על המסך, מבחר מבחני דרכים של מגזין "עולם הרכב"
אלפא רומיאו ג'וליה נחתה בישראל
תכנית 12 - אלפה רומיאו ג'וליה נחתה בישראל, מה הם הדרכים לקנות מכונית חדשה? 
עולם הרכב, התכנית המלאה (14)
תכנית 14 - נסיעה ראשונה על האסטון מרטין DB11
רנו טווינגו כאן: עולם הרכב, תכנית 15
תכנית 15 - והפעם רנו טווינגו על הפרק, לאחר שחזרה שוב לישראל.
ב.מ.וו מסירה את הגג: תכנית 16
תכנית 16 - ב.מ.וו מסירה את הגג

מתלבט איזה רכב לקנות? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם

קטלוג רכב

מיני קאנטרימן

חוות דעת - מיני קאנטרימן הוא קרוסאובר קומפק... מידע נוסף >

קיה ריו

חוות דעת - קיה ריו היא מכונית מיני קומפקטית... מידע נוסף >

סמארט פורטו

חוות דעת - סמארט פורטו היא מכונית עירונית ק... מידע נוסף >

ב.מ.וו סדרה 5 גראן טוריסמו

חוות דעת - ב.מ.וו סדרה 5 גראן טוריסמו היא ג... מידע נוסף >