סגור

עולם הרכב 101: מבחן ארוך טווח, סיכום ביניים

ביצועים נוחות ואיבזור. השברולט אקווינוקס הצליחה להפתיע אותנו אך יש אבל...

  • כפיר כשריאן

  • 27.07.2018
 
מרחק כולל: 4933 ק"מ
גרסת המבחן: LT הגבוהה במחיר של 160,000
צריכת דלק ממוצעת: 10 ק"מ לליטר
תקלות: לא נרשמו תקלות משמעותיות
 
 
אני מבקש להתחיל דווקא בשורה התחתונה שזוקקה משלושה חודשים אינטנסיביים עם המכונית שכללו מאות כניסות ויציאות לתוך המכונית וממנה, אלפי ק"מ על כבישים שונים וחבורה קולנית עם לא מעט דרישות בשורה השניה. השברולט אקווינוקס היא התגשמות כל הצרכים המשפחתיים היומיים, המיוחדים ואף יותר מזה אך יש פאול אחד שמחייב טיפול.
 
מפגש ראשון
את האקווינוקס פגשתי לראשונה כשנחתה בישראל באירוע השקה ונהיגת עיתונאים ואיך אגיד, לא התרשמתי. אולי זה בגלל שהיא עמדה ליד הטראוורס הגדולה והמרשימה או שבכלל הסיבה נעוצה בעומס השקות ומכוניות שפגשנו באותו השבוע. "בייבי טראוורס" כך מכנים בשברולט ובעולם את האקווינוקס ובצדק, היא שואבת אלמנטים עיצוביים מהאח הגדול כשהבולט מבניהם היא הקורה האחורית המאסיבית. אך הדמיון לא מסתיים רק בנראות ובפרופורציות הנאות אלא בפונקציונאליות. בניגוד ללא מעט רכבים אחרים בסגמנט עם עיצוב ש"מתחנף" ללקוח בדמות גג משתפל לאחור סטייל קופה וקימורים מעוגלים ורכים, האקווינוקס לא דופקת חשבון, היא גדולה וקובייתית עם נוכחות של מכונית גדולה בדיוק כמו שהאמריקאים אוהבים ודווקא בגלל זה במבט שני קשה שלא להתחבר לעיצוב שלה. אוהבים או לא זה עניין סובייקטיבי אך על דבר אחד אין עוררין, מדובר במכונית עם מידות גדולות ונדיבות בכל קנה מידה שהוכיחו את עצמן בכל פעם מחדש.
 
מראה קובייתי שלא מתחנף

 
נפח תא המטען 846 ליטרים, זה המון בכל קנה מידה, הוא מחולק לשני מדפים, קטן וגדול. בתחתון אפשר לאפסן ציוד שלא צריך לראות אור יום למעט מקרים חריגים ובעליון את כל הבלאגן המוכר של תא מטען משפחתי עם שלושה ילדים, לא זכורה לי סיטואציה בא חסר לנו מקום. גם בתוך תא הנוסעים קיימים שטחי איחסון לרוב בדמות תאים בדלתות המכונית, מקומות לכוסות, מקום להניח את הטלפון נייד או בדמות תא ענקי בין הנהג לנוסע לצידו, תא עמוק עם תאורת לד צנועה שעם קצת חשיבה יכול היה להיות יותר פרקטי במקום בור עמוק שלא נגמר.  
 
עגלה, לול, גזיבו... יש מקום להכל ועוד

 
פינוק אמריקאי
גרסת המבחן שלנו מאובזרת בדלת תא מטען חשמלית וניתנת לפתיחה בעזרת השלט. עד עכשיו לא ממש הצלחתי לפצח את היתרון שבזה חוץ מהפוזה של לפתוח את תא המטען כשאתה בדרך למכונית, היה שווה אולי להשקיע את המשאב בפתיחת תא המטען בעזרת הכנסת רגל אל מתחת לפגוש האחורי. פונקציה שדווקא אהבתי מאוד היא ההתחשבות בנמוכי קומה ובכאלו עם חניה מקורה בעלת גג נמוך. בעזרת כפתור בדלת הנהג ניתן לקבוע את גובה פתיחת דלת תא המטען, מלאה או חלקית ולחסוך דילמות של נוגע  או לא נוגע בתקרה.  
 
מפתח חכם יש להרבה מכוניות ברמת האבזור הגבוהה, אך מעטים מהם מאפשרים התנעה מרחוק, למה זה טוב? שאלה טובה. התשובה במילה אחת היא: מזגן! צירוף לחיצות פשוט מתניע את המכונית ומפעיל את המזגן בטמפרטורה שנקבעה טרום הדממת המכונית. אם נצא מנקודת הנחה שבקיץ המזגן נמצא באופן קבוע על קירור, אז יש כאן יתרון יוצא מהכלל שקיים במכוניות בסגמנטים גבוהים יותר ואחרי שהבנתי את היתרונות, הפונקציה הזו פשוט הפכה בימי הקיץ הלוהטים שעוברים עלינו ל"גיים צ'יינצ'ר" רציני. עוד פרטים על המאפיין "מציל החיים" ביום קיץ לוהט תוכלו לראות בוולוג שעשינו.
 
 
בסיס הגלגלים באורך 2.72 מ' מאפשר מרווח מחיה נדיב בשורה השניה ושני בוסטרים וכיסא תינוק מאסיבי נכנסים בקלות. זווית פתיחת דלתות מכובדת מאפשרת כניסה נוחה לכל יושבי המכונית, בין אם מדובר במבוגרים או ילדים. החלונות האחוריים מושחרים ולרוב לא מצריכים הצללה נוספת של בדים וכל מיני פתרונות קבע לצמצום כניסת קרינת השמש וחוסכים משברים קטנים עם החבורה מאחורה. לעומתם פתחי המיזוג מאחור ממוקמים בגובה לא כל כך אידיאלי וקולות של "אבא, קופאות לי הרגלים" לא מאחרים להגיע ולא משנה להיכן הפננו את כיוון הפתחים, עדיין הנוסע האמצעי סבל מקירור יתר ברגלים. המושבים מעוצבים, נוחים מאוד "כורסתיים" ומאפשרים גם לאנשים גדולי מידות תנוחת ישיבה מפנקת המותירה את הגב נטול כאבים גם בנסיעה לטווחים ארוכים (אמריקה, כבר אמרנו?). 
 
נוחות ישיבה של מיני וואן

מרווח רגלים עצום ונוחות מקסימלית בשורה השניה

 
באופן שלא מתאים לשוק האמריקאי - או שמא זו רק בגרסה שמגיעה אלינו - אין במכונית מרים שמשות ורק חלון הנהג הוא אוטומאטי בסגירה, בזמן שכל ארבעת החלונות נפתחים בלחיצה אחת קצרה. רוצים לסגור את החלונות פרט לזה של הנהג, תצטרכו להחזיק את הכפתור למעלה כל הדרך עד סגירתו, לא ברור למה. תא הנוסעים של האקווינוקס מעבר להיותו מרווח לא ניחן באיכות חומרים מהטובות שיש אך גם לא מהגרועות שראינו, יותר מידי פלסטיקה קשיחה, פה ושם קצת כרום ששובר את השחור הדומיננטי. איכות ההרכבה גם היא סבירה אך לא מספיק טובה, צליל מתגי הפעלת האיתותים למשל נשמע חלול וכפתור אורות החירום סובלים ממרווחים ענקיים המאפשרים להשחיל בניהם כרטיס אשראי. 
 
מערכת המולטימדיה התקנית והמוכרת עובדת היטב ברוח המשפט, keep it simple, היא נעימה ופשוטה להפעלה ומתאימה בעיקר לאנשים שלא אוהבים תחכום יתר, מי שכן אוהב מערכות מתוחכמות יכול לעשות שימוש בהתקנה מקומית שבלחיצת כפתור מעבירה את מערכת המולטימדיה לתפריט חיצוני עם רדיו אינטרנטי ומערכת ניווט של ווייז שעבדה מצוין בחודשיים הראשונים למבחן אך מאז ועד עכשיו היא עדיין מחפשת רשת. המערכת התקנית עובדת היטב, מתממשקת בצורה טובה לטלפון הנייד ומאפשרת תימרון בין מספר מכשירים בצורה קלה ופשוטה. ספר הטלפונים והשיחות האחרונות מוצגות על המסך הקטן בלוח המחוונים בעברית מלאה ולא בג'יבריש אך חיפוש מספר לפי שם בספר הטלפונים בעזרת המקשים על גלגל ההגה היא משימה שאתם לא רוצים לקחת על עצמכם, בטח לא למי ששמו מתחיל באות ג' וצפונה. אך כאמור גישה לשיחות האחרונות (נכנסות, יוצאות ואלו שלא נענו) מתאפשרת בקלות ובנוחות ומאפשרת להשאיר את הנייד הרחק מכם בזמן הנסיעה וזה בטיחותי וכיום גם חסכוני בגלל משטרת התנועה שמציצה מכל מקום. 
 
תפריט שיחות בעברית, רק אל תחפשו אנשים אחרי האות ג'

 
שכחת ילדים במכונית ביום חם היא סיוט של כל הורה, חלום בלהות ארור של אומות שלמות. באקווינוקס יש מערכת מובנת המתריעה מפני השארת ילדים במכונית ע"י התרעה בלוח המחוונים עם הדממת המנוע. אופן הפעולה מבוסס על מנגנון פשוט יחסית המזהה פתיחת דלת אחורית טרום תחילת נסיעה והתרעה בלוח המחוונים עם סיום הנסיעה וכיבוי המנוע המורה לנהג לבדוק שלא נשאר איש מאחור. לא שיא הטכנולוגיה אך בהחלט יוזמה פשוטה מבורכת של שברולט. 
 
ויה דולורוזה של הכבישים
לכל בוחן רכב יש את המסלול הקבוע שלו, מסלול שבו הוא יודע להשוות בין דגמים שונים תחת אותם תנאים.  ליד הבית שלי, ובחסות החברה לדרכים (מע"צ לשעבר) יש דרך משובשת, מלאת בורות וסדקים, שלעיתים נדמה כאילו קיבלה השראה ממסלולי הניסויים של אחת מיצרניות הרכב הגדולות, אני קורא לה ויה דולורוזה של המכוניות. מערך המתלים והשילדה של רכבי SUV  מודרניים הפונים לקהל החדש והעירוני כוילו בצורה כזו שתאפשר בעיקר איכות נסיעה טובה בעיר. האקווינוקס הפתיעה עם מערך מתלים שנוטה יותר לכיול הקשיח. את מסלול הניסויים הפרטי שלי היא צלחה בחוסר נוחות מסוימת אך מצד שני ללא יותר מידי דרמות בתא הנוסעים. מנגד, איכות הנסיעה במהירות בשיוט פשוט מצוינת. היא רכה אך לא רכה מידי ומבודדת את רעשי המנוע והדרך בצורה טובה. באופן מפתיע ביותר בנהיגה דינאמית האקווינוקס, כמובן ביחס ל SUV כבד, זורחת ומפגינה יכולות דינאמיות מפתיעות. השלדה לא ממהרת להתעוות תחת עומסים והמתלים שלא חיבבו את מסע הייסורים בויה דולורוזה הפגינו קשיחות איתנה בכבישים מפותלים. יחד עם היגוי סביר שיכול אולי לתת קצת יותר פידבק לדעתי מדובר באחת המכוניות עם התנהגות הכביש הטובה בפלח אם לא הטובה ביותר.
 
 
מכונית גדולה מנוע חזק
האקווינוקס מצוידת במנוע 1.5 ליטרים טורבו בהספק של 170 כוחות סוס בריאים וצוהלים ומומנט של 28 קג"מ שמגיע כבר באלפיים סל"ד, כל זה משודך לתיבת הילוכים אוטומאטית בת 6 מהירויות. עד כאן החלק הטכני. מאלפי שעות הגה על מאות רבות של מכוניות אפשר להגיד שהיחס בין צהלות השמחה של הנהג לבין צריכת הדלק הוא יחס ישיר. המנוע הצנוע הזה, בטח במונחים אמריקאים, יודע לספק עוצמות בכל רגע נתון, כמובן שבתוך העיר כשיש צורך לזנק מהר מהרמזור או לתזמן יציאה בכיכר עמוסה בבוקר פקוק אך בעיקר בתאוצות הביניים בעת שיוט ביציאה לעקיפה למשל, גם כשהמכונית עמוסה בנוסעים אך על אחת כמה וכמה כשהיא ריקה. התיבה בת 6 מהירויות לא מהססת להוריד שני הילוכים כשצריך ולספק זריקת מרץ משמעותית לכביש ביציאה לעקיפה, עליה או בכלל. והכל בנונשלאנטיות מפתיעה וחסרת דרמה מעיקה וצורמת בתא הנוסעים בין השאר הודות לבידוד רעשים מעולה.
 
עיצוב נקי אך איכות חומרים והרכבה טעונות שיפור

 
ההצהרות של שברולט בנוגע לצריכת הדלק צנועות למדי ולא פומפוזיות כפי שהורגלנו מהרבה יצרנים. בינעירונית 13.5 ק"מ/ל' עירונית 11.1 ק"מ/ל'. בנסיעה בינעירונית שכללה מכונית עמוסה ציוד קמפינג ונהיגה מאוד "שקולה" צריכת הדלק שלנו עמדה על 11.6 ק"מ לליטר. בנהיגת יומיומית (90 אחוז עירונית ו-10 אחוז בינעירונית) כפי שרובנו חווים מידי יום, פקקים, רמזורים ומזגן שעבד במלא המרץ בחודשי הקיץ הלוהטים, צריכת הדלק עמדה על 9 ק"מ לליטר. לא מעט אבל יש תמורה בעד האגרה כי המנוע פשוט מצוין ונמרץ. 
 
אני חייב לומר בכנות שבאופן כללי אני לא אוהב את מערכות הסטארט סטופ, לרוב הן איטיות, מפרות את השקט ואולי הכי גרוע מנטרלות את פעולת המזגן ומשאירות אתכם עם משב רוח חמים ומלא לחות. למרות שיש טענה כי המערכת חוסכת 10 אחוזים מצריכת הדלק היא הראשונה שאני מכבה בכל רכבי המבחן. בשברולט לא אוהבים אנשים כמוני ולא מאפשרים את כיבוי המערכת אך כן באים לקראת הנהג. המערכת לא ממהרת להדמים את המנוע עם עצירת המכונית אלא כמה שניות לאחר עצירה מלאה וחשוב מכך, בזמן שהמזגן עובד ההשהיה הזו אף גדולה יותר. התוצאה סה"כ מערכת סבירה שאפשר לחיות איתה בשלום.
 
פאול
השברולט אקווינוקס שנמכרת בישראל ערומה לחלוטין ממערכות בטיחות אוטומטיות תקניות המגיעות מהמפעל כמו תיקון או התראה על סטיה מנתיב, בלימה אוטומאטית או בקרת שיוט אדפטיבית. לעומת זאת בארה"ב מולדתה היא דווקא כן מצוידת בכל המערכות הללו. הסיבה העיקרית לכך היא הפסקת שיווק דגמי שברולט באירופה והתרכזות בשווקים פחות מפותחים שם רמת המודעות לבטיחות ירודה. נכון שלא כל המכוניות בסגמנט הזה מצוידות בכל מערכות הבטיחות המודרניות ונכון שעד לפני שנתיים או  שלוש המערכת הצפצפנית של מובילאיי הייתה פסגת הטכנולוגיה הבטיחותית, אך היום חברים זה לא מספיק. היום מכונית שפונה למשפחה בלי המערכות הללו היא "נכה". לזכותו של היבואן המקומי יאמר שיחד עם מדינות נוספות מחוץ לארה"ב הם דורשים מהאמריקאים לקבל את המכונית מאובזרת בחבילת בטיחות כבר נשלב הייצור במפעל ואני נוטה להאמין שזה יקרה בעתיד הקרוב אך זה רק ניחוש או משאלת לב אם תרצו. מעניין יהיה לראות האם זה ישפיע על מחיר המכונית כשזה יקרה, אך זה כבר נושא לכתבה אחרת.
 
לסיכום:
את השורה התחתונה כבר רשמתי בשורה העליונה אך אנסה לחדד כאן קצת יותר. האקווינוקס היא מכונית שקל מאוד לאהוב, היא כוללת את כל מה שצריך במכונית בסגמנט הזה: שפע של מקום, מנוע חזק, נוחות נסיעה ועוד. אך האהבה הזו מגיעה עם מטען שלילי שקשה להתעלם ממנו בעת המודרנית, חוסר במערכות בטיחות תקניות המגיעות ישירות המפעל. כשזה יקרה, לשברלוט יהיה מוצר מצוין שיוכל להתחרות ללא משוא פנים בכל אריות השוק ואף לנצח אותם.
 
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
מתלבט איזה רכב לקנות?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

צפו: נהיגה נדירה בסטלביו תלתן במסלול הניסויים של אלפא רומאו
צפו: נהיגה נדירה בסטלביו תלתן במסלול הניסויים של אלפא רומאו, עולם הרכב 102
עולם הרכב 101: מבחן ארוך טווח, סיכום ביניים
עולם הרכב 101: מבחן ארוך טווח לשברולט אקווינוקס, סיכום ביניים
בריחוף, בעזרת חשמל או תאי דלק. עתיד התחבורה נמצא בפתח! צפו
בריחוף, בעזרת חשמל או תאי דלק. עתיד התחבורה נמצא בפתח! עולם הרכב 100
עולם הרכב 98: יונדאי קונה מגיע למבחן
צפו: החדשה של במוו, נהיגה ראשונה בטוארג ובר ברוך כובש את איטליה
עולם הרכב, מהדורה 92: העולות החדשות על כבישי ישראל
צפו בתכנית: סקודה קארוק, טויוטה קאמרי וגם גרסה ספורטיבית לפיקנטו
ביקור מיוחד בלאונג' העסקים הנוצץ של לקסוס
ביקור מיוחד בלאונג' העסקים הנוצץ של לקסוס, עולם הרכב תכנית 91
עולם הרכב 88: מתקפת קרוסאוברים על ישראל
עולם הרכב 88: מתקפת קרוסאוברים על ישראל
הרקסטון החדש ואלפא רומאו סטלביו תלתן ירוק נחתו בישראל. תערוכת ניו יורק בפתח. אליפות הפורמולה 1 נפתחת וגם מסלול המירוצים בערד חוגג פתיחה בפסח.
הרקסטון החדש ואלפא רומאו סטלביו תלתן ירוק נחתו בישראל. עולם הרכב תכנית 86
מסע בנמיביה עם הטויוטה לנדקרוזר החדש
צפו: מסע בנמיביה עם הטויוטה לנדקרוזר החדש, עולם הרכב תכנית 85
עולם הרכב ספיישל תערוכת ז'נבה
טויוטה, וולוו, יגואר, יונדאי, לקסוס ועוד יצרניות כובשות את ז'נבה, תכנית 84
צפו: כשמשטרת התנועה הופכת לפורעת חוק
צפו: כשמשטרת התנועה הופכת לפורעת חוק
קופרה: לאן מיועדות פני המותג?
קופרה: לאן מיועדות פני המותג? עולם הרכב תכנית 83
נהיגה ראשונה: BMW X2
נהיגה ראשונה: BMW X2 שמביאה משב רוח מרענן וצעיר. עולם הרכב תכנית 82
צפו: מבחן דרכים ראשון לוולוו XC40
צפו: מבחן דרכים ראשון לוולוו XC40, עולם הרכב תכנית 81
צפו: נהיגת בכורה על היגואר E-PACE
צפו: נהיגת בכורה על היגואר E-PACE - עולם הרכב תכנית 80
הכי קרוב לקורס טיס: קורס נהיגת קטר
קורס נהיגת קטר - הצצה לעולם המסתורי ולתהליך ההכשרה של נהגי הרכבות בישראל
תכנית 79: עולם הרכב בנסיעות בכורה במכוניות החדשות שנמצאות בדרך ארצה
תכנית 79: עולם הרכב בנסיעות בכורה במכוניות החדשות שנמצאות בדרך ארצה
עולם הרכב 78: אופל אסטרה במבחן ארוך טווח
עולם הרכב תכנית 78: אופל אסטרה במבחן ארוך טווח
עולם הרכב תכנית 77: מבחר כתבות אקשן מהעת האחרונה עם אאודי, למבורגיני ופרארי
עולם הרכב תכנית 77: מבחר כתבות מהעת האחרונה עם אאודי, למבורגיני ופרארי
צפו: אחת ולתמיד, מתי מחליפים צמיג?
צפו: אחת ולתמיד, מתי מחליפים צמיג?
מבחן השוואתי: ימאהה טימקס 530 מול קימקו AK550
מבחן השוואתי: ימאהה טימקס 530 מול קימקו AK550
סובארו VX 2018 במבחן דרכים
סובארו VX 2018 במבחן דרכים, עולם הרכב תוכנית 76
צפו: סנטמטרים בודדים מתאונה קטלנית
צפו: סנטמטרים בודדים מתאונה קטלנית
פרוייקט צמיג: מה מסתתר מאחורי האותיות הקטנות?
פרוייקט צמיג: מה מסתתר מאחורי האותיות הקטנות?
תכנית 75
מיצובישי קוראת תיגר על פלח הג'פונים עם אקליפס קרוס, עולם הרכב תוכנית 75
תחילת המבול
יבואני הרכב לא מחכים וכבר מציגים את הדגמים לשנת 2018 – עולם הרכב תוכנית 73
צפו: עולם הרכב, מהדורה 71
למבורגיני אורוס, נסיעה על אאודיRS5, מבחן ראשון למתחרה של ה- Tmax ועוד
המכונית החשובה ביותר של סקודה במבחן דרכים, צפו
המכונית החשובה ביותר של סקודה במבחן דרכים, עולם הרכב - תכנית 70
הוולוו S90 T8, הטכנולוגית בעולם נחתה בישראל
הוולוו S90 T8, הטכנולוגית נחתה בישראל אוסף נדיר של מכוניות בקניון, תוכנית 69
עלילות פרארי בארץ הקודש, הסיפור האמיתי
הקשר בין סוג הצמיג לחיסכון בדלק? גולף R עם חבילת ביצועים חדשה, תכנית 68
תכנית 62
ארטילריה כבדה: מבחן דרכים ראשון ללקסוס LC500, עולם הרכב תכנית 62
תערוכת פרנקפורט יצאה לדרך
ב.מ.וו X7 חושפת דגם קונספט לשבעה נוסעים, עולם הרכב תוכנית 61
עולם הרכב תוכנית 60: ארבעה סיפורים מוטורים מהארץ מהעולם
מפסטיבל האופנועים דרך ה-S קלאס עד הקרב בין מאיר טפירו לרז זהבי
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
 שומרת על פאסון: פורשה קאיין החדשה
הפורשה קאיין 2019 עוברת מקצה שיפורים שהופכים אותה לטובה מתמיד, תוכנית 59
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל, עולם הרכב תכנית 58
עולם הרכב מהדורה 57
רדבול פלוגטאג עושה את פיטסבורג, עולם הרכב תכנית 57
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים, עולם הרכב תכנית 56
על כבישי ישראל: הלקסוס המפוארת בעולם
הלקסוס LC500 שנחתה בישראל נחשבת לחוד החנית של לקסוס, תוכנית 55
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו וקורס רכיבת שטח שאסור לכם לפספס
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו, תוכנית 54
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך. עולם הרכב תוכנית 53
עולם הרכב 52: נהיגה ראשונה ב- CX5 החדשה
מאזדה השיקה בישראל את הדור השני של ה-CX5, עולם הרכב תכנית 52
עולם הרכב תוכנית 51
קדחת הג'יפונים נמשכת והפעם עם סיאט, יגואר חושפת את המכונית החזקה שלה
חגיגה מוטורית בכרמיאל
חגיגה מוטורית בכרמיאל
עולם הרכב תוכנית 50
העיר כרמיאל חוגגת פסטיבל, חווית ראלי בסקודה פאביה WRC R5 ועוד.. תוכנית 50
שוק היד השניה, תמונת מצב
כיצד הזינוק במכירות המכוניות החדשות השפיעה על השוק? עולם הרכב תוכנית 49
עולם הרכב - תוכנית 48
סובארו תנסה לנפץ את המסלול עם דגם נדיר, אאודי חושפת 8A חדשה, תוכנית 48
הסקודה קודיאק נחת בישראל
הסקודה קודיאק נחת בישראל וצפוי לטרוף את הקלפים, עולם הרכב תוכנית 47 
צפו: ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל
ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל, כך תתחרה הסטלביו באריות מאירופה
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
כך הפכה ישראל למעצמת רכב
ארץ ישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמת סייבר בתחום הרכב, צפו 
עולם הרכב תכנית 44
לקט הכתבות הכי מרתקות מעולם הרכב - עולם הרכב תכנית 44
אקזוטיקה על כבישי ישראל
למבורגיני הורקאן מפלסת את דרכה על כבישי ישראל ועוד.. עולם הרכב - תכנית 43
עולם הרכב תוכנית 42
הטריו מגרמניה מתנפל על סין, סקודה מציירת קווים לעתיד- עולם הרכב תכנית 42
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט - עולם הרכב תכנית 40
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה, צפו
B.M.W M760Li xDrive טסה על הכביש בארה"ב, סיאט לאון קופרה 2017  בספרד, הוולוו S60 פולסטאר
B.M.W M760Li טסה על הכביש בארה"ב, הוולוו פולסטאר - "עולם הרכב" תכנית 38
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל - "עולם הרכב" תכנית 37
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה, "עולם הרכב" - תכנית 36
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל - "עולם הרכב" תכנית 35
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
עולם הרכב תכנית 31
ה-330E הירוקה של ב.מ.וו, וצוות הרכב של ערוץ הספורט בודק את הסקודה קודיאק
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים?
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים? - "עולם הרכב" תכנית 26
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל - תכנית 25
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות. צפו בראיון הבלעדי
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23 
הפלישה הסינית לגרמניה: NIO EP9 עושה את הנורדשלייפה
גם הסינים מסמנים את טסלה ומציגים טכנולוגיה חשמלית שתוביל לדגמים עממים
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
דגמי 2017 כבר כאן: צפו בתוכנית עולם הרכב
תכנית 22 - שוק הרכב המקומי נערך לשנה החדשה
צפו במבחן דרכים ראשון לטויוטה C-HR
להיט מכירות חדש? טויוטה C-HR במבחן דרכים ראשון
כך תראה השיירה הנשיאותית החדשה?
המכונית הנשיאותית הבאה? במאי הסרטים ההוליוודיים, ניל בלומפקאמפ, הציע רעיונות
100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
תכנית 18 - 100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך - תכנית 17
תכנית 17 - המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך
תכנית הבכורה של "עולם הרכב"
תכנית 1 - התכנית שתעשה לכם סדר בעולם הרכב עם שלל החידושים ועוד..
עולם הרכב, 23.06.16
תכנית 2 - הכרות עם מאזדה הגדולה והמפוארת>
עולם הרכב, 30.06.16
תכנית 3 - פורשה מציגה את הפנמרה החדשה>
עולם הרכב, 07.07.16
תכנית 4 - לקסוס RC נוחתת בישראל, אסטון מרטין ורד בול חושפות היפר מכונית
עולם הרכב, 14.07.16
תכנית 5 - התכנית המלאה של עולם הרכב
עולם הרכב, 21.07.16
תכנית 6 - האם בקרוב נטעין את הרכבים שלנו, לנד רובר מציגה מערכת חדישה...
עולם הרכב, 28.07.16
תכנית 7 - ניסן והג'וק החדש, טסלה מנמיכה ציפיות ועוד...
עולם הרכב, 04.08.16
תכנית 8 - על שיטת ה 0 קמ"ש, עליית מחיר הביטוח של האופנועים ועוד...
עולם הרכב, 25.08.16
תכנית 9 - מה קורה כשמעבר חציה הופכת למוקש בטיחות? 
עולם הרכב, 01.09.16
תכנית 10 - השקת פורש פנמרה החדשה, והאם ה-RX9 של מזדה תגיע לפס הייצור?
עולם הרכב, 08.09.16
תכנית 11 - לראשונה על המסך, מבחר מבחני דרכים של מגזין "עולם הרכב"
אלפא רומיאו ג'וליה נחתה בישראל
תכנית 12 - אלפה רומיאו ג'וליה נחתה בישראל, מה הם הדרכים לקנות מכונית חדשה? 
עולם הרכב, התכנית המלאה (14)
תכנית 14 - נסיעה ראשונה על האסטון מרטין DB11
רנו טווינגו כאן: עולם הרכב, תכנית 15
תכנית 15 - והפעם רנו טווינגו על הפרק, לאחר שחזרה שוב לישראל.
ב.מ.וו מסירה את הגג: תכנית 16
תכנית 16 - ב.מ.וו מסירה את הגג

מתלבט איזה רכב לקנות? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם

קטלוג רכב

סקודה פאביה ספייס

חוות דעת - סקודה פאביה ספייס היא גרסת הסטיי... מידע נוסף >

יגואר F-TYPE

חוות דעת - יגואר F-TYPE היא מכונית הספורט ה... מידע נוסף >

פולקסווגן קאדי

חוות דעת - פולקסוואגן קאדי הוא רכב העבודה ה... מידע נוסף >

סקודה יטי

חוות דעת - סקודה יטי הוא ה- SUV הקומפקטי של... מידע נוסף >

סיטרואן C3

חוות דעת - סיטרואן C3 היא הסופר מיני של היצ... מידע נוסף >