סגור

סקודה אוקטביה 245 RS במבחן: יום מסלול

נסיעת מבחן ראשונה על המסלול הטוב ביותר עם המשפחתית הפונקציונאלית בישראל

  • אייל אברהמי

  • 28.07.2018
קטע הכביש שבין צומת בית קמה לשדה תימן מתחלק בין שתי דרכים בינעירוניות  - 264 ו-25 - ושתיהן נאמר בעדינות, לא תואר להן ולא הדר. בין רהט, אשל הנשיא ושדה התעופה הקטן נפרסת התערובת הדרומית המוכרת של שטחים מאובקים, בסיסי צבא ותחושה חזקה של הזנחה. אבל לווייז כל זה לא מפריע וקצת אחרי שדה תימן הוא מורה לי לפנות ימינה לדרך עפר לא משולטת שמתפתלת בין שיחים צהבהבים ששרדו לא רק חצי מהקיץ הנוראי הזה אלא גם חמש שנות בצורת. כבוד. 
בדיוק בשלב שבו אני מתכוון לשאול את הוויז לאן פנינו אני מגיע לשער ברזל כבד. אני עובר אותו ועוצר בהפתעה כדי להתבונן בגן עדן. בעצם אני חייב להודות שמחוץ למזגן זה דווקא הרגיש הרבה יותר כמו גיהנום, אבל הבנתם את הכוונה. כך או אחרת, אני מתבונן בקצת יותר משני קילומטרים של מסלול אספלט מעגלי ומשובח, מוקף גדר מסיבית, מאובטח בחלקו בצמיגים ואפילו מסומן באייפקסים. 
 
נווה מדבר מוטורי, מוטור סיטי שבשדה תימן

 
אני נוסע סביב המסלול לעבר שני מבנים זמניים ומוצא שם SUV פול סייז שעל חרטומו מותקן סוג של פרופלור עצום ובתא הנוסעים שלו סוללת מחשבים כבדה. יצרן רכב גדול שאת שמו אני לא יכול להזכיר עושה בישראל ניסויים במכוניות אוטונומיות והפרופלור הוא סוג של רדאר חדשני. אני לא יכול לחמוק מהמחשבה שיום אחד אולי גם מכוניות אוטונומיות יגיעו למסלול כדי לנקות את הראש ולהנות מקצת אקשן.
מנהל המסלול אוהד בועז לוקח אותי למשרד שלו שעדיין ריק ומכבד אותי בביסקוויט. מסלול מוטור סיטי, הוא אומר, מחמם מנועים לקראת הפתיחה הרשמית שמתוכננת לספטמבר-אוקטובר, אם כי כבר עכשיו יש פעילויות שונות - מהדרכות של נהיגה מתקדמת ועד מירוצי אופנועים. הכל כולל הכל בהתאם לחוק הספורט המוטורי הישראלי ובתיאום עם המשטרה. בועז ממשיך ומפרט את התוכניות העתידיות לבניית מבנה גדול ובו פעילויות משלימות למסלול, להשכרת מכוניות ייעודיות, ואפילו להארכה משמעותית של המסלול עצמו. כבוגר של דימונה, ערד ואפילו מצדה (ואוי כמה שכאב שם בצמיגים), שתמרן בין עדרי עזים תוך חשש מתמיד מטנדרים בדואים חוצים, אני משפשף את העיניים כדי להאמין שאני בישראל. ונכון, זה לא המסלול הראשון או היחיד בארץ אבל ההיקף המתכונן חריג לטובה ומרשים. אין לי מושג אם כל התוכניות יתממשו אבל אם מביאים בחשבון  שליזמים שמאחורי הפרויקט לקח 13 שנים (!!) מיום שזכו במכרז על הקרקע ועד שגמרו להתגבר על הקשיים הבירוקרטיים והתחילו לסלול, אפשר להמר שהם לא יוותרו גם אם יהיו קשיים. 
 
אני שואל את בועז איך הם מתכוונים להתמודד עם תופעות של חוליגניות ושמח לשמוע שיש תוכנית מדויקת. כל נהג שיגיע למסלול יידרש לעבור הדרכה ויפתח לו מעין תיק אישי. מי שיעבור על הכללים יספוג הערות בתיק ובתנאים מסוימים גם ייאסר עליו לנהוג על המסלול. כאחד שראה שתי תאונות על מסלולים באירופה, אחת מהן בנורבורגרינג שבו אולי אין הרבה כללים אבל גם אין טמפרמנט ים תיכוני, אני נותן לבועז שאפו גדול על התוכנית. ואחרי כל זה, ועוד ביסקוויט, חזרתי לסקודה אוקטביה RS245 העברתי את בקרת המנוע למצב ספורט וירדתי  למסלול.    
 
תוכניות גדולות ובסטנדרט שטרם ראינו כאן

 
נהיגת הבכורה על ה-RS245 בהשקה באיטליה
 
 
מונית תקרא ל... 
האוקטביה RS אינה חדשה לישראל אבל הנוכחית - ה-245  - היא מעין גרסת הביצועים שזכתה לעדכונים ולשיפורים שהוסיפו לה עוד קצת לוק ועוד קצת יכולת.  נתחיל עם הלוק: אני לא מאמין שיש ישראלי שלא מזהה את הצללית של האוקטביה, סדאן ארוך בתצורת שלוש קופסאות שימושיות שבפרפרזה על הפתגם האנגלי אפשר לומר שאין מה לכתוב עליו הביתה. חוץ מצללית בנאלית ומוכרת, ל-RS יש כמה טוויסטים ייחודיים בדמות גריל ופנסים קדמיים קרביים, חישוקי 19", וספוילר קטן מאחור. את עניין כל עניין העיצוב אפשר לסכם בכך שה-RS דומה מאוד חיצונית לאחות הסטנדרטית אבל אל תבנו על זה ששוטר התנועה שעצר אתכם יתבלבל; הוא בדיוק יצא  מאוקטביה לבנה וחבוטה עם 300 אלף ק"מ ומכיר את כל הניואנסים. 
 
האותיות הקטנות...

גריל קידמי אגרסיבי

 
גם מבפנים קשה להאמין שמישהו יתבלבל ויחשוב שמדובר בבנטלי. האלמנט הכי בולט, שהוא גם כנראה סוד הצלחתה של האוקטביה בישראל, הוא המרווח הפנימי הענקי שיבלע את כל המשפחה על הבוסטרים, העגלות והמטען שלה, בלי שלאף אחד תהיה סיבה לקטר. בכלל, מבט לאחור מכיסא הנהג הזכיר לי את המכוניות האמריקאיות של פעם שבהן לא ראית את הקצה של האוטו מרוב שהוא היה רחוק. 
העיצוב של כל החלל הזה, איך נאמר, הוא סקודה קלאסי: מסודר, יעיל, קצת קודר, בנוי מחומרים שנראים עמידים והיה עושה לו רק טוב אם איזה מעצב לטיני היה מעביר עליו וויש. בכל אופן במרכז הקונסולה יש כמקובל מסך מגע גדול ששולט בכל הפונקציות וסביבו שלל כפתורים ומתגים שמאפשרים לתפעל חלק נכבד מהמערכות גם בלי לפשפש בתפריטים - שזה גם טוב, גם יעיל וגם בטיחותי.
מבחינת התוספות ה-RS מגיעה פחות או יותר עם הכל: keyless, צימוד לאייפון/אנדרואיד, משטח הטענה לסלולארי (שמשום מה מוחבא היטב), מושבי באקט חשמליים וזאת רשימה חלקית מאוד. בפינת הבטיחות - מעבר לתוספות הרגילות  - יש לסקודה גם מערכת לזיהוי עייפות נהג, מערכת לזיהוי כלי רכב בשטח מת וגם מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב - שזה אומר שבתנאים מסוימים למכונית יש יכולת היגוי אוטונומית אך מוגבלת מאוד. זה עובד על הכביש המהיר שם המכונית מזהה את הפסים שמשני צידי המסלול ויכולה לעקוב אחריהם. הורדתם את הידיים מההגה? ה-RS מצפצפת. התעלמתם מהצפצוף? היא דופקת סוג של ברקס עצבני וקצר שמטלטל את המכונית די בפראות, ואני מניח שזה נועד להעיר את מי שנרדם מול ההגה. מה קורה אם מתעלמים גם מזה? לא יודע. אולי כיסא מפלט או איזה טיפול מזרח אירופי מימי מסך הברזל.
 
מושבי "באקט" ספורטיביים

חישוקים מעוצבים, עוד הבדל בין גרסת הספורט לרגילה

 
בכל אופן החלק המשמעותי של ה-RS הוא לא בתא הנוסעים אלא מתחת למכסה המנוע שם שוכן לו ה-2.0 ליטרים שעל שלל גירסאותיו משמש ברוב מכוניות הספורט של הקונצרן ובראשון הגולף GTI. ב-RS הוא מספק 245 כ"ס ומומנט בשרני ומשמח של 37.7 קג"מ. כל זה עובר לגלגלים דרך גיר של גיר רובוטי כפול מצמדים בן 7 הילוכים. וכדי שכל בדיחות המוניות יצאו לכם סופית מהראש אז גם המתלים דינמיים, זאת אומרת ניתנים לכיוון,  ויחד עם המנוע הגיר מאפשרים לבחור בין 5 מצבי פעולה - מחסכוני ועד ספורטיבי. 
 
עולם הרכב עכשיו גם באינסטגרם ובטוויטר
 
על המסלול 
שתי ישורות יש על המסלול ושתיהן לא מאוד ארוכות מה שלא מאפשר לפתח מהירות גבוהה במיוחד. אני אחרי כמה סיבובי חימום והמטרה הפעם היא לראות לאיזה מהירות אפשר להגיע על הישורת היותר ארוכה שבין השתיים. אני גומר את העיקול שבתחילתה, מצמיד את הדוושה לרצפה והטורבו דוחף בפראות עד שבאזור ה-130, הרבה אחרי אזעקת צבע אדום בשעון הסל"ד, נגמר לו החמצן. ה-DSG מגיב ומעלה בחטף משלישי לרביעי, עניין שתחת מצערת פתוחה מטלטל למאית שנייה את המרכב לפני שהטורבו שוב שורק והמיאוץ מתחדש. אני משנורר עוד 20-30 קמ"ש, והדחף הזה ממכר בטירוף אבל העיקול שבקצה הישורת מתקרב בקצב מבהיל, ואם זה לא מספיק, אז בגלל שיפוע באספלט הוא גם די עיוור. עשיתי אותו כמה פעמים, ואני די בטוח שאני זוכר את האייפקס, אבל גם עם שבע כריות אוויר העיוור מפחיד אותי. וכן אני יודע, אחרי המשפט הזה פרארי כנראה לא יציעו לי ג'וב בעונה הבאה. אני נעמד על הברקסים ומושך בכנפון להוריד הילוך, שילוב שגורם ל-RS להיפטר בבת אחת מכמה עשרות קמ"שים ולשעון של עומס ה-G להשתולל על המסך. אני ממקם את האוקטביה יפה על הקצה החיצוני של האספלט וצולל לסיבוב; הצמיגים מייללים אבל הקו נשמר עד קצה העיקול.  מייד אחריו מגיע מעין  S  שחלקו רחב וחלקו הדוק. האוקטביה צוחקת על הרחב אבל בהדוק הצמיגים צורחים כאילו שוחטים אותם 
ובשלב מסוים מחליקים בתת היגוי בולט ובכל זאת  מדובר בהישג נאה למכונית כל כך ארוכה. עוד שני עיקולים קלים שלא עושים הרבה רושם על ה-RS ואני בישורת הקצרה של המסלול ואחריה סיבוב והתחלה חדשה. וואו איזה תענוג.
 
תא נוסעים סולידי, נעים ועם מינון נכון של אזכורי RS

צג ביצועים לחובבי הסטטיסטיקות והנתונים

 
20 דקות על המסלול ואני יורד לקצת הפסקה. לא כי אני רוצה אלא כי צהריים, נורא חם ואני קצת חושש לצמיגים. החברים עם ה-SUV שלומד להיות אוטונומי נוסעים סביב רחבת אספלט ענקית שמיועדת בעתיד ללימודי נהיגה מתקדמת, ומתקתקים במהירות במחשב. בדואי צעיר שעובד במקום שואל אם סיימתי והוא יכול לעלות על המסלול עם טומקט מיוחד ולטאטא אותו. בטח יכול אני אומר אבל מברר כמה זמן זה ייקח  וכמה יישאר לי. הצמיגים אגב, בסדר.
 
סיכומים ומחשבות
מספיקים אפילו כמה סיבובים על מסלול כדי להבין די לעומק  את יכולותיה של מכונית. זה כמובן לא הכל בחיים, ובטח לא אומר הרבה על שימוש יומיומי, אבל זה גם לא מעט. ובכל מה שנוגע ליכולות דינמיות ל-RS יש הרבה מה להציע. אני לא חושב שאחדש למישהו עם האמירה שהמנוע הזה  נפלא ושתוספת ההספק בהשוואה ל-RS הקודמת, או לגולף GTI, עושה לו רק טוב. ועדיין החידוש והשיפור העיקרי ב-RS הוא גיר ה-DSG שבגירסה הנוכחית קיבל הילוך שביעי ועבר כיול שהפך אותו לנעים יותר ולצייתן יותר. על המסלול השילוב שלהם עם השילדה הדינמית והיגוי משובח הופך את ה-RS למכונית חדה ומהירה וזאת למרות המימדים הלא מבוטלים שלה. ויותר מזה: בשום שלב ביומיים שבהם נהגתי על האוקטביה בשלל  מצבים ומהירויות לא הרגשתי מנותק מהכביש, עניין שהוא הישג של ממש למכונית מודרנית בכלל ולאחת שעמוסה בכל כך הרבה אלקטרוניקה בפרט.  ואם כל זה לא מספיק אז מעבר ליכולות יש לסקודה עוד קלף מנצח: שימוש נעים ונוח במשימות יום יום בזכות המתלים הדינמיים; בניגוד למכוניות עם נטיות ספורטיביות אחרות שהנוקשות שלהן יכולה להיות סיוט בנהיגת עיר, האוקטביה במצב קומפורט נוחה לשימוש בדיוק כמו מונית. והנה גם אני נפלתי לקלישאה המשומשת הזאת. שורה תחתונה? יופי סקודה.   
 
תחושת חיבור תמידית לכביש

 
מחיר: 220,000
מנוע: 2.0 ליטר מוגדש טורבו
הספק: 245 כ"ס 5000-6700 סל"ד
מומנט: 37.7 קג"מ, 1600-4300 סל"ד
מהירות מירבית: 250 קמ"ש
0-100: 6.6 שניות
מימדים (ס"מ): 144*181*468
נפח תא מטען: 590 ליטר
משקל: 1.46 טון
 
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
מתלבט איזה רכב לקנות?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

צפו: נהיגה נדירה בסטלביו תלתן במסלול הניסויים של אלפא רומאו
צפו: נהיגה נדירה בסטלביו תלתן במסלול הניסויים של אלפא רומאו, עולם הרכב 102
עולם הרכב 101: מבחן ארוך טווח, סיכום ביניים
עולם הרכב 101: מבחן ארוך טווח לשברולט אקווינוקס, סיכום ביניים
בריחוף, בעזרת חשמל או תאי דלק. עתיד התחבורה נמצא בפתח! צפו
בריחוף, בעזרת חשמל או תאי דלק. עתיד התחבורה נמצא בפתח! עולם הרכב 100
עולם הרכב 98: יונדאי קונה מגיע למבחן
צפו: החדשה של במוו, נהיגה ראשונה בטוארג ובר ברוך כובש את איטליה
עולם הרכב, מהדורה 92: העולות החדשות על כבישי ישראל
צפו בתכנית: סקודה קארוק, טויוטה קאמרי וגם גרסה ספורטיבית לפיקנטו
ביקור מיוחד בלאונג' העסקים הנוצץ של לקסוס
ביקור מיוחד בלאונג' העסקים הנוצץ של לקסוס, עולם הרכב תכנית 91
עולם הרכב 88: מתקפת קרוסאוברים על ישראל
עולם הרכב 88: מתקפת קרוסאוברים על ישראל
הרקסטון החדש ואלפא רומאו סטלביו תלתן ירוק נחתו בישראל. תערוכת ניו יורק בפתח. אליפות הפורמולה 1 נפתחת וגם מסלול המירוצים בערד חוגג פתיחה בפסח.
הרקסטון החדש ואלפא רומאו סטלביו תלתן ירוק נחתו בישראל. עולם הרכב תכנית 86
מסע בנמיביה עם הטויוטה לנדקרוזר החדש
צפו: מסע בנמיביה עם הטויוטה לנדקרוזר החדש, עולם הרכב תכנית 85
עולם הרכב ספיישל תערוכת ז'נבה
טויוטה, וולוו, יגואר, יונדאי, לקסוס ועוד יצרניות כובשות את ז'נבה, תכנית 84
צפו: כשמשטרת התנועה הופכת לפורעת חוק
צפו: כשמשטרת התנועה הופכת לפורעת חוק
קופרה: לאן מיועדות פני המותג?
קופרה: לאן מיועדות פני המותג? עולם הרכב תכנית 83
נהיגה ראשונה: BMW X2
נהיגה ראשונה: BMW X2 שמביאה משב רוח מרענן וצעיר. עולם הרכב תכנית 82
צפו: מבחן דרכים ראשון לוולוו XC40
צפו: מבחן דרכים ראשון לוולוו XC40, עולם הרכב תכנית 81
צפו: נהיגת בכורה על היגואר E-PACE
צפו: נהיגת בכורה על היגואר E-PACE - עולם הרכב תכנית 80
הכי קרוב לקורס טיס: קורס נהיגת קטר
קורס נהיגת קטר - הצצה לעולם המסתורי ולתהליך ההכשרה של נהגי הרכבות בישראל
תכנית 79: עולם הרכב בנסיעות בכורה במכוניות החדשות שנמצאות בדרך ארצה
תכנית 79: עולם הרכב בנסיעות בכורה במכוניות החדשות שנמצאות בדרך ארצה
עולם הרכב 78: אופל אסטרה במבחן ארוך טווח
עולם הרכב תכנית 78: אופל אסטרה במבחן ארוך טווח
עולם הרכב תכנית 77: מבחר כתבות אקשן מהעת האחרונה עם אאודי, למבורגיני ופרארי
עולם הרכב תכנית 77: מבחר כתבות מהעת האחרונה עם אאודי, למבורגיני ופרארי
צפו: אחת ולתמיד, מתי מחליפים צמיג?
צפו: אחת ולתמיד, מתי מחליפים צמיג?
מבחן השוואתי: ימאהה טימקס 530 מול קימקו AK550
מבחן השוואתי: ימאהה טימקס 530 מול קימקו AK550
סובארו VX 2018 במבחן דרכים
סובארו VX 2018 במבחן דרכים, עולם הרכב תוכנית 76
צפו: סנטמטרים בודדים מתאונה קטלנית
צפו: סנטמטרים בודדים מתאונה קטלנית
פרוייקט צמיג: מה מסתתר מאחורי האותיות הקטנות?
פרוייקט צמיג: מה מסתתר מאחורי האותיות הקטנות?
תכנית 75
מיצובישי קוראת תיגר על פלח הג'פונים עם אקליפס קרוס, עולם הרכב תוכנית 75
תחילת המבול
יבואני הרכב לא מחכים וכבר מציגים את הדגמים לשנת 2018 – עולם הרכב תוכנית 73
צפו: עולם הרכב, מהדורה 71
למבורגיני אורוס, נסיעה על אאודיRS5, מבחן ראשון למתחרה של ה- Tmax ועוד
המכונית החשובה ביותר של סקודה במבחן דרכים, צפו
המכונית החשובה ביותר של סקודה במבחן דרכים, עולם הרכב - תכנית 70
הוולוו S90 T8, הטכנולוגית בעולם נחתה בישראל
הוולוו S90 T8, הטכנולוגית נחתה בישראל אוסף נדיר של מכוניות בקניון, תוכנית 69
עלילות פרארי בארץ הקודש, הסיפור האמיתי
הקשר בין סוג הצמיג לחיסכון בדלק? גולף R עם חבילת ביצועים חדשה, תכנית 68
תכנית 62
ארטילריה כבדה: מבחן דרכים ראשון ללקסוס LC500, עולם הרכב תכנית 62
תערוכת פרנקפורט יצאה לדרך
ב.מ.וו X7 חושפת דגם קונספט לשבעה נוסעים, עולם הרכב תוכנית 61
עולם הרכב תוכנית 60: ארבעה סיפורים מוטורים מהארץ מהעולם
מפסטיבל האופנועים דרך ה-S קלאס עד הקרב בין מאיר טפירו לרז זהבי
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
 שומרת על פאסון: פורשה קאיין החדשה
הפורשה קאיין 2019 עוברת מקצה שיפורים שהופכים אותה לטובה מתמיד, תוכנית 59
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל, עולם הרכב תכנית 58
עולם הרכב מהדורה 57
רדבול פלוגטאג עושה את פיטסבורג, עולם הרכב תכנית 57
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים, עולם הרכב תכנית 56
על כבישי ישראל: הלקסוס המפוארת בעולם
הלקסוס LC500 שנחתה בישראל נחשבת לחוד החנית של לקסוס, תוכנית 55
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו וקורס רכיבת שטח שאסור לכם לפספס
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו, תוכנית 54
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך. עולם הרכב תוכנית 53
עולם הרכב 52: נהיגה ראשונה ב- CX5 החדשה
מאזדה השיקה בישראל את הדור השני של ה-CX5, עולם הרכב תכנית 52
עולם הרכב תוכנית 51
קדחת הג'יפונים נמשכת והפעם עם סיאט, יגואר חושפת את המכונית החזקה שלה
חגיגה מוטורית בכרמיאל
חגיגה מוטורית בכרמיאל
עולם הרכב תוכנית 50
העיר כרמיאל חוגגת פסטיבל, חווית ראלי בסקודה פאביה WRC R5 ועוד.. תוכנית 50
שוק היד השניה, תמונת מצב
כיצד הזינוק במכירות המכוניות החדשות השפיעה על השוק? עולם הרכב תוכנית 49
עולם הרכב - תוכנית 48
סובארו תנסה לנפץ את המסלול עם דגם נדיר, אאודי חושפת 8A חדשה, תוכנית 48
הסקודה קודיאק נחת בישראל
הסקודה קודיאק נחת בישראל וצפוי לטרוף את הקלפים, עולם הרכב תוכנית 47 
צפו: ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל
ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל, כך תתחרה הסטלביו באריות מאירופה
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
כך הפכה ישראל למעצמת רכב
ארץ ישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמת סייבר בתחום הרכב, צפו 
עולם הרכב תכנית 44
לקט הכתבות הכי מרתקות מעולם הרכב - עולם הרכב תכנית 44
אקזוטיקה על כבישי ישראל
למבורגיני הורקאן מפלסת את דרכה על כבישי ישראל ועוד.. עולם הרכב - תכנית 43
עולם הרכב תוכנית 42
הטריו מגרמניה מתנפל על סין, סקודה מציירת קווים לעתיד- עולם הרכב תכנית 42
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט - עולם הרכב תכנית 40
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה, צפו
B.M.W M760Li xDrive טסה על הכביש בארה"ב, סיאט לאון קופרה 2017  בספרד, הוולוו S60 פולסטאר
B.M.W M760Li טסה על הכביש בארה"ב, הוולוו פולסטאר - "עולם הרכב" תכנית 38
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל - "עולם הרכב" תכנית 37
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה, "עולם הרכב" - תכנית 36
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל - "עולם הרכב" תכנית 35
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
עולם הרכב תכנית 31
ה-330E הירוקה של ב.מ.וו, וצוות הרכב של ערוץ הספורט בודק את הסקודה קודיאק
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים?
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים? - "עולם הרכב" תכנית 26
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל - תכנית 25
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות. צפו בראיון הבלעדי
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23 
הפלישה הסינית לגרמניה: NIO EP9 עושה את הנורדשלייפה
גם הסינים מסמנים את טסלה ומציגים טכנולוגיה חשמלית שתוביל לדגמים עממים
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
דגמי 2017 כבר כאן: צפו בתוכנית עולם הרכב
תכנית 22 - שוק הרכב המקומי נערך לשנה החדשה
צפו במבחן דרכים ראשון לטויוטה C-HR
להיט מכירות חדש? טויוטה C-HR במבחן דרכים ראשון
כך תראה השיירה הנשיאותית החדשה?
המכונית הנשיאותית הבאה? במאי הסרטים ההוליוודיים, ניל בלומפקאמפ, הציע רעיונות
100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
תכנית 18 - 100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך - תכנית 17
תכנית 17 - המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך
תכנית הבכורה של "עולם הרכב"
תכנית 1 - התכנית שתעשה לכם סדר בעולם הרכב עם שלל החידושים ועוד..
עולם הרכב, 23.06.16
תכנית 2 - הכרות עם מאזדה הגדולה והמפוארת>
עולם הרכב, 30.06.16
תכנית 3 - פורשה מציגה את הפנמרה החדשה>
עולם הרכב, 07.07.16
תכנית 4 - לקסוס RC נוחתת בישראל, אסטון מרטין ורד בול חושפות היפר מכונית
עולם הרכב, 14.07.16
תכנית 5 - התכנית המלאה של עולם הרכב
עולם הרכב, 21.07.16
תכנית 6 - האם בקרוב נטעין את הרכבים שלנו, לנד רובר מציגה מערכת חדישה...
עולם הרכב, 28.07.16
תכנית 7 - ניסן והג'וק החדש, טסלה מנמיכה ציפיות ועוד...
עולם הרכב, 04.08.16
תכנית 8 - על שיטת ה 0 קמ"ש, עליית מחיר הביטוח של האופנועים ועוד...
עולם הרכב, 25.08.16
תכנית 9 - מה קורה כשמעבר חציה הופכת למוקש בטיחות? 
עולם הרכב, 01.09.16
תכנית 10 - השקת פורש פנמרה החדשה, והאם ה-RX9 של מזדה תגיע לפס הייצור?
עולם הרכב, 08.09.16
תכנית 11 - לראשונה על המסך, מבחר מבחני דרכים של מגזין "עולם הרכב"
אלפא רומיאו ג'וליה נחתה בישראל
תכנית 12 - אלפה רומיאו ג'וליה נחתה בישראל, מה הם הדרכים לקנות מכונית חדשה? 
עולם הרכב, התכנית המלאה (14)
תכנית 14 - נסיעה ראשונה על האסטון מרטין DB11
רנו טווינגו כאן: עולם הרכב, תכנית 15
תכנית 15 - והפעם רנו טווינגו על הפרק, לאחר שחזרה שוב לישראל.
ב.מ.וו מסירה את הגג: תכנית 16
תכנית 16 - ב.מ.וו מסירה את הגג

מתלבט איזה רכב לקנות? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם

קטלוג רכב

ג'יפ רנגלר

חוות דעת - ג'יפ רנגלר הוא רכב השטח הייע... מידע נוסף >

לקסוס LS600H

חוות דעת - לקסוס LS600h הינה הגרסה ההיברידי... מידע נוסף >

סקודה פאביה ספייס

חוות דעת - סקודה פאביה ספייס היא גרסת הסטיי... מידע נוסף >

אאודי A1

חוות דעת - אאודי A1 הסופר מיני של אודי היא... מידע נוסף >

ב.מ.וו סדרה 5 גראן טוריסמו

חוות דעת - ב.מ.וו סדרה 5 גראן טוריסמו היא ג... מידע נוסף >