סגור

במבחן: קיה סטוניק קולקציית קיץ 2018

אופנתית ודינאמית, האם הקיה סטוניק תשחזר את ההצלחה של הספורטז'?

  • דרור ברלי

  • 31.07.2018
אף אחד כבר לא צוחק על קיה. בתחילת הניינטיז, כאשר המותג הקוריאני הגיע לראשונה לשוק ודחף לנו אז מכוניות מיושנות של מאזדה שייצורן ביפן הסתיים. השוק הישראלי השמרני שאולי לא הבין הרבה במכוניות אבל התייחס אליהן בכובד ראש וכל מותג חדש התקבל אצלו בחשדנות, עוד לא ידע איך להתמודד עם הגיית השם הנכון. למודי ניסיון מר עם "מיצובישי" ושאר עיוותי קריאה ודיבור של עמך-ישראל, משווקי המותג החדש חששו מטעויות, אסוציאציות שליליות ובדיחות נמוכות על "קיא" וכו'. אז הפכו את קיה ל"קאיה" ובפרסומות גם דאגו לצרוח בקולי קולות KAYA-KAYA-KAYA כדי להכניס את השם לתודעה.
 
קיה לא קאיה!
25 שנים אחרי, כל ילד כבר יודע לומרKIA  כמו שצריך וזהו אחד השמות החזקים ביותר בביצת הרכב המקומית. עדיין אין מה לחפש  במכוניות של קיה הנאות נהיגה כלשהן, אבל הן חזקות מאוד בתכל'ס –  שיפור תהומי באיכות, באמינות ובתדמית המוצרים, מיצוב ותמחור נכונים הביאו את קיה (כבר כמה שנים תחת כנפי יונדאי הגדולה) למעמד חזק ולמקומות ראשונים בטבלאות המכירות. הצלחות מסחררות כמו הספורטאז' והפיקנטו עוד יילמדו במשך שנים קדימה בכל קורס לשיווק מכוניות, אם יהיה כזה - ולעומתן, מוצרים חיוורים וחסרי ייחוד כמו הריו והפורטה, נידונו להסתפק בשוליים. מכוניות שקופות ואפרוריות שאפילו ציי הרכב כבר לא נוהרים אחריהן, על רקע הטירוף לג'יפונים/קרוסאוברים בכל גודל ורמת מחיר.
 
אבל בעולם הג'יפונים/קרוסאוברים קיה כבר לא לבד. מול שפע מתחרים חזקים, היבואן מקווה מאוד לשחזר את הצלחת הספורטאז' והפיקנטו עם קרוסאובר קטן חדש ומעוצב – הסטוניק, שנחת זה עתה בישראל ומאיים לעשות שמות בקטגוריה.
 
עיצוב: לפי צו האופנה העכשווית!
בקרוסאוברים, שהם מכוניות מטופשות למדי שמקדשות את הקנקן ולא את מה שבתוכו, את הנראות והרושם על פני המהות והתוכן, עיצוב חיצוני מתבלט הוא אחת הדרישות הראשיות. ואת המבחן החשוב הזה סטוניק עובר בהצטיינות – מדובר במכונית יפה, אפילו לא מילימטר פחות מזה. אין כאן שום פטנט חדש, רק טיפול נכון בפרטים ובידול משמעותי מהריו האפרורית, שקשה להאמין שהיא הבסיס של הסטוניק.
 
דגם המבחן אומנם בצבע אפור אבל העיצוב רחוק מלהיות אפרורי

(צילום: עידו ברלי)

מגוון הצבעים והשילובים גדול ומגוון

(צילום: רונן טופלברג)

 
יש בסטוניק את כל מה שצריך כדי לעשות את הרושם הנכון – מראה כוחני ושרירי עם "כתפיים" רחבות ובולטות, טיפול נכון בקורה C  הרחבה שנוטה קדימה באופן מודגש, קשתות מושחרות לבתי הגלגל התפוחים ואיפור שחור עם "שבירה" מקורית למפתנים, מדגישים את החישוקים הגדולים והנוצצים ותורמות למראה כוחני מאוד ולאשליה של "גלגלים גדולים". לפינאלה – פסי גגון בולטים וצביעה דו גוונית מוצלחת (בדגמי הפרמיום) שנותנים את הטאץ' הסופי המוצלח למכונית שהיא בפירוש אחת היותר נאות בקטגוריה. וכל זה נראה אפילו טוב עוד יותר בצבעי מרכב בהירים כמו לבן, כסוף, צהוב ואדום שמקבליים קונטרסט הולם מהגג והפלסטיקה השחורים.
 
אחת הנאות בקטגוריה אם לא ה...

(צילום: עידו ברלי)

 
צפו בוולוג מאירוע ההשקה
 
 
בפנים הסטוניק קצת פחות מרשים, אבל את זה לא רואים מבחוץ – העיצוב קצת בנאלי ומוכר מדגמי קיה האחרים וצובר נקודות עם איכות חומרים והרכבה טובות בדרך כלל. דיפון בצבעים תואמים לצבע המרכב מוסיף קצת חיים. גלגל ההגה קטום בתחתית, מצופה בעור ונוח לתפעול אבל מתגי השליטה קטנים מדי ולא אינטואיטיביים בתפעול. מסך המולטימדיה מקורי אבל קטן מדי ולא איכותי דיו מבחינת רזולוציה ונוחות תפעול. מושבים נוחים למדי עם טווח כוונון מספק נותנים תנוחת נהיגה טובה וגם מאחור המצב טוב למדי למכוניות סופר-מיני בזכות בסיס גלגלים ארוך יחסית.
 
מערכת המיזוג/בקרת אקלים לא הרשימה במיוחד בימי המבחן הלוהטים – אמנם היא עשתה את העבודה, אבל כבר נתקלנו במזגנים אפקטיביים ושקטים יותר במכוניות ישנות יותר. חסרו לנו פתחי מיזוג מאחור וגם תא המטען, עם נפח שמתאים יותר לסופר מיני (322 ליטר) וסף הטענה גבוה מדי, אינו מהמוצלחים ביותר בהשוואה לקרוסאוברים מתחרים.
 
בפנים הסטוניק קצת פחות מרשים

(צילום: רונן טופלברג)

 
אבזור: עשיר אך ללא בקרת שיוט אדפטיבית
רכב המבחן בגרסת פרמיום המצוידת ביותר עם מסך מגע 7' בעל מצלמה אחורית, צימוד לאנדרואיד ולאפל-קאר-פליי, מראות מתקפלות, בקרת אקלים חד אזורית, בקרת שיוט וחישוקי סגסוגת בקוטר 17'. חבילת הבטיחות טובה למדי וכוללת שש כריות, בלימה אוטונומית ושמירה על נתיב, התרעה לערנות ננהג ומעבר עצמאי מאור נמוך לגבוה. בקרת שיוט אדפטיבית עדיין אין.
 
מכניקה וביצועים: אליה וקוץ בה
מתחת למחלצות המעוצבות של הסטוניק נמצאת קיה ריו שהדור החדש שלה נמצא איתנו כמה חודשים ומתקשה להותיר את רישומה על  השוק. שתי יחידות כוח מוצעות בסטוניק – הגרסה הבסיסית מונעת ע"י מנוע בנזין 1.4 ליטר אטמוספרי הוותיק בהספק 100 כ"ס ו-13.6 קג"מ עם תיבה אוטומטית בעלת 6 מהירויות – את המנוע והגיר האלה פגשנו בריו וקשה לומר שהתעלפנו מרוב התפעלות מהביצועים העצלים-משהו. אבל שמחתי לגלות שרכב המבחן שקיבלתי לדייט של יומיים הוא בגרסת T1.0 – מנוע הבנזין החדש לחלוטין עם 3 בוכנות בנפח 1.0 ליטר, מוגדש-טורבו כמובן. הנתונים כאן טובים יותר – 120 כ"ס ו-17.5 קג"מ שזורמים לגלגלים הקדמיים כבר ב-1,500 סל"ד דרך תיבה כפולת מצמד בעלת 7 מהירויות. בסל"ד סרק, בייחוד כשהמנוע קר, הוא רועד ומווברץ כמו מנועי 3 בוכנות של פעם. אחרי שהוא מתחמם חלק מהרעידות נעלמות ובנסיעה הוא חלק ונעים למדי, עם בידוד רעשים טוב יחסית. הרעידות חוזרות רק בסל"ד היותר גבוה. תיבת ההילוכים חלקה ונעימה, אבל הביצועים רק סבירים ואין כאן את תחושת הכוח הנמרץ של מנוע הליטר המתחרה של קבוצת פולקסווגן למשל. האצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת לסטוניק מעט פחות מ-11 שניות, המהירות המרבית התיאורטית היא 185 קמ"ש. אין בעיה לשייט בניחותא ב-140-150 קמ"ש, אבל צריכת הדלק לא מבריקה. אל תתנו למחוון הצריכה הרגעית (שמשוויץ בתדירות גבוהה במספרים מהשכונה של 30 ק"מ לליטר) להטעות אתכם, הצריכה הממוצעת  בפועל בסיום המבחן, שכללה חוץ מהפקקים בעיר והתגרזנויות בכביש הררי גם הרבה שיוט רגוע במהירות חוקית פלוס-מינוס על כביש 6, עמדה על 11.8 ק"מ לליטר בלבד. זה לא גרוע, זה גם בטח לא מצטיין. סביר ולא יותר.
 
מנוע ליטר שלושה צילנדרים חזק אך מווברץ

{img_6177}

 
 
נוחות והתנהגות: ספורטיבית (?!)
סטוניק אינו ג'יפון קלאסי. הוא מבוסס בכבדות על סופר-מיני מאופרת ומחופשת ולא רק על שימוש בפלטפורמה שלה. במקרה זה זו הריו, שאמנם בכל פרמטר דינמי אינה מהמבריקות שבמכוניות הסופר-מיני וזאת בלשון המעטה, אבל הגבהת המרכב החוצה לצורך הפיכתו לקרוסאובר הביאה עימה גם הקשחה כלשהי של המתלים, שדווקא עשו לה טוב, לפחות בכל מה שקשור להתנהגות הכביש. הסטוניק מציג אחיזת כביש טובה ונימוסי כביש לא רעים, יודע להיכנס לפניות במהירות גבוהה  ובביטחון מלא ולרגע ניתן לשכוח את עובדת היותו ג'יפון קוריאני – שילוב שבדרך כלל לא מעודד נהיגה פוחזת. גם ההיגוי מוצק ומדויק ומפתיע לטובה. רק הבלמים מעצבנים במהירות נמוכה עם רגישות-יתר ותחושת ON/OFF,  שבהמשך, במהלך נהיגה נמרצת בכביש מפותל ושימוש אינטנסיבי בבלמים, מתחלפת בדעיכה הדרגתית לא מעודדת. המתלים המהודקים וצמיגי החתך הנמוך גובים את מחיר ההתנהגות הטובה בסעיף נוחות הנסיעה, בעיקר בעיר ובמהירויות נמוכות, היכן שהסטוניק קצת מתקשה לגהץ שיבושי סלילה קטנים. ככל שעולה המהירות זה משתפר.
 
התנהגות כביש מפתיעה

(צילום: רונן טופלברג)

 
סיכום
הבחור החדש בשכונה עובר את מבחן הקבלה בהצלחה יחסית עם מראה מצודד, אבזור בטיחות טוב והתנהגות טובה בסך הכל. מבלי להיות מושלם, סטוניק מציג ממוצע טוב למדי והוא בהחלט קרוסאובר קטן ראוי שנראה מצוין ומציג תכונות דינמיות טובות שאת חלקן, רוב לקוחותיו כלל לא יבדקו או ינצלו. מחיר הבסיס, 107,800 שקלים, מתייחס לגרסת מנוע ה-1.4 ליטר האטמוספרי המאוד לא מרשים, עם ביצועים שנופלים משמעותית ממנוע הליטר המודרני בהרבה, אלא שהטכנולוגיה העדכנית מביאה עימה גם עליית מחיר לא קטנה – רכב המבחן עם מנוע ה-T1.0 ברמת גימור פרימיום עולה 120,000 שקלים לא נמוכים כלל. עם מנעד לקוחות הקרוסאוברים האופייני ששם את התכונות הדינמיות והביצועים בעדיפות אחרונה, ייתכן שהגרסה הזולה יותר נותנת תמורה עדיפה. כך או כך, עדיין מדובר במחיר לא נמוך עבור מכונית קטנה עם כל מה שמשתמע מכך בשימושים משפחתיים, קחו בחשבון.
 
 
קיה סטוניק T1.0 פרמיום 2018
מנוע: 3 בוכנות, טורבו-בנזין 998 סמ"ק
הספק/מומנט: 120 כ"ס ב-6,000 סל"ד/ 17.5 קג"מ ב-1,500 סל"ד
תיבת הילוכים: רובוטית-כפולת-מצמד 7 מהירויות, הנעה קדמית
אורך: 4,150 מ"מ
רוחב: 1,760 מ"מ
גובה: 1,520 מ"מ
בסיס גלגלים: 2,580 מ"מ
מרווח גחון: 183 מ"מ
משקל: 1,220 ק"ג
תא מטען: 332 ליטר
תאוצה 100-0 קמ"ש (יצרן): 10.6 שניות
מהירות מרבית (יצרן): 185 קמ"ש
צריכת דלק משולבת (יצרן): 19.23 ק"מ/ליטר
צריכת דלק ממוצעת (מבחן): 11.8 ק"מ/ליטר
פליטת 2CO: 120 גרם לק''מ
זיהום אוויר/מיסוי ירוק: קבוצה 3
רמת בטיחות: 6 מתוך 8
מחיר: 119,000 ש'
 
מתחרים: סיאט ארונה, סיטרואן C3 איירקרוס, אופל קרוסלנד
בעד: עיצוב, אבזור, בטיחות, מנוע
נגד: נוחות נסיעה, תא מטען
 
סיכום: מעוצב היטב על חשבון שימושיות
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
מתלבט איזה רכב לקנות?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

צפו: נהיגה נדירה בסטלביו תלתן במסלול הניסויים של אלפא רומאו
צפו: נהיגה נדירה בסטלביו תלתן במסלול הניסויים של אלפא רומאו, עולם הרכב 102
עולם הרכב 101: מבחן ארוך טווח, סיכום ביניים
עולם הרכב 101: מבחן ארוך טווח לשברולט אקווינוקס, סיכום ביניים
בריחוף, בעזרת חשמל או תאי דלק. עתיד התחבורה נמצא בפתח! צפו
בריחוף, בעזרת חשמל או תאי דלק. עתיד התחבורה נמצא בפתח! עולם הרכב 100
עולם הרכב 98: יונדאי קונה מגיע למבחן
צפו: החדשה של במוו, נהיגה ראשונה בטוארג ובר ברוך כובש את איטליה
עולם הרכב, מהדורה 92: העולות החדשות על כבישי ישראל
צפו בתכנית: סקודה קארוק, טויוטה קאמרי וגם גרסה ספורטיבית לפיקנטו
ביקור מיוחד בלאונג' העסקים הנוצץ של לקסוס
ביקור מיוחד בלאונג' העסקים הנוצץ של לקסוס, עולם הרכב תכנית 91
עולם הרכב 88: מתקפת קרוסאוברים על ישראל
עולם הרכב 88: מתקפת קרוסאוברים על ישראל
הרקסטון החדש ואלפא רומאו סטלביו תלתן ירוק נחתו בישראל. תערוכת ניו יורק בפתח. אליפות הפורמולה 1 נפתחת וגם מסלול המירוצים בערד חוגג פתיחה בפסח.
הרקסטון החדש ואלפא רומאו סטלביו תלתן ירוק נחתו בישראל. עולם הרכב תכנית 86
מסע בנמיביה עם הטויוטה לנדקרוזר החדש
צפו: מסע בנמיביה עם הטויוטה לנדקרוזר החדש, עולם הרכב תכנית 85
עולם הרכב ספיישל תערוכת ז'נבה
טויוטה, וולוו, יגואר, יונדאי, לקסוס ועוד יצרניות כובשות את ז'נבה, תכנית 84
צפו: כשמשטרת התנועה הופכת לפורעת חוק
צפו: כשמשטרת התנועה הופכת לפורעת חוק
קופרה: לאן מיועדות פני המותג?
קופרה: לאן מיועדות פני המותג? עולם הרכב תכנית 83
נהיגה ראשונה: BMW X2
נהיגה ראשונה: BMW X2 שמביאה משב רוח מרענן וצעיר. עולם הרכב תכנית 82
צפו: מבחן דרכים ראשון לוולוו XC40
צפו: מבחן דרכים ראשון לוולוו XC40, עולם הרכב תכנית 81
צפו: נהיגת בכורה על היגואר E-PACE
צפו: נהיגת בכורה על היגואר E-PACE - עולם הרכב תכנית 80
הכי קרוב לקורס טיס: קורס נהיגת קטר
קורס נהיגת קטר - הצצה לעולם המסתורי ולתהליך ההכשרה של נהגי הרכבות בישראל
תכנית 79: עולם הרכב בנסיעות בכורה במכוניות החדשות שנמצאות בדרך ארצה
תכנית 79: עולם הרכב בנסיעות בכורה במכוניות החדשות שנמצאות בדרך ארצה
עולם הרכב 78: אופל אסטרה במבחן ארוך טווח
עולם הרכב תכנית 78: אופל אסטרה במבחן ארוך טווח
עולם הרכב תכנית 77: מבחר כתבות אקשן מהעת האחרונה עם אאודי, למבורגיני ופרארי
עולם הרכב תכנית 77: מבחר כתבות מהעת האחרונה עם אאודי, למבורגיני ופרארי
צפו: אחת ולתמיד, מתי מחליפים צמיג?
צפו: אחת ולתמיד, מתי מחליפים צמיג?
מבחן השוואתי: ימאהה טימקס 530 מול קימקו AK550
מבחן השוואתי: ימאהה טימקס 530 מול קימקו AK550
סובארו VX 2018 במבחן דרכים
סובארו VX 2018 במבחן דרכים, עולם הרכב תוכנית 76
צפו: סנטמטרים בודדים מתאונה קטלנית
צפו: סנטמטרים בודדים מתאונה קטלנית
פרוייקט צמיג: מה מסתתר מאחורי האותיות הקטנות?
פרוייקט צמיג: מה מסתתר מאחורי האותיות הקטנות?
תכנית 75
מיצובישי קוראת תיגר על פלח הג'פונים עם אקליפס קרוס, עולם הרכב תוכנית 75
תחילת המבול
יבואני הרכב לא מחכים וכבר מציגים את הדגמים לשנת 2018 – עולם הרכב תוכנית 73
צפו: עולם הרכב, מהדורה 71
למבורגיני אורוס, נסיעה על אאודיRS5, מבחן ראשון למתחרה של ה- Tmax ועוד
המכונית החשובה ביותר של סקודה במבחן דרכים, צפו
המכונית החשובה ביותר של סקודה במבחן דרכים, עולם הרכב - תכנית 70
הוולוו S90 T8, הטכנולוגית בעולם נחתה בישראל
הוולוו S90 T8, הטכנולוגית נחתה בישראל אוסף נדיר של מכוניות בקניון, תוכנית 69
עלילות פרארי בארץ הקודש, הסיפור האמיתי
הקשר בין סוג הצמיג לחיסכון בדלק? גולף R עם חבילת ביצועים חדשה, תכנית 68
תכנית 62
ארטילריה כבדה: מבחן דרכים ראשון ללקסוס LC500, עולם הרכב תכנית 62
תערוכת פרנקפורט יצאה לדרך
ב.מ.וו X7 חושפת דגם קונספט לשבעה נוסעים, עולם הרכב תוכנית 61
עולם הרכב תוכנית 60: ארבעה סיפורים מוטורים מהארץ מהעולם
מפסטיבל האופנועים דרך ה-S קלאס עד הקרב בין מאיר טפירו לרז זהבי
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
 שומרת על פאסון: פורשה קאיין החדשה
הפורשה קאיין 2019 עוברת מקצה שיפורים שהופכים אותה לטובה מתמיד, תוכנית 59
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל, עולם הרכב תכנית 58
עולם הרכב מהדורה 57
רדבול פלוגטאג עושה את פיטסבורג, עולם הרכב תכנית 57
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים, עולם הרכב תכנית 56
על כבישי ישראל: הלקסוס המפוארת בעולם
הלקסוס LC500 שנחתה בישראל נחשבת לחוד החנית של לקסוס, תוכנית 55
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו וקורס רכיבת שטח שאסור לכם לפספס
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו, תוכנית 54
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך. עולם הרכב תוכנית 53
עולם הרכב 52: נהיגה ראשונה ב- CX5 החדשה
מאזדה השיקה בישראל את הדור השני של ה-CX5, עולם הרכב תכנית 52
עולם הרכב תוכנית 51
קדחת הג'יפונים נמשכת והפעם עם סיאט, יגואר חושפת את המכונית החזקה שלה
חגיגה מוטורית בכרמיאל
חגיגה מוטורית בכרמיאל
עולם הרכב תוכנית 50
העיר כרמיאל חוגגת פסטיבל, חווית ראלי בסקודה פאביה WRC R5 ועוד.. תוכנית 50
שוק היד השניה, תמונת מצב
כיצד הזינוק במכירות המכוניות החדשות השפיעה על השוק? עולם הרכב תוכנית 49
עולם הרכב - תוכנית 48
סובארו תנסה לנפץ את המסלול עם דגם נדיר, אאודי חושפת 8A חדשה, תוכנית 48
הסקודה קודיאק נחת בישראל
הסקודה קודיאק נחת בישראל וצפוי לטרוף את הקלפים, עולם הרכב תוכנית 47 
צפו: ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל
ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל, כך תתחרה הסטלביו באריות מאירופה
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
כך הפכה ישראל למעצמת רכב
ארץ ישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמת סייבר בתחום הרכב, צפו 
עולם הרכב תכנית 44
לקט הכתבות הכי מרתקות מעולם הרכב - עולם הרכב תכנית 44
אקזוטיקה על כבישי ישראל
למבורגיני הורקאן מפלסת את דרכה על כבישי ישראל ועוד.. עולם הרכב - תכנית 43
עולם הרכב תוכנית 42
הטריו מגרמניה מתנפל על סין, סקודה מציירת קווים לעתיד- עולם הרכב תכנית 42
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט - עולם הרכב תכנית 40
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה, צפו
B.M.W M760Li xDrive טסה על הכביש בארה"ב, סיאט לאון קופרה 2017  בספרד, הוולוו S60 פולסטאר
B.M.W M760Li טסה על הכביש בארה"ב, הוולוו פולסטאר - "עולם הרכב" תכנית 38
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל - "עולם הרכב" תכנית 37
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה, "עולם הרכב" - תכנית 36
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל - "עולם הרכב" תכנית 35
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
עולם הרכב תכנית 31
ה-330E הירוקה של ב.מ.וו, וצוות הרכב של ערוץ הספורט בודק את הסקודה קודיאק
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים?
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים? - "עולם הרכב" תכנית 26
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל - תכנית 25
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות. צפו בראיון הבלעדי
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23 
הפלישה הסינית לגרמניה: NIO EP9 עושה את הנורדשלייפה
גם הסינים מסמנים את טסלה ומציגים טכנולוגיה חשמלית שתוביל לדגמים עממים
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
דגמי 2017 כבר כאן: צפו בתוכנית עולם הרכב
תכנית 22 - שוק הרכב המקומי נערך לשנה החדשה
צפו במבחן דרכים ראשון לטויוטה C-HR
להיט מכירות חדש? טויוטה C-HR במבחן דרכים ראשון
כך תראה השיירה הנשיאותית החדשה?
המכונית הנשיאותית הבאה? במאי הסרטים ההוליוודיים, ניל בלומפקאמפ, הציע רעיונות
100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
תכנית 18 - 100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך - תכנית 17
תכנית 17 - המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך
תכנית הבכורה של "עולם הרכב"
תכנית 1 - התכנית שתעשה לכם סדר בעולם הרכב עם שלל החידושים ועוד..
עולם הרכב, 23.06.16
תכנית 2 - הכרות עם מאזדה הגדולה והמפוארת>
עולם הרכב, 30.06.16
תכנית 3 - פורשה מציגה את הפנמרה החדשה>
עולם הרכב, 07.07.16
תכנית 4 - לקסוס RC נוחתת בישראל, אסטון מרטין ורד בול חושפות היפר מכונית
עולם הרכב, 14.07.16
תכנית 5 - התכנית המלאה של עולם הרכב
עולם הרכב, 21.07.16
תכנית 6 - האם בקרוב נטעין את הרכבים שלנו, לנד רובר מציגה מערכת חדישה...
עולם הרכב, 28.07.16
תכנית 7 - ניסן והג'וק החדש, טסלה מנמיכה ציפיות ועוד...
עולם הרכב, 04.08.16
תכנית 8 - על שיטת ה 0 קמ"ש, עליית מחיר הביטוח של האופנועים ועוד...
עולם הרכב, 25.08.16
תכנית 9 - מה קורה כשמעבר חציה הופכת למוקש בטיחות? 
עולם הרכב, 01.09.16
תכנית 10 - השקת פורש פנמרה החדשה, והאם ה-RX9 של מזדה תגיע לפס הייצור?
עולם הרכב, 08.09.16
תכנית 11 - לראשונה על המסך, מבחר מבחני דרכים של מגזין "עולם הרכב"
אלפא רומיאו ג'וליה נחתה בישראל
תכנית 12 - אלפה רומיאו ג'וליה נחתה בישראל, מה הם הדרכים לקנות מכונית חדשה? 
עולם הרכב, התכנית המלאה (14)
תכנית 14 - נסיעה ראשונה על האסטון מרטין DB11
רנו טווינגו כאן: עולם הרכב, תכנית 15
תכנית 15 - והפעם רנו טווינגו על הפרק, לאחר שחזרה שוב לישראל.
ב.מ.וו מסירה את הגג: תכנית 16
תכנית 16 - ב.מ.וו מסירה את הגג

מתלבט איזה רכב לקנות? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם

קטלוג רכב

מאזדה 6 סטיישן

חוות דעת - מאזדה 6 סטיישן היא מכונית המנהלי... מידע נוסף >

אופל ויוארו

חוות דעת - אופל ויוארו הוא הרכב המסחרי של ה... מידע נוסף >

אאודי Q3

חוות דעת - אאודי Q3 הוא הקרוסאובר הקומפקטי... מידע נוסף >

וולוו XC60

חוות דעת - וולוו XC60 הוא הקרוסאובר הקומפקט... מידע נוסף >