סגור

מבחן דרכים ראשון: אלפא רומאו ג'וליה- תודה לך סרג'יו

הג'וליה של אלפא רומיאו מחזירה את המותג האיטלקי חזק לעניינים

  • בועז קורפל

  • 14.02.2017
כאשר סרג'יו מרקיאונה התמנה לתפקיד יו"ר חברת המכוניות האיטלקית, פיאט, הוא קיבל על עצמו משימה שנראתה גדולה ואולי אפילו בלתי אפשרית: להציל את הספינה האיטלקית הגדולה והכבדה מפני סכנת טביעה. משפחת אניילי בנתה אימפריה איטלקית שהשתלטה על כל שוק הרכב באיטליה (למעט למבורגיני, פיאג'יו ודוקאטי), אבל בו בעת, הספינה איבדה כיוון ויותר חשוב מכך, איבדה כוח. העידן של קודמו, לוקה די מונטזמולו, שהתמנה על ידי משפחת אניילי, נגמר בכי רע ובהפסדי ענק. משפחת אלקין האמריקנית (המחותנת עם משפחת אניילי), שנכנסה לעניינים לא אהבה את המינויים הפנימיים ואת תרבות הניהול ולכן סרג'יו מרקיאונה, שנולד באיטליה אבל גדל והתחנך בקנדה, נקרא לדגל. על פניו הוא קיבל את המותגים פיאט, פרארי, אלפא רומאו, מזראטי ולנצ'יה יחד עם סדרת שיתופי פעולה עם יצרנים אחרים כנדוניה קיימת ובתוכה עסקת השליטה ביצרנית המכוניות האמריקנית קרייזלר, כשחלק ממניות הבעלות על קרייזלר עם המותגים קרייזלר, ג'יפ ודודג' נמצא בשליטת פיאט. 
 
מרקיאונה פעל מהר, מאוד מהר. הוא למד את העסק ונכנס לפעולה בסגנון הניהול המיוחד שלו שיורד לפרטים הקטנים ומתחבר לאנשים בשטח ולא רק לדיווחי המנהלים בחדרי הישיבות. כך התחילה הספינה הגדולה לנוע קדימה. התוצאות הגיעו אחרי שנתיים ופיאט עברה לרווחים ולא להפסדים, כאשר המניה של פרארי מונפקת אף היא בבורסה של ניו יורק. תעשיית הרכב העולמית כולה חזרה ועלתה על פסים חיוביים אחרי המשבר העולמי הגדול בשנת 2008 ובפיאט הצטרפו למגמה והצליחו למצוא מוצרים מדוייקים, שיתאימו לשוק העולמי ובמיוחד בולטת הפיאט 500 על שלל גרסאותיה. אם פיאט חזרה לעניינים, ופרארי ומזראטי (במיוחד הראשונה) משפרות עמדה עולמית, אז האתגר האמתי הוא מה עושים עם אלפא רומאו ולנצ'יה? ההחלטה התקבלה והפור נפל: אלפא רומאו תחזור להיות שחקנית בשוק הפרימיום העולמי ואילו לנצ'יה נדונה, ככל הנראה, לאבדון מוטורי. רק החובה כלפי עובדי המפעלים באיטליה ולפרנסתם היא זו שמחזיקה לעת עתה את המותג הקטן שמייצר מכוניות בשיתוף מותגים אחרים שאינם איטלקיים. 
 

(צילום: יצרן)

 
לאורך ההיסטוריה ועד היום הומצאו 27 דגמים של אלפא רומיאו ובתוכם גרסאות רבות. הבחירה בג'וליה כדגם מוביל שיחזיר את אלפא רומיאו בחזרה לשוק הרכב באירופה תחילה ובעולם כולו לאחר מכן, היא בחירה מושכלת. ראשית, השם של המכונית שהוא בעצמו אייקוני ומתקשר גם להיסטוריה של מרקיאונה, שאביו היה איש יחידות הביטחון "הקרביניארי" שהשתמשו לראשונה במכונית מתוצרת אלפא בשם ג'וליה. שנית, הג'וליה היא מכונית משפחתית בעלת מאפיינים מעולם הפרימיום ונגיעות ספורט והיא נטולת יומרות חד ערכיות ברורות ולכן היא יכולה להחזיר את האמון ואת הקהל שחיכה למכונית מתוצרת אלפא רומיאו שנים ארוכות. התהליך של קבלת ההחלטות נמשך תקופה קצרה יחסית ובעודנו מביטים בגרסאות השונות של הג'וליה, באיטליה מתכננים את הדגמים הבאים וכולם, ככל הנראה, יהיו הדור הבא של אלפא רומיאו, הדור שילדי דור ה-Z  ינהגו בו ויתרחקו מהאלפות שזקני העם נהגו והתרגשו מהן. 
 

(צילום: יצרן)

 
עיצוב פרימיום אבל רחוק ממקוריות ומה-159
אם מישהו קיווה, ולו לרגע, שהיורשת של ה-159 תהיה עם בשורת עיצוב מיוחדת כמו ה-159 אז המציאות טפחה על פניו, שלא לומר שיגרה אגרוף מוחץ ישר לפרצופו. הדבר האחרון שאפשר לומר על הג'וליה שהיא איננה מכונית יפה, היא יפיפייה. הבחירה בפיתוח מכונית שתוכל להילחם בכל כלי הנשק באאודי A4 או ב-BMW סדרה 3 הובילה את מהנדסי ומעצבי אלפא רומיאו לכל אורך הדרך. היריבות מגרמניה פשוט הטריפו את אותם מהנדסים ומעצבים והשאיפה להתמודד מולן במגרש שלהן ובכלי הנשק שלהן עצמן, היא זו שיצרה את האלפא רומיאו ג'וליה כפי שהיא נראית. הפרופורציות של הג'וליה מיוחדות. העיצוב נקי ודינאמי בה בעת. תא המנוע מספק נוכחות והגריל עם הפתחים העצומים ובמיוחד המשולש הענק במרכזו שמים את החותמת שאיש לא יטעה, אני אלפא רומיאו ג'וליה. במובנים רבים הג'וליה ממש חיה על פי המוטיב שכל אחד מחלקיה תורם את שלו, אך החיבור שלהם יחדיו איננו מייצר את התוצאה המתבקשת. במקום לקבל אפקט עוצר נשימה, מתקבל אפקט מזמין לנהיגה, אבל לא כזה שדופק לך בראש ומקשה עליך לעזוב את המכונית אחרי שהגעת לחניה. אם תביטו בה מהצד, אולי לא יהיה לכם די אומץ לומר את זה בקול, אבל בטוח שהמחשבה עד כמה היא מזכירה את סדרה 3 של BMW תחלוף בראשכם.
 

(צילום: יצרן)

 
ואם לא די בפרופיל שלה שמזכיר את זה, הרי שבתוך המכונית הלכו עם המוטיבים הנקיים והעכשוויים של עיצוב נקי ונטול כפתורים, שממש מזכיר את העיצוב של הקונסולה של BMW, אלא שבמכונית הגרמנית מעולם לא היו עודף כפתורים או כל דבר אחר שיגרום לכם לחוש שהמכונית ממש מאובזרת. תא הנוסעים עשוי חומרים טובים מאוד. הוא מרווח נעים לשהייה והמושבים הקדמיים בגרסת ה"לאונץ' אדישן" שקיבלנו היו מעולים בתנוחתם ובעיצובם. ההגה פשוט מצוין למגע ומשוטי הענק של החלפת ההילוכים מאחוריו פשוט משתלבים היטב ויוצרים תחושה ספורטיבית כשצריך את זה. המושבים מאחור קיבלו ריפוד יתר והם קשים ולא ממש נעימים לישיבה, אלא אם הנוסעים שלכם ילוו אתכם לנסיעות קצרות. מסך המידע משולב בתוך הקונסולה ורק כשמתניעים את המכונית מגלים אותו ומבינים שהוא קטן מידות וקצת חבל שכך. לחצן ההתנעה המשולב בתוך גלגל ההגה בהחלט גורם לחיוך בכל פעם מחדש ואין כל ספק שהעיצוב החיצוני והפנימי יוצרים תחושה מזמינה להיכנס למכונית, לנהוג בה או לנסוע בה בכל פעם מחדש. 
ובכל האופוריה הזאת שלחתי מבט למראה הראשית בתוך המכונית וראיתי בדמיוני המון מכוניות איטלקיות של אלפא רומיאו בעיצוב מיוחד וסדנאות שלמות שמחכות לאלפא הבאה שתצא משעריהן. ג'יאוג'ארו, ברטונה, פינינפארינה...זהו, זה נגמר. הדור הצעיר ששמע את סיפורי הוותיקים וראה את הדמעה בעיניים כשמנוע של אלפא סוד חרחר ברקע, הדור הזה פוגש אלפא רומיאו חדשה לראשונה בחייו ואין בה כלום מהאלפות ההן, פרט לשם וללוגו. 
 
ציון: מצוין, טוב מאוד, כמעט טוב מאד, טוב, כמעט טוב, מספיק, כמעט מספיק, נכשל
 

(צילום: יצרן)

 
שירת המנוע שאיש לא שמע
אחת החוויות המיוחדות של מכוניות אלפא רומיאו היא הצליל שהמנוע מפיק דרך מערכת הפליטה. החל בצלילים האופיניים של האלפא סוד מאז שנותיה היפות (היו כמה כאלה) ועד לנהמה של ה-c4 הספורטיבית של ימינו אנו. אין מה לעשות, זה מאפיין שאסור להפריד אותו מהחוויה של הנהיגה והנסיעה במכונית של אלפא רומיאו. אם המנוע של הג'וליה שקיבלנו מגיע בהספק 200 כוחות סוס ומומנט של 33.6 קג"מ כבר ב-1,750 סל"ד, אז אדרבה ואדרבה. אלא שכאן זה לא קיים וחבל. איכות הנסיעה בג'וליה היא מהטובות שפגשנו לאחרונה בלי קשר לסוג המכונית. יציבות מצוינת, תגובה וחדות הגה שאין כדוגמתן והיא איננה נופלת בכך ממתחרותיה הגרמניות, אלא שההגה החשמלי שלה ממשיך להיות קל גם במהירויות גבוהות ולא מחזיר תגובת נגד שתאפשר לנהג תחושת שליטה טובה יותר. חלוקת המשקל פנטסטית ותגובת הדוושה מרשימה אף היא כאשר בוחרים במצב דינאמי מבין שלושת האפשרויות הקיימות (חסכוני, רגיל ודינאמי) ולכן היעדר צליל מנוע נשכני וחודר, מורגש וחסר לגמרי בכדי להשלים את תחושת הנסיעה במצב ספורטיבי (טוב, דינאמי). זה קיים בגרסאות החזקות יותר עם 280 כוחות סוס ו-510 כוחות סוס, באותן גרסאות גם מערכת הפליטה היא אחרת, אבל כאן בגרסת הבסיס אפשר היה לפחות להכניס צליל מלאכותי משהו לרמקולים שישלים את התחושה. במקום זאת אנחנו מקבלים צליל רעשי רוח במהירות של 120 קמ"ש. תיבת ההילוכים מתפקדת מצוין וללא דופי. היא מבינה היטב באיזה מצב בחרנו משלושת מצבי הנסיעה ושומרת על צריכת דלק במצב חסכוני או על רכות יתרה במצב רגיל ועל תגובתיות מדויקת וחדה במצב דינמי.
 

(צילום: יצרן)

 
במקרה הזה של תפקוד תיבת ההילוכים יש להסיר את הכובע בפני מהנדסי אלפא רומיאו. קשה היה לנו למדוד את הזינוקים מעמידה ל-100 קמ"ש בגלל תנאי מזג האוויר הבעייתיים, אך באלפא יאמרו לכם שהיא עושה את זה תוך 6.6 שניות בדרך למהירות מרבית של 235 קמ"ש וגם את זה לא בדקנו, מטבע הדברים. חלוקת המשקל המדויקת של המכונית בעלת המנוע הקדמי וההנעה האחורית יוצרת פיתוי בקרב מביני עולם הנהיגה, לזרוק מעט את זנב המכונית בפניות ולחוש חדוות נהיגה ומשחקי כוח והחלקה. חיפשנו את האפשרות לביטול בקרת האחיזה והמשיכה של המכונית ולא מצאנו אפשרות כזאת ולכן נאלצנו להשתעשע בכבישי האספלט הרטובים של סוף השבוע רק עם המחשבה. ניתן לסכם את פרק ההתנהגות והחוויה מהמכונית בצורה חיובית לגמרי. אם לא תבואו בתחושה שאתם נהגי מירוצים, לא תתאכזבו כלל. הג'וליה מאוד מהנה לנהיגה, מגיבה היטב, אוחזת את הכביש בצורה נהדרת וקיים חשש שצריכת הדלק האישית שלכם תעלה אחרי שתרכשו אותה כי לא תרצו להפסיק לנסוע בה. 
 
ציון: מצוין, טוב מאוד, כמעט טוב מאד, טוב, כמעט טוב, מספיק, כמעט מספיק, נכשל
 

(צילום: יצרן)

 
 
שימושיות משפחתית
אנחנו לא ממש חושבים שרוכשי הג'וליה עושים זאת משיקולי חיפוש אחרי רכב משפחתי ולאנשי טויוטה יש ממה לחשוש כאן למעמדה של הקורולה. אך אם בכל זאת יהיה צדיק משפחתי אחד שמגיע מסדום, ראשון לציון, עתלית או ראש הנקרה אשר שיבקש לרכוש אותה ולבצע בה משימות משפחתיות, אז לטובתו נספר כאן כי תצרוכת הדלק של הג'וליה החביבה עומדת על נתון ממוצע של 17 ק"מ לליטר בקירוב על פי הצהרת היצרן. אנחנו לחצנו על המכונית במשך רוב הזמן ודחקנו בה במצב "דינאמיק" ולכן קשה לנו להעיד בשבועה שהנתון הזה נכון ואם יש פה מקום לווידוי, אז נתוודה כי ניתקנו את מערכת עצור/סע בכל כניסה לרכב ולא חסכנו דלק בפקקים או ברמזורים. חרף אלה, מחשב תצרוכת הדלק שלנו הראה כי שרפנו ליטר בנזין בכל 11 קילומטרים ובהתחשב בכל הכתוב לעיל, זה נתון נהדר ממנוע בנפח 2.0 ליטרים.
 
למכונית שלנו ארבע דלתות ומרחב מחייה טוב מאוד בזכות מרווח גלגלים במידה 2.820 מטרים בין הסרנים. שני הנוסעים מלפנים יחושו סופר נוחות ואילו מאחור יוכלו 3 מבוגרים לחיות בשלום זה לצד זה. תא המטען שלה מציג נפח של 480 ליטרים וזה נתון לא רע בכלל. לתחום הזה נוסיף את מימד האבזור ונספר כי המכונית איננה עמוסה לעייפה במערכות בידור ומסכים צבעוניים גדולים, אבל יש לה מערכת שמע טובה וכמות רמקולים שלא תוכלו להימלט משיריו של טוטו קוטוניו בשום מקרה. מסך קטן בגודל 6.5 אינץ' במרכז הקונסולה יספק מידע על מערכות הבידור והניווט וכל השאר, ואילו בתוך לוח השעונים מופיע מסכון קטנטן עם מידע שימושי יותר לנהג על נתוני המכונית בכל רגע. 
 
ציון: מצוין, טוב מאוד, כמעט טוב מאד, טוב, כמעט טוב, מספיק, כמעט מספיק, נכשל
 
בטיחות בשלבים
מערכות בטיחות במכוניות הן אחד המגרשים החזקים ביותר עליו משחקים יצרני הרכב בעולם כאשר יש תחרות גדולה על פיתוח מערכות והנגשתן לבעלי הרכב והנוסעים בו. במכונית כמו שלנו שמחירה 287,000 שקלים, ציפינו ליותר. נאמר לפני הכול כי מדובר במכונית בטוחה לכל הדעות ויש לה ציון 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי. יש בה רק 6 כריות אוויר ומערכות הבטיחות האקטיביות שלה כוללות בלימה אוטומאטית וסטייה מנתיב. היא כוללת גם כמה מערכות סיוע ועזר בבלימה ולצדן גם מערכות סטנדרטיות כמו בקרת אחיזה ו-ABS. בדגם הגבוה יותר תמצאו עוד מערכות כמו התראה מפני רכב בשטח מת במראות, מצלמת נסיעה לאחור ותאורת אור גבוה אוטומאטית למניעת סנוור. אז מכאן אפשר להבין כי הטכנולוגיה קיימת ועצוב כי במחיר כה גבוה, לא ניתן לקבל את הדברים שמכוניות אחרות מציעות במחירים פחות יקרים. 
 
ציון: מצוין, טוב מאוד, כמעט טוב מאד, טוב, כמעט טוב, מספיק, כמעט מספיק, נכשל
 
סיכום:
אירחנו בג'וליה כמה חברים שמבינים במכוניות לנסיעות קצרות. רצינו לשמוע את חוות הדעת שלהם גם כן ולהבין מה התחושות ומהן הציפיות מול הממצאים בג'וליה האמתית. אפשר לסכם את חוות הדעת של כולם במשפט אחד: אני רוצה את המכונית הזאת, אבל זאת לא האלפא רומיאו שחשבתי עליה. באומרם את הדברים הללו, הם בעצם סיכמו את כל אותם הדברים שגם אנחנו חשנו בהם החל מעניין העיצוב, דרך חוויית הנסיעה ועד למחיר ולתמורה. אלפא רומיאו העניקה לג'וליה תפקיד היסטורי והוא להחזיר את המותג לדיון היומיומי על מכוניות והפעם על דגמי הפרימיום.
 
דגם הסטלביו כבר בדרכו ארצה ובעוד כמה חודשים נכיר גם אותו. באלפא הכחישו שבכוונתם לייצר גרסת שוטינג ברייק (סטיישן מהירה) לג'וליה ובכך ניתקו לגמרי את הקשר ל-159 שלדעתנו הייתה יפה יותר בגרסת הסטיישן מאשר גרסת הסדאן. הג'וליה החדשה היא מכונית טובה מאוד. היא יפה, איכותית, יעילה ומספקת חוויית נהיגה ונסיעה. ככזאת, היא התרחקה מהאלפות של העידן הקודם והיא מובילה להרבה אלפות בעידן החדש שיגיעו על בסיס אותה פלטפורמה. הדגם הבסיסי שנקרא מילאנו מגיע עם אותו מנוע ותיבת הילוכים כמו בדגם שקיבלנו ומחיר המילאנו 252,000 שקלים.
בעידן שבו מחירי המכוניות צונחים בשוק היד השנייה, היינו ממליצים להתאמץ קצת יותר וללכת על גרסת הלאונץ' אדישן עם התוספות ולהרגיש טוב יותר. בגרסה הבאה המנוע כבר עולה ל-280 כוחות סוס ואילו בתלתן הירוק זה כבר סיפור אחר לגמרי בכל התחומים אז נשאיר אותו בחוץ. לסרג'יו מרקיאונה היו לבטים קשים האם להשאיר את אלפא רומיאו עם 80,000 מכוניות בשנה או להעיף את המותג אל על ואנחנו שמחים שהוא בחר באופציה השנייה. 
 

(צילום: יצרן)

 
אלפא רומיאו ג'וליה גרסת לאונץ' אדישן, מפרט:
מנוע: 2.0 ליטר ארבע בוכנות טורבו בנזין מולטי אייר
הספק: 200 כוחות סוס ב-5,000 סל"ד
מומנט: 33.6 קג"מ ב-1,750 סל"ד
תיבת הילוכים: אוטומטית 8 מהירויות טיפטרוניק
הנעה: אחורית
תאוצה ל-100 קמ"ש: 6.6 שניות
מהירות מרבית: 235 קמ"ש
צריכת דלק ממוצעת יצרן: 16.6 ק"מ לליטר
צריכת דלק מבחן: 11 ק"מ לליטר
משקל עצמי: 1,504 ק"ג
אורך: 4,643 מטרים
רוחב: 1,860 מטרים
גובה: 1,436 מטרים
חישוקי גלגלים: 18 אינץ'
בטיחות: 5 כוכבי ריסוק
מחיר: מילאנו  252,900 ₪ , לאונץ' אדישן  286,900 ₪, לוסו (280 כוחות סוס)  331,900 ₪ 
 
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
מתלבט איזה רכב לקנות?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

על כבישי ישראל: הלקסוס המפוארת בעולם
הלקסוס LC500 שנחתה בישראל נחשבת לחוד החנית של לקסוס, תוכנית 55
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו וקורס רכיבת שטח שאסור לכם לפספס
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו, תוכנית 54
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך. עולם הרכב תוכנית 53
עולם הרכב 52: נהיגה ראשונה ב- CX5 החדשה
מאזדה השיקה בישראל את הדור השני של ה-CX5, עולם הרכב תכנית 52
עולם הרכב תוכנית 51
קדחת הג'יפונים נמשכת והפעם עם סיאט, יגואר חושפת את המכונית החזקה שלה
חגיגה מוטורית בכרמיאל
חגיגה מוטורית בכרמיאל
עולם הרכב תוכנית 50
העיר כרמיאל חוגגת פסטיבל, חווית ראלי בסקודה פאביה WRC R5 ועוד.. תוכנית 50
שוק היד השניה, תמונת מצב
כיצד הזינוק במכירות המכוניות החדשות השפיעה על השוק? עולם הרכב תוכנית 49
עולם הרכב - תוכנית 48
סובארו תנסה לנפץ את המסלול עם דגם נדיר, אאודי חושפת 8A חדשה, תוכנית 48
הסקודה קודיאק נחת בישראל
הסקודה קודיאק נחת בישראל וצפוי לטרוף את הקלפים, עולם הרכב תוכנית 47 
צפו: ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל
ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל, כך תתחרה הסטלביו באריות מאירופה
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
כך הפכה ישראל למעצמת רכב
ארץ ישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמת סייבר בתחום הרכב, צפו 
עולם הרכב תכנית 44
לקט הכתבות הכי מרתקות מעולם הרכב - עולם הרכב תכנית 44
אקזוטיקה על כבישי ישראל
למבורגיני הורקאן מפלסת את דרכה על כבישי ישראל ועוד.. עולם הרכב - תכנית 43
עולם הרכב תוכנית 42
הטריו מגרמניה מתנפל על סין, סקודה מציירת קווים לעתיד- עולם הרכב תכנית 42
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט - עולם הרכב תכנית 40
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה, צפו
B.M.W M760Li xDrive טסה על הכביש בארה"ב, סיאט לאון קופרה 2017  בספרד, הוולוו S60 פולסטאר
B.M.W M760Li טסה על הכביש בארה"ב, הוולוו פולסטאר - "עולם הרכב" תכנית 38
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל - "עולם הרכב" תכנית 37
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה, "עולם הרכב" - תכנית 36
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל - "עולם הרכב" תכנית 35
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
עולם הרכב תכנית 31
ה-330E הירוקה של ב.מ.וו, וצוות הרכב של ערוץ הספורט בודק את הסקודה קודיאק
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים?
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים? - "עולם הרכב" תכנית 26
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל - תכנית 25
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות. צפו בראיון הבלעדי
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23 
הפלישה הסינית לגרמניה: NIO EP9 עושה את הנורדשלייפה
גם הסינים מסמנים את טסלה ומציגים טכנולוגיה חשמלית שתוביל לדגמים עממים
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
דגמי 2017 כבר כאן: צפו בתוכנית עולם הרכב
תכנית 22 - שוק הרכב המקומי נערך לשנה החדשה
צפו במבחן דרכים ראשון לטויוטה C-HR
להיט מכירות חדש? טויוטה C-HR במבחן דרכים ראשון
כך תראה השיירה הנשיאותית החדשה?
המכונית הנשיאותית הבאה? במאי הסרטים ההוליוודיים, ניל בלומפקאמפ, הציע רעיונות
100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
תכנית 18 - 100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך - תכנית 17
תכנית 17 - המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך
תכנית הבכורה של "עולם הרכב"
תכנית 1 - התכנית שתעשה לכם סדר בעולם הרכב עם שלל החידושים ועוד..
עולם הרכב, 23.06.16
תכנית 2 - הכרות עם מאזדה הגדולה והמפוארת>
עולם הרכב, 30.06.16
תכנית 3 - פורשה מציגה את הפנמרה החדשה>
עולם הרכב, 07.07.16
תכנית 4 - לקסוס RC נוחתת בישראל, אסטון מרטין ורד בול חושפות היפר מכונית
עולם הרכב, 14.07.16
תכנית 5 - התכנית המלאה של עולם הרכב
עולם הרכב, 21.07.16
תכנית 6 - האם בקרוב נטעין את הרכבים שלנו, לנד רובר מציגה מערכת חדישה...
עולם הרכב, 28.07.16
תכנית 7 - ניסן והג'וק החדש, טסלה מנמיכה ציפיות ועוד...
עולם הרכב, 04.08.16
תכנית 8 - על שיטת ה 0 קמ"ש, עליית מחיר הביטוח של האופנועים ועוד...
עולם הרכב, 25.08.16
תכנית 9 - מה קורה כשמעבר חציה הופכת למוקש בטיחות? 
עולם הרכב, 01.09.16
תכנית 10 - השקת פורש פנמרה החדשה, והאם ה-RX9 של מזדה תגיע לפס הייצור?
עולם הרכב, 08.09.16
תכנית 11 - לראשונה על המסך, מבחר מבחני דרכים של מגזין "עולם הרכב"
אלפא רומיאו ג'וליה נחתה בישראל
תכנית 12 - אלפה רומיאו ג'וליה נחתה בישראל, מה הם הדרכים לקנות מכונית חדשה? 
עולם הרכב, התכנית המלאה (14)
תכנית 14 - נסיעה ראשונה על האסטון מרטין DB11
רנו טווינגו כאן: עולם הרכב, תכנית 15
תכנית 15 - והפעם רנו טווינגו על הפרק, לאחר שחזרה שוב לישראל.
ב.מ.וו מסירה את הגג: תכנית 16
תכנית 16 - ב.מ.וו מסירה את הגג

מתלבט איזה רכב לקנות? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם

קטלוג רכב

ניסאן אקס טרייל

חוות דעת - ניסאן אקס טרייל הוא הקרוסאובר של... מידע נוסף >

שברולט סילברדו

חוות דעת - שברולט סילברדו הוא טנדר עבודה גד... מידע נוסף >

הונדה סיוויק סדאן

חוות דעת - הונדה סיוויק סדאן היא המשפחתית ה... מידע נוסף >

יונדאי i20

חוות דעת - יונדאי i20 היא מכונית הסופר מיני... מידע נוסף >

סקודה פאביה

חוות דעת - סקודה פאביה היא הסופר מיני של הי... מידע נוסף >