סגור

חמישים גוונים של עוד: הכירו את אאודי S5

תשכחו מהמשפחתית המשוכללת ותגלו את אחותה היפה והפראית

  • בועז קורפל

  • 19.03.2017

 
כאשר מגישים לילדים את מנת הקינוח שלהם אחרי ארוחה דשנה, הם מקפידים לומר שלמרות הכמות הגדולה שהם אכלו עדיין יש להם מקום ואפשר להוסיף עוד קצת לקינוח ולא להסתפק במנה קטנה. וגם אם המנה של הקינוח היא הר של גלידה או פרוסת עוגה גדולה, תמיד תראו את הילדים "מטפלים" בקינוח בכבוד ובמחשבה תחילה מהטעים אל היותר טעים כאשר תמיד שומרים את הכי טעים לסיום בתקווה למשוך את זה עוד קצת. אאודי S5 היא הכפיות האחרונות של אותו קינוח, הטעים ביותר שיש לאאודי להציע בקטגוריה שלה והטעם הזה, האמינו לי שהוא משכר וממכר.
 
לדגם הזה יש היסטוריה קצרה באופן יחסי. וולטר דה סילבה, המעצב האגדי של אאודי, הגה אותה ממוחו הקודח לפני עשור ואז היא סווגה תחת מכונית מנהלים קומפקטית. המכונית המקורית שנולדה ללא גרסאות ספורטיביות, צויידה אז במנוע 8V גדול וחזק, אבל כאשר גרסת הספורט קופה הגיעה בשנת 2010, הטכנולוגיה החדישה של המנועים של אאודי אפשרה למהנדסים לשתול בליבה יחידת כוח בתצורת 6V בנפח 3.0 ליטרים והספק משכנע של 354 כוחות סוס עם מומנט מטורף של 51 קג"מ שגורמים לה זנק כמו חיית טרף מהמקום אך בשונה מחיית הטרף שזקוקה לכוח מתפרץ, באאודי 5S זה נמשך עוד ועוד וגורם לך לחפש את פיסת האספלט הפנויה הבאה בכדי לנסות ולחוש זאת שוב ושוב.
 
התאהבתי בה במבט ראשון, אבל זאת לא חוכמה כי כל מי שמביט בה מחסיר פעימה. תהליך ההסתכלות במכונית מחולק לשני חלקים: מבט ארוך בחרטום העוצמתי שלה עם הגריל הענק והטרפזי שמאפיין את כל דגמי אאודי ואז יציאה לסיבוב סביב המכונית להשלמת החוויה. החלטתי לבצע ניסוי קטן ולראות מה תהיה תגובת האנשים שיביטו בה אבל הפעם החלטתי להקים את "מעבדת ההסתכלות" בשכונה קטנה בצמוד לקריית אונו, שכונה כזאת שההכנסה החודשית של תושביה יכולה להרשות להם לקנות כל מכונית שליבם חפץ.
 

 
"האם היא תמשוך תשומת לב במקום שכבר ראו בו הכול, או שהיא תהיה עוד אחת מיני רבות?" תכננתי לשתות קפה ולהביט בעוברים ושבים כשעה, אבל כבר אחרי חצי שעה קיבלתי את התשובה: לא היה ולו אחד שלא נעצר, השתהה, שלף טלפון סלולארי ומצלמה, הקיף ובחן מקרוב וצילם אלבום קטן של הדרקון הכחול הזה. היו אף שניסו להציץ פנימה לראות את מושבי העור ואת הקונסולה עם ידית ההילוכים הבשרנית וה-הייטקית. המסקנה היא אחת: היא דוגמנית-על מנופחת שרירים וזוללת סטרואידים במקומות הנכונים. היא נמתחת לאורך 4.70 מטרים ומשתרעת לרוחב 1.85 מטרים עם גובה נמוך שמחייב מכוניות ספורטיביות 1.37 מטרים בלבד. למכונית שתי דלתות בלבד וכל אחת מהן עצומה במידותיה. פתיחת הדלת וקיפול חשמלי ומכאני גם יחד של המושבים הקדמיים, מאפשר כניסה קלה למושבים האחוריים השקועים (רעיון מצוין ליצירת מרווח ראש במכונית קופה נמוכה).
 
ברגע הראשון שמתיישבים ומזדקפים במושב, הדלתות נסגרות ונאטמות לרעשים החיצוניים פרט לרעשי המנוע המדהימים שחודרים פנימה ומעלים את רף השמחה לגובה רב. העיצוב הפנימי הסופר יוקרתי במכונית שלנו, הגיע בזכות תוספת חבילת אבזור Luxury יוקרתית שמחירה בצידה (22,500 ₪) אך נראה כי המעצבים באאודי לא פסחו על כלום. כל כפתור, לחצן ומתג נמצאים במקומם. החומרים מהם המכונית בנויה הם באמת ברמה הגבוהה שקיימת ואיכות ההרכבה והשילוב של העור, המתכת והאלקנטארה יחד עם קרבון בנגיעות מדויקות, פשוט יוצא מן הכלל. ההגה הספורטיבי, מערכת הסאונד עם 19 רמקולים (לא הצלחתי למצוא את כולם) מבית "באנג אנד אולפסון" משלימים את העניין לגמרי.
 
ציון: מצוין, טוב מאוד, כמעט טוב מאד, טוב, כמעט טוב, מספיק, כמעט מספיק, נכשל
 
מחלקת ביצועים, שלום
למושב הנהג החשמלי יש זיכרונות לשני נהגים שונים, אינני יודע מי נהג בה לפני אבל הוא ככל הנראה היה כדורסלן או משהו דומה כי הכל היה לי כל כך רחוק וזה נמשך כדקה או מעט יותר עד שמצאתי את התנוחה שלי והכנסתי אותה לזיכרון. כמה שניות טובות הושקעו בחיפוש אחר אותה ידית קטנה ומכאנית שמשחררת את ההגה לתיאום הגובה והמרחק שלו (למה זה לא חשמלי?) ובסך הכול שלוש דקות חלפו מאז שנכנסתי למכונית ועד להתנעה (השלמת צימוד טלפוני, היכרות עם תא הפיקוד וכו') ואז הגיע הרגע שבו לחצתי על לחצן ההתנעה. הדרקון הכחול התעורר לחיים והפנסים הקדמיים שלו סרקו את הסביבה כאילו התעורר מתרדמה עמוקה וביקש לראות ולזהות היכן הוא נמצא.
 
לוח השעונים הווירטואלי התפצל לשני שעונים קטנים וביניהם מפת ניווט ענקית וצבעונית. על המסך במרכז הקונסולה הופיעו נתוני המולטימדיה ומתחת למסך מצאתי את הבקרות של מערכת המיזוג שפעלו בנגיעה מעלה/מטה ולא בסיבוב כמו במכוניות אחרות. ידית ההילוכים הגדולה והמרובעת הקצרה חיכתה לפקודה. אחרי בחירת מצב הנהיגה הרצוי באמצעות גלגל ההפעלה, מצאתי את דוושות האלומיניום שחיכו ללחיצה ויצאתי לדרך כאשר בוחר מצב הנסיעה על המצב הכי רגוע שרק אפשר, תהליך ההיכרות עם כל דרקון חייב להתחיל בצורה ידידותית ולא צריך ישר להתנפל וללחוץ בכל הכוח. המכונית מציעה מנוע בנפח 3.0 ליטר בתצורת 6V בטכנולוגיית TFSI  של אאודי/פולקסוואגן. טכנולוגיה שאפשרה למהנדסים להקטין את הנפח ולא לאבד מהעוצמה ואולי אף להגדיל אותה.
 
המנוע יודע לספק 354 כוחות סוס ב-5,400 סל"ד וזה לא שעד לשם הוא חלשלוש, ממש לא, רק תלחצו על הדוושה ותעיזו להגיע למצב "דינמיק" בבורר מצב הנסיעה והדרקון כבר יודע משם מה צריך לעשות. כוחות סוס זה לא מספיק וצריך גם מומנט חזק בכדי לקבל דחף ותאוצה משובחים. לאאודי 5S יש משניהם ובשפע. המומנט הוא 51 קג"מ והוא מתקבל כבר ב-1,370 סל"ד וזה נתון באמת משוגע לגמרי. עוצמת התנופה (מומנט) כה חזקה כך שביציאה מהרמזור תוכלו להאיץ בקלילות ולקבל כעבור שניות בודדות את מלוא ההספק ואז הדרקון יהיה במיטבו. הוסיפו לכך את תיבת ההילוכים בת 8 מהירויות בטכנולוגיית טיפטרוניק- מצמד יחיד, ותקבלו באמת חבילת ביצועים דינאמית מהטובות שיש כאן בכלל.
 

 
ההגה מדויק להפליא והוא מעניק תחושת ביטחון ושליטה מלאים. גם מערכת הקוואטרו שמורידה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים מוסיפה לחגיגת הביצועים בהיבט האחיזה, וההרגשה היא שמצד אחד המכונית קוראת תיגר על כל פנייה וכיכר, אך מנגד היא לוקחת אותם בקלות יתרה והנהיגה הופכת לחוויה אחת גדולה. המכונית איננה יודעת לרחף ברכות על מהמורות הדרך מפאת האופי הספורטיבי שלה. חישוקי הגלגלים הקלים בקוטר 19 אינץ' עם צמיגים ספורטיביים במידות 225/35 לא משאירים הרבה מקום לשיכוך. אפשר להרגיש את הגבשושיות ופסי ההרעדה אך הרעידות נבלמות ברובן ואינן מגיעות לגב (מושב מצוין) או להגה ולכן חרף הקשיחות האופיינית, היא לא מענישה את היושבים בה וגורמת להם לעיין ברשימת הכירופרקטים הזמינים בסביבה.
 
היא מאיצה  מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.7 שניות ובאאודי אומרים שהיא תאיץ עד ל-250 קמ"ש (במקומות שבהם המהירות מותרת) אבל שם זה ייעצר במגבלה אלקטרונית בכדי למנוע הסתבכות מיותרות עם חוקי הדרך וחוקי הפיזיקה. בפרק הביצועים צריך להיות גם פרקטיים ולהביא בחשבון את התכונות היומיומית של המכונית ולבדוק אותן. למען האמת, כשנוהגים במכונית הזאת אז הכי פחות חושבים על צריכת דלק, נפח תא מטען או אפקטיביות אחרת אבל תתפלאו כי המכונית יודעת להיות גם גראנד טורינג אם רק תרצו. אין לנו כאן מספיק מרחק לתרגם את הפונקציה הזאת למשהו מוחשי עד הסוף, אבל תא מטען של 465 ליטר ומכל דלק בקיבולת של 58 ליטרים עם צריכת דלק של 13 קילומטרים לליטר (הצהרת יצרן), היו מקנים לי אפשרות של נסיעה רצופה לאילת אם הייתי יוצא לדרך ממטולה ומרשה לעצמי בדרך ללחוץ וליהנות מהנסיעה בחלקה.
 
ציון: מצוין, טוב מאוד, כמעט טוב מאד, טוב, כמעט טוב, מספיק, כמעט מספיק, נכשל
 
בטיחות מקיפה אבל לא מושלמת
המכונית מקבלת ציון 6 מתוך 8 בסולם הבטיחות של משרד התחבורה. היא קיבלה ציון 5 כוכבים במבחני הריסוק של היורו אן קאפ ויש לה 6 כריות אוויר. חבילת הבטיחות המשלימה שלה איננה מאכזבת אך איננה מושלמת. זה לא אומר שהאאודי 5S לא תשמור עליכם, היא בהחלט תעשה את זה ותפקח עליכם עין כל הזמן בזכות הרדאר הקדמי שמחובר למערכת הבלימה בחירום, היא תשמור עליכם שתישארו בנתיב אך היא רק תתריע ולא תמנע מכם להיסחף ללא איתות לנתיבים הצדדיים.
 
יש לה מערכת חשובה לזיהוי עצמים בשטחים מתים והמראות שלה מונעות סנוור בצורה יעילה למדי. אם תבקשו מהמצלמה לזהות הולכי רגל חוצים, תצטרכו לשלם על כך תוספת תשלום ואם תבקשו סיוע בקריאת תמרורים לשם שמירה על מהירות חוקית בכל קטע כביש והתראה על חריגה ממהירות, תאלצו לוותר כי המערכת הזאת איננה קיימת בדגם הנוכחי. במהלך הנסיעה "זכיתי" לחוות את פעולת מערכת הבלימה האוטומאטית בחירום עת זוג רוכבי אופניים ירדו לכביש במקום בלתי צפוי והמכונית שלפני בלמה באופן פתאומי. עוד בטרם קלטתי את המתרחש, המכונית עשתה זאת בטווח של 25-35 מטרים מהבלימה של המכונית שלפני ופעלה אוטומאטית ובלמה את עצמה בצורה חריפה באופן מלא. אני יכול לאשר כי השניות שלאחר מכן היו מסעירות ובדופק גבוה כי לא שיערתי את עוצמת התגובה ולא הייתי מוכן לה, אבל בחלוף עוד כמה שניות מצאתי את עצמי ממלמל בלי הרף: תודה לך, באמת תודה ששמרת עלי וחסכת לי כמה עשרות/מאות אלפי שקלים לתקן לך את הפרצוף הדרקוני שלך.
 
ציון: מצוין, טוב מאוד, כמעט טוב מאד, טוב, כמעט טוב, מספיק, כמעט מספיק, נכשל
 

 
סיכום: לדברים טובים יש מחיר יקר
זה לא שמכוניות מתוצרת אאודי הצטיינו פה לאורך ההיסטוריה במחירים עממיים מאז הגעת המותג הגרמני ארצה וזה גם לא יקרה פה לעולם. אאודי משדרת מסר ברור: למחיר היקר של המכוניות יש הסבר והוא איכות בכל הפרמטרים. החל בביצועים הדינאמיים, דרך החומרים ואיכות הנסיעה וכמובן גם הבטיחות והאבזור העשיר והמודרני. קשה לומר שאם אתם רוצים לקנות את ה-5A הרגילה אז כדאי לעשות חשבון ולהתקדם ל-5S כי תמורת כמה אלפי שקלים היא משודרגת יותר.
 
היא פשוט אחרת לגמרי ואלמלא אותה שלדה ועוד כמה אלמנטים מחברים בין שתי הגרסאות, היא פשוט חיה מזן אחר. כדאי לשקול אותה בשיא הרצינות ועוד יותר בזכות הנדירות והביצועים הנפלאים כשבוחנים אפשרות רכישה של מכונית ספורטיבית גרמנית יריבה או יפנית יוקרתית ואפילו מול קדילאק ATS בגרסת V. אבל החבילה הזאת (כולל חבילת האבזור היוקרתי שנראית כאילו נולדה עם המכונית ולא כתוספת) מתקרבת ל-600,000 שקלים וזה לא זול. אני יכול לשמוע אתכם מצקצקים בשפתיים וחושבים על כמות הכסף שהולכת למיסים מתוך המחיר הזה, אבל אלה הם חוקי המשחק לכולם. היא לא מנפנפת בשמירה על איכות הסביבה כי היא לא ירוקה (היברידית), לא שקטה ולא חסכונית. היא מעוצבת בצורה מושלמת שגורמת לכל אחד לחוש שהוא רוצה אותה לעצמו, היא אותו סיום מתוק של קינוח שאתה לא רוצה שייגמר לך לעולם.
 
אאודי 5S קופה קוואטרו (כולל חבילת אבזור יוקרתית)
 
אורך: 4.692 מטרים
רוחב: 1.846 מטרים
גובה: 1.368 מטרים
מרחק בסיס גלגלים: 2.765 מטרים
משקל: 1,690 ק"ג
נפח תא מטען: 465 ליטר
מנוע: טורבו בנזין 3.0 ליטר בתצורת V6
הספק: 354 כוחות סוס
מומנט : 51 קג"מ 
זינוק מעמידה ל-100: 4.7 שניות
מהירות מרבית: 250 קמ"ש מוגבלת אלקטרונית
תיבת הילוכים: אוטומאטית טיפטרוניק 8 מהירויות
מחיר: 561,400 ₪ כולל אגרת רישוי
חבילת יוקרה: 22,500 ₪
 

 
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
מתלבט איזה רכב לקנות?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

שוק היד השניה, תמונת מצב
כיצד הזינוק במכירות המכוניות החדשות השפיעה על השוק? עולם הרכב תוכנית 49
עולם הרכב - תוכנית 48
סובארו תנסה לנפץ את המסלול עם דגם נדיר, אאודי חושפת 8A חדשה, תוכנית 48
הסקודה קודיאק נחת בישראל
הסקודה קודיאק נחת בישראל וצפוי לטרוף את הקלפים, עולם הרכב תוכנית 47 
צפו: ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל
ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל, כך תתחרה הסטלביו באריות מאירופה
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
כך הפכה ישראל למעצמת רכב
ארץ ישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמת סייבר בתחום הרכב, צפו 
עולם הרכב תכנית 44
לקט הכתבות הכי מרתקות מעולם הרכב - עולם הרכב תכנית 44
אקזוטיקה על כבישי ישראל
למבורגיני הורקאן מפלסת את דרכה על כבישי ישראל ועוד.. עולם הרכב - תכנית 43
עולם הרכב תוכנית 42
הטריו מגרמניה מתנפל על סין, סקודה מציירת קווים לעתיד- עולם הרכב תכנית 42
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט - עולם הרכב תכנית 40
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה, צפו
B.M.W M760Li xDrive טסה על הכביש בארה"ב, סיאט לאון קופרה 2017  בספרד, הוולוו S60 פולסטאר
B.M.W M760Li טסה על הכביש בארה"ב, הוולוו פולסטאר - "עולם הרכב" תכנית 38
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל - "עולם הרכב" תכנית 37
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה, "עולם הרכב" - תכנית 36
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל - "עולם הרכב" תכנית 35
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
עולם הרכב תכנית 31
ה-330E הירוקה של ב.מ.וו, וצוות הרכב של ערוץ הספורט בודק את הסקודה קודיאק
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים?
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים? - "עולם הרכב" תכנית 26
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל - תכנית 25
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות. צפו בראיון הבלעדי
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23 
הפלישה הסינית לגרמניה: NIO EP9 עושה את הנורדשלייפה
גם הסינים מסמנים את טסלה ומציגים טכנולוגיה חשמלית שתוביל לדגמים עממים
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
דגמי 2017 כבר כאן: צפו בתוכנית עולם הרכב
תכנית 22 - שוק הרכב המקומי נערך לשנה החדשה
צפו במבחן דרכים ראשון לטויוטה C-HR
להיט מכירות חדש? טויוטה C-HR במבחן דרכים ראשון
כך תראה השיירה הנשיאותית החדשה?
המכונית הנשיאותית הבאה? במאי הסרטים ההוליוודיים, ניל בלומפקאמפ, הציע רעיונות
100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
תכנית 18 - 100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך - תכנית 17
תכנית 17 - המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך
תכנית הבכורה של "עולם הרכב"
תכנית 1 - התכנית שתעשה לכם סדר בעולם הרכב עם שלל החידושים ועוד..
עולם הרכב, 23.06.16
תכנית 2 - הכרות עם מאזדה הגדולה והמפוארת>
עולם הרכב, 30.06.16
תכנית 3 - פורשה מציגה את הפנמרה החדשה>
עולם הרכב, 07.07.16
תכנית 4 - לקסוס RC נוחתת בישראל, אסטון מרטין ורד בול חושפות היפר מכונית
עולם הרכב, 14.07.16
תכנית 5 - התכנית המלאה של עולם הרכב
עולם הרכב, 21.07.16
תכנית 6 - האם בקרוב נטעין את הרכבים שלנו, לנד רובר מציגה מערכת חדישה...
עולם הרכב, 28.07.16
תכנית 7 - ניסן והג'וק החדש, טסלה מנמיכה ציפיות ועוד...
עולם הרכב, 04.08.16
תכנית 8 - על שיטת ה 0 קמ"ש, עליית מחיר הביטוח של האופנועים ועוד...
עולם הרכב, 25.08.16
תכנית 9 - מה קורה כשמעבר חציה הופכת למוקש בטיחות? 
עולם הרכב, 01.09.16
תכנית 10 - השקת פורש פנמרה החדשה, והאם ה-RX9 של מזדה תגיע לפס הייצור?
עולם הרכב, 08.09.16
תכנית 11 - לראשונה על המסך, מבחר מבחני דרכים של מגזין "עולם הרכב"
אלפא רומיאו ג'וליה נחתה בישראל
תכנית 12 - אלפה רומיאו ג'וליה נחתה בישראל, מה הם הדרכים לקנות מכונית חדשה? 
עולם הרכב, התכנית המלאה (14)
תכנית 14 - נסיעה ראשונה על האסטון מרטין DB11
רנו טווינגו כאן: עולם הרכב, תכנית 15
תכנית 15 - והפעם רנו טווינגו על הפרק, לאחר שחזרה שוב לישראל.
ב.מ.וו מסירה את הגג: תכנית 16
תכנית 16 - ב.מ.וו מסירה את הגג

מתלבט איזה רכב לקנות? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם

קטלוג רכב

מיני קופר קבריולה

חוות דעת - מיני קופר קבריולה היא האצ'בק... מידע נוסף >

טויוטה קאמרי היברידית

חוות דעת - טויוטה קאמרי היברידית היא הגרסה... מידע נוסף >

מיני קאנטרימן

חוות דעת - מיני קאנטרימן הוא קרוסאובר קומפק... מידע נוסף >

סיטרואן ברלינגו

חוות דעת - סיטרואן ברלינגו הוא וואן העבודה... מידע נוסף >