סגור

מבחן דרכים: ג'יפ רנגייד 1.4 לימיטד 4X4 2017

גרסה בסיסית פושרת, אך גם דגם עם הנעה 4 על 4. הכל על ג'יפ רנגייד החדש

  • דרור ברלי

  • 25.03.2017

(צילום: דרור ברלי)

 
כן, לג'יפ רנגייד יש גרסה בסיסית פושרת עם הנעה קדמית, אבל יש לו גם דגם עם הנעה 4X4. לכן מה שעניין אותנו הפעם זה אך ורק לבדוק האם הג'יפון המפונפן ראוי לשם המפורש Jeep שעל חרטומו.
 
אלוהים אדירים, שוב ג'יפונים... ומכיוון שהפעם אנחנו מתעסקים בחיה מעט שונה מעדר הקרוסאוברים, בואו נשב סביב פינג'ן קפה שחור אי שם בשטח, רצי בפסגת איזה פיסטין, לא מוכרח להיות נידח, גם הר חורשן זה טוב,  העיקר שזה הרחק מיכולת ההגעה של כל הספורטאז'ים והג'וקים והקפצ'ורים והטוסונים, כדי שאוכל לפתוח את הלב ולהסביר לכם סוף כל סוף מה מפריע לי בכלי הרכב המטופשים להפליא האלה. הולך?
 
טוב. אז מה שמפריע לי, זה ה"כזה כאילו" שלהם. הויתור על כל בדל יכולת לטובת העיצוב. הפיכת המושג הגנרי "ג'יפ" ממותג של רכבי שטח גיבורים לכינוי של כל עגלה אופנתית, מסורבלת למראה עם מושב נהג גבוה, חישוקי ענק עם צמיגים שנראים כמו קליפות, פגושים נמוכים וצללית שמנמנה שמעידה משהו גם על אופי ניהוגו של האנדרוגינוס. אני מוכן לקבל הרבה מהשגיונות המודרניים הללו. אפילו מערכת מולטימדיה עם צג קטנטן שמזכיר טלפון נוקיה מסוף הניינטיז. רק תשאירו לי הנעה כפולה ויכולת שטח ולו מינימלית. בחיאת!
 
אבל כשכתוב על החרטום של הפציינט באותיות קידוש "Jeep", הרי שיכולות שטח הן כבר ערכי מותג. לכן כשנהגתי לפני כמה חודשים ברנגייד הבסיסי עם 4X2, אפילו שזה היה  רק רכב הדגמה ורק לסופ"ש, הרי שאני, כג'יפאי בכלל וכחובב המותג Jeep בפרט - הרגשתי מרומה. ברור לי שרוב לקוחות הג'יפונים יראו ב...דבר הזה, סוג של התגשמות חלום, אבל תסלחו לי, ויסלחו לי כל האמהות חובבות הספורטאז'  והקשקאי. ברור לי שצו האופנה ומושב נהג גבוה עם ראש שנעוץ אי שם בתיקרה והגה שמונח נמוך בין הקרסוליים קובעים יותר מהמפרט הטכני, מההתנהגות, מהביצועים... אבל Jeep ללא הנעה כפולה?... דבר ראשון זה אומר שהוא ג'יפ מחורבן. יותר גרוע מזה? שהוא לא ג'יפ בכלל. ג'יפ ללא 4X4 זה כמו כוכבת פורנו בלי ציצים. זה כמו המבורגר טבעוני. זה תרתי-דסתרי. זה אוקסימורון.
 

(צילום: דרור ברלי)

 
טוב נו, לכבוד טהרנים ונרגנים כמוני, עשו בפיאט-קרייזלר סוג של טובה, וציידו חלק מדגמי הרנגייד בהנעה כפולה. לפני שנה וחצי נהגתי בסיציליה בדגם העל שלו – "טריילהוק", שמכוון לנהיגת שטח עם מתלים שמכויילים אחרת, זויות מרכב משופרות מהותית בזכות מרווח גחון מוגדל ופגושים בעיצוב שונה ותכליתי בהרבה, מיגוני גחון, וכמובן גם מערכת הנעה משוכללת יותר שכוללת יותר מצבי שטח, כולל דימוי הילוך כוח. כל זה היה רתום גם ליחידת כוח הגיבורה ביותר במבחר האירופאי – טורבו דיזל מבית פיאט בנפח 2 ליטרים עם המון סוסים וקג"מים, שמסובבים את כל ארבעת הגלגלים דרך גיר אוטומטי פלנטרי בעל 9 מהירויות מתוצרת ZF – כל זה ביחד יצר מתכון טעים במיוחד שהוא בדיוק מה שג'יפון צריך כדי לנסוע טוב, גם בשטח.
 
אבל לנו בישראל לא יהיה רנגייד-טריילהוק. בטח לא עם טורבו-דיזל. כי המחיר יהיה יקר עד מגוחך ממש. ובכל זאת מוכרחים דגם עם הנעה כפולה ולו רק כדי לשמור על הכבוד. אז אנחנו מקבלים את הרנגייד רק עם מנוע 1.4 טורבו-בנזין. אם רוצים את ההנעה הכפולה וגיר 9 המהירויות, זה מגיע רק ברמת גימור "לימיטד" המאובזרת מאוד אבל שאינה בעלת אורינטציית שטח כלשהי. זה מה יש, עבור זה נדרשים 215,000 שקלים תבין ותקילין ועם זה ננצח. האמנם?.... בצהרי יום חמישי התייצבתי לקחת את המפתחות, כשאני יודע שבסופ"ש הזה אני אוציא לרנגייד את הנשמה בשטח על מנת לקבל את התשובה. האם הדבר הזה ראוי ללוגו המותג Jeep שעל חרטומו.
 

(צילום: דרור ברלי)

(צילום: דרור ברלי)

 
עיצוב: יופיו של הכיעור
לרנגייד צללית רבועה עם סרח עודף קדמי מוגזם שמלמד שמדובר במכונית הנעה קדמית מובהקת שקיבלה הנעה כפולה רק לאחר מעשה. מאוד קשה לקרוא לרנגייד "יפה", אבל הוא בהחלט מצליח להיות מגניב בזכות שפע פרטים גנריים קטנים ומושקעים. החרטום המזוהה עם פנסים עגולים וגריל בעל שבעה פתחים אנכיים, בתי גלגל מודגשים, זנב רבוע ומוצק והמון סמלוני Jeep קטנטנים/צלליות של ג'יפ וויליס המיתולוגי, מפה טופוגרפית של מואב, יוטה (אתר עליה לרגל אמריקני לג'יפאים) והסלוגן Since 1941"" שמוטבעים בכל מיני חלקים שלו, כולל בתוך תא הנוסעים, וביחד עם מגוון שילובי צבעים יוצא דופן הופכים אותו למשהו רענן, אחר ושונה מעדר הספורטאז'ים השמנמנים שמסביבו. אל תתביישו, לכו איתו עד הסוף וקחו אותו בצבע חי ושמח – בחיאת, רק לא בשחור של ערסים, כסוף של ליסינג או לבן חולני של צי-רכב...
 
פנים תא הנוסעים פחות קיצוני, אבל בהחלט נעים ועושה רושם עמיד ומוצק גם אם החומר השולט הוא פלסטיק שחור במרקם מעט גס. תנוחת הישיבה כצפוי גבוהה ושולטת, העיצוב הרבוע מתגמל במרחב טוב לרגליים ולראש. אני ראש וראשון לדורשים להוציא את כל המסכים ממכוניות מכוחו של חוק (עד כדי כך) אבל עד אז, מסך המולטימדיה של הרנגייד קטן מדי אפילו לטעמי. שילוב חלקי פלסטיק במראה מתכתי ובצבעים נעימים בהחלט מוסיף לתחושה הטובה. העיצוב הרבוע מאפשר חלל פנימי מרווח ולא חסר מקום לנוסעים גם מאחור. מלפנים, תנוחת הנהיגה מושלמת הודות למושבים קדמיים מצוינים ולשפע אפשרויות כוונון. הערה תירשם לחובת הקורות הקדמיות המסיביות שפוגמות בשדה הראיה ולחובת תא המטען שאמנם נוח ושימושי אבל לנוכח יכולות הרנגייד בשטח שמיד תגיעו אליהן, נפחו לא מספיק עבור משפחה מטיילת.
ציון: טוב
 
אבזור: יש תמורה
הרנגייד יקר, אבל דגם לימיטד מעניק תחושה טובה של תמורה לאגרה: יש חישוקים גדולים יותר באינץ' מאלה של הגרסה הבסיסית שנראים הרבה יותר טוב. יש גג שמש ענקי, מולטימדיה, מחשב דרך, ציפוי עור להגה ובורר ההילוכים, שליטה מההגה, בקרת שיוט, בקרת אקלים, USB  ו-AUX , שפע אפשרויות להתאמת לוח המחוונים, שקע 220 V ועוד הרבה מאוד פרטים קטנים שעושים טוב על הנשמה. וזה עוד לפני שנגענו באבזור הבטיחות הנדיב. מצד שני, הגלגל החלופי הוא מהסוג שחוסך משקל ומקום (וחוסך כסף ליצרן). אמנם קוטרו מקביל לגלגלים האחרים, אבל ברכב שמיועד גם לשטח ונועל צמיגי חתך נמוך שמועדים לפורענות, היינו מצפים לגלגל במידה מלאה.
ציון: כמעט טוב מאוד
 

(צילום: דרור ברלי)

 
בטיחות: סחתיין
רנגייד מצוייד ב-6 כריות אוויר, עיגוני איזופיקס וכל בקרות היציבות והאחיזה המקובלות. אבל יש כאן גם חיישני לחץ אוויר TPMS, מערכת עזר לזינוק בעליה, מערכת אקטיבית להתרעה מפני סטייה מנתיב שכוללת גם תיקוני היגוי עצמאיים, מערכת אקטיבית נוספת להתרעה מפני אי שמירת מרחק והציון שלו במבחני הריסוק של יורו-NCAP  עומד על חמישה כוכבים. נייס.
ציון: טוב מאוד
 
מנוע וגיר: מה זה חשוב? העיקר הבריאות
אני אומר כבר עכשיו – אלה שמכירים אותי בטח מצפים שכהרגלי אייבב על היעדרו של מנוע בנזין שש-בטור מברזל בנפח ארבעה ליטרים עם המון מומנט בסל"ד תלת-ספרתי. חברים, אנחנו ב-2017 הפוליטיקלי-קורקטית ועל מכסה המנוע אמנם כתוב Jeep אבל זה לא באמת ג'יפ כמו פעם. זה רק קרוסאובר, רוב ימיו יעברו עליו במשעולי הכרך, ועל כן מנוע טורבו-בנזין בנפח צנוע של 1.4 ליטר עושה עבודה מספיק טובה תמורת הרבה פחות דלק וזיהום אוויר. 140 כ"ס ו-23.5 קג"מ ברנגייד 4X2 ביחד עם גיר 6 מהירויות סיפקו ביצועים חביבים למדי, אז כאן, עם 170 סוסים, 25.5 קג"מ ו-9 הילוכים בגיר, ודף נתונים שמספר על ביצועים נאים, יש לי ציפיות. והן מתפוגגות די מהר. כי רנגייד לימיטד עדיין זריז למדי, אבל משום-מה מרגיש מעט כבד ועצל מאחיו נטול ההנעה האחורית. הוא גם חובב בנזין מושבע  והתקשה לנסוע יותר מ-9 ק"מ לליטר בממוצע, ולא משנה כמה השתדלתי. בשלב מסוים נואשתי מזה וחזרתי לנהוג בו כאילו גנבתי אותו – Jeepים לנצח יזללו דלק כנראה. לפחות עד שמכוחם של חוקים הם יעברו להנעה חשמלית...
 
הסיבה לכל זה היא ככל הנראה ההנעה הכפולה, שמוסיפה לכל העסק משקל והפסדים מכאניים. גם הצללית הלא אווירודינמית בעליל, וזה באנדרסטייטמנט, מוסיפה את שלה, בעיקר בכביש המהיר. ולכן קצת מפתיע (לטובה) לגלות שיוט שקט ונעים ורעשי רוח שמתעוררים רק במהירויות שמעבר לחוקיות. תיבת ההילוכים של ZF  באמת מצויינת – ההחלפות חלקות בעליל ומתוזמנות היטב. אבל במהירות המותרת בישראל, התיבה לא עולה מיזמתה מעבר להילוך שביעי. את ההילוכים שמיני ותשיעי תחוו רק אם תקבלו החלטה מודעת לנהוג במהירות פלילית בעליל.
ציון: טוב
 

(צילום: דרור ברלי)

 
התנהגות ונוחות: לא אמריקה
לא, רנגייד לא מרגיש כמו אוטו אמריקאי, וזו בהחלט מחמאה. אולי כי בניגוד לשם משפחתו הוא לא אוטו אמריקאי?... זו לא רק הייצור בדרום איטליה, אלא הפלטפורמה שמתחת לעיצוב המסוקס – מתחבא שם הפיאט 500X , קרוסאובר שמנמן שבעצמו מבוסס על ה-500L, סוג של מיקרווואן שמנמן עוד יותר שככל הנראה לעולם לא יהיה חלום רטוב עבור חובבי הנהיגה ו/או חובבי עיצוב, אבל בעולם של קרוסאוברים מגושמים עם ניהוג נחות, ובוודאי מול רכבי שטח אמיתיים, רנגייד מתבלט לטובה.
 
המתלים שלו מהודקים וקשיחים. בשבילים משובשים מאוד ובמהירויות גבוהות הם מרסנים היטב, אבל על אספלט עירוני מטולא הרנגייד מקפץ ומיטלטל פה ושם וזה ממש לא מה שחובבי הג'יפונים אוהבים. הם רוצים "רך" ובד"כ לא יעניין אותם שיש כאן אוטו מרוסן שבולע היטב את רוב המפגעים ומאפשר מהירות ממוצעת גבוהה יחסית גם בכביש לא מושלם. קשיחות המתלים משלמת דיבידנד נאה להתנהגות, עם זוית גילגול מרוסנת יחסית, עוד משהו שמעניין את בועל הקרוסאוברים הישראלי כמו גידול חסה בשטחים. 
ההגה חד ומדויק אבל כמקובל כיום, סובל מתגבור חשמלי מוגזם ואפס תחושה שזה קצת חבל עבור אוהבי הנהיגה, אבל רוכש הקרוסאובר הממוצע שרוצה "רך כמו חמאה שאפשר לסובב באצבע" ישתגע על זה. הלאה.
ציון: טוב
 
שטח: שדות הציד הנצחיים
אמריקה אחים שלי, אמריקה. שם המציאו את הג'יפ האמיתי שאין בלתו. בקרב חובבי הז'אנר מתנהלים ויכוחים נוטפי שמן-גיר וחלק מהמשתתפים טוענים בתוקף שיש כמה מתחרים שטובים ממנו, אבל מה שבטוח וברור זה שאין טובים כמוהו.
 
לא, זה לא פאג'רו ולא לנדקרוזר ולא רנגלר. בטח לא רוביקון. אני מניח גם שאפילו דאצ'יה דאסטר חביבנו ייתן לרנגייד קרב טוב, אבל גם הוא לא מתחרה שלו. מי כן מתחרה בו? ג'יפונים קומפקטיים עם הנעה כפולה בעלי מנועי 2 ליטר, רמת איבזור גבוהה ותגי מחיר שמעבר ל-200,000 שקלים כמו סובארו פורסטר, מיצובישי אאוטלנדר וטויוטה ראב 4, יונדאי טוסון כפול ההנעה המאובזר, הונדה  CRV ועוד כמה. כולם בעלי יתרונות משלהם, אבל ברגע שהאספלט נגמר ומתחיל שטח, כולם (למעט הפורסטר), ירימו ידיים, יזרקו את המגבת ויבחרו מיד בהפסד טכני פן ייקח אותם הרנגייד למקומות שלא יוכלו לצאת מהם בכוחות עצמם.
 
רק הסובארו רב המוניטין ייתן לרנגייד קרב ולו רק למען הכבוד, בידיעה ברורה שבסופו גם הוא יובס ללא תנאי.
אז מה הופך את ג'יפ רנגייד לרכב שטח כל כך טוב? ובכן, לכאורה קשה להבין למה ואיך – כי אין כאן הילוך כוח, הגלגלים לא גדולים במיוחד, הצמיגים בחתך נמוך, המתלים קצרי מהלך, מרווח הגחון וזוויות המרכב לא משהו. בדיוק כמו אצל כל המתחרים. אפילו שדה הראייה החוצה לא מצטיין.  אבל השלם כאן גדול מסך חלקיו. תיבת ההעברה של הרנגייד לימיטד מציעה מצב אוטומטי, מצב ספורט, מצב חול/בוץ ומצב שלג, והכי חשוב – גם נעילה לדיפרנציאל המרכזי ועד כאן לא משהו שלא ראינו בעבר בכלים אחרים. אבל מה שיש לרנגייד ואין למתחריו זה אלקטרוניקה מכויילת היטב, שניכר עליה שפותחה ע"י מהנדסים של רכבי שטח, בעלי נסיון מעשי בנהיגת שטח, אנשים שמבינים ג'יפים ומכירים היטב מלפני ומלפנים את כל הסודות שהופכים את Jeep לרכב השטח הטוב מכולם.
 
במילים פשוטות – בקרת המשיכה של רנגייד טובה משמעותית משל כל ג'יפון אחר. היא מהירת תגובה, מעבירה כוח לגלגלים בצורה חלקה וליניארית ללא פירפורים וללא החלקות. ההתמודדות של הרנגייד מול המכשולים בהר חורשן היתה נונשלנטית, נטולת דרמות. קלה וחלקה. כמעט משעממת.
שלא תחשבו שאני מדבר כאן על עבירות קשה באמת חלילה. בואו נישאר בפרופורציות. אלה מכשולים ברמת הג'יפונים. היכן שמתקיימות הדרכות נהיגת שטח לבעלי ג'יפונים. מקומות בהם כל הכלים שהוזכרו, למעט סובארו ודאצ'יה, לא חולמים לנסות אפילו, כי הם יתרסקו ויתקמטו. גם עבור נהגי הפורסטר וה-XV, זוהי דרמה גדולה עם גלגלים שמתנופפים באוויר וכיוונים מבחוץ ובקרת משיכה איטית וגיר רציף שמחליק – והיא נמשכת דקות ארוכות. הדאסטר? יטגן את הקלאץ' שלו במקומות האלה. ברנגייד? כוון את ההגה אחי, תן קצת גז, ממש טיפונת, וזהו. עברת.
ציון: טוב מאוד
 

(צילום: דרור ברלי)

(צילום: דרור ברלי)

 
סיכום: חיובי. אבל ממש.
בזמנו, כאשר בחנתי את הרנגייד 4X2 כתבתי כמה היה לי מוזר לעשות מבחן ל-Jeep בלי לנהוג בו בשטח. אני ראיתי בזה סוג של הונאה, משהו שפגם בחוויה של רכב עם שם כל כך מחייב. לכן היה קל מאוד למצוא בו פגמים ולהתלונן על כל מיני פשלות.
אז שלא תטעו, כל היתרונות והחסרונות שמאפיינים את הרנגייד שמונע ע"י גלגליו הקדמיים בלבד, נמצאים גם כאן: את הלוק שלו אוהבים, או שונאים - אין אמצע. הוא עדיין לא הכי שימושי בעולם והוא אולי בנוי סבבה לגמרי ביחס לאוטו אמריקאי או לפיאט, אבל איכות החומרים וההרכבה עדיין לא יפנית. יש מי שזה יפריע לו.
והוא גם יקר. רנגייד בסיסי עם הנעה קדמית עולה היום 155,000 שקל שעדיין מוגזמים בעליל, במיוחד כי ספורטאז' וטוסון עם נתונים דומים או עדיפים עולים פחות. רנגייד לימיטד כבר מרקיע ל-205,900 שקל, אבל מתמודד בקטגוריה אחרת. וכאן, במפתיע, הוא נותן בראש. כי הוא מאובזר היטב, המפרט הבטיחותי שלו מצויין, הוא 4X4 אמיתי עם ביצועי שטח של ממש, ליגה אחת מעל כל מתחריו.
רוב רוכשי הג'יפונים לא מחפשים את היכולות האלה, והם קונים קרוסאוברים עם הנעה קדמית בפחות כסף. אבל יש כאלה שרוצים בדיוק את זה – ומוכנים לשלם – וכאן בא להם הרנגייד לימיטד 4X4 בקטע טוב כג'יפון מגניב, שיש לו אבזור וביצועים וגם יכולות. הכי הרבה יכולות בקטגוריה. וזה חברים, כבר מצדיק התייחסות רצינית אליו.
 
 
ג'יפ רנגייד לימיטד 4X4
 
מנוע: בנזין 4 צילינדרים, רוחבי, 1.4 ליטר
 
הספק/מומנט: 170 כ"ס ב-5,500 סל"ד/25.5 קג"מ ב-2,500 סל"ד
 
תיבת הילוכים: אוטומטית, 9 מהירויות, הנעה כפולה קבועה, נעילה לדיפרנציאל מרכזי.
אורך: 4,253 מ"מ
רוחב: 1,805 מ"מ
גובה: 1,697 מ"מ
בסיס גלגלים: 2,570 מ"מ
משקל: 1,505 ק"ג
תא מטען: 524 ליטר
תאוצה 100-0 קמ"ש (יצרן): 8.8 שניות
מהירות מירבית (יצרן): 196 קמ"ש
צריכת דלק משולבת (יצרן): 14.5 ק"מ/ליטר
צריכת דלק ממוצעת (מבחן): 9 ק"מ/ליטר
פליטת CO2 לק"מ: -
זיהום אוויר/מיסוי ירוק: קבוצה 14
מחיר: 205,900 ש'
 
מתחרים: סובארו פורסטר, טויוטה ראב4, מיצובישי אאוטלנדר, הונדה CRV
בעד: יכולות שטח, אבזור, עיצוב, התנהגות
נגד: מחיר, עיצוב, שימושיות
סיכום: מקיים את ההבטחות הגלומות בשם משפחתו המחייב. ייחודי ומגניב. אהבנו
 

(צילום: דרור ברלי)

 
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
מתלבט איזה רכב לקנות?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

על כבישי ישראל: הלקסוס המפוארת בעולם
הלקסוס LC500 שנחתה בישראל נחשבת לחוד החנית של לקסוס, תוכנית 55
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו וקורס רכיבת שטח שאסור לכם לפספס
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו, תוכנית 54
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך. עולם הרכב תוכנית 53
עולם הרכב 52: נהיגה ראשונה ב- CX5 החדשה
מאזדה השיקה בישראל את הדור השני של ה-CX5, עולם הרכב תכנית 52
עולם הרכב תוכנית 51
קדחת הג'יפונים נמשכת והפעם עם סיאט, יגואר חושפת את המכונית החזקה שלה
חגיגה מוטורית בכרמיאל
חגיגה מוטורית בכרמיאל
עולם הרכב תוכנית 50
העיר כרמיאל חוגגת פסטיבל, חווית ראלי בסקודה פאביה WRC R5 ועוד.. תוכנית 50
שוק היד השניה, תמונת מצב
כיצד הזינוק במכירות המכוניות החדשות השפיעה על השוק? עולם הרכב תוכנית 49
עולם הרכב - תוכנית 48
סובארו תנסה לנפץ את המסלול עם דגם נדיר, אאודי חושפת 8A חדשה, תוכנית 48
הסקודה קודיאק נחת בישראל
הסקודה קודיאק נחת בישראל וצפוי לטרוף את הקלפים, עולם הרכב תוכנית 47 
צפו: ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל
ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל, כך תתחרה הסטלביו באריות מאירופה
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
כך הפכה ישראל למעצמת רכב
ארץ ישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמת סייבר בתחום הרכב, צפו 
עולם הרכב תכנית 44
לקט הכתבות הכי מרתקות מעולם הרכב - עולם הרכב תכנית 44
אקזוטיקה על כבישי ישראל
למבורגיני הורקאן מפלסת את דרכה על כבישי ישראל ועוד.. עולם הרכב - תכנית 43
עולם הרכב תוכנית 42
הטריו מגרמניה מתנפל על סין, סקודה מציירת קווים לעתיד- עולם הרכב תכנית 42
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט - עולם הרכב תכנית 40
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה, צפו
B.M.W M760Li xDrive טסה על הכביש בארה"ב, סיאט לאון קופרה 2017  בספרד, הוולוו S60 פולסטאר
B.M.W M760Li טסה על הכביש בארה"ב, הוולוו פולסטאר - "עולם הרכב" תכנית 38
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל - "עולם הרכב" תכנית 37
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה, "עולם הרכב" - תכנית 36
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל - "עולם הרכב" תכנית 35
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
עולם הרכב תכנית 31
ה-330E הירוקה של ב.מ.וו, וצוות הרכב של ערוץ הספורט בודק את הסקודה קודיאק
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים?
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים? - "עולם הרכב" תכנית 26
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל - תכנית 25
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות. צפו בראיון הבלעדי
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23 
הפלישה הסינית לגרמניה: NIO EP9 עושה את הנורדשלייפה
גם הסינים מסמנים את טסלה ומציגים טכנולוגיה חשמלית שתוביל לדגמים עממים
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
דגמי 2017 כבר כאן: צפו בתוכנית עולם הרכב
תכנית 22 - שוק הרכב המקומי נערך לשנה החדשה
צפו במבחן דרכים ראשון לטויוטה C-HR
להיט מכירות חדש? טויוטה C-HR במבחן דרכים ראשון
כך תראה השיירה הנשיאותית החדשה?
המכונית הנשיאותית הבאה? במאי הסרטים ההוליוודיים, ניל בלומפקאמפ, הציע רעיונות
100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
תכנית 18 - 100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך - תכנית 17
תכנית 17 - המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך
תכנית הבכורה של "עולם הרכב"
תכנית 1 - התכנית שתעשה לכם סדר בעולם הרכב עם שלל החידושים ועוד..
עולם הרכב, 23.06.16
תכנית 2 - הכרות עם מאזדה הגדולה והמפוארת>
עולם הרכב, 30.06.16
תכנית 3 - פורשה מציגה את הפנמרה החדשה>
עולם הרכב, 07.07.16
תכנית 4 - לקסוס RC נוחתת בישראל, אסטון מרטין ורד בול חושפות היפר מכונית
עולם הרכב, 14.07.16
תכנית 5 - התכנית המלאה של עולם הרכב
עולם הרכב, 21.07.16
תכנית 6 - האם בקרוב נטעין את הרכבים שלנו, לנד רובר מציגה מערכת חדישה...
עולם הרכב, 28.07.16
תכנית 7 - ניסן והג'וק החדש, טסלה מנמיכה ציפיות ועוד...
עולם הרכב, 04.08.16
תכנית 8 - על שיטת ה 0 קמ"ש, עליית מחיר הביטוח של האופנועים ועוד...
עולם הרכב, 25.08.16
תכנית 9 - מה קורה כשמעבר חציה הופכת למוקש בטיחות? 
עולם הרכב, 01.09.16
תכנית 10 - השקת פורש פנמרה החדשה, והאם ה-RX9 של מזדה תגיע לפס הייצור?
עולם הרכב, 08.09.16
תכנית 11 - לראשונה על המסך, מבחר מבחני דרכים של מגזין "עולם הרכב"
אלפא רומיאו ג'וליה נחתה בישראל
תכנית 12 - אלפה רומיאו ג'וליה נחתה בישראל, מה הם הדרכים לקנות מכונית חדשה? 
עולם הרכב, התכנית המלאה (14)
תכנית 14 - נסיעה ראשונה על האסטון מרטין DB11
רנו טווינגו כאן: עולם הרכב, תכנית 15
תכנית 15 - והפעם רנו טווינגו על הפרק, לאחר שחזרה שוב לישראל.
ב.מ.וו מסירה את הגג: תכנית 16
תכנית 16 - ב.מ.וו מסירה את הגג

מתלבט איזה רכב לקנות? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם

קטלוג רכב

פולקסווגן אפ

חוות דעת - פולקסוואגן אפ היא מכונית עירונית... מידע נוסף >

פורד פוקוס סטיישן

חוות דעת - פורד פוקוס סטיישן היא הגרסה הגדו... מידע נוסף >

שברולט סוניק סדאן

חוות דעת - שברולט סוניק סדאן היא המשפחתית ה... מידע נוסף >

קיה ספורטאג'

חוות דעת - קיה ספורטאג' הוא הקרוסאובר ה... מידע נוסף >

אלפא רומיאו מיטו

חוות דעת - אלפא רומיאו מיטו היא הסופרמיני ש... מידע נוסף >