סגור

חוזרת למשחק: הכירו את סוזוקי סוויפט החדשה

הדור החמישי של הסוויפט הוצג בתערוכת ז'נבה ואנחנו טעמנו ממנו מיד בתום התערוכה

  • בועז קורפל

  • 27.03.2017

 
ההצלחה שהתיישנה וכעת מתחדשת
ביפנית קוראים לזה סייקושיטה (Seikoushita) ובתרגום חופשי "מוצלחת". כן, הסוזוקי סוויפט הייתה מאז ומתמיד ילדה מוצלחת של היצרן היפני שהפך לאחד הגדולים בארץ השמש העולה. למרות שברבות השנים הצטרפו אליה דגמים מוצלחים נוספים כמו הבלנו והג'ימני וכמובן גם הויטארה ובשנים האחרונות גם הקרוסאובר הפופולארית, למרות כל אלה הייתה הסוויפט ונשארה אחד מעמודי התווך של סוזוקי בעולם כולו כאשר בישראל היא זכתה למיצוב מאוד גבוה בזכות אמינותה ואופייה האהוב לרבות גרסאות חסכוניות וספורטיביות.
 
הסוויפט ידעה לשמור על ערכה המאוד משמעותי בשוק היד שנייה ומחירה הגבוה בהשוואה ליריבות מאירופה, יפן וקוריאה לא מנע ממנה להיות להיט מכירות בטוח. שבע שנים חלפו מאז שהסוויפט עברה רענון מקיף ובפרק זמן כזה מכוניות אחרות התקדמו בדור שלם ואף הגיעו לזמן מחצית חיים ומתיחת פנים לקראת החלפת דור נוסף, אבל בסוזוקי יפן לא ממש מיהרו בעניין ואולי בצדק מבחינתם, הכול עבד כמו שצריך אז למה למהר ולהחליף? אלא שאותות המודרניזציה החלו לתת את הטון והמתחרות מכל עבר הפכו לתוססות, ירוקות ובמיוחד מודרניות ומעוצבות יותר והסוויפט איבדה מהברק שלה ביחס אליהן, אולם כעת אנחנו בסוויפט החדשה כאן בדרומה של צרפת בנסיעת בכורה על הדגם שנקרא GLX בצביעה שחורה עם גג כסוף בשילוב צבעים נאה שהולם את המכונית.
התדמית של הלקוחות של הסוויפט בישראל שונה מהעולם. כאן המכונית מזוהה עם לקוחות מבוגרים שמחפשים יעילות ופשטות ובמיוחד אמינות, אבל במכשירי תנועה אומרים שהמנעד של הלקוחות ישתנה כאשר משפחות צעירות וקהל צעיר יחזה בסוויפט החדשה ויבקש אותה לעצמו. האם סוזוקי הצליחו לייצר סייקושיטה נוספת?
 
פלטפורמה חדשה לשינויים
כאשר יצאו מהנדסי ומעצבי סוזוקי לדרך בתהליך עיצוב ותכנון הסוויפט החדשה, היה ברור להם דבר אחד: לא לאבד מהמאפיינים של הסוויפט המוכרת אלא לשדרג אותם ולשפר בכל מקום שרק אפשר. המשימה החלה עם פלטפורמה חדשה למכונית שקוצרה בסנטימטר אחד בהשוואה לקודמת. זה לא הפריע לאותם מהנדסים מוכשרים לבצע שני דברים מדהימים: הראשון הוא לקלף 120 ק"ג מהמכונית החדשה (סיוע בצריכת דלק) ולהרחיב את בסיס הגלגלים בשני סנטימטרים ולקבל איכות חיים גבוהה יותר לנוסעים מאחור (שני מבוגרים או 3 ילדים) ולהגדיל משמעותית את נפח תא המטען ל-265 ליטרים ולצמצם את רדיוס סיבוב ההגה ל-4.8 מטרים וזה מעיד על זריזות בתמרונים. בנוסף לכל אלה נציין כי הסוויפט החדשה נמוכה ב-1.5 ס"מ ורחבה ב-4 ס"מ מהדור הקודם.
 

 
ניפ אנד טאק
סכין המנתחים של המעצבים במחלקת העיצוב עבד קשה על הסוויפט החדשה הן בעיצוב החיצוני והן בעיצוב החלק הפנימי. גם כאן הונחו אנשי סוזוקי לא להגזים וליצור יש מאין אלא פשוט לקחת את הסוויפט המיושנת ולהקפיץ אותה דרך מנהרת זמן למרחק של 7 שנים קדימה ולנסות ליצור משהו שיחזיק עוד כמה שנים אחר כך.
החזית של הסוויפט החדשה טופלה בטוב טעם עם פנסים חדשים בתאורת LED ופגוש קדמי חדש יחד עם גריל מעוצב שמשתפל מעט כלפי מטה בתוך החרטום המחודד יותר בהשוואה לדגם היוצא. הרוחב החדש של המכונית איפשר למעצבים לתכנן קו כתפיים בולט ומודגש יותר וכמובן שגם בתי הגלגלים זכו לניפוח בהתאם. הגלגלים עצמם עם חישוקי 16 אינץ' מעוצבים (מידה סטנדרטית) משלימים את היציבה והנוכחות של המכונית כאשר בזנב תגלו עיצוב חדש לגמרי ליחידות התאורה הגדולות והבולטות ולפגוש התחתון.
המכונית שבדקנו לא צוידה בכנפון אירודינאמי (ספוילר) אך לדברי סוזוקי בישראל, אפשר יהיה לקבל את המכונית עם שורה ארוכה של אבזור חיצוני לעיצוב הרכב ולהתאים את המכונית לטעם הנהג. תוסיפו לכל אלה שבעה צבעים שונים וארבעה צבעי גוף בשילוב צבע שונה לגג ותקבלו סוויפט יותר תוססת מאי פעם. 
שני מסכים, לנהג ולנוסע
 
ארבעה מוטיבים מרכזיים ניצבו בפני המעצבים של החלק הפנימי: איכות, קדמה, שימושיות וספורטיביות. אנחנו בדקנו את כל המאפיינים ומצאנו כי בהשוואה לדור הקודם הצליחו המעצבים לעמוד במשימה, אך נוסיף ונאמר כי לנוכח הזמן שחלף מאז הסוויפט הקודמת אנחנו לא מופתעים. אחד המאפיינים אותו אנחנו מאוד אוהבים הוא ההפרדה בין מערכות הבידור והניווט המוצגות על צג גדול וצבעוני (7 אינץ' במקרה הזה) לבין המידע אודות ביצועי הרכב בצג בגודל 4.2 אינץ' הממוקם בלוח שעונים גדול בין שני השעונים של המהירות והסל"ד.
החומרים מהם עשוי תא הנהג והנוסעים אכן שופרו בצורה ניכרת בהשוואה לדור הקודם אך אין בהם משהו מיוחד בהשוואה למכוניות אחרות בקטגוריה ולכן ניתן לומר בפסקנות כי סוזוקי ערכה יישור קו בעניין והסוויפט איננה נופלת ממתחרותיה בתחום הזה.
 
גם בתחום הקישוריות לטלפון החכם והפעלת מערכת מיזוג אלקטרונית, גם פה המכונית ערכה קפיצה והיא מתאימה לרוח הזמן. נציין כי היבואנית של סוזוקי לישראל לא תייבא את המכוניות עם מערכת המולטימדיה המקורית ובמקומה המכוניות תשווקנה עם מערכת בהתקנה מקומית עם מערכת ווייז וממשקי הפעלה בעברית לרבות תכנית להוספת אפליקציות נוספות לרוכשי סוזוקי.
 

 
מנוע ותיבות הילוכים
הסוויפט החדשה תימכר בישראל ברמת גימור אחת שנקראת GLX בכל מה שקשור לאבזור שלה, אולם בהיבט המנועים ותיבות ההילוכים, כאן יוכל הלקוח לבחור בגרסה אוטומאטית על מנוע "היברידי" בטכנולוגיית דואלג'ט בנפח 1.2 ליטר ותיבת הילוכים אוטומאטית רציפה בטכנולוגיית CVT או עם מנוע בנזין רגיל באותו נפח המצויד בתיבת הילוכים ידנית בת 5 מהירויות. המנוע יספק 66 כוחות סוס ב-6,000 סל"ד ואילו המומנט של המנוע הוא 12 קג"מ ואפשר לקבל אותו במלוא עוצמתו כבר ב-4,400 סל"ד. בסוזוקי טוענים כי הטכנולוגיה החדישה של המנוע מסייעת לו בצריכת דלק נמוכה ב-20% בהשוואה לדור הקודם והפחתת משקל המכונית מסייע למנוע במשימתו. 
 
תפעול, נוחות נסיעה וביצועים
המכונית שבה נהגנו במהלך יום הנסיעה בכבישים הנפלאים של דרום צרפת בין ניס למונאקו, הייתה עם תיבת הילוכים ידנית וברמת גימור גבוהה GLX לרבות חימום במראות הצד ובמושבים הקדמיים (לא יהיה בגרסה הישראלית) ומערכת בטיחות מלאה (פירוט בהמשך). הסוויפט החדשה קיבלה מתלים חדשים שנבחנו בקפידה מתוך לא פחות מ-90 מערכי מתלים שונים שנבחנו לאורך אלפי ק"מ של נסיעה במדינות שונות באירופה. פעולת המתלים וההגה בתמרונים הוכיחה כי סוזוקי מצאו את הנוסחה הנכונה בסוויפט והנהיגה קלה ומהנה וההגה מדויק להפליא.
 
שיכוך הבולמים עדיין זקוק לעדכון ולטעמנו הם היו קשיחים מדי וחלק מתחלואי הכביש הורגשו אם כי לא בצורת זעזועים משמעותיים. רעש המנוע יחד רעש הרוח נותרו דומים לאלה שהיו בעבר חרף העובדה שסוזוקי טוענים לשיפור של 8% בהתנגדות האירודינאמית ולהקטנת זעזועים ובידוד רעשים בשיעור של 3% וזה מעט מדי במיוחד במנוע שמגיע לשיא הביצועים שלו ב-6,000 סל"ד.
במהירויות שיוט ב-2,500 סל"ד הרעש בהחלט סביר ולא ניכר או מטריד וניתן להנות מנסיעה שקטה באופן יחסי או מהמוזיקה הבוקעת ממערכת הסאונד והוראות הנווטן הקולי. תיבת ההילוכים הידני פעלה בלי בעיות מיוחדות וגם המצמד עשה את מלאכתו בלי התנגדות או מאמץ מיוחד וההילוכים השתלבו בצורה טובה. המנוע פעל אף הוא בצורה נמרצת וטובה והגיב בצורה נאותה ללחיצה על הדוושה כשנדרש לכך. בסך הכל אפשר לסכם את התנהגות המכונית כטובה בכבישים בין עירוניים וכטובה מאוד בכבישים בתוך העיר שם ההגה המצוין בא יותר לידי ביטוי. צריכת הדלק המשולבת עליה מצהירים בסוזוקי לדגם הידני היא 23 ק"מ לליטר אולם אנחנו הצלחנו להגיע לנתון של 18 ק"מ לליטר (בנתוני מבחן מאומץ במקצת) יהיה מעניין לבחון את הגרסה האוטומאטית בתחום הזה ובכלל כאשר זו תגיע ארצה.
 

 
מערכות בטיחות יצרן בחו"ל, מובילאיי בישראל
כשם שראינו את תפיסת הבטיחות המתקדמת של סוזוקי בדגם האיגניס שנהגנו בו לפני כמה חודשים באיטליה, כך אנו פוגשים את אותה תפיסה גם בסוויפט. סוזוקי ממשיכה להשתמש בטכנולוגיה בטוחה, מוכחת ויעילה בלי ניסיונות להתחכם ולבשר על משהו שטרם פגשנו. המכונית צוידה בחיישנים לזיהוי סטייה מנתיב, בלימת חירום ובקרת שיוט אדפטיבית. כל אלה יוחלפו בישראל במערכת של מובילאיי והמכונית תקבל ציון בטיחות 6 של משרד התחבורה. בהיבט הפסיבי נציין כי המכוניות בארץ תהיינה עם 6 כריות אוויר והמרכב מיועד לספוג פגיעות והפחתת הנזק בעת פגיעה בהולכי רגל.
 
סיכום
בהנחה כי המחיר של הסוויפט לא יחרוג ממחירה של המכונית כיום ורף המחיר של 100,000 ₪ לא ייחצה, הרי שלסוויפט החדשה צפויה הצלחה כמו לאבותיה הקדמונים. ערכו של המותג והמאפיינים שלו בשוק הישראלי המבטאים אמינות, תפעול יעיל וחסכון בדלק לצד בטיחות טובה עשויים לשחק לטובתה של הסוויפט ואם נוסיף את העיצוב החיצוני והפנימי המחודשים הכוללים צבעים תוססים ובעלי נוכחות, הרי שהסוויפט תמשיך להיות עמוד תווך של סוזוקי בישראל שהיא אחת המדינות החשובות במערך העולמי של סוזוקי. מכל הדגמים של סוזוקי, הסוויפט היא הפופולארית ביותר עם 45,000 סוויפטים שנמכרו מאז ועד היום וגם בעולם נחצה רף ה-5 מיליון מכוניות זה מכבר והיעדים של סוזוקי בעולם ובישראל הם בכיוון צמיחה גדולה של מעל 10% גם בשנה הנוכחית. אין לנו ספק שהסוויפט תסייע להם לעמוד ביעד הזה.
 

 
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
מתלבט איזה רכב לקנות?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

תכנית 62
ארטילריה כבדה: מבחן דרכים ראשון ללקסוס LC500, עולם הרכב תכנית 62
תערוכת פרנקפורט יצאה לדרך
ב.מ.וו X7 חושפת דגם קונספט לשבעה נוסעים, עולם הרכב תוכנית 61
עולם הרכב תוכנית 60: ארבעה סיפורים מוטורים מהארץ מהעולם
מפסטיבל האופנועים דרך ה-S קלאס עד הקרב בין מאיר טפירו לרז זהבי
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
 שומרת על פאסון: פורשה קאיין החדשה
הפורשה קאיין 2019 עוברת מקצה שיפורים שהופכים אותה לטובה מתמיד, תוכנית 59
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל, עולם הרכב תכנית 58
עולם הרכב מהדורה 57
רדבול פלוגטאג עושה את פיטסבורג, עולם הרכב תכנית 57
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים, עולם הרכב תכנית 56
על כבישי ישראל: הלקסוס המפוארת בעולם
הלקסוס LC500 שנחתה בישראל נחשבת לחוד החנית של לקסוס, תוכנית 55
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו וקורס רכיבת שטח שאסור לכם לפספס
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו, תוכנית 54
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך. עולם הרכב תוכנית 53
עולם הרכב 52: נהיגה ראשונה ב- CX5 החדשה
מאזדה השיקה בישראל את הדור השני של ה-CX5, עולם הרכב תכנית 52
עולם הרכב תוכנית 51
קדחת הג'יפונים נמשכת והפעם עם סיאט, יגואר חושפת את המכונית החזקה שלה
חגיגה מוטורית בכרמיאל
חגיגה מוטורית בכרמיאל
עולם הרכב תוכנית 50
העיר כרמיאל חוגגת פסטיבל, חווית ראלי בסקודה פאביה WRC R5 ועוד.. תוכנית 50
שוק היד השניה, תמונת מצב
כיצד הזינוק במכירות המכוניות החדשות השפיעה על השוק? עולם הרכב תוכנית 49
עולם הרכב - תוכנית 48
סובארו תנסה לנפץ את המסלול עם דגם נדיר, אאודי חושפת 8A חדשה, תוכנית 48
הסקודה קודיאק נחת בישראל
הסקודה קודיאק נחת בישראל וצפוי לטרוף את הקלפים, עולם הרכב תוכנית 47 
צפו: ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל
ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל, כך תתחרה הסטלביו באריות מאירופה
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
כך הפכה ישראל למעצמת רכב
ארץ ישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמת סייבר בתחום הרכב, צפו 
עולם הרכב תכנית 44
לקט הכתבות הכי מרתקות מעולם הרכב - עולם הרכב תכנית 44
אקזוטיקה על כבישי ישראל
למבורגיני הורקאן מפלסת את דרכה על כבישי ישראל ועוד.. עולם הרכב - תכנית 43
עולם הרכב תוכנית 42
הטריו מגרמניה מתנפל על סין, סקודה מציירת קווים לעתיד- עולם הרכב תכנית 42
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט - עולם הרכב תכנית 40
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה, צפו
B.M.W M760Li xDrive טסה על הכביש בארה"ב, סיאט לאון קופרה 2017  בספרד, הוולוו S60 פולסטאר
B.M.W M760Li טסה על הכביש בארה"ב, הוולוו פולסטאר - "עולם הרכב" תכנית 38
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל - "עולם הרכב" תכנית 37
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה, "עולם הרכב" - תכנית 36
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל - "עולם הרכב" תכנית 35
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
עולם הרכב תכנית 31
ה-330E הירוקה של ב.מ.וו, וצוות הרכב של ערוץ הספורט בודק את הסקודה קודיאק
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים?
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים? - "עולם הרכב" תכנית 26
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל - תכנית 25
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות. צפו בראיון הבלעדי
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23 
הפלישה הסינית לגרמניה: NIO EP9 עושה את הנורדשלייפה
גם הסינים מסמנים את טסלה ומציגים טכנולוגיה חשמלית שתוביל לדגמים עממים
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
דגמי 2017 כבר כאן: צפו בתוכנית עולם הרכב
תכנית 22 - שוק הרכב המקומי נערך לשנה החדשה
צפו במבחן דרכים ראשון לטויוטה C-HR
להיט מכירות חדש? טויוטה C-HR במבחן דרכים ראשון
כך תראה השיירה הנשיאותית החדשה?
המכונית הנשיאותית הבאה? במאי הסרטים ההוליוודיים, ניל בלומפקאמפ, הציע רעיונות
100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
תכנית 18 - 100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך - תכנית 17
תכנית 17 - המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך
תכנית הבכורה של "עולם הרכב"
תכנית 1 - התכנית שתעשה לכם סדר בעולם הרכב עם שלל החידושים ועוד..
עולם הרכב, 23.06.16
תכנית 2 - הכרות עם מאזדה הגדולה והמפוארת>
עולם הרכב, 30.06.16
תכנית 3 - פורשה מציגה את הפנמרה החדשה>
עולם הרכב, 07.07.16
תכנית 4 - לקסוס RC נוחתת בישראל, אסטון מרטין ורד בול חושפות היפר מכונית
עולם הרכב, 14.07.16
תכנית 5 - התכנית המלאה של עולם הרכב
עולם הרכב, 21.07.16
תכנית 6 - האם בקרוב נטעין את הרכבים שלנו, לנד רובר מציגה מערכת חדישה...
עולם הרכב, 28.07.16
תכנית 7 - ניסן והג'וק החדש, טסלה מנמיכה ציפיות ועוד...
עולם הרכב, 04.08.16
תכנית 8 - על שיטת ה 0 קמ"ש, עליית מחיר הביטוח של האופנועים ועוד...
עולם הרכב, 25.08.16
תכנית 9 - מה קורה כשמעבר חציה הופכת למוקש בטיחות? 
עולם הרכב, 01.09.16
תכנית 10 - השקת פורש פנמרה החדשה, והאם ה-RX9 של מזדה תגיע לפס הייצור?
עולם הרכב, 08.09.16
תכנית 11 - לראשונה על המסך, מבחר מבחני דרכים של מגזין "עולם הרכב"
אלפא רומיאו ג'וליה נחתה בישראל
תכנית 12 - אלפה רומיאו ג'וליה נחתה בישראל, מה הם הדרכים לקנות מכונית חדשה? 
עולם הרכב, התכנית המלאה (14)
תכנית 14 - נסיעה ראשונה על האסטון מרטין DB11
רנו טווינגו כאן: עולם הרכב, תכנית 15
תכנית 15 - והפעם רנו טווינגו על הפרק, לאחר שחזרה שוב לישראל.
ב.מ.וו מסירה את הגג: תכנית 16
תכנית 16 - ב.מ.וו מסירה את הגג

מתלבט איזה רכב לקנות? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם

קטלוג רכב

אסטון מרטין ראפיד S

חוות דעת - אסטון מרטין ראפיד היא מכונית הספ... מידע נוסף >

אופל אינסיגניה

חוות דעת - אודי אינסיגניה היא המשפחתית הגדו... מידע נוסף >

סקודה פאביה

חוות דעת - סקודה פאביה היא הסופר מיני של הי... מידע נוסף >

ב.מ.וו סדרה 5

חוות דעת - ב.מ.וו סדרה 5 היא מכונית המנהלים... מידע נוסף >