סגור

מבחן דרכים: סובארו אימפרזה האצ'בק RX 2.0 2017

כבר זמן רב מדי שסובארו לא מטביעה חותם משמעותי בשוק המשפחתיות. האם הדור החדש של האימפרזה, החמישי במספר, יצליח לשבור את הנאחס?... יצאנו לבדוק.

  • דרור ברלי

  • 18.04.2017

(צילום: דרור ברלי)

 
תנסו לספר למישהו בעידן הג'יפונים הקוריאניים שסובארו היתה פעם מלכת המכירות, והוא יסתכל עליכם כאילו נפלתם עליו מהמאדים. בשוק הישראלי, מכוניות סובארו של היום מייצגות בנוסף לתכונות "יפניות" מסורתיות כמו אמינות ושמירת ערך, גם אופי "אירופי" כמו תיחכום ויכולות דינמיות משובחות. סובארו של היום היא מכונית לאנשים שמבינים ואוהבים מכוניות. הכי לא עממי שאפשר, יחסית למשפחתית-עממית-תקנית במחיר של עד 135,000 שקל.
וזה ככה בסובארו מאז שירד להם האסימון כשהתחילו לייצר מכונניות משובחות בעלות הנעה הכפולה כמו פורסטר  ואאוטבק. אחר כך הגיעה גם ה-XV  שהפכה לרכב ה-4X4 הנמכר ביותר בישראל בזכות מימדים נדיבים, מראה מצודד, יכולות מפתיעות והכל במחיר שאי אפשר לסרב לו. וכמובן ברקע נמצאים כבר יותר מ-20 שנה דגמי אימפרזה טורבו הספורטיביים יורקי האש שבמשך שנים היו ברירת מחדל של כל חובב ביצועים.
 
לא תמיד זה היה כך. בסוף הסבנטיז, לאורך האייטיז ובתחילת הניינטיז, סובארו משלה בשוק הישראלי  ללא עוררין. וכמקובל בישראל, בהרבה מקרים המכונית הנמכרת ביותר היא בד"כ בינונית-מינוס על הכביש – וזה בדיוק מה שהסובארו ליאונה DL הייתה. סוג של פחנוע. אני יודע שאוהדי המותג וחברי מועדון "סובארו-קלאסיק-ישראל" עלולים להגיע אלי הביתה באישון לילה על מנת להתנקש בי, אבל גם הם יודעים שזו האמת העירומה – הסובארו ההן ייצגו היטב את נחיתות תעשיית הרכב היפנית של אותן השנים - מלבד אמינות מכנית מרשימה שנבעה מתכנון כמעט פרימיטיבי והספקים נמוכים, הסובארו DL  סבלה מביצועים איטיים ואיכות חומרים גרועה, מהנדסה נחותה שהתבטאה במרווח פנימי מצומצם, נוחות נסיעה גרועה,  התנהגות כביש מאתגרת ורמות בטיחות אקטיבית ופאסיבית קטלניות – כל ה"שטויות" שמר ישראלי התעלם מהן בנונשלנטיות תמורת מחיר טוב, קלות במכירה כיד שניה ומוניטין של אמינות קשוחה שהבטיח שהמכונית לא תתקלקל, לא תפסיק לנסוע ואפילו לא תאבד מערכה גם אם יזניח אותה ולא יטפל בה כלל.
מה שהיה מדהים הוא שהיצרן הפנים היטב את הביקורת הנוקבת והמוצרים שלו הלכו והשתפרו בצעדי ענק – בד בבד עם ירידת הפופולריות שלהם בישראל. כי ביחד עם העליה באיכות, בביצועים ובהתנהגות, כך עלו גם המחירים. אימפרזה לדורותיה כבר לא היתה המשפחתית הכי זולה בשוק, והישראלים הוכיחו שוב בפעם המי-יודע כמה, שגם אם הם לא מבינים הרבה במכוניות, הרי שבכסף הם מבינים טוב מאוד. הלקוח הישראלי רוצה הכי הרבה אוטו תמורת כספו וממש לא אכפת לו איך הוא נוסע. סיפורי מעשיות של כתבי רכב שמתמוגגים מדיוק ההיגוי בכביש הררי נידח לא בדיוק משנים לו. חוץ מזה הגיעו לרחוב המסגר עוד מותגים יפניים שנתנו ללקוח דברים שלא הכיר בסובארו, כמו איבזור שופע (במיצובישי לאנסר) ואפילו בסעיף האמינות האגדית, קמה לסובארו מתחרה עקשנית עם מוניטין עולמי בתחום זה – טויוטה קורולה, שמשכה אליה כמו מגנט את הקהל השמרני המסורתי של משפחתיות יפניות. סובארו הפכה, לא להאמין, לבחירתם של אניני טעם ואוהבי נהיגה. אלה שהיו מוכנים לשלם יותר תמורת דגמי ה-AWD הייחודיים. אבל בשוק הלחם והחמאה – קטגוריית המשפחתיות, העניינים היו יגעים. הדור השלישי של האימפרזה שכונה כאן B3, לא הצליח במיוחד וכמוהו גם הדור הרביעי – היבואן פזל חזק לשוק הליסינג וציי הרכב והביא בעיקר את דגמי הסדאן עם מנוע 1.6 תיבה רציפה ואבזור בסיסי צנוע – מתכון אפרורי עד דיכאון ש"הצליח" להפוך את המכונית לשקופה ולא רלוונטית.
הדור החמישי של האימפרזה שהוצג לא מזמן בעולם על בסיס הפלטפורמה המודולרית החדשה של סובארו ושיפורים רבים ביחידות ההנעה ותיבות ההילוכים, מגיע לישראל עם שאיפה ברורה להחזיר את המשפחתית היפנית לקדמת הבמה. והפעם, היבואן מכוון לשוק הפרטי ומביא את המכונית בשני דגמים מאובזרים היטב – סדאן עם מנוע 1.6 והנעה קדמית, והאצ'בק 2.0 RX עם הנעה כפולה AWD  שנחתה אצלנו לסופ"ש שמשי ארוך.
 

(צילום: דרור ברלי)

(צילום: דרור ברלי)

(צילום: דרור ברלי)

 
עיצוב: הגודל קובע 
אי אפשר לטעות באימפרזה. הלוק הכללי עדיין זועק "סובארו", אבל הדור החמישי הוא מכונית מרשימה למראה – ארוכה ורחבה יותר מקודמת, הפרופורציות שלה נאות ומרשימות. יחידות התאורה צרות יותר, הגריל הקדמי פחות דומיננטי, הזנב מטופל היטב, חישוקי הגלגלים יפים. התחושה של מכונית גדולה ממה שהיא באמת וכידוע, בישראל הגודל קובע והוא יתרון שיווקי מובהק. מצד שני סרח העודף הקדמי המוגזם שהפך לסימן ההיכר המובהק של מכוניות סובארו, בולט כאן עוד יותר והחרטום נראה כבד.
השינוי בתא הנוסעים בולט יותר – העיצוב מושקע ומורכב באינספור משטחים בזוויות שונות ומשונות, ועושה שימוש בדיפונים במגוון של חומרים ומרקמים, חלקם דמויי עור וקרבון. ביחד עם גימור דו-גווני ואיכות הרכבה טובה, התחושה בהחלט עשירה ומשביעת רצון. יחד עם זאת, איכות החומרים יורדת ככל שמנמיכים את המבט כלפי מטה – החל מגלגל ההגה שציפוי העור שלו מחוספס מדי ומרגיש כמו פלסטיק לכל דבר ועניין, דרך דלת תא הכפפות, תאי האחסון בדיפוני הדלתות ותחתית הקונסולה המרכזית, בהם כבר נמצא פלסטיק יפני פשוט וזול שאולי ישרוד לנצח, אבל לא נראה הכי יוקרתי בעולם.
מלפנים, תא הנוסעים רחב ומרווח מאוד. המושבים לא מציעים תמיכה צידית אבל הם נוחים במופגן ובעלי כוונון מלא. ביחד עם כוונון מלא לגלגל ההגה, קל להגיע לתנוחת נהיגה מושלמת, גם אם אתם גבוהים וארוכי רגליים – זה יתרון שלא הרבה מכוניות מהמזרח יודעות להציע. מצד שני – מושב הנוסע לא מתכוונן לגובה. מאחור בסיס הגלגלים שהוארך ב-2.5 ס"מ תורם למרווח משופר לברכיים וגג פחות משתפל משפר את מרחב הראש. כרגיל – מנהרת גל ההינע מגבילה מעט את המרחב לכפות הרגליים של נוסע חמישי. בסה"כ השיפור מורגש לעומת הדגם היוצא. גם תא המטען עדיין קטן יחסית עם 310 ליטר בלבד, אבל טוב מזה של האימפרזה האצ'בק היוצאת.
 
ציון: טוב
 
אבזור: לא ליסינג
כבר בדגם הסדאן 1.6 אימפרזה יוצאת לקרב על ליבו של מר ישראלי עם אבזור מרשים למדי שכולל בלם יד חשמלי, מחשב דרך עם צמד מסכים ומולטימדיה מקורית עם מסך 6.5 אינץ' והפעלה קולית, תאימות לאנדרואיד-אוטו ולאפל קאר-פליי, בלוטות', פיקוד למערכת הקול ובקרת שיוט מההגה + ציפוי עור + כיוונון מלא, מצלמת רוורס צבעונית מקורית, בקרת אקלים מפוצלת ימין-שמאל, חיישני גשם ותאורה, תאורת יום DRL, קיפול חשמלי למראות הצד, שמשות אחוריות כהות, מערכת סטארט-סטופ, מערכת עזר לזינוק בעליה, מערכת TPMS לניטור לחץ אוויר בצמיגים וחישוקי סגסוגת 16'. דגם ההאצ'בק 2.0 מוסיף לכל זה חישוקי סגסוגת 17', "פליפרים" להחלפת הילוכים מאחורי גלגל ההגה ומשענת יד מרכזית במושב האחורי.
 
ציון: כמעט טוב מאוד
 

(צילום: רונן טופלברג)

(צילום: רונן טופלברג)

 
בטיחות: ממוצעת
מלבד הבקרות הסטנדרטיות ושבע כריות אוויר, האימפרזה מצויידת כרגע במערכת מובילאיי בהתקנה מקומית שבזכותה היא זוכה לציון בטיחות 6 מתוך 8 הלא רע לכשעצמו, אבל היא לא מגיעה כרגע עם  חבילת מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות כגון בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על סטייה מנתיב, בלימת חירום אוטומטית, קורא תמרורים וזיהוי הולכי רגל. ואם זה לא מספיק, בסובארו סבורים כנראה שרק הנהג ראוי למערכת התרעה מפני אי חגירת חגורת בטיחות, ויתר הנוסעים פטורים מהחובה המעיקה.... מוזר.
 
ציון: כמעט טוב
 
מנוע, גיר וביצועים: שמרנות
זו עדיין סובארו קלאסית – מנוע בוקסר קדמי שמונח לפני הסרן הקדמי, מסובב את כל ארבעת הגלגלים דרך מערכת ההנעה  AWD הסימטרית המשובחת שאנחנו מכירים, וגיר רציף. אבל מערכת העברת הכוח בכללותה עברה שיפורים: מנוע 2 הליטרים האטמוספרי מספק כעת 156 כ"ס, עליה של 6 סוסים בהשוואה למנוע הקודם. המומנט נשאר 20 קג"מ, אבל זמינותו השתפרה. התיבה הרציפה עברה שדרוגים על מנת לעדן את פעולתה ואופיה כך שיהיו קרובים יותר לאלה של גיר פלנטרי מקובל. חובבי התפעול הידני יגלו שמספר ה"הילוכים" הקבועים בתיבה עלה מ-6 בדגם הקודם ל-7.
הביצועים הרשמיים השתפרו מהותית – זינוק מהמקום ל-100 קמ"ש  אורך כעת 9.8 שניות בלבד לעומת 11.1 שניות באימפרזה 2.0 היוצאת והמהירות המירבית חוצה כעת בחמש אגורות תמימות את רף 2 השקלים... אוהבי סובארו ישמחו לדעת שבמצערת פתוחה לרווחה צליל מנוע הבוקסר המנסר והייחודי עדיין איתנו, שהגיר מהיר, נעים וחלק מאי פעם ושבשיוט רגוע המנוע מספיק חרישי על מנת להדגיש רעשים אחרים כמו רוח ותהודה מבתי הגלגלים. הם אולי ישמחו פחות לדעת שלמרות נפח המנוע הגדול יחסית והנתונים הטובים על הנייר, במציאות חסרה תחושת מחץ. כנראה שזה השילוב של משקל נכבד (1,434 ק"ג "ריק"), הפסדים מכניים ניכרים במערכת ההנעה הכפולה ואולי גם הק"מ הנמוך יחסית (פחות מ-2,000) של רכב המבחן שעדיין לא "נפתח", אבל לדעתנו כל המתחרות בעלות מנועי הטורבו-בנזין בנפחי 1.4-1.5 ליטר יגברו על האימפרזה 2.0AWD בתאוצות.  גם תפעול ידני של הגיר באמצעות ה"פליפרים" שמאחורי ההגה לא נתן תחושה של תרומה יוצאת דופן לביצועים – ברוב המקרים המכונית הרגישה זריזה ועירנית יותר דווקא במצב D  הרגיל.
המשקל ומערכת ההנעה הכפולה שאחראים לתחושה הכבדה בסעיף הביצועים "תורמים" גם לצריכת דלק  גבוהה יחסית – אנחנו הצלחנו להשיג 12 ק"מ לליטר שאנחנו בספק אם רוב בעלי המכונית יגיעו אליהם. יהיה מציאותי יותר לבנות על 10-11 ק"מ לליטר.
 
ציון: כמעט טוב
 

(צילום: דרור ברלי)

 
התנהגות ונוחות: לייק
נקודות החוזק המסורתיות של מכוניות סובארו AWD  באות גם כאן לידי ביטוי ואולי טוב מאי פעם. למרות ששילדת המכונית קשיחה מבעבר ואיכות הנסיעה נוקשה יותר במהירויות נמוכות, נוחות הנסיעה שהאימפרזה מספקת היא עדיין גבוהה, בזכות ריסון משופר. זה בולט במיוחד במהירויות גבוהות, וביכולת הגבוהה שהמכונית מפגינה בגיהוץ כבישים משובשים. עוד יתרון מסורתי של דגמי סובארו המודרניים הוא התנהגות הכביש והאימפרזה החדשה לא מקלקלת את המסורת – אחיזת הכביש שלה גבוהה והריסון מצוין, זוויות הגילגול מינימליות ואף הנעה קדמית או אחורית בלבד אינן יכולות להשתוות ליכולת המשיכה על משטחים נמוכי אחיזה שמספקת ההנעה הכפולה, כאשר על "סתם" כביש יבש, המומנט בגלגלים האחוריים מסייע לזנב לדחוף את המכונית ולהדק את קו הפניה – קל להרגיש ולשחק עם זה ואפילו להינות. לצד החובה אפשר לציין בלמים לא מספיק נשכניים והגה כבד מהמקובל אך מחוסר תחושה שפוגם בפוטנציאל ההנאה בכביש מפותל.
 
ציון: כמעט טוב מאוד
 

(צילום: דרור ברלי)

(צילום: דרור ברלי)

(צילום: דרור ברלי)

 
סיכום: קורצת למכורים
קשה שלא להתרשם מהאימפרזה 2.0 RX החדשה – היא גדולה, נאה, מעוצבת, מרווחת ומאובזרת יותר מקודמתה. היא גם נוסעת טוב יותר. אלא שהיא אינה לבדה בקטגוריה. יש לה מתחרות חזקות שחלקן השתפרו מאוד בסעיפים חשובים כמו אבזור בטיחות מקורי שמעניק להן יתרון התחלתי שאי אפשר להתעלם ממנו. בנוסף, תג המחיר של האימפרזה גבוה למדי ומהיתרון המשמעותי הייחודי שלה – הנעה כפולה, ניתן יהיה להינות בעיקר בחורף, ובעיקר באיזורים הרריים מרובי משקעים כמו ירושלים, השומרון, הגליל והגולן. בכל זמן ומקום אחרים, ה-AWD לא מעניק שום יתרון אבל גובה מחיר בביצועים ובצריכת הדלק. 
בשורה התחתונה – אם אתם חובבי המותג ומכורים ליתרונות ההנעה הכפולה ולצליל מנוע הבוקסר הייחודי – האימפרזה היא המכונית בשבילכם. את כל היתר, יהיה לה קצת יותר קשה לשכנע.
 
 
סובארו אימפרזה האצ'בק 2.0 RX
 
מנוע: בנזין 4 צילינדרים, בוקסר, 1,995 סמ"ק
 
הספק/מומנט: 156 כ"ס ב-6,000 סל"ד/20קג"מ ב-4,000 סל"ד
 
תיבת הילוכים: אוטומטית רציפה, הנעה כפולה קבועה AWD
אורך: 4,460 מ"מ
רוחב: 1,775 מ"מ
גובה: 1,480 מ"מ
בסיס גלגלים: 2,670 מ"מ
משקל: 1,434 ק"ג
תא מטען: 310 ליטר
תאוצה 100-0 קמ"ש (יצרן): 9.8 שניות
מהירות מירבית (יצרן): 205 קמ"ש
צריכת דלק משולבת (יצרן): 14.2 ק"מ/ליטר
צריכת דלק ממוצעת (מבחן): 12 ק"מ/ליטר
פליטת CO2 לק"מ: 159 גרם
זיהום אוויר/מיסוי ירוק: קבוצה 13
מחיר: 135,000 ש'
 
מתחרים: טויוטה אוריס, מאזדה 3, פולקסווגן גולף, פיז'ו 308, פורד פוקוס, אופל אסטרה, סיאט ליאון, שברולט קרוז
בעד: עיצוב, אבזור, נוחות, התנהגות כביש, הנעה כפולה
נגד: אין מערכות בטיחות מקוריות, צריכת דלק, תא מטען
סיכום: צעד קטן לסובארו.
 

(צילום: דרור ברלי)

עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
מתלבט איזה רכב לקנות?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

על כבישי ישראל: הלקסוס המפוארת בעולם
הלקסוס LC500 שנחתה בישראל נחשבת לחוד החנית של לקסוס, תוכנית 55
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו וקורס רכיבת שטח שאסור לכם לפספס
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו, תוכנית 54
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך. עולם הרכב תוכנית 53
עולם הרכב 52: נהיגה ראשונה ב- CX5 החדשה
מאזדה השיקה בישראל את הדור השני של ה-CX5, עולם הרכב תכנית 52
עולם הרכב תוכנית 51
קדחת הג'יפונים נמשכת והפעם עם סיאט, יגואר חושפת את המכונית החזקה שלה
חגיגה מוטורית בכרמיאל
חגיגה מוטורית בכרמיאל
עולם הרכב תוכנית 50
העיר כרמיאל חוגגת פסטיבל, חווית ראלי בסקודה פאביה WRC R5 ועוד.. תוכנית 50
שוק היד השניה, תמונת מצב
כיצד הזינוק במכירות המכוניות החדשות השפיעה על השוק? עולם הרכב תוכנית 49
עולם הרכב - תוכנית 48
סובארו תנסה לנפץ את המסלול עם דגם נדיר, אאודי חושפת 8A חדשה, תוכנית 48
הסקודה קודיאק נחת בישראל
הסקודה קודיאק נחת בישראל וצפוי לטרוף את הקלפים, עולם הרכב תוכנית 47 
צפו: ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל
ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל, כך תתחרה הסטלביו באריות מאירופה
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
כך הפכה ישראל למעצמת רכב
ארץ ישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמת סייבר בתחום הרכב, צפו 
עולם הרכב תכנית 44
לקט הכתבות הכי מרתקות מעולם הרכב - עולם הרכב תכנית 44
אקזוטיקה על כבישי ישראל
למבורגיני הורקאן מפלסת את דרכה על כבישי ישראל ועוד.. עולם הרכב - תכנית 43
עולם הרכב תוכנית 42
הטריו מגרמניה מתנפל על סין, סקודה מציירת קווים לעתיד- עולם הרכב תכנית 42
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט - עולם הרכב תכנית 40
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה, צפו
B.M.W M760Li xDrive טסה על הכביש בארה"ב, סיאט לאון קופרה 2017  בספרד, הוולוו S60 פולסטאר
B.M.W M760Li טסה על הכביש בארה"ב, הוולוו פולסטאר - "עולם הרכב" תכנית 38
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל - "עולם הרכב" תכנית 37
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה, "עולם הרכב" - תכנית 36
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל - "עולם הרכב" תכנית 35
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
עולם הרכב תכנית 31
ה-330E הירוקה של ב.מ.וו, וצוות הרכב של ערוץ הספורט בודק את הסקודה קודיאק
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים?
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים? - "עולם הרכב" תכנית 26
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל - תכנית 25
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות. צפו בראיון הבלעדי
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23 
הפלישה הסינית לגרמניה: NIO EP9 עושה את הנורדשלייפה
גם הסינים מסמנים את טסלה ומציגים טכנולוגיה חשמלית שתוביל לדגמים עממים
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
דגמי 2017 כבר כאן: צפו בתוכנית עולם הרכב
תכנית 22 - שוק הרכב המקומי נערך לשנה החדשה
צפו במבחן דרכים ראשון לטויוטה C-HR
להיט מכירות חדש? טויוטה C-HR במבחן דרכים ראשון
כך תראה השיירה הנשיאותית החדשה?
המכונית הנשיאותית הבאה? במאי הסרטים ההוליוודיים, ניל בלומפקאמפ, הציע רעיונות
100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
תכנית 18 - 100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך - תכנית 17
תכנית 17 - המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך
תכנית הבכורה של "עולם הרכב"
תכנית 1 - התכנית שתעשה לכם סדר בעולם הרכב עם שלל החידושים ועוד..
עולם הרכב, 23.06.16
תכנית 2 - הכרות עם מאזדה הגדולה והמפוארת>
עולם הרכב, 30.06.16
תכנית 3 - פורשה מציגה את הפנמרה החדשה>
עולם הרכב, 07.07.16
תכנית 4 - לקסוס RC נוחתת בישראל, אסטון מרטין ורד בול חושפות היפר מכונית
עולם הרכב, 14.07.16
תכנית 5 - התכנית המלאה של עולם הרכב
עולם הרכב, 21.07.16
תכנית 6 - האם בקרוב נטעין את הרכבים שלנו, לנד רובר מציגה מערכת חדישה...
עולם הרכב, 28.07.16
תכנית 7 - ניסן והג'וק החדש, טסלה מנמיכה ציפיות ועוד...
עולם הרכב, 04.08.16
תכנית 8 - על שיטת ה 0 קמ"ש, עליית מחיר הביטוח של האופנועים ועוד...
עולם הרכב, 25.08.16
תכנית 9 - מה קורה כשמעבר חציה הופכת למוקש בטיחות? 
עולם הרכב, 01.09.16
תכנית 10 - השקת פורש פנמרה החדשה, והאם ה-RX9 של מזדה תגיע לפס הייצור?
עולם הרכב, 08.09.16
תכנית 11 - לראשונה על המסך, מבחר מבחני דרכים של מגזין "עולם הרכב"
אלפא רומיאו ג'וליה נחתה בישראל
תכנית 12 - אלפה רומיאו ג'וליה נחתה בישראל, מה הם הדרכים לקנות מכונית חדשה? 
עולם הרכב, התכנית המלאה (14)
תכנית 14 - נסיעה ראשונה על האסטון מרטין DB11
רנו טווינגו כאן: עולם הרכב, תכנית 15
תכנית 15 - והפעם רנו טווינגו על הפרק, לאחר שחזרה שוב לישראל.
ב.מ.וו מסירה את הגג: תכנית 16
תכנית 16 - ב.מ.וו מסירה את הגג

מתלבט איזה רכב לקנות? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם

קטלוג רכב

פורשה קאיין

חוות דעת - פורשה קאיין הוא הקרוסאובר בגודל... מידע נוסף >

קיה אופטימה

חוות דעת - קיה אופטימה היא המשפחתית הגדולה... מידע נוסף >

קדילאק ATS

חוות דעת - קדילאק ATS הוא רכב היוקרה הקומפק... מידע נוסף >