סגור

מבחן דרכים: מאזדה CX3

ג'יפון, חתיך, ספורטיבי, מאובזר, עם הייחוס של מאזדה. האם ה-CX3 יעשה לשוק הג'יפונים הקומפקטיים את מה שה-3 עשתה בעבר לשוק המשפחתיות?  

  • דרור ברלי

  • 20.04.2017
 
כבר סיפרתי לכם בעבר (ואם לא, אז הגיע הזמן), שלעתים נדמה לי שכדי להצליח בישראל, מכונית צריכה להיות לא רק דיל טוב בהקשר של מקסימום אוטו לכסף, ולא רק בעלת מוניטין של אמינות וסחירות, אלא גם בינונית-מינוס מהבחינה הדינמית.
 
יגידו לי, מה פתאום, מה הקשר?... ואז אני אענה שאין קשר, אבל שככה זה יוצא, כי למנהגי כביש טובים יש עדיפות די נמוכה בשיקוליו של רוכש הרכב הישראלי - וגם אביא שלל דוגמאות: החל מדגמי סובארו ליאונה DL  של האייטיז שהיו אסון דינמי ובטיחותי על הכביש, דרך מיצובישי לאנסר (שהיה בה הכל, חוץ מביצועים והתנהגות) מאזדה 323 לנטיס (שגרמה לקרש להרגיש מה זה מעודן), טויוטה קורולה לדורותיה (שהפכה את הבינוניות הכוללת לדגל ולהצהרה), ועד ניסאן ג'וק, הג'יפון הקומפקטי הפופולרי של השנים האחרונות (שעל הכביש הוא, נו, נעזוב את זה...) אבל רגע אחד, מה עם מאזדה 3?... ומאזדה 6?.... תמיד הן היו מעוצבות היטב, שימושיות, ולהבדיל מכל אלה שהזכרתי (ועוד רבות שלא הזכרתי) תמיד נסעו טוב. גם בדגמים הבסיסיים היו שם שילדה טובה והתנהגות שהעלתה חיוכים, לא מובן מאליו במכוניות עממיות מייד-אין-ג'פאן. עבור רוב רוכשיהן זה לא היה שיקול עיקרי בקניה ואפילו לא משני, אלא רק בונוס. אבל בונוס רב-ערך בעיני כתבי הרכב.
 

(צילום: דרור ברלי)

 
ככה זה כשבמאזדה עצמם מתייחסים לעניין הזה כאל אחד מערכי המותג, כל פילוסופיית ה"זום-זום" וכו' – הם מצהירים שבשנים האחרונות הם מייצרים מכוניות שכיף לנהוג בהן ולנו לא נותר אלא להסכים. בדרך כלל. וזה מעבר לתכונות הכל כך חשובות בשוק שלנו – אמינות וסחירות. מכוניות מאזדה המודרניות צברו מעמד איתן בשוק המשומשות הישראלי לא בזכות השילדה וההיגוי שלהן, אלא מפני שהן אמינות, תכונה שמשפיעה לטובה על שמירת הערךו הסחירות שלהן. כל זה גרם להכתיר מיד בתואר "מכונית הלאומית" כל מאזדה חדשה שמגיעה לישראל, באופן כמעט אוטומטי. כשהתבשרנו שמאזדה CX3, האח הקטן והעוד יותר חתיך של הג'יפון הבינוני CX5, עומד להגיע לישראל, כותרות בנוסח "הלהיט הבא" כבר היו מוכנות.
 

(צילום: דרור ברלי)

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של עולם הרכב https://www.facebook.com/carworld5/
 
 
אלא שמאזדה הוא גם יצרן קטן, יחסית. אם סופרים את יכולות הייצור, מאזדה נמצאת אי שם מאחור גם בין יצרני הרכב היפניים. וכך, כאשר הביקוש עולה על ההיצע ובעולם יש עוד כמה שווקים רק קצת גדולים וחשובים יותר מישראל, קורה שלא כל דגם חדש מגיע אלינו תיכף ומיד. לפעמים זה לוקח זמן, ובמקרה של CX3 זה לקח המון זמן. כמעט שנתיים ליתר דיוק. אתם קוראים נכון – כבר שנתיים שלקוחות מאזדה בחו"ל נהנים מהג'יפון המעוצב הזה, בזמן שכאן נאלצו חובבי הג'יפונים הקטנים לדשדש עם כלים כמו ג'וק, טראקס, קפצ'ור וסוזוקי SX4... אבל ה-CX3 מגיע לישראל בימים אלה ממש, ולא מתבייש לכוון גבוה – בעיצוב, בביצועים, באבזור וגם במחיר. האם הוא ממלא אחר הציפיות כיאה לעיצובו ולשם המשפחה שלו?
 

(צילום: דרור ברלי)

 
עיצוב: מלכת היופי                          
חבל"ז. האוטו באמת יפה. אני באמת לא מנסה להגזים במחמאות, אבל CX3 הוא כנראה העיצוב הכי מוצלח של מאזדה בין כמה וכמה מכוניות יפות לכשעצמן כמו ה-6 וה-3. יש למאזדה פילוסופיית עיצוב שהם קוראים לה "קודו" (משהו ביפנית, שנדמה לי שמתייחס להשראה מתנועתן של חיות בטבע או משהו דומה, מה זה חשוב בעצם) וזה מתבטא בחיטובי מרכב כמעט חושניים. CX3 הוא ג'יפון קטן שמבוסס על פלטפורמת סופר-מיני, במקרה זה ה-2 וזה אומר פרופורציות קצרות ודחוסות-משהו, אבל פיזית הוא כמובן גבוה בהרבה וגם ארוך ביותר מ-20 ס"מ מה-2. נמצא כאן את סימני ההיכר של מאזדות מודרניות כמו מכסה המנוע הארוך, שמשה קדמית נטויה בזוית חדה, קו כתפיים גבוה ושרירי, גריל קדמי דמוי יהלום, יחידות תאורה מחודדות. נמצא כאן גם קורה אחורית מושחרת שנותנת את אפקט "הגג הצף" האופנתי לאחרונה, וכמובן את האיפור הקרבי ההכרחי  לג'יפונים בצורת חיפויי הפלסטיק המושחרים לקשתות הגלגלים ופגוש אחורי בעל נוכחות בולטת. העיצוב הפנימי מזכיר מאוד את זה שמוכר מה-2, ושוב, לא מפתיע, כי שתי המכוניות חולקות פלטפורמה משותפת. ראויים לציון מד סל"ד אנלוגי גדול ועגול מול עיני הנהג, עם תצוגה דיגיטלית קטנה של מהירות הנסיעה, ה"עכבר" לשליטה בתפריטי המסך ומערכת הניווט, והעובדה שמתגי הפעלת המזגן למשל, הם "מסורתיים" ונמצאים היכן שצריך – בפאנל הקדמי ולא בנבכי תפריטי המסך.
CX3 נמכר בישראל בשתי רמות גימור, ורכב המבחן הגיע בזו הגבוהה והיקרה מבין השתיים שנקראת Pure White, ובצבע הסקסי ביותר במבחר – אדום מטאלי. לגרסה המאובזרת חישוקי סגסוגת מוכהים בקוטר 18' עם צמיגי חתך נמוך תואמים שתורמים את שלהם למראה החיצוני הבומבסטי. ואם עד עכשיו מתקבל הרושם שמדובר בשמן זית זך, הגיע הזמן לצנן קצת את ההתלהבות - בסיס הגלגלים, 257 ס"מ, משותף ל-CX3 עם המאזדה-2, וזה אומר שביחס לג'יפונים, המרחב פנימי קצת מצומצם. מלפנים יש מושבים נוחים ותחושה נעימה, אבל מאחור.... קו חלונות גבוה, מושב שטוח וצר עם מרחב מצומצם לברכיים, מרחב ראש גבולי ותא מטען בנפח 240 ליטר בלבד, קטן מזה שנמצא ברוב מכוניות הסופר-מיני ואפילו חלק ממכוניות המיני. זה המחיר של פלטפורמת מכונית קטנה והעדפת העיצוב לפני הכל.
ציון: כמעט טוב מאוד
 

(צילום: דרור ברלי)

 
אבזור: מה שעולה כסף, שווה כסף
CX3 מצהיר מראש שהוא מכוון גבוה, גם במחיר, ולכן האבזור ברמת הגימור הגבוהה, די משכנע. אם דגם "זום" הבסיסי שעולה 134,000 ש' כולל חישוקי סגסוגת 16', חיישני גשם, מצלמה אחורית ומסך 7 אינץ', הפעלה קולית (לא בעברית), התנעה בלחצן ללא מפתח, דיבורית ונגן דיסקים (בעידן ה-MP4 וה-USB יצרני הרכב נוטים בזה אחר זה לקצץ את האבזר הנ"ל, שלטענתם כבר מיותר) וריפודי בד, הרי שבדגם המאובזר Pure-White שמחירו 145,000 ש', כבר מקבלים בנוסף, מלבד גלגלים גדולים יותר גם ריפודים ודיפונים עשויים עור (תעשייתי כמובן, אבל באיכות טובה) בצבע לבן, משולב בעור הפוך בשחור פחם, פנסי לד קדמיים, תצוגה עילית (HUD) מגניבה מול עיני הנהג ומערכת ניווט מקורית עם תוכנת IGO.
 
ציון: כמעט טוב מאוד
 
בטיחות: סבירה
מלבד הבקרות הסטנדרטיות ושש כריות אוויר, הדגם הבסיסי כולל גם התרעה מפני סטייה מנתיב ובלימה אוטונומית/אוטומטית במהירויות עיר. הדגם המאובזר מוסיף גם התרעה על שטחים מתים. ומה עם קורא תמרורים, זיהוי הולכי רגל ורוכבי דו"ג ושמירה על נתיב בכביש מהיר? עדיין לא.
 
ציון: טוב
 
מנוע, גיר וביצועים: שמחת חיים
ועוד איזה חיים. אוטו קטן + מנוע גדול = הרבה שמחת חיים. ומאזדה CX3 הוא בדיוק כזה. במימדיו, הוא היה יכול להסתדר מצוין עם מנוע אטמוספרי בנפח 1.5 או 1.6 ליטר, או טורבו קטן וחסכוני עם 1.2 ליטר – קצת פחות ביצועים אולי, אבל צריכת דלק נמוכה יותר. אבל CX3 מגיע לישראל עם מנוע אחד בלבד – אטמוספרי בנפח נדיב של 2.0 ליטר המוכר לנו מה-CX5. המנוע הזה יודע לספק 156 כ"ס ו-20.8 קג"מ, ומסובב את הגלגלים הקדמיים דרך תיבה אוטומטית-פלנטרית בעלת 6 מהירויות. עד כאן, שום דבר יוצא דופן לספר עליו. אבל זהו מנוע אטמוספרי מצוין, מהיר תגובה, עם שיא מומנט שמתקבל כבר ב-2,800 סל"ד, מה שאומר שיש כאן כוח רב שזמין גם בסל"ד נמוך ובינוני. הגיר מהיר תגובה ומכוייל היטב, והתוצאה – אוטו חי ושמח עם ביצועים תוססים שרוצה לטוס קדימה – הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-9.1 שניות, עקיפה מ-80 ל-120 קמ"ש בפחות מ-7 שניות. וכרגיל, לא הכל מושלם – לביצועים הטובים יש מחיר בצורת רעש מנוע חזק ומחוספס שחודר בלי בושה לתא הנוסעים, ובצריכת דלק לא הכי מנומסת – רק אחרי כמה שיוטים ארוכים במהירות חוקית הצלחתי להתייצב על ממוצע כולל של 11.5 ק"מ לליטר שזה לא מרשים בעידן מנועי הטורבו הקטנים החזקים–אך-גם-חסכוניים. אפשר בהחלט להתנחם בביצועים הטובים ובעובדה שהג'יפונים הקוריאניים השמנמנים שמובילים בבטחה את הקטגוריה, נוסעים פחות טוב וזוללים יותר דלק.
 
ציון: כמעט טוב מאוד
 

(צילום: דרור ברלי)

 
התנהגות ונוחות: זום-זום
חוץ מהביצועים, יש עוד סיבה לתיאבון של ה-CX3 לבנזין – התנהגות הכביש. כבר הזכרנו שזה אחד מערכי המותג של מאזדה המודרנית, אז אני יכול לגלות לכם שבניגוד למה שמקובל לחשוב על ג'יפונים קטנים, CX3 אוהב לנסוע מהר לא רק בקו ישר. הוא מפתה אתכם להיכנס למצב רוח קרבי בכל כביש מעוקל – אחיזת הכביש שלו גבוהה, ההיגוי קצת קל מדי לטעמנו, "מחלה" יפנית מוכרת, אבל מדויק וחד, מתלים מהודקים שמכוילים על הצד הנוקשה אחראיים לזוויות גילגול נשלטות היטב וליכולת שינוי הכיוון המצויינת. להנאות הללו יש מחיר בצורת צריכת דלק מוגברת. בנוסף, וכאן גם למאזדה עדיין יש מה ללמוד מיצרנים אירופיים – התנהגות הכביש הטובה מסתייעת בצמיגים ספורטיביים בחתך נמוך מאוד ובמתלים הנוקשים, והמחיר כאן הוא בנוחות נסיעה שאינה מתעלה מעבר ל"סביר" בלבד ומי שמחפש מתלים ספוגיים ורכים וגיהוץ כנוע של טלאי סלילה עירוניים עלול להתאכזב. סביר להניח שדגם "זום" הבסיסי בעל צמיגים בחתך גבוה יותר, יציג נוחות נסיעה עדיפה במעט.
 
ציון: כמעט טוב מאוד
 

(צילום: דרור ברלין)

 

(צילום: דרור ברלי)

 
סיכום: אייקון אופנה
אז הסכמנו ש-CX3 אולי לא ייראה ברחובותינו בהמוניו כפי שהתרגלנו בעבר עם מאזדות עממיות שהיו חביבות הליסינג, והוא ממילא גם לא הזול בקטגוריה שלו. אבל הוא לבטח אחד הטובים ביותר - ג'יפון מהנה לנהיגה, שזה כבר משב רוח מרענן. על עיצוב ויופי אפשר, מותר ואפילו רצוי להתווכח, אבל אנו משוכנעים שרק בודדים לא יסכימו שמדובר בג'יפון החתיך מכולם ולכל הפחות באחד מכלי הרכב היפים ביותר על הכביש. כאן יש לו מתחרה רציני על בכורת השוואת מלך היופי של הג'יפונים הקטנים, בדמות חתיך יפני חדש נוסף – הטויוטה CH-R  החדש שגם הוא מסובב ראשים, בסגנון עתידני נועז, אולי נועז מדי, לעומת העיצוב הכמעט חושני של CX3. מי מהם טוב יותר? יידרש בהקדם מבחן השוואתי, אבל בינתיים, כמו ה-CH-R, ל-CX3 יש הרבה מאוד יתרונות כרכב לייפסטייל מובהק והוא פחות מצטיין בשימושי משפחה יומיומיים. בסעיף התמורה למחיר הוא בהחלט בבעיה מול קיה ספורטאז' ושות' שמציעים הרבה יותר מרחב ואפשרויות תמורת מחיר דומה – אבל, וזה אבל גדול - הם לא מעוצבים כמוהו, לא מגניבים כמוהו, לא מהנים לנהיגה כמוהו. האם הוא יהפוך לאייקון אופנתי שחביב במיוחד על נשים?... לא נתפלא אם התשובה תהיה חיובית.
 

(צילום: דרור ברלי)

 
מאזדה CX3
 
מנוע: בנזין 4 צילינדרים, סקאיי אקטיב, 1,998 סמ"ק
 
הספק/מומנט: 156 כ"ס ב-6,000 סל"ד/20.8 קג"מ ב-2,800 סל"ד
 
תיבת הילוכים: אוטומטית 6 מהירויות, הנעה קדמית
אורך: 4,275 מ"מ
רוחב: 1,765 מ"מ
גובה: 1,535 מ"מ
בסיס גלגלים: 2,570 מ"מ
משקל: 1,346 ק"ג
תא מטען: 240 ליטר
תאוצה 100-0 קמ"ש (יצרן): 9.1 שניות
מהירות מירבית (יצרן): 197 קמ"ש
צריכת דלק משולבת (יצרן): 16.4 ק"מ/ליטר
צריכת דלק ממוצעת (מבחן): 11.5 ק"מ/ליטר
זיהום אוויר/מיסוי ירוק: קבוצה  9
מחיר: 134,000 ש' (דגם Zoom)
מחיר רכב מבחן: 145,000 ש' (דגם Pure White)
 
מתחרים: טויוטה CH-R, אופל מוקה, רנו קפצ'ור, שברולט טראקס, ניסאן ג'וק, פיאט 500X, פיז'ו 2008
בעד: עיצוב, ביצועים, התנהגות כביש, אבזור
נגד: מושב אחורי, תא מטען, רעש, צריכת דלק,
סיכום: אייקון אופנה.
 
 
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
מתלבט איזה רכב לקנות?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

תכנית 62
ארטילריה כבדה: מבחן דרכים ראשון ללקסוס LC500, עולם הרכב תכנית 62
תערוכת פרנקפורט יצאה לדרך
ב.מ.וו X7 חושפת דגם קונספט לשבעה נוסעים, עולם הרכב תוכנית 61
עולם הרכב תוכנית 60: ארבעה סיפורים מוטורים מהארץ מהעולם
מפסטיבל האופנועים דרך ה-S קלאס עד הקרב בין מאיר טפירו לרז זהבי
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
 שומרת על פאסון: פורשה קאיין החדשה
הפורשה קאיין 2019 עוברת מקצה שיפורים שהופכים אותה לטובה מתמיד, תוכנית 59
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל, עולם הרכב תכנית 58
עולם הרכב מהדורה 57
רדבול פלוגטאג עושה את פיטסבורג, עולם הרכב תכנית 57
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים, עולם הרכב תכנית 56
על כבישי ישראל: הלקסוס המפוארת בעולם
הלקסוס LC500 שנחתה בישראל נחשבת לחוד החנית של לקסוס, תוכנית 55
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו וקורס רכיבת שטח שאסור לכם לפספס
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו, תוכנית 54
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך. עולם הרכב תוכנית 53
עולם הרכב 52: נהיגה ראשונה ב- CX5 החדשה
מאזדה השיקה בישראל את הדור השני של ה-CX5, עולם הרכב תכנית 52
עולם הרכב תוכנית 51
קדחת הג'יפונים נמשכת והפעם עם סיאט, יגואר חושפת את המכונית החזקה שלה
חגיגה מוטורית בכרמיאל
חגיגה מוטורית בכרמיאל
עולם הרכב תוכנית 50
העיר כרמיאל חוגגת פסטיבל, חווית ראלי בסקודה פאביה WRC R5 ועוד.. תוכנית 50
שוק היד השניה, תמונת מצב
כיצד הזינוק במכירות המכוניות החדשות השפיעה על השוק? עולם הרכב תוכנית 49
עולם הרכב - תוכנית 48
סובארו תנסה לנפץ את המסלול עם דגם נדיר, אאודי חושפת 8A חדשה, תוכנית 48
הסקודה קודיאק נחת בישראל
הסקודה קודיאק נחת בישראל וצפוי לטרוף את הקלפים, עולם הרכב תוכנית 47 
צפו: ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל
ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל, כך תתחרה הסטלביו באריות מאירופה
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
כך הפכה ישראל למעצמת רכב
ארץ ישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמת סייבר בתחום הרכב, צפו 
עולם הרכב תכנית 44
לקט הכתבות הכי מרתקות מעולם הרכב - עולם הרכב תכנית 44
אקזוטיקה על כבישי ישראל
למבורגיני הורקאן מפלסת את דרכה על כבישי ישראל ועוד.. עולם הרכב - תכנית 43
עולם הרכב תוכנית 42
הטריו מגרמניה מתנפל על סין, סקודה מציירת קווים לעתיד- עולם הרכב תכנית 42
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט - עולם הרכב תכנית 40
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה, צפו
B.M.W M760Li xDrive טסה על הכביש בארה"ב, סיאט לאון קופרה 2017  בספרד, הוולוו S60 פולסטאר
B.M.W M760Li טסה על הכביש בארה"ב, הוולוו פולסטאר - "עולם הרכב" תכנית 38
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל - "עולם הרכב" תכנית 37
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה, "עולם הרכב" - תכנית 36
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל - "עולם הרכב" תכנית 35
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
עולם הרכב תכנית 31
ה-330E הירוקה של ב.מ.וו, וצוות הרכב של ערוץ הספורט בודק את הסקודה קודיאק
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים?
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים? - "עולם הרכב" תכנית 26
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל - תכנית 25
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות. צפו בראיון הבלעדי
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23 
הפלישה הסינית לגרמניה: NIO EP9 עושה את הנורדשלייפה
גם הסינים מסמנים את טסלה ומציגים טכנולוגיה חשמלית שתוביל לדגמים עממים
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
דגמי 2017 כבר כאן: צפו בתוכנית עולם הרכב
תכנית 22 - שוק הרכב המקומי נערך לשנה החדשה
צפו במבחן דרכים ראשון לטויוטה C-HR
להיט מכירות חדש? טויוטה C-HR במבחן דרכים ראשון
כך תראה השיירה הנשיאותית החדשה?
המכונית הנשיאותית הבאה? במאי הסרטים ההוליוודיים, ניל בלומפקאמפ, הציע רעיונות
100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
תכנית 18 - 100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך - תכנית 17
תכנית 17 - המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך
תכנית הבכורה של "עולם הרכב"
תכנית 1 - התכנית שתעשה לכם סדר בעולם הרכב עם שלל החידושים ועוד..
עולם הרכב, 23.06.16
תכנית 2 - הכרות עם מאזדה הגדולה והמפוארת>
עולם הרכב, 30.06.16
תכנית 3 - פורשה מציגה את הפנמרה החדשה>
עולם הרכב, 07.07.16
תכנית 4 - לקסוס RC נוחתת בישראל, אסטון מרטין ורד בול חושפות היפר מכונית
עולם הרכב, 14.07.16
תכנית 5 - התכנית המלאה של עולם הרכב
עולם הרכב, 21.07.16
תכנית 6 - האם בקרוב נטעין את הרכבים שלנו, לנד רובר מציגה מערכת חדישה...
עולם הרכב, 28.07.16
תכנית 7 - ניסן והג'וק החדש, טסלה מנמיכה ציפיות ועוד...
עולם הרכב, 04.08.16
תכנית 8 - על שיטת ה 0 קמ"ש, עליית מחיר הביטוח של האופנועים ועוד...
עולם הרכב, 25.08.16
תכנית 9 - מה קורה כשמעבר חציה הופכת למוקש בטיחות? 
עולם הרכב, 01.09.16
תכנית 10 - השקת פורש פנמרה החדשה, והאם ה-RX9 של מזדה תגיע לפס הייצור?
עולם הרכב, 08.09.16
תכנית 11 - לראשונה על המסך, מבחר מבחני דרכים של מגזין "עולם הרכב"
אלפא רומיאו ג'וליה נחתה בישראל
תכנית 12 - אלפה רומיאו ג'וליה נחתה בישראל, מה הם הדרכים לקנות מכונית חדשה? 
עולם הרכב, התכנית המלאה (14)
תכנית 14 - נסיעה ראשונה על האסטון מרטין DB11
רנו טווינגו כאן: עולם הרכב, תכנית 15
תכנית 15 - והפעם רנו טווינגו על הפרק, לאחר שחזרה שוב לישראל.
ב.מ.וו מסירה את הגג: תכנית 16
תכנית 16 - ב.מ.וו מסירה את הגג

מתלבט איזה רכב לקנות? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם

קטלוג רכב

מאזדה 2

חוות דעת - מאזדה 2 היא הסופר מיני הקומפקטית... מידע נוסף >

אינפיניטי QX60

חוות דעת - אינפיניטי QX60 הוא קרוסאובר יוקר... מידע נוסף >

מרצדס GLC

חוות דעת - מרצדס GLC הוא SUV קומפקטי-יוקרתי... מידע נוסף >

סוזוקי קרוסאובר

חוות דעת - סוזוקי קרוסאובר כשמו כן הוא, קרו... מידע נוסף >

סובארו פורסטר

חוות דעת - סובארו פורסטר הוא הקרוסאובר הקומ... מידע נוסף >