סגור

מבחן ראשון בישראל: רנו מגאן גראנד קופה

המהפכה הצרפתית המשפחתית: בעידן שבו מספידים את המשפחתיות, רנו מגאן חוזרת במהדורה מהודרת וחסכונית

  • בועז קורפל

  • 20.04.2017
שלום לך פלואנס, ברוכה השבה מגאן 
בואו ולא נמתח את זה או נעטוף את זה ביותר מדי מילים מכובסות ונאמר כאן ישירות: מדובר במהלך נועז של רנו להמשיך את נוכחותה בקטגוריית המכוניות המשפחתיות למרות שזו הולכת ומצטמקת אך רחוקה מלגווע סופית ועדיין נחשבת לנמכרת ביותר. ממש בזמן ששורות אלה נכתבות נשמע קולם של עוד כמה ג'יפונים שדופקים בדלת ואחריהם יגיעו עוד ועוד ג'יפונים שנמצאים עכשיו תהליך פיתוח.
 

 
אז האם קטגוריית המשפחתיות תיעלם מהמפה לגמרי? כמו שזה נראה כרגע התשובה היא 50/50 כי איש איננו יודע מה יקרה בדור הבא של אותם ג'יפונים והאם הם יחזרו להיות משפחתיות או שיתפתחו למשהו אחר שטרם חזינו ואולי המהפכה האוטונומית חשמלית תביא להכחדתם. למרות כל זאת, רנו לא מוותרת על המשפחתית המסורתית לצד אותם ג'יפונים (שגם היא עצמה מייצרת) ושולחת למערכה את המחליפה של הרנו פלואנס שהייתה כאן בשנים האחרונות. המוסקיטרית שנחתה בישראל מחזירה את השם המוכר בגלגול הקודם "רנו מגאן".
 
אלא שהפעם זאת איננה המגאן ההיא בתצורת האצ'בק שכיכבה בקרב הקצונה הצבאית אלא הפעם מדובר בגרסה משפחתית בתצורת סדאן-קופה עם ארבע דלתות שקיבלה את המיתוג "גראנד קופה" בזכות העיצוב החיצוני שלה ורמות האבזור והגימור הגבוהות שהיא מגיעה לישראל (הן בבנזין והן בדיזל). בפעם הקודמת שהמגאן סדאן הייתה כאן, היא לא ממש הצליחה להשאיר את חותמה בגרסה הזאת אלא שהפעם מדובר במכונית עם כמה מאפיינים מאוד בולטים וטובים וצפויה לה מערכה לא קלה מול יריבותיה לקטגוריה ותוסיפו לכך את העובדה שהנהגים הישראלים כשאר הנהגים בעולם הפכו לחובבי ג'יפונים שלא לומר מכורים לקטגוריה בעלת תנוחת הישיבה הגבוהה ומפצחת המדרכות. אז מי את רנו מגאן גראנד קופה החדשה ומה את מציעה לישראלים?
 

 
הצטרפו לעמוד הפייסבוק של עולם הרכב https://www.facebook.com/carworld5/
 
קלפים חזקים בנוכחות, באבזור ובחיסכון בדלק
מכונית היא בראש ובראשונה מוצר אמוציונאלי. את זה יאמר לכם כל מי שכבר קנה פעם אחת בחייו מכונית חדשה. הלב הולך אחרי דגם מסוים ואת העניין הכספי דוחקים לשוליים בשלב ראשון. המכונית צריכה לדבר אליך בעיצוב שלה, להזמין אותך אליה ולגרום לך להתאהב בה ולרצות אותה כמו במהלך של חיזור. למגאן גראנד קופה יש את זה.
 
העיצוב החיצוני שלה לא מתיימר להשתגע אלא להיפך, לשדר דינאמיות וחן שמשתלבים יחד החל מהחרטום על שלל הפתחים והקווים שלו עם הגריל המיוחד שלה והפגוש שמשתפל למטה, דרך קווי הגוף והמידות הפרופורציונאליות, דרך הגג שנמשך לאחור ומשתפל מטה בסגנון קופה ועד לזנב שנראה כחטיבה אחת של המכונית ולא משהו שצמח שם בלי שמישהו שם לב. פנסי החזית עם תאורת LED וכך גם יחידות התאורה מאחור, כל אלה יוצרים עיצוב עדכני וחתימת אור מודרנית ונאה מאוד ביום ובמיוחד בלילה.
 
ספינת הדגל האמתית של רנו, האחות הגדולה או אולי אם תרצו "הביג מאמה" היא הרנו טליסמן היוקרתית, אבל אם תביטו במגאן גראנד קופה, לא תוכלו לפספס את הדמיון בין השתיים ונראה כי המגאן גראנד קופה היא למעשה טליסמן במידה קטנה יותר.
 
ציון: מצוין, טוב מאוד, כמעט טוב מאוד, טוב, כמעט טוב, מספיק, כמעט מספיק, נכשל
 

 
שיק צרפתי וכורסאות איכותיות
העיצוב הפנימי של המגאן אינטנס (רמת גימור אחת בשלב זה) הוא משהו אחר בהשוואה לפלואנס שהגיעה לקצה גבול היכולת שלה רגע לפני שסיימה את דרכה כאן ובכלל. מרווח גלגלים של 2.711 מטרים אפשר למתכנן של הגראנד קופה ליצור מרווחים טובים מאוד ליושבים מלפנים ומאחור בהיבט מרווח הרגליים והכתפיים ואין בה תחושה של דוחק כלל.
 
שלושה מבוגרים במושב השלישי זה מושג ששייך להיסטוריה כי אם תנסו להיזכר מתי נסעתם במכונית עם שלושה מבוגרים מאחור או אולי מתי ראיתם מחזה שכזה, תצטרכו לחזור שנים רבות אחורה, בימינו זה כל כך נדיר עד שזה לא קורה בכלל ולכן הפרמטר הזה הופך לפחות בעל משקל. אבל שלושה ילדים או בני נוער במושב האחורי, זה בהחלט סידור שישאיר אותם בתחושה מספיק נוחה ומרווחת וכל אחד יזכה לטריטוריה אישית בלי שהנהג ישמע טרוניות וטענות על כך שצפוף ומטריד.
 
תצורת הגג המשתפל לאחור תמיד מעוררת חשש שמרווח הראש לא יספיק והפדחת תתחכך בתקרה. לא במקרה של הגראנד קופה אלא אם אתם בגובה 1.90 ומעלה, אבל לשם כך יש את מרווח הרגליים ותמיד אפשר "לגלוש" מעט ולפתור את העניין אם בכל זאת יש לכם בן או בת בקבוצת כדורסל. רמת האבזור של תא הנוסעים מעוררת התפעלות. המושבים מעוצבים בטוב טעם ומרופדים בשילוב של בד ועור וצבע תא הנוסעים כולו מאיר עיניים ואיננו קודר כלל.
 
שילוב של עיטורי כרום לצד פלסטיק וחומרים סינטטיים אחרים יוצר תחושת פרמיום מסוימת ואם תוסיפו את תאורת האווירה בדלתות שאפשר לבחור אותה מבין כמה צבעים, הרי שתקבלו באמת משהו שונה בעיצוב וניחוח צרפתי מעוצב. הקונסולה המרכזית עשויה מחומרים איכותיים ובמרכזה צג מגע אורכי שהגיע מהטליסמן במידה של 8.7 אינץ' וכל המידע עליו הוא בעברית. אנשי קרסו עבדו קשה בעיבוד ותרגום הנתונים לעברית והיישום של הממשקים להפעלת מערכות הבידור, ניווט, טלפון והפעלת המערכת עצמה ובחירת התפריטים השונים כמעט עבר בהצלחה מלאה. במכונית המבחן שקיבלנו נמצאו כמה נקודות שזקוקות לתיקון והסבר פשוט יותר אך לא היה בכך להפריע לתפעול הרכב. 
 
ציון: מצוין, טוב מאוד, כמעט טוב מאוד, טוב, כמעט טוב, מספיק, כמעט מספיק, נכשל
 

 
רכה או אגרסיבית?
גרסת הבנזין שנחתה כאן מציעה מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר. זהו אותו מנוע מוכר שקיים בדגמים רבים של רנו וניסאן אולם במקרה הזה, מהנדסי רנו הצליחו לסחוט ממנו 132 כוחות סוס ולמכונית משפחתית זהו נתון טוב מאוד. ההספק אמנם נאה, אך הוא מגיע לשיאו ב-5,000 סל"ד ולשם תיקון העניין מגיע המומנט של המכונית עם 21 קג"מ לשיאו כבר ב-2,000 סל"ד ותחושת הגמישות בזינוקים מעמידה ל-100 קמ"ש או בשיוט ויציאה לעקיפות היא תחושה טובה שמעניקה ביטחון למעט נקודה אחת שאותה תצטרכו ללמוד והיא כניסת הטורבו לפעולה אחרי השהייה קצרה מרגע נעיצת הרגל בדוושה.
 
תיבת ההילוכים האוטומאטית מתנהגת להפליא והמעבר בין ההילוכים נקי וחלק וקצר ללא דרמות אלא אם בחרתם במצב נסיעה ספורטיבי שימתח את המנוע ויטפס בסל"ד בין העברת הילוך אחד לאחר וגם יחדד את תגובת ההגה. הגראנד קופה איננה מכונית ספורטיבית בכלל, היא גם לא מתיימרת להיות כזו, אך למי שבכל זאת יבקש להרגיש שמחת חיים מוטורית, נמליץ להישאר במצב הזה גם אם צריכת הדלק לא תאהב את זה.
 
בחירת המצבים של הנסיעה מבוצעת על ידי כפתור "פרח" לצד ידית ההילוכים ובאמצעותו ניתן לבחור בין מצב חסכוני וירוק, למצב רגיל או ספורטיבי ובהתאם גם לשנות את הצבע והתצוגה הוירטואלית של לוח השעונים שתתאים למצב רוחכם וטעמכם האישי. הביצועים של המכונית סבירים לגמרי והיא מזנקת מעמידה ל-100 קמ"ש ב-11 שניות וצורכת 5.4 ליטר בנזין לכל 100 ק"מ אם כי בתנאי המבחן שבהם לחצנו על המכונית, היא צרכה קצת פחות מ-7 ליטר למאה ק"מ (14ק"מ/ל') וגם זה נתון חסכוני בפני עצמו.
 
המתלים מכוילים לנסיעה עירונית רכה ואיטום הרעשים של המנוע טובים אם כי במהירויות גבוהות לא תוכלו להימלט מרעשי רוח. תא המטען של המכונית בנפח 503 ליטרים נחשב לסביר בגודלו ואם תקפלו את המושבים מאחור תוכלו לקבל נפח העמסה כפול כמעט עם 987 ליטרים. איכות הנסיעה טובה ובמרחב המחייה של המכוניות המשפחתיות, היא בהחלט תנעים את השהייה בפקקי התנועה במהלך היום או במהירויות נסיעה גבוהות יותר בדרך להצגת תיאטרון בערב. 
 
ציון: מצוין, טוב מאוד, כמעט טוב מאוד, טוב, כמעט טוב, מספיק, כמעט מספיק, נכשל
 

 
בטיחות טובה ולא יותר
הגראנד קופה איננה פורצת דרך בתחום הבטיחות ולא מבשרת על שום דבר מיוחד בהיבט הזה אלא משתמשת בכל המערכות הרגילות הקיימות בשאר הדגמים של רנו בתוספת הבטיחות הפסיבית של כריות האוויר וההגנות של השלדה ולא יותר. אבל למקרים מהסוג הזה יש נקודת אור ואפשר לומר כמה טוב שיש מובילאיי. התוספת של מובילאיי למכונית באמת משדרגת את רמת הבטיחות שלה כי בשלב זה הגראנד קופה לא כוללת את כל אותן בקרות ומערכות עזר אקטיביות לבטיחות שמחלחלות מכל עבר לדגמים רבים יותר בשוק.
 
המכונית נהנת מציון של חמישה כוכבי ריסוק של היורו אנקאפ אך הציון ניתן לה בגירסה האירופית ולא הישראלית, בשלב הזה בישראל היא לא נמכרת עם מערכות בטיחות אקטיביות כמו בלימה אוטומאטית או תיקון סטיה מנתיב אך עם 6 כריות אוויר. על מנת לקבל ציון 6 של משרד התחבורה הותקנה מערכת התרעה של מובילאי שיודעת לזהות תמרורים ולהתריע מפני התנגשות וסטיה מנתיב.
 
זה לא שאנחנו חושבים שהמכונית איננה בטוחה, אבל היינו מצפים מהיצרן הצרפתי להפליג במערכות בטיחות דווקא בשם המשפחתיות של הגראנד קופה ואנחנו מקווים שזה יגיע בגרסה הבאה. 
 
ציון: מצוין, טוב מאוד, כמעט טוב מאוד, טוב, כמעט טוב, מספיק, כמעט מספיק, נכשל
 
סיכום
קטגוריית המשפחתיות בישראל (כמו בעולם) אמנם הולכת ומצטמצמת בשנים האחרונות ונראה כי קדחת הג'יפונים תמשיך ותנגוס במשפחתיות גם בעתיד אך לדעתנו ולדעת מומחי רכב אחרים בעולם, תמיד יישאר מקום למשפחתיות המסורתיות. המגאן גראנד קופה שנחתה בישראל בגרסאות בנזין ודיזל עם רמת גימור זהה שנקראת אינטנס, היא הסנונית הראשונה של דגמי הסדאן שיגיעו בשנים הבאות. הגראנד קופה מביאה ניחוח חדש לקטגוריה עם שיק צרפתי ועיצוב שובה עין שמתכתב עם עיצוב פנימי ברמה גבוהה ורמת אבזור טובה מאוד.
 
היינו שמחים להרגיש את המכונית קצת יותר במצב נסיעה חסכוני או רגיל אבל  היא מתגלה כרכה מדי ואולי על גבול האנמיות במיוחד בהגה, אך במצב ספורט גילינו משהו אחר, מלא חיים ואחרי התגלית הזו נשארנו במצב ספורט לכל אורך המבחן שנמשך 300 ק"מ. האבזור שלה בהחלט הולם את רוח הזמן ובולט במיוחד מסך המגע האנכי שמדבר עברית ויש בו שלל פונקציות המקושרות ללוח השעונים עם התצוגות הוירטואליות הצבעוניות.
 
המכונית נהנת מציון של חמישה כוכבי ריסוק של היורו אנקאפ אך הציון ניתן לה בגירסה האירופית ולא הישראלית, בשלב הזה בישראל היא לא נמכרת עם מערכות בטיחות אקטיביות כמו בלימה אוטומאטית או תיקון סטיה מנתיב אך עם 6 כריות אוויר. על מנת לקבל ציון 6 של משרד התחבורה הותקנה מערכת התרעה של מובילאי שיודעת לזהות תמרורים ולהתריע מפני התנגשות וסטיה מנתיב.
אלה בהחלט מעידים שהגראנד קופה היא מכונית מודרנית על כל המשתמע פרט לתחום הבטיחות שבו היינו מצפים ליותר מערכות עזר לנהיגה ושמירה על נתיב לרבות בקרות אקטיביות אך במקום אלה מצאנו מערכת מובילאיי חדישה עם זיהוי תמרורים וזו פעלה ללא דופי. צריכת הדלק טובה מאוד ותא המטען סביר בנפחו למשימות יומיומיות. מרחב המחייה בתוך המכונית טוב מאוד מקדימה וגם מאחורה אלא שהמכונית תוכננה לשני נוסעים מאחור ותוספת מבוגר שלישי תקטין את מרחב המחייה שם אך כפי שאמרנו קודם, אין היום משפחות עם 5 מבוגרים והנתון הזה איננו רלוונטי לימינו.
 
איכות הבנייה והחומרים שמהם עשויה המכונית טובים מאוד וההרגשה בכניסה למכונית ובעת הנסיעה טובה מאוד. מערכת בקרת האקלים פעלה היטב וביעילות מלפנים ומאחור וההתמצאות במרחבי הקישוריות הסלולארית והתפעול של כל המערכות הייתה קצרה וטוב שכך. צריכת הדלק טובה ואם תקפידו להישאר במצב חיסכון ולהביט באיור של הגבעול שמצמיח עלים בלוח השעונים, תגיעו רחוק עם מעט מאוד דלק אך אם תשנו את המצב לספורט תקבלו מאזן צריכה אחר אך עם תחושת נהיגה טובה ודינאמית. 
 
מגאן גראנד קופה אינטנס
מנוע: 1.2 ליטר טורבו בנזין
הספק: 132 כוחות סוס ב-5,500 סל"ד
מומנט: 21 קג"מ ב-2,000 סל"ד
תיבת הילוכים: אוטומאטית כפולת מצמדים בת 7 מהירויות EDC
זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש: 10.9 שניות בתנאי יצרן 
מהירות מרבית: 200 קמ"ש
צריכת דלק ממוצעת: 5.4 ליטר ל-100 ק"מ יצרן, 6.8 ליטר ל-100 ק"מ במבחן
אורך: 4.632 מטרים
רוחב: 1.814 מטרים
גובה: 1.443 מטרים
בסיס גלגלים: 2.711 מטרים
משקל עצמי: 1,390 ק"ג
נפח תא מטען: 503 ליטרים
מחיר טורבו בנזין- 132,000 ש"ח
מחיר טורבו דיזל- 134,000 ש"ח
 

 
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
מתלבט איזה רכב לקנות?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

תכנית 62
ארטילריה כבדה: מבחן דרכים ראשון ללקסוס LC500, עולם הרכב תכנית 62
תערוכת פרנקפורט יצאה לדרך
ב.מ.וו X7 חושפת דגם קונספט לשבעה נוסעים, עולם הרכב תוכנית 61
עולם הרכב תוכנית 60: ארבעה סיפורים מוטורים מהארץ מהעולם
מפסטיבל האופנועים דרך ה-S קלאס עד הקרב בין מאיר טפירו לרז זהבי
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
 שומרת על פאסון: פורשה קאיין החדשה
הפורשה קאיין 2019 עוברת מקצה שיפורים שהופכים אותה לטובה מתמיד, תוכנית 59
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל, עולם הרכב תכנית 58
עולם הרכב מהדורה 57
רדבול פלוגטאג עושה את פיטסבורג, עולם הרכב תכנית 57
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים, עולם הרכב תכנית 56
על כבישי ישראל: הלקסוס המפוארת בעולם
הלקסוס LC500 שנחתה בישראל נחשבת לחוד החנית של לקסוס, תוכנית 55
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו וקורס רכיבת שטח שאסור לכם לפספס
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו, תוכנית 54
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך. עולם הרכב תוכנית 53
עולם הרכב 52: נהיגה ראשונה ב- CX5 החדשה
מאזדה השיקה בישראל את הדור השני של ה-CX5, עולם הרכב תכנית 52
עולם הרכב תוכנית 51
קדחת הג'יפונים נמשכת והפעם עם סיאט, יגואר חושפת את המכונית החזקה שלה
חגיגה מוטורית בכרמיאל
חגיגה מוטורית בכרמיאל
עולם הרכב תוכנית 50
העיר כרמיאל חוגגת פסטיבל, חווית ראלי בסקודה פאביה WRC R5 ועוד.. תוכנית 50
שוק היד השניה, תמונת מצב
כיצד הזינוק במכירות המכוניות החדשות השפיעה על השוק? עולם הרכב תוכנית 49
עולם הרכב - תוכנית 48
סובארו תנסה לנפץ את המסלול עם דגם נדיר, אאודי חושפת 8A חדשה, תוכנית 48
הסקודה קודיאק נחת בישראל
הסקודה קודיאק נחת בישראל וצפוי לטרוף את הקלפים, עולם הרכב תוכנית 47 
צפו: ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל
ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל, כך תתחרה הסטלביו באריות מאירופה
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
כך הפכה ישראל למעצמת רכב
ארץ ישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמת סייבר בתחום הרכב, צפו 
עולם הרכב תכנית 44
לקט הכתבות הכי מרתקות מעולם הרכב - עולם הרכב תכנית 44
אקזוטיקה על כבישי ישראל
למבורגיני הורקאן מפלסת את דרכה על כבישי ישראל ועוד.. עולם הרכב - תכנית 43
עולם הרכב תוכנית 42
הטריו מגרמניה מתנפל על סין, סקודה מציירת קווים לעתיד- עולם הרכב תכנית 42
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט - עולם הרכב תכנית 40
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה, צפו
B.M.W M760Li xDrive טסה על הכביש בארה"ב, סיאט לאון קופרה 2017  בספרד, הוולוו S60 פולסטאר
B.M.W M760Li טסה על הכביש בארה"ב, הוולוו פולסטאר - "עולם הרכב" תכנית 38
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל - "עולם הרכב" תכנית 37
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה, "עולם הרכב" - תכנית 36
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל - "עולם הרכב" תכנית 35
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
עולם הרכב תכנית 31
ה-330E הירוקה של ב.מ.וו, וצוות הרכב של ערוץ הספורט בודק את הסקודה קודיאק
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים?
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים? - "עולם הרכב" תכנית 26
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל - תכנית 25
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות. צפו בראיון הבלעדי
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23 
הפלישה הסינית לגרמניה: NIO EP9 עושה את הנורדשלייפה
גם הסינים מסמנים את טסלה ומציגים טכנולוגיה חשמלית שתוביל לדגמים עממים
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
דגמי 2017 כבר כאן: צפו בתוכנית עולם הרכב
תכנית 22 - שוק הרכב המקומי נערך לשנה החדשה
צפו במבחן דרכים ראשון לטויוטה C-HR
להיט מכירות חדש? טויוטה C-HR במבחן דרכים ראשון
כך תראה השיירה הנשיאותית החדשה?
המכונית הנשיאותית הבאה? במאי הסרטים ההוליוודיים, ניל בלומפקאמפ, הציע רעיונות
100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
תכנית 18 - 100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך - תכנית 17
תכנית 17 - המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך
תכנית הבכורה של "עולם הרכב"
תכנית 1 - התכנית שתעשה לכם סדר בעולם הרכב עם שלל החידושים ועוד..
עולם הרכב, 23.06.16
תכנית 2 - הכרות עם מאזדה הגדולה והמפוארת>
עולם הרכב, 30.06.16
תכנית 3 - פורשה מציגה את הפנמרה החדשה>
עולם הרכב, 07.07.16
תכנית 4 - לקסוס RC נוחתת בישראל, אסטון מרטין ורד בול חושפות היפר מכונית
עולם הרכב, 14.07.16
תכנית 5 - התכנית המלאה של עולם הרכב
עולם הרכב, 21.07.16
תכנית 6 - האם בקרוב נטעין את הרכבים שלנו, לנד רובר מציגה מערכת חדישה...
עולם הרכב, 28.07.16
תכנית 7 - ניסן והג'וק החדש, טסלה מנמיכה ציפיות ועוד...
עולם הרכב, 04.08.16
תכנית 8 - על שיטת ה 0 קמ"ש, עליית מחיר הביטוח של האופנועים ועוד...
עולם הרכב, 25.08.16
תכנית 9 - מה קורה כשמעבר חציה הופכת למוקש בטיחות? 
עולם הרכב, 01.09.16
תכנית 10 - השקת פורש פנמרה החדשה, והאם ה-RX9 של מזדה תגיע לפס הייצור?
עולם הרכב, 08.09.16
תכנית 11 - לראשונה על המסך, מבחר מבחני דרכים של מגזין "עולם הרכב"
אלפא רומיאו ג'וליה נחתה בישראל
תכנית 12 - אלפה רומיאו ג'וליה נחתה בישראל, מה הם הדרכים לקנות מכונית חדשה? 
עולם הרכב, התכנית המלאה (14)
תכנית 14 - נסיעה ראשונה על האסטון מרטין DB11
רנו טווינגו כאן: עולם הרכב, תכנית 15
תכנית 15 - והפעם רנו טווינגו על הפרק, לאחר שחזרה שוב לישראל.
ב.מ.וו מסירה את הגג: תכנית 16
תכנית 16 - ב.מ.וו מסירה את הגג

מתלבט איזה רכב לקנות? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם

קטלוג רכב

אבראט 500 קבריולה

חוות דעת - אבארט 500 קבריולה היא המכונית הע... מידע נוסף >

פיאט דוקטו

חוות דעת - פיאט דוקאטו הוא רכב מסחרי אשר מי... מידע נוסף >

דאצ'יה סנדרו stepway

חוות דעת - דאצ'יה סנדרו Stepway הוא דגם... מידע נוסף >

ג'יפ רינגייד

חוות דעת - ג'יפ רינגייד הוא קרוסאובר קו... מידע נוסף >