סגור

אינפיניטי QX60 – פרימיום במידות ענקיות

פריחת קטגוריית ה-7 מקומות עשויה להזניק מחדש את אחת המכוניות הנדירות בישראל

  • בועז קורפל

  • 09.05.2017

 
לא מדובר כאן במכונית חדשה או כזאת שעברה לאחרונה עיצוב מחדש ושדרוג טכנולוגי או קיבלה תג מחיר שזועק לשמיים או להבדיל, מחיר משוגע שמזמין את הנהגים להתנפל עליה. גם לא מדובר במכונית שהגיעה רק עכשיו לישראל באיחור אפנתי והשלימה פער חשוב במגוון המכוניות שמככבות כלהיט מכירות. האינפיניטי QX60 נמצאת כאן כבר כמה שנים והיא ממש מתחת לרדאר. עוד לפני שהחלו לשווק אותה בישראל ב-2014 היא כבר הייתה מוכרת לעשירי לוס אנג'לס אחרי שהוצגה להם כמכונית קונספט ב-2011 וכדגם סדרתי שנתיים לאחר מכן. העניין הוא שאיש באמת לא חזה את פריחתם העולמית וגם המקומית של דגמי 7 מקומות ישיבה והנישה הזאת רק הולכת ומתפתחת כל הזמן ודגמים חדשים מצטרפים אליה בכל מיני רמות גמור ואיכויות. 
 
הדגמים האחרונים לפחות שראינו הם הסקודה קודיאק שיגיע בקרוב אלינו והפולקסוואגן אטלס שיישאר באמריקה אך אולי אחיו הקטן שהוא הטיגוואן 7 מקומות יגיע. אחרת שמצטרפת כבר בימים אלה לצי המכוניות בארץ היא הלנדרובר דיסקאברי 5 החדשה עם 7 מקומות ישיבה שבעצמה מכוונת להיות תשובה לאאודי Q7 החדשה ול-Q8 שתגיע בעתיד וגם למאזדה CX-9 שתעשה עליה ועוד ועוד...בקיצור, אם רק תעצמו את העיניים לשנה, תתעוררו ותחזו בהתגברות אמתית של דגמי SUV מרובי מקומות ותמיד יהיה מקום לכמה מהם ששייכים לקטגוריית הפרימיום, אבל בין כל אלה שבדרך ואלה שעוד יגיעו, האינפיניטי QX60 כבר כאן והמכונית הזאת מיוחדת וחריגה בנוף ומחייבת מבחן נסיעה. 
 

 
מייד פור אמריקה
ניסאן הקימה את אינפיניטי למטרה אחת בלבד, או אולי בעצם שתיים שהן אחת: לספק מענה לצרכים בשוק האמריקני למכוניות בסטנדרט גבוה ולתת תשובה ליצרניות היפניות האחרות שנמצאות שם בדמות לקסוס (טויוטה) והונדה (אקיורה). הסיפור האמריקאי קיבל תפניות עולמיות בהמשך והמותגים הפכו לחזקים ואיתנים בזכות עצמם והקימו שלוחות עולמיות הרחק מעבר לשאיפות לכיבוש אמריקה. ישראל היא אחת מאותן שלוחות (במקרה של אקיורה זה לא קורה עדיין). 
 
גם מגוון הדגמים התרחב והשתכלל ברבות הימים והיצרנים החלו לייצר מכוניות שאינן רק מיועדות לשוק האמריקני והסוכנויות ברחבי אירופה ובישראל בתוכן, התמלאו בכל טוב, דגמים בכל נישה וגודל ואפילו ברמות מחירים שונות. האינפיניטי QX60 נוצר עבור אמריקה, זה רכב שמיועד לאמריקה ומתאים לאמריקה. וכל זה אומר שהמכונית חייבת להתאים לגברת סמית' שמתגוררת בבוורלי הילס שמעל ללוס אנג'לס והיא מלאה במשימות יומיומיות שרק מכונית בגודל הזה תתאים להן. אין ספק כי מהנדסי אינפיניטי הכינו היטב את שיעורי הבית בכל הקשור למשימות הללו של גברת סמית' ואז התיישבו לתכנן את אחת המכוניות הכי משימתיות שהם יכולים היו להעלות על דעתם
 

 
עיצוב שלא משאיר מקום לדמיון
עם אורך של קצת יותר מ-5 מטרים ורוחב של מעט פחות משני מטרים, זה אומר שטחה של המכונית הוא 10 מטרים רבועים (!!!) ובסיס הגלגלים נמתח ונמתח כמעט למרחק של 3 מטרים בין הסרנים, כל אלה משאירים כל כך הרבה מקום למתכננים ולמעצבים לעשות כמעט כל מה שעולה בדעתם בעיצוב החיצוני והפנימי ובמקרה של ה-QX60 זה נראה פשוט מצוין. 
 
העיצוב החיצוני יוצר רושם עדכני ודינאמי. החרטום של המכונית פשוט יפה לעין והפרופורציות הגדולות שלו אינן גורמות לו להיראות גרוטסקי מדי. הגריל העצום עם מסגרת הכרום שבמרכזו הסמל של איפיניטי, משתלבים היטב עם פנסי החזית הצרים ועם פנסי הערפל ששקועים בפתחים משלהם שעטופים גם הם במסגרות כרום יוקרתיות ונאות. מכסה המנוע עם הקימורים בצידו שמתחברים אל בתי הגלגלים הקדמיים המנופחים, אלה יוצרים את האקפט העיצובי הנאה שנמשך דרך קו המתניים לכל אורך 5.095 מטרים לאחור עד לזנב. 
 
הפרופיל נקי ולא מצועצע ורק מסגרות הכרום של החלונות יוצרות את ההפרדה בין מה שנקרא גוף המכונית לחלונות שמאפשרים הצצה ליושבים בתוכה עם אשליה של סגנון קופה למרות שהגג האמתי גבוה הרבה יותר. סרח העודף מאחור שמיועד לאכלס את שני המושבים בשורה השלישית, לא נראה תלוי ותלוש מהממציאות אלא בהחלט קשור לעיצוב והוא יוצר את הזנב שכולל כמובן זוג פנסים אחוריים נאים ודלת אחורית גדולה. 
 

 
ברוכים הבאים לסיפון
אם נניח לרגע את מה שמקבל הנהג לידיו בתא הנהג ונתייחס לשאר יושבי הרכב, הרי שמדובר פה בכלל בהפלגה או טיסה ולא בדיוק בחוויית נסיעה. יושבי השורה הראשונה והשנייה במיוחד יהנו ממרווח פנימי ואיכות חיים שתאפשר להם להתנתק מהסביבה לחלוטין ולעסוק בענייניהם עד להגעה ליעד. יושבי השורה השלישית יצטרכו ככל הנראה להיות הצעירים או הקטנים במידות גופם שבחבורה, כי אם מדובר במבוגרים ממש הרי שמרחב הראש יגביל אותם וחבל. אין כאן משפחות עם 7 מבוגרים ולכן הסוגייה לא באמת קיימת, כדאי לכם להשתחל לכל אחד מהמושבים בעצמכם ולהבין את ההבדלים בין השורות כולן אם כי גם מה שנאמר על השורה האחרונה איננו קיצוני. תא הנוסעים בנוי מחומרים באיכות גבוהה עם מושבים מצוינים ופתחי מיזוג ואפשרויות לתאי אחסון וכל מה שעולה בדמיונכם שיוכל לשרת את היושבים מאחור לנסיעה ארוכה ושקטה ונעימה.
 
האווירה בתוך המכונית מאוד אמריקאית והמילים פאר ולוקסוס נזרקו לחלל האוויר בכל פעם שהצטרף אלי מישהו אחר לנסיעה. לנהג מצפה חוויה אחרת מהמוכר במכוניות משפחתיות או בכלל. העלייה לסיפון מביאה איתה מעין סוג של אחריות וסגנון אחר. כלומר, אם הייתי נכנס למכונית ספורטיבית, הרי שמיד הייתי בקש לחוש בביצועים שלה ואילו כאן, המקרה הפוך לגמרי, הזמן זורם אחרת והקצב של החיים נראה שונה ומכובד ממרום המושב של הנהג. לוח השעונים ענק ועמוס במידע אבל לא יותר מדי, כל האמצעים להתחבר אל העולם נמצאים בטווח נגיעת אצבע בהגה ובמסך המגע שמביא איתו את מערכות הבידור והניווט ובגרסת העילית שקיבלנו, מצאנו גם חלון חשמלי בתקרה, מסכי DVD בגודל 7 אינץ' ליושבים מאחור וחישמול מלא למושבים הקדמיים ולהגה. 
 
תא הנוסעים בצבעי מוקה בהירים ונעימים והשילוב של העור עם העיצוב מלפנים דמוי העץ והפלסטיק השחור המבריק השלים את אווירת המכובדות שהמכונית משרה על כל מי שנמצא בה. בשורה התחתונה אפשר לומר שכל העיצוב והחומרים שהמכונית עשוייה מהם גורמים לך פשוט להתנהג בהתאם.
 

 
ביצועים-קפטן סטובינג מדווח
האינפיניטי QX60 מגיעה לישראל עם מנוע אחד בנפח 3.5 ליטר עם 6 בוכנות בהספק נאה של 295 כוחות סוס ומומנט של 37 קג"מ ותיבת הילוכים רציפה עם 7 מהירויות מדומות שלוקחות את נושאת המטוסים הזאת מעמידה ל-100 קמ"ש במהירות של 8 וחצי שניות לפי הצהרת היצרן. אנחנו לא ממש הגענו לזה ולא הצלחנו לרדת מתחת לעשר שניות וחצי. 
 
אם נתחשב במשקל המכונית, זהו נתון ראוי ולא נראה שמישהו באמת זקוק לבחון את יעילותו בכבישים, יותר חשוב לדעת כיצד המכונית מגיבה בעקיפות ותוך כמה זמן היא מצליחה להתעורר ממהירות 80 קמ"ש ולהגיע ל-120 בכביש הכי מהיר בארץ. הנתון הראה על קרוב ל-9 שניות כאשר הרגל לא ממש נעצה את הדוושה בחוזקה אלא רק קרוב לזה כי זמן התגובה מהרגע שאתה לוחץ ועד שהלווייתן הזה מגיב נמשך כמה עשיריות שנייה ולכן הלחיצה באה בהדרגה. 
 
כשהמכונית מתחילה לנוע, דומה שהיא מושכת אחריה צבא שלם, לפחות זהו הרושם שהיא יוצרת. תנוחת הישיבה בה מותאמת חשמלית בצורה מדויקת והיא ממש גבוהה מעל פני הכביש. זה משרה תחושת שליטה שמתגברת במקרה של נסיעה לאחור שבה מתקבלת תמונה של מצלמות היקפיות. ההרגשה היא של קפטן של אניית סוחר גדולה שנעה קדימה בכבדות ובאחריות ולכן כל ההתנהלות הייתה באופן מגושם לכאורה, אבל מאוד מכובד. 
 
הזמן עצר מלכת ונתתי למכונית לעשות את המיטב כפי שהיא מבינה והכל התקבל באהבה. רעשי הרוח והכביש נבלעו היטב בתנועה מהירה ותחלואי הכביש נעלמו כלא היו בין הגלגלים למושב הנהג הגבוה. חישוקי ה-20 אינץ' אמנם הביאו אתם צמיגים קטני חתך אולם הם עשו את העבודה. המתלים מטפלים היטב במטען הכבד וזוויות הגלגול בפניות קטנות מאוד והתחושה היא אמנם שנוסעים ונוהגים במכונית גדולה, אבל שאפשר לנהוג בה גם בצורה זריזה וקלילה אם רק מתחשק. צריכת הדלק איננה בדיוק התכונה הראשונה במעלה שלשמה רוכשים מכונית כזאת, אבל לצורך הפרוטוקול נציין כי בתנאי המבחן המכונית לגמה באהבה הרבה פחות מכפי שצפינו והסתפקה בממוצע משולב של 10 ק"מ לליטר (מכל הדלק בנפח 74 ליטר) ולא התקרבנו למיצוי מכל הדלק המלא.
 

 
בטיחות
בשנתיים האחרונות אנחנו עדים לשיפור דרמאטי בכל מה שקשור בתחום הבטיחות ובמיוחד בקטע האקטיבי. לאינפיניטי שבמבחן (רמת גימור עילית) יש ציון נמוך בסולם הבטיחות של משרד התחבורה, המכונית מדורגת בציון 1 בלבד (מתוך 8) והסיבות הן היעדר מערכות בטיחות חכמות כפי שכבר קיים בדגמים אחרים. יש אמנם 6 כריות אוויר, מערכת הנעה לכל ארבעת הגלגלים ומצלמת נסיעה לאחור עם חיישנים, אך היא נעדרת מכל הטכנולוגיה המוכרת לנו במכוניות מודרניות שאפילו זולות משמעותית מהמכונית שלנו, הבטיחות הכל כך חשובה וזמינה כיום, איננה קיימת וחבל. 
 
המכונית אמנם בנויה בצורה חזקה ומאסיבית וגם ההתנהלות איתה איננה של מכונית ספורט מהירה אלא של לווייתן גדול מידות שתפקידו באמת להסיע אנשים בלי דראמה, אלא להיפך בנועם וברכות עם בידוד מוחלט מהעולם החיצוני ולכן התחושה היא שמדובר בטאנק כבד ומאסיבי, אבל למען האמת אין תחליף אמתי למערכות בטיחות ואנו מקווים כי בדור הבא, המכונית תגיע עם כל השכלולים המקובלים. 
 
סיכום
אתם בטח מביטים בתמונות ושואלים את עצמכם מתי ראיתם עם כבישי הארץ אחת כזאת או אולי יותר מאחת? אז כנראה שאם ראיתם אז או שאתם ברי מזל או שאתם גרים בסמיכות לאחד האנשים שקנה אותה בשנים האחרונות. המספרים של משרד התחבורה מראים כי בשנת 2016 עלו על כבישי הארץ קרוב ל-70 מכוניות מהדגם הזה ובאינפיניטי אומרים כי אם היה בידיהם מלאי נוסף, המספר היה גדול אף יותר. במחיר של 450,000 שקלים לגרסה המאובזרת יש עוד כמה אופציות למכונית בת 7 מקומות שכולה מתוכננת לאמריקאים ברמת גימור גבוהה ולא בטוח שנהגים שמוכנים לשים סכום כסף כזה גם אם הוא זמין להם, זקוקים למכונית הזאת על גודלה והתנהלותה ולכן המסקנה היא שמדובר במכונית מיוחדת לאנשים מיוחדים שיודעים בדיוק מה הם מחפשים ולמה הם זקוקים. 
 
בהיבט העיצוב והנוכחות, איכות החיים ורמת הנסיעה ואפילו צריכת הדלק, האינפיניטי QX60 היא ספינת דגל נפלאה. קצב החיים שלה אחר ממכוניות רגילות וצריך להבין את זה בעת הנסיעה בה ולהתחבר לאותו קצב חיים שמשרה נינוחות מגושמת, אבל בהחלט עם תחושת שליטה ואקסלוסיביות ברמת החיים. המנוע ותיבת ההילוכים חיים טוב יחדיו ותגובת המצערת איננה מידית כבמכונית ספורט, אבל בהחלט טובה ויעילה. רמת הבטיחות איננה מהמשובחות בלשון המעטה בהיבט הטכנולוגי המודרני וכאן צריכים באינפיניטי להכניס שדרוג וכמה שיותר מהר. האינפיניטי QX60 הוא SUV שמכוון למשפחה שזקוקה לו ויחד עם זאת למשפחה שיכולה לממן את מחירו הגבוה. לגודל של המכונית יש כמובן יתרון בהתאם למשימות שלה אבל חיסרון להתנהלות הכבדה ומקומות חניה בעיר. בקטגוריית הפרימיום יש מעט מאוד מתחרות בשלב הזה ודומה שהדגם הבא שיגיע ויהיה מאובזר ובטוח הרבה יותר, יוכל למצוא כאן עוד נהגים שירכשו אותו. 
 
 
אינפיניטי QX60 ELITE
אורך: 5,095 מטרים
רוחב: 1,960 מטרים
גובה: 1,745 מטרים
משקל: 2,024 ק"ג
בסיס גלגלים: 2,900 מטרים
נפח תא מטען: 447 ליטרים
מס' מושבים: 7
מנוע: בנזין בנפח 3.5 ליטר 
הספק מנוע: 295 כוחות סוס ב-6,400 סל"ד
מומנט: 37.3 קג"מ ב-4,800 סל"ד
הנעה: כפולה
תיבת הילוכים: אוטומאטית רציפה (7 מהירויות)
מהירות מרבית: 190 קמ"ש
צריכת דלק משולבת: 10.7 ליטרים ל-100 ק"מ (יצרן) 10 ליטר ל-100 ק"מ במבחן
דרגת זיהום: 15
ציון בטיחות משרד התחבורה: 1
מחיר: גרסת אלגנס 400,000 ₪ וגרסת עילית 450,000 ₪ 
 
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
מתלבט איזה רכב לקנות?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

תכנית 62
ארטילריה כבדה: מבחן דרכים ראשון ללקסוס LC500, עולם הרכב תכנית 62
תערוכת פרנקפורט יצאה לדרך
ב.מ.וו X7 חושפת דגם קונספט לשבעה נוסעים, עולם הרכב תוכנית 61
עולם הרכב תוכנית 60: ארבעה סיפורים מוטורים מהארץ מהעולם
מפסטיבל האופנועים דרך ה-S קלאס עד הקרב בין מאיר טפירו לרז זהבי
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
 שומרת על פאסון: פורשה קאיין החדשה
הפורשה קאיין 2019 עוברת מקצה שיפורים שהופכים אותה לטובה מתמיד, תוכנית 59
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל, עולם הרכב תכנית 58
עולם הרכב מהדורה 57
רדבול פלוגטאג עושה את פיטסבורג, עולם הרכב תכנית 57
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים, עולם הרכב תכנית 56
על כבישי ישראל: הלקסוס המפוארת בעולם
הלקסוס LC500 שנחתה בישראל נחשבת לחוד החנית של לקסוס, תוכנית 55
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו וקורס רכיבת שטח שאסור לכם לפספס
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו, תוכנית 54
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך. עולם הרכב תוכנית 53
עולם הרכב 52: נהיגה ראשונה ב- CX5 החדשה
מאזדה השיקה בישראל את הדור השני של ה-CX5, עולם הרכב תכנית 52
עולם הרכב תוכנית 51
קדחת הג'יפונים נמשכת והפעם עם סיאט, יגואר חושפת את המכונית החזקה שלה
חגיגה מוטורית בכרמיאל
חגיגה מוטורית בכרמיאל
עולם הרכב תוכנית 50
העיר כרמיאל חוגגת פסטיבל, חווית ראלי בסקודה פאביה WRC R5 ועוד.. תוכנית 50
שוק היד השניה, תמונת מצב
כיצד הזינוק במכירות המכוניות החדשות השפיעה על השוק? עולם הרכב תוכנית 49
עולם הרכב - תוכנית 48
סובארו תנסה לנפץ את המסלול עם דגם נדיר, אאודי חושפת 8A חדשה, תוכנית 48
הסקודה קודיאק נחת בישראל
הסקודה קודיאק נחת בישראל וצפוי לטרוף את הקלפים, עולם הרכב תוכנית 47 
צפו: ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל
ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל, כך תתחרה הסטלביו באריות מאירופה
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
כך הפכה ישראל למעצמת רכב
ארץ ישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמת סייבר בתחום הרכב, צפו 
עולם הרכב תכנית 44
לקט הכתבות הכי מרתקות מעולם הרכב - עולם הרכב תכנית 44
אקזוטיקה על כבישי ישראל
למבורגיני הורקאן מפלסת את דרכה על כבישי ישראל ועוד.. עולם הרכב - תכנית 43
עולם הרכב תוכנית 42
הטריו מגרמניה מתנפל על סין, סקודה מציירת קווים לעתיד- עולם הרכב תכנית 42
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט - עולם הרכב תכנית 40
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה, צפו
B.M.W M760Li xDrive טסה על הכביש בארה"ב, סיאט לאון קופרה 2017  בספרד, הוולוו S60 פולסטאר
B.M.W M760Li טסה על הכביש בארה"ב, הוולוו פולסטאר - "עולם הרכב" תכנית 38
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל - "עולם הרכב" תכנית 37
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה, "עולם הרכב" - תכנית 36
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל - "עולם הרכב" תכנית 35
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
עולם הרכב תכנית 31
ה-330E הירוקה של ב.מ.וו, וצוות הרכב של ערוץ הספורט בודק את הסקודה קודיאק
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים?
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים? - "עולם הרכב" תכנית 26
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל - תכנית 25
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות. צפו בראיון הבלעדי
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23 
הפלישה הסינית לגרמניה: NIO EP9 עושה את הנורדשלייפה
גם הסינים מסמנים את טסלה ומציגים טכנולוגיה חשמלית שתוביל לדגמים עממים
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
דגמי 2017 כבר כאן: צפו בתוכנית עולם הרכב
תכנית 22 - שוק הרכב המקומי נערך לשנה החדשה
צפו במבחן דרכים ראשון לטויוטה C-HR
להיט מכירות חדש? טויוטה C-HR במבחן דרכים ראשון
כך תראה השיירה הנשיאותית החדשה?
המכונית הנשיאותית הבאה? במאי הסרטים ההוליוודיים, ניל בלומפקאמפ, הציע רעיונות
100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
תכנית 18 - 100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך - תכנית 17
תכנית 17 - המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך
תכנית הבכורה של "עולם הרכב"
תכנית 1 - התכנית שתעשה לכם סדר בעולם הרכב עם שלל החידושים ועוד..
עולם הרכב, 23.06.16
תכנית 2 - הכרות עם מאזדה הגדולה והמפוארת>
עולם הרכב, 30.06.16
תכנית 3 - פורשה מציגה את הפנמרה החדשה>
עולם הרכב, 07.07.16
תכנית 4 - לקסוס RC נוחתת בישראל, אסטון מרטין ורד בול חושפות היפר מכונית
עולם הרכב, 14.07.16
תכנית 5 - התכנית המלאה של עולם הרכב
עולם הרכב, 21.07.16
תכנית 6 - האם בקרוב נטעין את הרכבים שלנו, לנד רובר מציגה מערכת חדישה...
עולם הרכב, 28.07.16
תכנית 7 - ניסן והג'וק החדש, טסלה מנמיכה ציפיות ועוד...
עולם הרכב, 04.08.16
תכנית 8 - על שיטת ה 0 קמ"ש, עליית מחיר הביטוח של האופנועים ועוד...
עולם הרכב, 25.08.16
תכנית 9 - מה קורה כשמעבר חציה הופכת למוקש בטיחות? 
עולם הרכב, 01.09.16
תכנית 10 - השקת פורש פנמרה החדשה, והאם ה-RX9 של מזדה תגיע לפס הייצור?
עולם הרכב, 08.09.16
תכנית 11 - לראשונה על המסך, מבחר מבחני דרכים של מגזין "עולם הרכב"
אלפא רומיאו ג'וליה נחתה בישראל
תכנית 12 - אלפה רומיאו ג'וליה נחתה בישראל, מה הם הדרכים לקנות מכונית חדשה? 
עולם הרכב, התכנית המלאה (14)
תכנית 14 - נסיעה ראשונה על האסטון מרטין DB11
רנו טווינגו כאן: עולם הרכב, תכנית 15
תכנית 15 - והפעם רנו טווינגו על הפרק, לאחר שחזרה שוב לישראל.
ב.מ.וו מסירה את הגג: תכנית 16
תכנית 16 - ב.מ.וו מסירה את הגג

מתלבט איזה רכב לקנות? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם

קטלוג רכב

סיאט טולדו

חוות דעת - סיאט טולדו היא המשפחתית-סדאן הקו... מידע נוסף >

סוזוקי ויטרה

חוות דעת - סוזוקי ויטארה הוא הקרוסאובר הקומ... מידע נוסף >

רנו טראפיק

חוות דעת - רנו טראפיק הוא הוואן המסחרי הקל... מידע נוסף >

טויוטה קאמרי היברידית

חוות דעת - טויוטה קאמרי היברידית היא הגרסה... מידע נוסף >

פיאט דובלו

חוות דעת - פיאט דובלו הוא וואן העבודה של הי... מידע נוסף >