סגור

מבחן בגרות: הכירו את סיאט איביזה החדשה

פגישה ראשונה בברצלונה עם הדור החדש של סיאט איביזה מגלה לא רק מכונית חדשה לחלוטין, אלא גם גישה שונה של סיאט למכונית החשובה ביותר שלה

  • אופיר דואק

  • 24.05.2017
על מה אתם חושבים כשאתם שומעים את המילה איביזה? חופי ים זהובים, שמש, בחורות עם או בלי בגדי ים, מסיבות סוערות רוויות אלכוהול וחומרים נספחים. בקיצור, גן עדן לצעירים. אלא שזה לא הקשר היחיד של איביזה לצעירים בגופם וברוחם. האיביזה היא כידוע מכונית הסופרמיני של סיאט, המותג הספורטיבי/תוסס בקבוצת פולקסווגן, כשברבות השנים הפכה לפופולארית בקרב הצעירים באירופה וגם בישראל.
 
מצד שני, האיביזה היא גם המכונית החשובה ביותר של סיאט. מבחינה היסטורית, הייתה האיביזה המכונית המודרנית הראשונה של סיאט כאשר הופיעה בשנת 84' בתערוכת פריז, כשהיא מתבססת אמנם על שלדת הפיאט ריטמו, בשלהי שיתוף הפעולה הספרדי-איטלקי, אך מציעה עיצוב נאה שיצא תחת ידיו של ג'יוג'ארו ומנועים שהתהדרו בחתימת פורשה. הדור הראשון של האיביזה אמנם לא התעלה מבחינת איכויותיו, וסבל לפחות בתחילת דרכו מבעיות הרכבה ואמינות, אך מבחינה מסחרית הוא זכה להצלחה וסלל את דרכה של סיאט לרכישה על ידי קונצרן פולקסווגן, אז השתנה גורלה.
 

(צילום: אופיר דואק)

(צילום: אופיר דואק)

 
תחת כנפי פולקסווגן, סיאט הפכה ליצרנית מודרנית, נפטרה מייצור ורסיות שונות על בסיס דגמי פיאט נושנים, הציגה קפיצת דרך טכנולוגית והחליטה לאמת תדמית ספורטיבית לטינית כדי לבדל את עצמה מיתר מותגי הקבוצה. לא תמיד הזה אכן הצליח, כיוון שהקפדנות הגרמנית מנעה מסיאט ללכת עד הסוף ולממש את הפוטנציאל, או לפחות את החזון להפוך לאלפא רומיאו של ספרד. אבל למרות זאת סיאט נמצאת כיום במצב טוב מאי פעם, כשבשנה שעברה רשמה עליה של 12% במכירות עם ייצור שיא של כ-409 אלף מכוניות. האיביזה אגב, שלא במפתיע, היא הדגם המצליח ביותר של סיאט אי פעם, עם 5.4 מיליון יחידות שיוצרו ממנו במהלך 33 שנים וארבעה דורות עיקריים.
 
רוחות של שינוי 
עם המטען הגנטי וההיסטורי הזה על כתפיה, מתייצבת סיאט איביזה החדשה, הדור החמישי במספר, בהשקה העולמית בברצלונה. מהר מאד התחושות המעורבות עולות באוויר. מבט על האיביזה החדשה חושף מראה מוכר. אי אפשר לטעות בה ולפספס את הקשר לדור היוצא, בעיקר בקו חלונות הצד העולה מעלה ומשתלב בקורה אחורית ובדלת תא המטען המחודדת קלות.
 
עם זאת, מבט לפנים חושף דווקא את החזית המוכרת של הלאון, דבר הניכר בשבכה הקדמית וביחידות התאורה הנושאות את חתימת אורות ה- LEDשל האחות הגדולה. אך מעל לכל אלו הפרופורציות השונות של המרכב המעניקות לאיביזה החדשה יציבה שונה. האיביזה החדשה ארוכה רק ב-3 ס"מ מקודמתה אך בסיס הגלגלים שלה גדל ב-9.5 ס"מ והרוחב בכ-10 ס"מ. המשמעות המידית היא כאמור בפרופורציות, המגובות בחישוקי "17 ו-"18 נדיבים. האיביזה החדשה נראית יותר כמו מיני לאון, שזה לא רע, אבל חסר לה קורטוב של שובבות ונועזות עיצובית מישהו הלך יותר מידי על בטוח.
 
הגידול המשמעותי במידות התאפשר בזכות העובדה שהאיביזה נבנתה על פלטפורמה חדשה לגמרי המכונה MQB A0, פלטפורמה האמורה להיות הבסיס למגוון דגמים גדול, מהפולו וה-A1 הבאות ועד לארונה, קרוסאובר קטן שימוקם מתחת לאטקה ויהיה התשובה של סיאט לניסאן ג'וק ודומיו.
 

(צילום: אופיר דואק)

(צילום: אופיר דואק)

 
הפלטפורמה החדשה מאפשרת לאיביזה ליישם מגוון מערכות ומכלולים מתקדמים כמותם היה ניתן למצוא בדגמים גדולים ויקרים יותר. כך למשל בתחום הבטיחות האיביזה מצוידת כסטנדרט בבקרת התנגשות עם בלימת חירום אוטונומית, כשהיא מוסיפה אופציה להתרעת סטייה מנתיב, ולראשונה בקטגורית הסופר מיני גם בקרת שיוט אדפטיבית. האיביזה מציעה גם בחירה בין מצבי נהיגה שונים (רגיל, חסכוני, ספורט ומותאם אישית) המשפיעים על כיול ההגה, המנוע ותגובת המצערת, כשבדגמי ה-FR ניתן יהיה לקבל מתלים בעלי שני מצבי כיול הנשלטים אלקטרונית. שתי מערכות המקובלות בסגמנט גבוה יותר.
 
המשמעות החשובה יותר של הצמיחה בבסיס הגלגלים וברוחב באה לידי ביטוי במרווח הפנים. בבת אחת האיביזה קופצת לפסגת הקטגוריה מבחינת מרווח הפנים. לא תהיה לה בעיה לאכלס ארבעה מבוגרים ותא המטען בנפח של 355 ליטר הוא הגדול ביותר בקבוצת הסופר מיני. 
 
העיצוב הפנימי ובחירת החומרים שוב מציפים תחושות מעורבות. הנדסת האנוש ברורה ופשוטה, כמתבקש מבת לקבוצת פולקסווגן; מערכת המולטימדיה החדשה מציגה מסך מגע גדול וחד; ישנה תאורת אווירה משתנה בחלק מהדגמים וברמת גימור FR מקבלים הגה קטום עם תפרים אדומים ומושבים תומכים ונוחים בשילוב עור ואלקנטרה. בצד השני של המשוואה העיצוב פשוט מידי, שלא לומר סולידי. מעין העתק הדבק של תא הנוסעים של סקודה פאביה, כשהמטראז'ים של גימור שחור פיאנו שכבר הפך מאוס לא מסתירים את העובדה שרוב הפלסטיקה מסביב נוקשה ופשוטה למדי. מההיבט הזה נמנעו בסיאט לבצע את קפיצת המדרגה האיכותית, כאילו הם משאירים משהו לפולו החדשה שתוצג במהלך השנה.
 

(צילום: אופיר דואק)

(צילום: אופיר דואק)

 
קפיצה קדימה
המנוע העיקרי באיביזה יהיה תלת צילינדרי בנפח 1.0 ליטר שיוצע בגרסאות אטמוספריות עם 65 ו-75 כ"ס או עם מגדש טורבו בהספקים של 95 ו-115 כ"ס, כשהגרסה החזקה תוצע עם אופציה לתיבת הילוכים כפולת מצמדים. את השילוב הזה אנחנו מכירים גם באיביזה היוצאת והוא התגלה כיעיל ונמרץ גם באיביזה החדשה. למנוע חסר מעט מחץ מתחת 2,000 סל"ד וגם בידוד הרעידות בסל"ד סרק לא מושלם, אך בסך הכל מדובר ביחידת הנעה מוצלחת המספקת ביצועים טובים לצד אופי עליז.
 
בפסגת ההיצע של האיביזה ישנו מנוע ה-1.5 ליטר טורבו החדש שערך את הבכורה שלו בחרטום של הגולף. מנוע זה התגלה כלינארי ונעים לשימוש, עם קורטוב של מחץ בקצה על אף שתחושת הזריזות נפגמת במעט בגלל יחסי ההעברה הארוכים (הילוך שני הנגמר ב-105 קמ"ש). עם 150 כ"ס מדובר במנוע החזק ביותר של האיביזה נכון לעתה, כיוון שלמרבה הצער לא צפויה גרסת קופרה חדשה. בשידוך לתיבת הילוכים ידנית ועם חבילת ה-FR, שנוסף לתוספות הקוסמטיות כוללת גם מתלים מוקשחים ב-15% ומרכב מונמך בס"מ, זו תהיה האיביזה הכי ספורטיבית שתוכלו לקבל, כך שאי אפשר לא להתאכזב.
 
האכזבה מכך שלא תהיה גרסה ספורטיבית לאיביזה היא בראש ובראשונה בגלל הפוטנציאל הגדול שטמון במכונית. כבר בדגמים הסטנדרטים ניתן להרגיש שהאיביזה החדשה היא מכונית מהודקת, נוסכת ביטחון ואוחזת היטב. היא נכנסת אל הפניות בצייתנות, לא מתרגשת מהעברות משקל ושינויי גובה בפניה בהחלט מעודדת את הנהג להגביר קצב. שלדת האיביזה המאוזנת לא באמת מתרגשת ממנוע ה-1.5 ומשדרת שהיא יכולה להתמודד עם הרבה יותר כוח, זאת בניגוד לקופרה היוצאת שבה המנוע הרגיש לעיתים גדול על השלדה.
 
היציבות של האיביזה מושפעת ממפשק סרנים שהתרחב ב-6 ס"מ, וזה המון. זה לא רק המראה, האיביזה החדשה פשוט מרגישה הרבה יותר לאון מאיביזה. המוצקות של המכונית גובה מחיר בנוחות הנסיעה שלא מרשימה במהירויות נמוכות, אך חלק מהאשמה נעוץ בצמיגים נמוכי החתך (215/40) של רכבי ההדגמה. במהירויות גבוהות יותר יכולת הספיגה טובה יותר, ובעיקר מרשימים המתלים ביכולת הריסון של המרכב.

(צילום: אופיר דואק)

(צילום: אופיר דואק)

 
בחזרה למציאות
בחזרה לאיביזה, האי. עם כל הקסם שבו, יש שלב בחיים שבו כבר מיציתם את החוויה שיש לו להציע. קוראים לזה להתבגר. איביזה, המכונית, התבגרה. אנשי סיאט יכולים להמשיך לספר על פרופיל הלקוחות הצעיר יחסית ועל האופי הלטיני, אבל כשלא מתוכננת גרסה ספורטיבית, לא יוצע מרכב 3 דלתות ואפילו שילובי צבעים אופנתיים במרכב לא בתכנון (אפילו שאלו קיימים בפאביה הסולידית) ברור מאד שבסיאט מכוונים למקומות אחרים.
 
ההצלחה של הלאון הרווחית סללה את הדרך לשינוי האופי של האיביזה, לכן לא מפתיע שהיא נוצרה בדמותה. האיביזה החדשה מרימה למעלה את הרף בקטגוריית הסופרמיני. היא מרווחת יותר, בנויה ומאובזרת היטב, מציעה יחידות הנעה יעילות ויכולת דינאמית מרשימה. כל אלו לא רק ממצבים אותה בפסגת הקבוצה, אלא יכולים להפוך אותה לאלטרנטיבה במקום מכוניות מסגמנט גבוה יותר.
 
עכשיו רק נותר לראות מה יהיה מחירה של האיביזה כאשר תנחת בישראל לקראת חודש ספטמבר. אם תשמור על טווח מחירים שבין 80 אלף ש"ח לגרסה הידנית ו-100 אלף ש"ח לגרסה אוטומטית מאובזרת היטב לא תהיה לה בעיה להמשיך להיות אחת הקטנות הנמכרות ביותר בישראל. ובצדק.
 
סיאט איביזה – מפרט טכני
מנוע: 999 סמ"ק, 3 צילינדרים, הזרקה ישירה ומגדש טורבו
הספק: 115 כ"ס ב-5,000-5,500 סל"ד
מומנט: 20.4 קג"מ ב-2,000-3,500 סל"ד
תיבת הילוכים: ידנית, שישה יחסי העברה
הנעה: קדמית
בסיס גלגלים: 256.5 ס"מ
אXרXג: 406X178X144.5 ס"מ
משקל: 1065 ק"ג
תא מטען: 355 ליטר
מיכל דלק: 40 ליטר
0-100: 9.3 שניות
מהירות מרבית: 195 קמ"ש
צריכת דלקת ממוצעת (יצרן): 21.3 ק"מ לליטר
 

(צילום: אופיר דואק)

(צילום: אופיר דואק)

עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
מתלבט איזה רכב לקנות?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

תכנית 62
ארטילריה כבדה: מבחן דרכים ראשון ללקסוס LC500, עולם הרכב תכנית 62
תערוכת פרנקפורט יצאה לדרך
ב.מ.וו X7 חושפת דגם קונספט לשבעה נוסעים, עולם הרכב תוכנית 61
עולם הרכב תוכנית 60: ארבעה סיפורים מוטורים מהארץ מהעולם
מפסטיבל האופנועים דרך ה-S קלאס עד הקרב בין מאיר טפירו לרז זהבי
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
לקסוס LC500: סוגרת או לא סוגרת סקאלה?  בדקנו⁠⁠⁠⁠
 שומרת על פאסון: פורשה קאיין החדשה
הפורשה קאיין 2019 עוברת מקצה שיפורים שהופכים אותה לטובה מתמיד, תוכנית 59
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל
 תוך חצי שנה מירוץ אספלט חוקי למהדרין בישראל, עולם הרכב תכנית 58
עולם הרכב מהדורה 57
רדבול פלוגטאג עושה את פיטסבורג, עולם הרכב תכנית 57
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים
צפו: פולקסוואגן T-Roc, גולף על עקבים, עולם הרכב תכנית 56
על כבישי ישראל: הלקסוס המפוארת בעולם
הלקסוס LC500 שנחתה בישראל נחשבת לחוד החנית של לקסוס, תוכנית 55
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו וקורס רכיבת שטח שאסור לכם לפספס
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו, תוכנית 54
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך. עולם הרכב תוכנית 53
עולם הרכב 52: נהיגה ראשונה ב- CX5 החדשה
מאזדה השיקה בישראל את הדור השני של ה-CX5, עולם הרכב תכנית 52
עולם הרכב תוכנית 51
קדחת הג'יפונים נמשכת והפעם עם סיאט, יגואר חושפת את המכונית החזקה שלה
חגיגה מוטורית בכרמיאל
חגיגה מוטורית בכרמיאל
עולם הרכב תוכנית 50
העיר כרמיאל חוגגת פסטיבל, חווית ראלי בסקודה פאביה WRC R5 ועוד.. תוכנית 50
שוק היד השניה, תמונת מצב
כיצד הזינוק במכירות המכוניות החדשות השפיעה על השוק? עולם הרכב תוכנית 49
עולם הרכב - תוכנית 48
סובארו תנסה לנפץ את המסלול עם דגם נדיר, אאודי חושפת 8A חדשה, תוכנית 48
הסקודה קודיאק נחת בישראל
הסקודה קודיאק נחת בישראל וצפוי לטרוף את הקלפים, עולם הרכב תוכנית 47 
צפו: ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל
ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל, כך תתחרה הסטלביו באריות מאירופה
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
כך הפכה ישראל למעצמת רכב
ארץ ישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמת סייבר בתחום הרכב, צפו 
עולם הרכב תכנית 44
לקט הכתבות הכי מרתקות מעולם הרכב - עולם הרכב תכנית 44
אקזוטיקה על כבישי ישראל
למבורגיני הורקאן מפלסת את דרכה על כבישי ישראל ועוד.. עולם הרכב - תכנית 43
עולם הרכב תוכנית 42
הטריו מגרמניה מתנפל על סין, סקודה מציירת קווים לעתיד- עולם הרכב תכנית 42
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט - עולם הרכב תכנית 40
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה, צפו
B.M.W M760Li xDrive טסה על הכביש בארה"ב, סיאט לאון קופרה 2017  בספרד, הוולוו S60 פולסטאר
B.M.W M760Li טסה על הכביש בארה"ב, הוולוו פולסטאר - "עולם הרכב" תכנית 38
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל - "עולם הרכב" תכנית 37
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה, "עולם הרכב" - תכנית 36
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל - "עולם הרכב" תכנית 35
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
עולם הרכב תכנית 31
ה-330E הירוקה של ב.מ.וו, וצוות הרכב של ערוץ הספורט בודק את הסקודה קודיאק
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים?
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים? - "עולם הרכב" תכנית 26
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל - תכנית 25
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות. צפו בראיון הבלעדי
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23 
הפלישה הסינית לגרמניה: NIO EP9 עושה את הנורדשלייפה
גם הסינים מסמנים את טסלה ומציגים טכנולוגיה חשמלית שתוביל לדגמים עממים
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
דגמי 2017 כבר כאן: צפו בתוכנית עולם הרכב
תכנית 22 - שוק הרכב המקומי נערך לשנה החדשה
צפו במבחן דרכים ראשון לטויוטה C-HR
להיט מכירות חדש? טויוטה C-HR במבחן דרכים ראשון
כך תראה השיירה הנשיאותית החדשה?
המכונית הנשיאותית הבאה? במאי הסרטים ההוליוודיים, ניל בלומפקאמפ, הציע רעיונות
100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
תכנית 18 - 100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך - תכנית 17
תכנית 17 - המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך
תכנית הבכורה של "עולם הרכב"
תכנית 1 - התכנית שתעשה לכם סדר בעולם הרכב עם שלל החידושים ועוד..
עולם הרכב, 23.06.16
תכנית 2 - הכרות עם מאזדה הגדולה והמפוארת>
עולם הרכב, 30.06.16
תכנית 3 - פורשה מציגה את הפנמרה החדשה>
עולם הרכב, 07.07.16
תכנית 4 - לקסוס RC נוחתת בישראל, אסטון מרטין ורד בול חושפות היפר מכונית
עולם הרכב, 14.07.16
תכנית 5 - התכנית המלאה של עולם הרכב
עולם הרכב, 21.07.16
תכנית 6 - האם בקרוב נטעין את הרכבים שלנו, לנד רובר מציגה מערכת חדישה...
עולם הרכב, 28.07.16
תכנית 7 - ניסן והג'וק החדש, טסלה מנמיכה ציפיות ועוד...
עולם הרכב, 04.08.16
תכנית 8 - על שיטת ה 0 קמ"ש, עליית מחיר הביטוח של האופנועים ועוד...
עולם הרכב, 25.08.16
תכנית 9 - מה קורה כשמעבר חציה הופכת למוקש בטיחות? 
עולם הרכב, 01.09.16
תכנית 10 - השקת פורש פנמרה החדשה, והאם ה-RX9 של מזדה תגיע לפס הייצור?
עולם הרכב, 08.09.16
תכנית 11 - לראשונה על המסך, מבחר מבחני דרכים של מגזין "עולם הרכב"
אלפא רומיאו ג'וליה נחתה בישראל
תכנית 12 - אלפה רומיאו ג'וליה נחתה בישראל, מה הם הדרכים לקנות מכונית חדשה? 
עולם הרכב, התכנית המלאה (14)
תכנית 14 - נסיעה ראשונה על האסטון מרטין DB11
רנו טווינגו כאן: עולם הרכב, תכנית 15
תכנית 15 - והפעם רנו טווינגו על הפרק, לאחר שחזרה שוב לישראל.
ב.מ.וו מסירה את הגג: תכנית 16
תכנית 16 - ב.מ.וו מסירה את הגג

מתלבט איזה רכב לקנות? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם

קטלוג רכב

סקודה אוקטביה קומבי

חוות דעת - סקודה אוקטביה קומבי היא גרסת הסט... מידע נוסף >

דודג' ג'רני

חוות דעת - דודג' ג'רני הוא הקרוסאוב... מידע נוסף >

אופל אסטרה GTC

חוות דעת - אופל אסטרה GTC היא המשפחתית הקטנ... מידע נוסף >

אאודי S5

חוות דעת - אודי S5 היא גרסת הביצועים של או... מידע נוסף >

רנו קנגו

חוות דעת - רנו קנגו הוא רכב מסחרי קטן אשר מ... מידע נוסף >