סגור

מבחן דרכים: אינפיניטי Q30S

ה-30Q הוצגה לפני יותר משנתיים אבל רק עכשיו נחתה בישראל התשובה של אינפיניטי לאאודי 3A מרצדס A קלאס וב.מ.וו סדרה 1. יצאנו לסופ''ש מהיר עם גרסת S המעושרת כדי לתהות מה הפסדנו והאם מוטב מאוחר מאף פעם.

  • דרור ברלי

  • 25.06.2017

(צילום: דרור ברלי)

 
אפשר לקטר עד מחרתיים על המצב הכלכלי וכמה קשה כאן. אבל נתוני המכירות של מותגי היוקרה מלמדים שקיטורים לחוד ומציאות לחוד. מצד שני ברור שגם בקרב העשירון העליון לא כל אחד יכול להרשות לעצמו מרצדס S  קלאס, אודי 8A או ב.מ.וו 7. חלק נכבד ממכירות מותגי הפרימיום מגיע מכיוונם של דגמים קומפקטיים כמו ה-3A, A קלאס וסדרה 1 – אלה הלחם והחמאה ש''מנגישים'' את המותגים הנוצצים הללו אל ''העם'' (באין לנו מונחים טובים ומתאימים יותר למכוניות שעולות סביב 200 אלפי שקלים ומיועדות להיות רכב שני/שלישי/רביעי במשפחות מעושרות שכבר יש להן הכל).
 
השוק שלנו לא כל כך שונה משאר העולם. גם שם זה כך. ההבדל הוא בפרק הזמן שחולף לעתים מהשקת דגם מסוים ועד שהוא מגיע אלינו. קחו את אינפיניטי למשל – שמעולם לא התיימרה לכבוש את השוק במאסות. המכוניות של המותג אינן מהנפוצות ביותר על הכבישים, מה שהופך אותן לכמעט אקסקלוסיביות. מותג בוטיק. אבל לפתח מכוניות חדשות ופלטפורמות עבורן זה עסק יקר להחריד. 
 
יצרני הרכב, שיודעים טוב מאוד היכן החור  שבגרוש, לא מחמיצים שום הזדמנות לחסוך בזמנים ובעלויות הפיתוח הכבירות ולשם כך מנצלים עד תום כל אפשרות לשיתוף פעולה. במקרה של אינפיניטי – חטיבת היוקרה של ניסאן היפנית שהיא עצמה חלק מאימפריית רנו הצרפתית, זו שמקיימת קשרים ענפים והדוקים עם מרצדס מגרמניה – ואם הגרמנים מציעים לשתף את פלטפורמת NGCC  המוצלחת שלהם (''ניו-ג'נריישן קומפאקט-קאר'' שזה השם המרצדסי לכל סדרת ה-A  קלאס ונגזרותיה – CLA, GLA, וכו' וכו'), עבור יצרן קטן כמו אינפיניטי זו תהיה החמצה גדולה לסרב, אז היא לא. 
 
 
 
האמא מגרמניה האבא דובר יפנית
לפני כשנתיים מציגה אינפיניטי את ה-30 Q – מכונית פרימיום קומפקטית עם צללית ומפרט שנראים ונשמעים מה-זה מוכרים. מוכרים מדי – אם נחרוג ממנהגנו ונתחיל מהעניינים הטכניים – הפלטפורמה מגיעה מה- A קלאס בעלת ההנעה הקדמית. מנועי הטורבו-בנזין בעלי 4 צילינדרים בנפח 1.6 ו-2.0 ליטרים עם 156 או 211 כ''ס בהתאמה הם מנועי ה-A קלאס. הגיר הוא ה-7G-TRONIC  כפול המצמדים של מרצדס. 
 
דגם ה-S  כפול ההנעה משתמש במערכת ה-4 MATIC  של מרצדס ומחסן החלקים הגרמני ממשיך לתרום עוד ועוד חלקים גם לתא הנוסעים של ה-30Q החל ממתגים שונים, חלקים מלוח המחוונים, מושבים ועוד ועוד. זוהי כמעט אותה גברת, בשינוי אדרת – גם הצללית הקרוסאוברית מוכרת מאוד ומזכירה את סדרתA  של מרצדס. אבל כל זה בכל זאת מוגש  בשפת העיצוב המאופיינת של אינפינטי שהיא הרבה יותר דרמטית ושרירית מזו הגרמנית הכמעט מצטנעת. הרבה עיטורי אלומיניום מלוטש, הרבה ''וישים'' חדים. 
 
קו חלונות מוגבה, חרטום אגרסיבי, בתי גלגל מודגשים בקשתות מושחרות שתורמים לאשליה ש''מגדילה'' את הגלגלים ואת המכונית כולה, קורה  C שמקבלת טיפול מוקפדת ואפילו זנב עצבני למראה. מה שממש מוצלח בעיצוב הזה הוא שלמרות האגרסיביות המודגשת , המכונית רחוקה מלהיראות זולה. היא אלגנטית באותה מידה שהיא תוקפנית למראה. משדרת ניחוח של מוצר אינדיבידואלי לאנשים שחושבים מחוץ לקופסה וזהו הישג לא מבוטל של המעצבים. 
 

(צילום: יצרן)

 
צוללים פנימה
תא הנוסעים פחות מבריק. הוא הביא עימו ממרצדס את המימדים הקומפקטיים ואת המרחב המדוד והכמעט צפוף – תזכורת בוטה לעובדה שגם מרצדס לא ייעדו מלכתחילה את ה-A  לשמש כמכונית יחידה במשפחה, אלא אם מדובר ברווק/ה או בזוג ללא ילדים. אני הצלחתי לדחוס שלושה בני נוער למושב האחורי של ה- 30Q והם לא בדיוק התלוננו, אולי כי בסיס הגלגלים הארוך יחסית תורם משהו למרחב לברכיים. 
 
אבל הנסיעה היתה קצרה יחסית ואני מניח שלאורך זמן וקילומטרים, הרוחב המדוד, התקרה הנמוכה, מנהרת גל ההינע הבולטת והחלונות הצרים היו מפריעים להם יותר. תא המטען סביר בנפחו (430 ליטר) עבור מכונית האצ'בק ונוח לשימוש אבל אל תשכחו שכמקובל במותגי הפרימיום, מתקמצנים כאן על גלגל חלופי ומסתפקים במדחס קטן ומיכל דבק שיעילים בערך כמו כוסות רוח. אז פנצ'רים אולי מעט פחות שכיחים כיום, אבל כשזה יקרה (וזה יקרה. זה תמיד קורה. כה אמר מרפי), תתכוננו להמתין שעות ארוכות עד שיגיע אליכם רכב שירות עם גלגל להחלפה.
 
לעיצוב הפנימי אין לי טענות מיוחדות, למעט אולי מסך מגע מעט קטן מדי – כי מה לעשות, אנחנו עוסקים כאן במכונית שחדשה רק עבורנו. בעולם היא מסתובבת כבר שנתיים וקצת. כלומר לא הכי חדשה וזה מתבטא בתפעול מעט מסורבל של כל מיני פונקציות שדורשות הסטת מבט בזמן נהיגה. 
 
המושבים הקדמיים של S30Q הגיעו כנראה בשלמותם ממרצדס – זהו אותו מושב עם ''גב גבוה'' של ה-A  הספורטיביות, ולמרות שהוא נראה צר הוא התגלה כנוח לאורך מאות קילומטרים ותומך היטב גם בגב רחב של נהג מגודל. גם לאיכות החומרים – מושבי עור ואלקנטרה, תפרים נאים לעין, אלומיניום מלוטש בעל תחושה איכותית וכו', היה קשה לבוא בטענות אלמלא היינו מכירים כל כך טוב את המקור הגרמני. ולא רק במרצדס – גם המותגים הגרמניים האחרים עשויים מעט יותר טוב. רק מעט, אבל הפער קיים ומורגש.
 
S30Q מביאה איתה ממרצדס גם כמה מוזרויות כמו בורר ההילוכים הקטנטן ומוט תפעול בקרת השיוט שמזדקר מצד שמאל - כמו גם ריכוז כל פונקציות המגבים והמאותתים במנוף אחד משמאל להגה. זה פחות נוח מהסטנדרט שהתרגלנו אליו ממכוניות אחרות אבל זה מה יש. בלי מוזרויות לא יהיה אופי, הלא כך?
 

(צילום: יצרן)

(צילום: יצרן)

 
אולי יעניינו אתכם מבחני דרכים נוספים:
 
אופי, אופי, אופי
ואחד הדברים שאני אוהב באינפיניטי S30Q זה שיש לה אופי. בטונות. וזה משהו שאינו כל כך נפוץ במכוניות מודרניות, בטח לא פרימיום, בווודאי של יצרנים יפניים שתמיד כל כך משתדלים לא לעצבן אף אחד עד שיוצאים להם מוצרים בטעם סתמי ותפל במיוחד. אז לא כאן. S30Q הוא הדגם המאובזר והמשודרג מבין השניים שמגיעים לישראל – הוא מצוייד במנוע ה-250A וזה אומר 2 ליטרים טורבו עם 211 כ''ס ב-5500 סל''ד ו-35.6 קג''מ ב-1400 סל''ד – המון מומנט כבר בסל''ד נמוך מלמד על גמישות ועוצמה נטולי מאמץ. 
 
התיבה כפולת המצמדים בעלת 7 מהירויות שולחת את השפע הנ''ל לכל ארבעת הגלגלים דרך מערכת ההנעה 4 מאטיק של מרצדס וכל זה אומר שהעברת הכוח לכביש יעילה ומיידית ונטולת דרמות – לחצת? המראת! הזינוק מהמקום מייצר דחיפה חזקה ואחידה בגב, 7.3 שניות והמחוג חוצה את הספרה 100 וממשיך לטוס. אבל המנוע לא חלק ומנומס. הוא מגרגר ונושף. הוא נשמע זועם. 
 
תגובותיו חדות,יש לו צליל עצבני וככה בדיוק אני אוהב. התיבה יעילה ומהירה ופעולתה חלקה. הבורר הקטן אולי נראה מוזר אבל תפעולו נעים עם ''קליקים'' מעוררי אמון וצמד המשוטים על ההגה נוחים לתפעול ידני מהיר. להבדיל ממכוניות פרימיום אחרות שמנסות בכל כוחן להרחיש ולבודד את תחושת המהירות -  כאן המספרים מגובים בתחושה ברורה שכן, אנחנו נוסעים חזק! וזה כיף! 
 

(צילום: יצרן)

 
 
 
קשוחה, אבל לא רק במראה
צמיגים בחתך נמוך ומתלים נוקשים בסגנון גרמני אחראיים לנוחות נסיעה בינונית לכל היותר בזמן התנהלות עירונית ומכיוון שזה יהיה מנעד השימוש של רוב הלקוחות, יש מצב שזה יפריע לחלקם. כמובן שכדי להעריך נכון עד כמה כל העסק משתפר ועובד רהוט להפליא צריך לנעוץ במכונית את הדורבנות ולהעלות מהירות. במיוחד בכבישים לא ישרים – שם היא חושפת ריסון מצוין, מרכב מאוזן היטב, היגוי חד ומהיר עם מירכוז טוב, אחיזת כביש גבוהה ובלמים נשכניים ועמידים. 
 
וכן – גם לא מעט תחושות שמתקבלות מהגלגלים דרך השילדה היישר לתחת של הנהג - ותורמות הרבה מאוד להנאה מנהיגה. מזמן לא נהניתי ככה מנהיגה במכונית יפנית שאינה מכונית ספורט ייעודית - והיה מי שאמר לי שזה לא חוכמה כי זו בעצם מרצדס. אז נכון שה- DNA  הגרמני בהחלט מורגש ואי אפשר להתעלם ממנו, אבל בהחלט מגיע שאפו לאינפיניטי על הכיול הסופי עבור טעם אירופאי מובהק בלי בושה.
מכניקה טובה והתנהגות מצויינת מדרבנים אתכם לנסוע חזק. וכשנוסעים מהר בלי חשבון גם צריכת הדלק משתגעת, עם 9 ק''מ לליטר בממוצע S30Q לא תנצח בשום תחרות חיסכון בדלק. מצד שני היא מלכתחילה לא מיועדת לקמצנים או מחבקי עצים.
 
כי מי שמחבק עצים בד''כ רוצה שכולם ייראו ויידעו שהוא כזה – והוא ככל הנראה יפנה לאולם של לקסוס המתחרה שנמצא כמה מאות מטרים מזה של אינפיניטי. לא שלאינפיניטי אין סחורה היברידית מרשימה משל עצמה, אבל לא ב- 30Q.
 
היא גם לא זולה, הפציינטית שלנו. 30Q רק מתחילה ב- 180 אלפי שקלים בדגם עם מנוע 1.6 ליטר, הנעה קדמית וריפודי בד פשוטים וממשיכה היישר לדגם S  הנבחן שעולה כבר 226 אלפי שקלים טבין ותקילין. זה אולי זול יותר מהדגמים המקבילים של מרצדס  A קלאס וסכום שלא אמור לשמוט לסתות באולם התצוגה של אינפיניטי, אבל לא לשכוח שאנחנו מדברים כאן על מכונית כמעט קטנה שמנסה להתמודד מול שלושה מותגי-על גרמניים עם הרבה מאוד פרסטיז'ה.
 
 ל-30Q כמוצר יש לי מעט מאוד טענות – אני אוהב את האינדיבידואליות הבוטה שהאוטו הזה משדר, מתרשם מאיכותו ובעיקר אוהב את התכונות הדינמיות המצויינות שלו – אבל אם באינפיניטי מנסים לדחוף את ה-30Q כ''מרצדס לעניים'', הייתי שמח לתג מחיר קצת פחות שאפתני שבוודאי יסייע לה למצוא לקוחות נוספים – כאלה שמחפשים את היוקרה מצד אחד ואת התמורה למחיר מהצד השני - ותכונות דינמיות פחות מדברות אליהם. והם, מה לעשות, עדיין רוב גדול ומוחלט.
 

(צילום: דרור ברלי)

 
אינפיניטי S30Q
מנוע: טורבו-בנזין 4 צילינדרים, 1991 סמ"ק
הספק/מומנט: 211 כ"ס ב-5,500 סל"ד/ 35.6 קג"מ ב-1,400 סל"ד
תיבת הילוכים:   7G-TRONIC רובוטית כפולת מצמדים, הנעה כפולה MATIC4
אורך: 4,425 מ"מ
רוחב: 1,805 מ"מ
גובה: 1,475 מ"מ
בסיס גלגלים: 2,700 מ"מ
משקל: 1,641 ק"ג
תא מטען: 430 ליטר
תאוצה 100-0 קמ"ש (יצרן): 7.3 שניות
מהירות מירבית (יצרן): 230 קמ"ש
צריכת דלק משולבת (יצרן): 14.9 ק"מ/ליטר
צריכת דלק ממוצעת (מבחן): 9 ק"מ/ליטר
פליטת CO2 לק"מ: 156 גרם
 
 
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
מתלבט איזה רכב לקנות?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

על כבישי ישראל: הלקסוס המפוארת בעולם
הלקסוס LC500 שנחתה בישראל נחשבת לחוד החנית של לקסוס, תוכנית 55
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו וקורס רכיבת שטח שאסור לכם לפספס
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו, תוכנית 54
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך. עולם הרכב תוכנית 53
עולם הרכב 52: נהיגה ראשונה ב- CX5 החדשה
מאזדה השיקה בישראל את הדור השני של ה-CX5, עולם הרכב תכנית 52
עולם הרכב תוכנית 51
קדחת הג'יפונים נמשכת והפעם עם סיאט, יגואר חושפת את המכונית החזקה שלה
חגיגה מוטורית בכרמיאל
חגיגה מוטורית בכרמיאל
עולם הרכב תוכנית 50
העיר כרמיאל חוגגת פסטיבל, חווית ראלי בסקודה פאביה WRC R5 ועוד.. תוכנית 50
שוק היד השניה, תמונת מצב
כיצד הזינוק במכירות המכוניות החדשות השפיעה על השוק? עולם הרכב תוכנית 49
עולם הרכב - תוכנית 48
סובארו תנסה לנפץ את המסלול עם דגם נדיר, אאודי חושפת 8A חדשה, תוכנית 48
הסקודה קודיאק נחת בישראל
הסקודה קודיאק נחת בישראל וצפוי לטרוף את הקלפים, עולם הרכב תוכנית 47 
צפו: ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל
ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל, כך תתחרה הסטלביו באריות מאירופה
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
כך הפכה ישראל למעצמת רכב
ארץ ישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמת סייבר בתחום הרכב, צפו 
עולם הרכב תכנית 44
לקט הכתבות הכי מרתקות מעולם הרכב - עולם הרכב תכנית 44
אקזוטיקה על כבישי ישראל
למבורגיני הורקאן מפלסת את דרכה על כבישי ישראל ועוד.. עולם הרכב - תכנית 43
עולם הרכב תוכנית 42
הטריו מגרמניה מתנפל על סין, סקודה מציירת קווים לעתיד- עולם הרכב תכנית 42
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט - עולם הרכב תכנית 40
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה, צפו
B.M.W M760Li xDrive טסה על הכביש בארה"ב, סיאט לאון קופרה 2017  בספרד, הוולוו S60 פולסטאר
B.M.W M760Li טסה על הכביש בארה"ב, הוולוו פולסטאר - "עולם הרכב" תכנית 38
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל - "עולם הרכב" תכנית 37
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה, "עולם הרכב" - תכנית 36
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל - "עולם הרכב" תכנית 35
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
עולם הרכב תכנית 31
ה-330E הירוקה של ב.מ.וו, וצוות הרכב של ערוץ הספורט בודק את הסקודה קודיאק
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים?
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים? - "עולם הרכב" תכנית 26
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל - תכנית 25
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות. צפו בראיון הבלעדי
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23 
הפלישה הסינית לגרמניה: NIO EP9 עושה את הנורדשלייפה
גם הסינים מסמנים את טסלה ומציגים טכנולוגיה חשמלית שתוביל לדגמים עממים
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
דגמי 2017 כבר כאן: צפו בתוכנית עולם הרכב
תכנית 22 - שוק הרכב המקומי נערך לשנה החדשה
צפו במבחן דרכים ראשון לטויוטה C-HR
להיט מכירות חדש? טויוטה C-HR במבחן דרכים ראשון
כך תראה השיירה הנשיאותית החדשה?
המכונית הנשיאותית הבאה? במאי הסרטים ההוליוודיים, ניל בלומפקאמפ, הציע רעיונות
100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
תכנית 18 - 100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך - תכנית 17
תכנית 17 - המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך
תכנית הבכורה של "עולם הרכב"
תכנית 1 - התכנית שתעשה לכם סדר בעולם הרכב עם שלל החידושים ועוד..
עולם הרכב, 23.06.16
תכנית 2 - הכרות עם מאזדה הגדולה והמפוארת>
עולם הרכב, 30.06.16
תכנית 3 - פורשה מציגה את הפנמרה החדשה>
עולם הרכב, 07.07.16
תכנית 4 - לקסוס RC נוחתת בישראל, אסטון מרטין ורד בול חושפות היפר מכונית
עולם הרכב, 14.07.16
תכנית 5 - התכנית המלאה של עולם הרכב
עולם הרכב, 21.07.16
תכנית 6 - האם בקרוב נטעין את הרכבים שלנו, לנד רובר מציגה מערכת חדישה...
עולם הרכב, 28.07.16
תכנית 7 - ניסן והג'וק החדש, טסלה מנמיכה ציפיות ועוד...
עולם הרכב, 04.08.16
תכנית 8 - על שיטת ה 0 קמ"ש, עליית מחיר הביטוח של האופנועים ועוד...
עולם הרכב, 25.08.16
תכנית 9 - מה קורה כשמעבר חציה הופכת למוקש בטיחות? 
עולם הרכב, 01.09.16
תכנית 10 - השקת פורש פנמרה החדשה, והאם ה-RX9 של מזדה תגיע לפס הייצור?
עולם הרכב, 08.09.16
תכנית 11 - לראשונה על המסך, מבחר מבחני דרכים של מגזין "עולם הרכב"
אלפא רומיאו ג'וליה נחתה בישראל
תכנית 12 - אלפה רומיאו ג'וליה נחתה בישראל, מה הם הדרכים לקנות מכונית חדשה? 
עולם הרכב, התכנית המלאה (14)
תכנית 14 - נסיעה ראשונה על האסטון מרטין DB11
רנו טווינגו כאן: עולם הרכב, תכנית 15
תכנית 15 - והפעם רנו טווינגו על הפרק, לאחר שחזרה שוב לישראל.
ב.מ.וו מסירה את הגג: תכנית 16
תכנית 16 - ב.מ.וו מסירה את הגג

מתלבט איזה רכב לקנות? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם

קטלוג רכב

פורד טרנזיט

חוות דעת - פורד טרנזיט הוא וואן העבודה הפופ... מידע נוסף >

וולוו V40 קרוס קאנטרי

חוות דעת - וולוו V40 קרוס קאנטרי היא הגרסה... מידע נוסף >

לקסוס RX450h

חוות דעת - לקסוס RX450h הוא הקרוסאובר של חט... מידע נוסף >

מיצובישי לאנסר

חוות דעת - מיצובישי לאנסר היא המשפחתית הקומ... מידע נוסף >

ג'יפ רינגייד

חוות דעת - ג'יפ רינגייד הוא קרוסאובר קו... מידע נוסף >