סגור

הונדה סיביק החדשה: חתול סמוראי חסכוני ומודרני

גרסת מנוע 1.0 ליטר טורבו אוטומאטית מפתיעה ומגרשת את הדעות הקדומות

  • בועז קורפל

  • 02.07.2017

(צילום: נטי לוי)

 
דור הנהגים הוותיקים בעולם הגדול וגם בישראל, שרוי בחלקו בדפוסים של דעות קדומות לגבי נפחי מנוע, ביצועים ואורך חיים תחת עומס. הרי כולנו גדלנו כאן על מנועי 1.3 ליטר פשוטים לכאורה שנכפו בגלל תקנות מיסוי וביטוח, וכך גם מנועי 1.6 שהפכו למדורת השבט ולקו פרשת מים של מנועים חזקים מול חלשים. בהמשך למדנו שרק בעלי יכולת אמתיים יכולים לנוע עם מכוניות בעלות מנועים בנפח 1.8 ליטר "עתירי כוח" שמרגשים את הנהג וכי פשוטי העם ימשיכו לנוע במכוניות משפחתיות או קומפקטיות חלשלושות עם מנועים בנפח 1.3 ליטר או חס ושלום מנועים קטנים בנפח 1.0 ליטר שבכלל שייכים לדגמים קטנים ולא למשפחת הדגמים העיקרית המיועדת למשפחות. ההונדה סיביק החדשה (דור עשירי) תגרום לכם לשכוח ולזנוח את הגישה הזאת ברגע שרגל ימין תלחץ על הדוושה של המכונית בעלת המנוע הקטן ולו גם אם מדובר בלחיצה רכה ולאו דווקא נעיצה אלימה. ההונדה סיביק בדור החדש שלה היא משב רוח רענן אצל היצרן היפני ומבשרת את בשורת המנועים, תיבות ההילוכים וכל שאר הדברים הטובים שיגיעו משם בשנים הבאות בזכות פלטפורמה חדשה שתשרת גם את הדגמים המקבילים של הונדה ולא רק את הסיביק. והמנוע? זה הרי מנוע קטן נפח שמחוזק במכלול טורבו בטכנולוגיה החדשה של הונדה שנקראת Earth Drams אז מעניין כיצד הוא יעמוד במשימה והאם הוא בכלל ישרוד פה לאורך זמן? עם השאלות הללו ועם הסקרנות אודות הסיביק החדשה בכלל, יצאנו למבחן דרכים קצר שנמשך 36 שעות בחום הנורא של סוף חודש יוני.
 
 
עיצוב שלא משאיר אותך אדיש
נכון, גם הדור הקודם של הסיביק האצ'בק נראה טוב בעיני רבים, וגרסת הטייפ R  גרמה לכל רטט אפשרי. אבל מעצבי הונדה שהחלו את הפרויקט הזה של הדור העשירי לפני 4 שנים לפחות, הלכו על סגנון נועז מאין כמותו, עיצוב חיצוני ופנימי שלא ישאיר את הנהג, הנוסעים וגם את המביטים ברכב מבחוץ, אדישים. מספר השינויים שהמכונית עברה בזכות שינוי הפלטפורמה ידרוש כאן שני עמודים של תיאורים, החל בחזית ועד לקצה זנבה וכמובן שהדגש העיקרי ניתן לחרטום הקרבי והמחודד עם פתחי האוורור העצומים (שאינם פתוחים בכלל אלא רק מהווים פריט עיצוב בגרסת 1.0 ליטר ומכילים את הרדאר ותאורת ערפל) דרך קו המותניים המדויק וידיות הדלתות שחזרו להופיע על הדלתות מאחור בשם האלגנטיות, ועד לזנב כפול הכנף (בחלק העליון ובשיפולי החלון) והתאורה האחורית שמחבקת את המכונית והחלון החצוי שבא בהשראת הדגם החשמלי CRZ שאיננו עוד. הפלטפורמה החדשה משפיעה גם על איכות החיים בתוך הרכב שבסיס הגלגלים שלו נמתח למרחק 2.70 מטרים ורוחבה של המכונית עלה ל-1.80 מטרים ונפח תא המטען הוא 486 ליטרים מאוד מכובדים. איכות החומרים בתוך תא הנוסעים גבוהה ורק בדלת עצמה תמצאו שהפריטים בדיפון עשויים מארבעה סוגים שונים של חומרים סינטטיים עם תפירות בדלתות ופלסטיק בגוון מתכתי שיוצר מוטיבים אלגנטיים. ההגה איננו ספורטיבי אבל הוא מעוצב ומזמין את הנהג ללפות אותו בתנוחה טובה מאוד עם גישה נוחה לכל הבקרות ולהכפתורים שנמצאים עליו. במיוחד לידיות החלפת ההילוכים והפעלת הרדיו מההגה כאופציה מועדפת. (אין כפתור ווליום מסתובב במערכת השמע אלא רק לחצן קטן ועדין ולכן עדיף להפעיל מההגה) לוח השעונים הדיגיטאלי החדש איננו עמוס מדי אך יחד עם זאת הוא משרה אווירת הייטק מלאה עם מסך מידע בין הצגים הדיגיטאליים וצג מגע נוסף בגודל 7 אינץ'  למערכות המידע והבידור והניווט של הרכב שממוקם מעל למערכת המיזוג האלקטרונית שאיננה מפוצלת וחבל על כך. בין המושבים תמצאו מקום אחסון מצוין לפריטים אישיים רבים ותחת מסעד היד נמצא פתח עמוק ורחב שיכול להכיל בקבוק משקה בנפח ליטר אחד בקלות ואף למעלה מכך. הפעלת המערכות קלה ופשוטה וכל המחוונים ברורים וקריאים, לרבות הבקרות שלצד ידית ההילוכים עם בלם יד חשמלי ולחצן נסיעה חסכונית גם במצב ספורט. האווירה הכללית בתוך המכונית טובה מאוד. החומרים מהם היא עשויה, עיצוב המושבים והנדסת האנוש (פרט לכמה דברים קטנים שנגיע אליהם מיד) באמת ברמה טובה מאוד והעדות לכך היא השכן החביב שלי, בעלים של הונדה סיביק מהדור הקודם שאותו הזמנתי להצטרף אלי לנסיעה. מר נפתלי היקר לא חסך את שבחיו והתרשמותו למרות שאני הבעתי התמרמרות קלה על כך שמכונית כה מודרנית עדיין מותנעת באמצעות מפתח (למה לא Key less?) ושהחיישנים שלה לרבות מערכת המולטימדיה הם בהתקנה מקומית ולא מקוריים ובמיוחד הטרידה העובדה ששקעי ה-USB לטעינת הטלפון הוסתרו בחלק חשוך וחבוי למחצה מאחורי בקרת האקלים ונדרש גישוש ומישוש וניחוש בכדי למצוא אותם ולחבר את הכבל של הטלפון או הזיכרון הנייד עם קבצי המוזיקה האהובים. לדעתי יש המון מקום להפוך את העניין לנגיש ופשוט יותר וחבל שכאן "נזכרו ברגע האחרון". במושבים מאחור יוכלו לשבת בנוחות רבה שני מבוגרים או לחילופין שלושה צעירים בלי לחוש קלסטרופוביה. החלונות הגדולים יחסית בצדדים ובמיוחד השמשה האחורית הגדולה, יסייעו לאור להיכנס ולספק תחושה נעימה יותר של מרחב. הגלגלים של המכונית מגיעים במידה 16 אינץ' בלבד והם מעוצבים ונאים ומשלימים את העיצוב החיצוני 
 

(צילום: נטי לוי)

(צילום: נטי לוי)

(צילום: נטי לוי)

 
אולי יעניין אתכם גם:
 
 
שירת המנוע בקצב הטורבו
טרם קבלת המפתח של המכונית, תהיתי על קנקנו של המנוע החדש בטכנולוגיית Earth Dreams. האם בהונדה זנחו את טכנולוגיית ה-VTEC המוכרת? התשובה היא בפירוש לא. מדובר בגרסה יעילה וחדישה יותר שלראשונה בהונדה משלבת מגדש טורבו יחד עם תיבת הילוכים רציפה בטכנולוגיית CVT שאותה כבר פגשנו בעבר. "שב מאחורי ההגה, תן גז ותתחיל לזוז קדימה" אמר לי הנציג שמסר את המכונית לידי. "אתה תחוש בעניין בעצמך". ואכן, גם אני וגם מר נפתלי (זוכרים? ההוא שכבר יש לו סיביק דור קודם) חשנו היטב בהבדל. המנוע הקטן שמכוייל לספק 129 כוחות סוס ב-5,500 סל"ד, מיהר להגיב ללחיצה על הדוושה והמכונית שמשקלה 1,330 ק"ג, הגיבה בנמרצות כאשר תיבת ההילוכים הרציפה החלה לטפס ולרדת בין ההילוכים (7 מהירויות מלאכותיות) באופן שלא היה מבייש שום תיבת הילוכים אוטומאטית רגילה והתחושה של תפקוד המנוע יחד עם התיבה הייתה של הלם קל מלווה בחיוך של הפתעה. אם לוקחים בחשבון שנתון התאוצה הרשמית של המכונית מעמידה ל-100 קמ"ש הוא 10.6 שניות והמומנט הרשמי של המנוע הוא 18 קג"מ אזי שהציפייה מהסיביק 1.0 קומפורט לזנק במהירות הבזק ולהאיץ בעקיפות כמו קפיץ איננה כה גבוהה. אבל תתפלאו, כי למעט איחור קטן בכניסת הטורבו שניתן ללמוד אותו ולהתגבר עליו בכל תחילת נסיעה, הסיביק מרגישה שונה מהנתונים שאותם היא מייצגת והנסיעה חלקה, זריזה, שקטה ומהנה. הפעלת ידיות החלפת ההילוכים מאחורי ההגה תורמת לתחושה ספורטיבית כאשר מעבירים את ידית ההילוכים למצב "S" וזה משפיע על טווח החלפת ההילוכים שגורם לסיביק להיות נמרצת אף יותר. המתלים האחוריים החדשים, השלדה ומערכות הבקרה לסיוע בשליטה על הרכב הופכים את הנסיעה בדרכים בעירוניות לנעימה יותר וזווית הגלגול השטוחה בפניות ההדוקות, מסייעת להגברת הביטחון העצמי והשליטה ברכב. 
 
 

(צילום: נטי לוי)

(צילום: נטי לוי)

(צילום: נטי לוי)

 
 
בטיחות וחיסכון ברמה חדשה
ההונדה סיביק 5 דלתות היא הראשונה במשפחת הסיביק שמקבלת את כל חבילות השדרוג הטכנולוגיות ואת חבילת הבטיחות המלאה כמעט לחלוטין (למעט התראת רכב בשטח מת וחיישני זיהוי תנועה מאחור עם מצלמות 360) וזה מגיע עם מנועים חסכוניים. דגם הסדאן 4 דלתות יגיע בתקופת החגים ובהמשך גם הג'יפון הקטן של הונדה ישתדרג לו באותה פלטפורמה ואותן מערכות. הסיביק הנבחנת נמצאת בארה"ב כבר משנה שעברה והיא הגיעה לאירופה בתחילת 2017 ועכשיו גם אלינו בתזמן מצוין כשקטגוריית המכוניות המשפחתיות עם מנוע 1.0 ליטר מתחילה להתרחב כאן והיריבה העיקרית שלה כעת היא הסקודה אוקטביה. על דגלה של הסיביק חרטו אנשי החברה את הבטיחות המתקדמת ויש להם בהחלט במה להתגאות. חבילת הבטיחות איננה הכי רחבה ומקיפה שקיימת בעולם הרכב, אבל לסיביק החדשה יש את כל מה שצריך בכדי לגרום לכם לחוש בטוחים יותר מתמיד עם שלל מערכות התראה, סיוע ומניעה של תאונה. בחברת מאיר בחרו להכניס את המערכות בשלמותן לכל הגרסאות של הסיביק ולא ליצור הפרדה בתחום הבטיחות בין גרסאות כניסה לגרסאות יוקרתיות יותר ואנחנו מברכים. בהונדה ישראל יאמרו לכם שהמכונית מדורגת בציון +7 במדד משרד התחבורה וכי היא קרובה יותר לציון 8 מתוך 9 מרבי מאשר לציון 7, אבל בכל מקרה היא מדורגת בציון 7 וזה נחשב לציון גבוה מאוד. בטיחות שבאה עם חיסכון הם בהחלט ערכים שמציינים רכב משפחתי וככזה הסיביק מציג תצרוכת דלק של 4.7 ליטר לכל 100 ק"מ על פי נתוני היצרן לנסיעה משולבת. בתנאים של המבחן,  הצריכה הגיעה ל-6.3 ליטר ל-100 ק"מ אבל נדגיש כי המכונית שהתה במצב ספורט ועברה מבחני תאוצה פעמים רבות ולאורך זמן ולכן אין בידנו את הנתון היומיומי הרגיל אך אנו מעריכים כי הוא קרוב לנתון המוצהר. 
 

(צילום: נטי לוי)

(צילום: נטי לוי)

 
 
סיכום ומסקנות
הפרות הקדושות שהישראלי חשש מהן בהיבטי מנועים קטני נפח כבר אינן כה קדושות. אנחנו לא יכולים לנפץ את המיתוס של מנוע קטן ואורך חיים קצר כי המכונית רק נחתה בישראל והמבחן שלו היה כמון קצר, אולם בהסתמך ע למשך הזמן שהסיביק הזאת בדיוק משווקת באמריקה ובאירופה, אפשר להניח הנחה טובה כי העניין של מנוע קטן שעובד קשה ולכן חייו מתקצרים, יורד מסדר היום. כן, תורידו מסדר היום גם את העניין של הביצועים ותרגישו נוח לנהוג במכונית עם מנוע טורבו קטן ולהרגיש כמו במכונית עם מנוע 1.6 ליטר בדיוק. במכוניות אחרות מנתקים את הבוכנות ומתחפשים למנוע קטן בכל הזדמנות, אבל בהונדה מגישים לנו את זה מוכן לאכילה. העיצוב החיצוני והפנימי, איכות החומרים ורמת הנסיעה לצד הבטיחות והחיסכון מציעים מכונית מודרנית שפורצת להונדה את הדרך למוצרים טובים נוספים בהמשך. במחיר של 131,900 שקלים שלמעשה זהה למחיר הסיביק דור 9 היוצאת, הרי שהפעם תקבלו יותר טכנולוגיה באותו מחיר ואנחנו מאמינים שמדובר בעסקה משתלמת. 
הונדה סיביק 5 דלתות 1.0 ליטר טורבו אוטומאטית
 
אורך: 4.518 מטרים
רוחב: 1.799 מטרים
גובה: 1.434 מטרים
משקל: 1,330 ק"ג
מס' דלתות: 5
מנוע: טורבו בנזין 1.0 ליטר בטכנולוגיית Earth Dreams
הספק מרבי: 129 כוחות סוס ב-5,500 סל"ד
מומנט: 18.35 קג"מ ב-1,700 סל"ד
הנעה: קדמית
תיבת הילוכים: אוטומטית רציפה CVT  (7 מהירויות)
זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש: 10.6 שניות
מהירות מרבית: 200 קמ"ש
נפח תא מטען: 486 ליטר
דרגת זיהום: 4
דרגת בטיחות: 7
צריכת דלק משולבת (יצרן) : 4.7 ליטר ל-100 ק"מ
נפח מכל דלק: 46 ליטר
 

(צילום: נטי לוי)

 
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
מתלבט איזה רכב לקנות?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

על כבישי ישראל: הלקסוס המפוארת בעולם
הלקסוס LC500 שנחתה בישראל נחשבת לחוד החנית של לקסוס, תוכנית 55
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו וקורס רכיבת שטח שאסור לכם לפספס
פניני וקופמן ראש בראש, נסיעת מבחן במרצדס E קבריו, תוכנית 54
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך
מבחן ארוך טווח ליונדאי איוניק: מחצית הדרך. עולם הרכב תוכנית 53
עולם הרכב 52: נהיגה ראשונה ב- CX5 החדשה
מאזדה השיקה בישראל את הדור השני של ה-CX5, עולם הרכב תכנית 52
עולם הרכב תוכנית 51
קדחת הג'יפונים נמשכת והפעם עם סיאט, יגואר חושפת את המכונית החזקה שלה
חגיגה מוטורית בכרמיאל
חגיגה מוטורית בכרמיאל
עולם הרכב תוכנית 50
העיר כרמיאל חוגגת פסטיבל, חווית ראלי בסקודה פאביה WRC R5 ועוד.. תוכנית 50
שוק היד השניה, תמונת מצב
כיצד הזינוק במכירות המכוניות החדשות השפיעה על השוק? עולם הרכב תוכנית 49
עולם הרכב - תוכנית 48
סובארו תנסה לנפץ את המסלול עם דגם נדיר, אאודי חושפת 8A חדשה, תוכנית 48
הסקודה קודיאק נחת בישראל
הסקודה קודיאק נחת בישראל וצפוי לטרוף את הקלפים, עולם הרכב תוכנית 47 
צפו: ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל
ספינת הדגל של אלפא רומאו בישראל, כך תתחרה הסטלביו באריות מאירופה
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
מאחורי הקלעים של הפורמולה 1 לקראת מונקו
כך הפכה ישראל למעצמת רכב
ארץ ישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמת סייבר בתחום הרכב, צפו 
עולם הרכב תכנית 44
לקט הכתבות הכי מרתקות מעולם הרכב - עולם הרכב תכנית 44
אקזוטיקה על כבישי ישראל
למבורגיני הורקאן מפלסת את דרכה על כבישי ישראל ועוד.. עולם הרכב - תכנית 43
עולם הרכב תוכנית 42
הטריו מגרמניה מתנפל על סין, סקודה מציירת קווים לעתיד- עולם הרכב תכנית 42
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
עולם הרכב תכנית 41 - כשמשה רבנו קיבל עזרה לא צפויה בדרך למעמד הר סיני
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט
סובארו אימפרזה WRX STI החדשה חורכת את האספלט - עולם הרכב תכנית 40
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
צפו בתכנית המלאה: עולם הרכב מס' 39
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה
בי ג'יי בולדווין חורך את הרשת ואת הוואנה, צפו
B.M.W M760Li xDrive טסה על הכביש בארה"ב, סיאט לאון קופרה 2017  בספרד, הוולוו S60 פולסטאר
B.M.W M760Li טסה על הכביש בארה"ב, הוולוו פולסטאר - "עולם הרכב" תכנית 38
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל
"מרץ המשוגע": מתקפת דגמים חדשים בישראל - "עולם הרכב" תכנית 37
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה
צפו: המדריך המלא של תערוכת ז'נבה, "עולם הרכב" - תכנית 36
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל
גשם של דגמים חדשים נחת בישראל - "עולם הרכב" תכנית 35
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
הנשק החדש של טויוטה בנסיעת מבחן ועוד - "עולם הרכב" תכנית 34
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
האם שוק הרכב נכנס לבועת מימון? "עולם הרכב" - תכנית 33
עולם הרכב תכנית 31
ה-330E הירוקה של ב.מ.וו, וצוות הרכב של ערוץ הספורט בודק את הסקודה קודיאק
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
צפו: אגרת הרישוי השנתית היא חזירות? "עולם הרכב" - תכנית 30
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
מכת מדינה: גידול של 25% באירועי גניבות הרכב בישראל, עולם הרכב תוכנית 29
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: "עולם הרכב" תוכנית 28
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
צפו: הפתעות במחירוני 2017 - "עולם הרכב" תכנית 27
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים?
תאונות הדרכים: מה כולם מפספסים? - "עולם הרכב" תכנית 26
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
החטא ועונשו: רק רצה לעשות מעשה טוב וזה מה שקרה
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
מסיבת השלג של קן בלוק והפורד ראפוטר החדש
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל
ברוכה הבאה: מעל 150 אלפא רומאו ג'וליה נחתו בישראל - תכנית 25
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
מסחטת כסף חדשה? צפו בתוכנית "עולם הרכב"
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות
באתי, ראיתי, ניצחתי: ישראלים חסרי גבולות. צפו בראיון הבלעדי
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23
צפו: עולם הרכב, תוכנית מספר 23 
הפלישה הסינית לגרמניה: NIO EP9 עושה את הנורדשלייפה
גם הסינים מסמנים את טסלה ומציגים טכנולוגיה חשמלית שתוביל לדגמים עממים
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
נהיגה ראשונה: אבארט 124 ספיידר
דגמי 2017 כבר כאן: צפו בתוכנית עולם הרכב
תכנית 22 - שוק הרכב המקומי נערך לשנה החדשה
צפו במבחן דרכים ראשון לטויוטה C-HR
להיט מכירות חדש? טויוטה C-HR במבחן דרכים ראשון
כך תראה השיירה הנשיאותית החדשה?
המכונית הנשיאותית הבאה? במאי הסרטים ההוליוודיים, ניל בלומפקאמפ, הציע רעיונות
100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
תכנית 18 - 100 קמ"ש ב-4.7 שניות: וולוו מפציצה
המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך - תכנית 17
תכנית 17 - המפכה הירוקה בישראל יוצאת לדרך
תכנית הבכורה של "עולם הרכב"
תכנית 1 - התכנית שתעשה לכם סדר בעולם הרכב עם שלל החידושים ועוד..
עולם הרכב, 23.06.16
תכנית 2 - הכרות עם מאזדה הגדולה והמפוארת>
עולם הרכב, 30.06.16
תכנית 3 - פורשה מציגה את הפנמרה החדשה>
עולם הרכב, 07.07.16
תכנית 4 - לקסוס RC נוחתת בישראל, אסטון מרטין ורד בול חושפות היפר מכונית
עולם הרכב, 14.07.16
תכנית 5 - התכנית המלאה של עולם הרכב
עולם הרכב, 21.07.16
תכנית 6 - האם בקרוב נטעין את הרכבים שלנו, לנד רובר מציגה מערכת חדישה...
עולם הרכב, 28.07.16
תכנית 7 - ניסן והג'וק החדש, טסלה מנמיכה ציפיות ועוד...
עולם הרכב, 04.08.16
תכנית 8 - על שיטת ה 0 קמ"ש, עליית מחיר הביטוח של האופנועים ועוד...
עולם הרכב, 25.08.16
תכנית 9 - מה קורה כשמעבר חציה הופכת למוקש בטיחות? 
עולם הרכב, 01.09.16
תכנית 10 - השקת פורש פנמרה החדשה, והאם ה-RX9 של מזדה תגיע לפס הייצור?
עולם הרכב, 08.09.16
תכנית 11 - לראשונה על המסך, מבחר מבחני דרכים של מגזין "עולם הרכב"
אלפא רומיאו ג'וליה נחתה בישראל
תכנית 12 - אלפה רומיאו ג'וליה נחתה בישראל, מה הם הדרכים לקנות מכונית חדשה? 
עולם הרכב, התכנית המלאה (14)
תכנית 14 - נסיעה ראשונה על האסטון מרטין DB11
רנו טווינגו כאן: עולם הרכב, תכנית 15
תכנית 15 - והפעם רנו טווינגו על הפרק, לאחר שחזרה שוב לישראל.
ב.מ.וו מסירה את הגג: תכנית 16
תכנית 16 - ב.מ.וו מסירה את הגג

מתלבט איזה רכב לקנות? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם

קטלוג רכב

סיטרואן ג'מפי

חוות דעת - סיטרואן ג'מפי הוא רכב העבודה... מידע נוסף >

סקודה יטי

חוות דעת - סקודה יטי הוא ה- SUV הקומפקטי של... מידע נוסף >

פולקסוואגן טוארג

חוות דעת - פולקסוואגן טוארג הוא הקרוסאובר ה... מידע נוסף >

מיצובישי אאוטלנדר

חוות דעת - מיצובישי אאוטלנדר הוא הקרוסאובר... מידע נוסף >